PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : [آموزش] ساخت اکانت یاهو با وجود تحریم ها



kian98
18-08-2014, 17:05
باسلام

دوستان همونطور که میدونید یاهو چندوقتی هست که اجازه نمیده ایرانی ها هم توی سایتش اکانت بسازند.
ولی همونطور که میدونید کسی جرئت نداره ایران رو تحریم کنه.
در زیر میتونیم بخونیم که چطور با راه حلی ساده میشه یه ایمیل یاهو ساخت.

مدیران عزیز هم این تاپیک رو حذف یا قفل نکنند چون این دفعه یاهو ایران رو تحریم کرده و قضیه فرق داره. تحریم از طرف ایران نیست که بگید مسائل مربوط به فیلترینگ ممنوعه.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



دور زدن تحریم یاهو علیه ایران بدست یک جوان ایرانی…
اگر از کاربرانی هستید که اینترنت به جزء جدا نشدنی زندگیتان تبدیل شده است و شب و روز خود را در اینترنت میگذرانید حتما می دانید که شرکت یاهو با مدیریت خانم ماریسا مایر (Marissa Mayer) سیستم ثبت نام سایت خود را برای ایرانی ها تحریم کرده است.در طی تغییر و تحولاتی که در شرکت یاهو در این چند ساله توسط ماریسا مایر (Marissa Mayer) انجام شد نسخه ای جدید از سایت این شرکت نیز رونمایی شد که هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ فنی تغییرات بسیاری نسبت به نسخه قبلی خود دارد. یکی از این تغییرات نحوه ی ثبت نام کاربران جدید می باشد، همانطور که می دانید در گذشته برای ثبت نام در یاهو و ایجاد ایمیل تنها داشتن ایمیلی معتبر کافی بود اما حالا یاهو از شما شماره موبایلتان را میخواهد! همانند سایر سایت های بزرگی مثل گوگل،فیسبوک و … این سایت ها با دریافت شماره موبایلتان، کد تاییدیه ای را برای شما ارسال میکنند تا از هویت واقعی شما اطمینان حاصل کنند.
قصه از اینجا شروع می شود که برای ثبت نام در یاهو شما کد کشور ایران را نمی بینید که شماره خود را وارد کنید، چرا که یاهو ایران را تحریم کرده است. پس کاربران ایرانی نمی توانند ایمیل جدیدی در یاهو داشته باشند؟ پاسخ این سوال به لطف جوان خوشفکر ایرانی یعنی آقای نبی کرمعلی زاده منفی می باشد.

آموزش تصویری ثبت نام در یاهو و ساخت ایمیل در نسخه جدید سایت این شرکت:
برای ثبت نام در یاهو، شما قبل از انجام هر کاری باید سه مرحله زیر را انجام دهید.
۱- مرورگر فایرفاکس را از اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) دانلود کنید. برای ثبت نام به این مرورگر احتیاج دارید…
۲- اقزونه ی Greasemonkey را برای مرورگر فایرفاکس از اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) دانلود و نصب کنید و سپس مرورگر خود را دوباره اجرا کنید.(ریستارت کنید) (مطالق تصاویر زیر)
نکته: برای دیدن تصاویر در سایز اصلی بر روی آن ها کلیک کنید. ترتیب تصاویر از راست به چپ است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

۳- بعد از نصب افزونه ی Greasemonkey، افزونه ی نوشته شده بدست آقای نبی کرمعلی زاده را به مرورگر خود اضافه کنید. برای اینکار کافی است به این آدرس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) بروید و بر روی گزینه Install کلیک کنید و روند نصب آن را طی کنید. (مطابق تصویر زیر)
نکته: برای دیدن تصاویر در سایز اصلی بر روی آن ها کلیک کنید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بعد از انجام مراحل بالا به صفحه ی ثبت نام یاهو ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] date%3F.src%3Dmaktoob_reg%26.pc%3D3784%26.intl%3Dx e%26.done%3D[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] in.php%3Fjump%3DYTo0OntzOjY6IkNoTmFtZSI7czo4OiJob2 1lcGFnZSI7czo1OiJDaFVSTCI7czoyODoiaHR0cDovL2VuLW1h a3Rvb2IueWFob28uY29tLyI7czo0OiJMYW5nIjtzOjI6ImVuIj tzOjU6InltcmVnIjtzOjE6IjEiO30-%26.intl%3Dxe%26.done%3D[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) مراجعه کنید، اگر مراحل را به درستی طی کرده باشید خواهید دید که نام کشور ایران نیز به لیست یاهو اضافه شده است. (مطابق تصویر زیر)
نکته: برای دیدن تصاویر در سایز اصلی بر روی آن ها کلیک کنید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

kian98
18-08-2014, 17:16
این هم روش دوم و ساده تر

برای اینکار باید ابتدا یک حساب گوگل یا فیس بوک بسازید! چه ربطی داره؟ اگر یه وبگرد واقعی باشید با دیدن عکس زیر متوجه می شوید که چه ربطی داره

آموزش ساختن ایمیل یاهو با وجود تحریم ها 100 عملی
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در یاهو شما می توانید با استفاده از حساب گوگل یا فیسبوک خود یک ایمیل در یاهو بسازید! همان طور که در خیلی از سایت ها هنگام عضویت این امکان فراهم شده است. عضویت در فیسبوک و گوگل کار بسیار ساده ایست و من دیگر به آموزش آن نمی پردازم. بعد از اینکه در گوگل یا فیسبوک عضو شدید به صفحه ی ورود به یاهو بروید و روی گزینه ی مربوط به گوگل یا فیس بوک کلیک کنید.

بعد از شما پرسیده می شود که آیا به یاهو اجازه می دهید که از حساب گوگل یا فیس بوک شما استفاده کند؟ که این موضوع بستگی دارد که شما facebook را انتخاب کرده باشید یا google اما در هر صورت فقط باید گزینه ی allow یا grant یا accept را بزنید.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


بعد صفحه ی زیر باز می شود که باید در آن تاریخ تولد خود را وارد کنید و گزینه ی Continue را انتخاب کنید.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


بعد صفحه ی زیر باز می شود که در آن باید ابتدا آی دی یاهوی خود را انتخاب کنید (یعنی آدرس ایمیل خود را مشخص کنید) و بعد پسورد را دو بار در دو کادری که وجود دارد وارد کنید. پسورد شما باید این ویژگی ها را داشته باشد. در پایان گزینه ی Upgrade my account را انتخاب کنید.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تمام شد! ایمیل یاهوی شما ساخته شد. امیدوارم لذت برده باشید.

kian98
18-08-2014, 19:32
آموزش تصویری ساختن آی دی یاهو در زمان تحریم از طریق مرورگر


۱- ابتدا به آدرس [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] بروید .
۲- حال مانند عکس زیر create new account کلیک کنید .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]گزینه Create New Account را انتخاب کنید .

3-اطلاعات ضروری را پر کنید . دقت کنید برای رمز عبور حداقل ۸ حرف شامل حرف کوچک انگلیسی حرف بزرگ و عدد باید انتخاب کنید . مثلا Abcedfg12 (رمز عبور می تواند شامل علامت ها نیز باشد) . در قسمت انتخاب کشور کشور آمریکا را انتخاب کنید و سپس شماره موبایل خود را بدون صفر بنویسید . مانند ۹۱۲۲۱۲۱۲۱۲
حال برروی عکس پرچم کلیک کنید . یک پنجره پایین می آید . بر روی پرچم آمریکا در این پنجره راست کلیک کنید .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]برروی پرچم آمریکا کلیک کنید . از پنجره کشویی باز شده روی پرچم آمریکا راست کلیک کنید

4-پس از راست کلیک کردن بر روی پرچم آمریکا گزینه Inspect Element را انتخاب کنید .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]گزینه Inspect Element را انتخاب کنید .

5-با کلیک بر روی این گزینه پنجره ای در انتهای صفحه باز می شود . (مانند شکل زیر) اگر دقیقا بر روی پرچم کلیک کرده باشید دقیقا این خط بصورت اتوماتیک انتخاب می شود :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]با کلیک برروی Inspect Element پنجره مربوطه در پایین باز شده و این عبارت انتخاب می گردد .

6-عبارت data-code=1 را در همین خط پیدا کرده و برروی ۱ دابل کلیک کنید .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] را پیدا کرده و برروی ۱ دابل کلیک می کنیم .

7- 1 را پاک کرده و به جای آن عدد ۹۸ می نویسیم . سپس در خط زیرین عبارت (United States (+1 را پیدا کنید . برروی ۱+ دابل کلیک کرده و ۱ را به ۹۸ تغییر دهید . حال دکمه ضربدر پنجره زیرین را که باز شده است بزنید تا این پنجره بسته شود . هم اکنون می بینیم در پنجره ای که پایین آمده بوده و پرچم آمریکا در آن قرار داشت عبارت (United States (+98 قرار دارد . این گزینه را انتخاب کنید .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]مقادیر ۱ را در این دو بخش به ۹۸ تغییر دهید

8-برروی گزینه Create Account کلیک کنید .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برروی گزینه CreateAccount کلیک نمایید .

9- احتمال دارد شما با زدن این دکمه به همین صفحه بازگردید . این اتفاق می تواند دلایل زیادی داشته باشد . اگر چنین اتفاقی افتاد به متن های قرمز رنگی که برروی صفحه ظاهر می شوند(امکان دارد ظاهرشوند) دقت کنید . دوباره مراحل قبلی را تکرار کنید و برروی همین دکمه کلیک کنید . حال شما باید عبارت امنیتی داخل کادر را در فضای نوشتنی پایین آن بنویسید .


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

عبارت امنیتی را در کادر پایینی بنویسید

10-حال پنجره complete را مشاهده خواهید کرد که به این معنی است که شما آی دی یاهویتان را با موفقیت ساخته اید .