PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : دوربین های سلفی با ظاهر شیشه های عطر



sharow
20-08-2014, 14:34
دوربین های سلفی با ظاهر شیشه های عطر ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


چند سالی است که عکس های سلفی به اصطلاح "مد شده اند" و بسیاری از کاربران نیز به دنبال گوشی هایی هستند که دوربین جلوی قدرتمندی داشته باشد تا بتوانند عکس های سلفی باکیفیتی را ثبت کنند. برخی نیز به طور کل گوشی ها را کنار گذاشته و از دوربین های عکاسی برای اینکار استفاده می کنند. به همین دلیل کمپانی سونی در اقدامی عجیب، دوربینی با طرح شیشه های عطر را تولید کرده است، اما چرا؟ نت شهر: کاربران و به خصوص دختران چینی علاقه ی شدیدی به گرفتن عکس های سلفی دارند، همچنین این دختران به دلایلی نامشخص تمایل دارند لوگوی کمپانی تولید عطر Chanel را بر روی گوشی های خود بچسبانند! سونی نیز این فرصت را غنیمت شمرده و دوربین Cyber-shot جدیدی را تولید کرده تا بتواند توجه این گروه عجیب اما بزرگ از کاربران را جلب کند.
این دوربین ظاهری همانند یک شیشه ی عطر دارد و لنز بزرگ آن که در قسمت بالایی قرار گرفته است، قابلیت چرخش نیز دارد تا کاربران به هنگام گرفتن عکس های زاویه دار مشکلی نداشته باشند.
کمپانی سونی برای جذب مشتریان خود تاکنون از چندین مدل مشهور و افراد بانفوذ در تبلیغاتش استفاده کرده است تا بلکه بتواند جایگاهی برای این دستگاه عجیب در بازار ایجاد کند. البته در رابطه با مشخصات دقیق این دوربین هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است و باید تا رونمایی رسمی این دوربین در بیست و دوم آگوست منتظر ماند.

منبع:[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])