PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : دسترسی به پهنای باند از طریق تلفن‌های همراه



wichidika
25-08-2014, 20:22
در هفته دولت میسر می‌شود

دسترسی به پهنای باند از طریق تلفن‌های همراه






[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
همه مردم ایران به گفته وزیر ارتباطات در هفته دولت امکان دسترسی به پهنای باند اینترنت از طریق تلفن‌های همراهشان را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درصورت راه‌اندازی نسل سوم تلفن همراه توسط اپراتورهای تلفن همراه در کشور تولید محتوا و برنامه‌نویسی که با این امکان میسر خواهد بود، می‌تواند در کشور اشتغال‌زا باشد.

در همین راستا وزیر ارتباطات از برنامه این وزارتخانه برای ایجاد نهضت ملی تولید محتوا و برنامه (اپلیکیشن) در کشور خبر داده و گفته است که در این برنامه از طراحان و ایجاد کنندگان برنامه‌ها و اپلیکیشن ها حمایت خواهد شد.

امروز دولت و مجلس و شخص رییس جمهوری به اهمیت مقوله ICT پی برده اند و یکی از مطالبات مشترک آنان از وزارت ارتباطات نیز ایجاد زیرساختهای ICT با سرعت و گستردگی مناسب در کشور است بنا بر این این وزارتخانه هم به گفته واعظی در تلاش است تا با پشت سر گذاشتن مشکلاتی که دارد و برای داشتن روابطی مناسب با کشورهای دنیا، چنین شبکه و زیرساختی را در آینده نه چندان دور ایجاد کند.

برخی از برنامه های این وزارتخانه برای توسعه ارتباطات، استقرار دولت الکترونیک، پوشش گسترده تلفن های همراه، پوشش در مناطق مرزی، توسعه شبکه های فیبرنوری و... اعلام شده است و این امیدواری وجود دارد که در وزارت ارتباطات برای مردم ایران تسهیلاتی فراهم آید که در منازل و محل کارشان بدون اینکه وقت و سرمایه شان هدر برود، بتوانند از راه خدمات الکترونیکی همه نیازهای شان را برطرف کنند.

انتهای پیام