PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بهره‌برداری از ۴ پروژه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی



wichidika
16-08-2014, 18:20
به مناسبت هفته دولت انجام شد
بهره‌برداری از ۴ پروژه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

به مناسبت بزرگداشت هفته دولت از سایت‌های پایش و جهت‌یاب در ۴ شهرستان، ۹ سامانه اندازه‌گیری موج میلی‌متری و سامانه لیبلینگ بهره‌برداری شد و به ۷ آزمایشگاه تایید تجهیزات، اعتبارنامه اعطا شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
● گزارش تصويري مرتبط ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
-------------------------------






به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پروژه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حضور وزیر ارتباطات و معاونان این وزارتخانه افتتاح شد.
امروز در مراسمی از سایت‌های پایش و جهت‌یاب در چهار شهرستان و 9 سامانه اندازه‌گیری موج میلی‌متری بهره‌برداری شد. همچنین بهره‌برداری از سامانه لیبلینگ و اعطای اعتبارنامه به 7 آزمایشگاه تایید نمونه، تجهیزات از پروژه‌های افتتاح‌شده بود.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای نظارت بر طیف فرکانسی کشور، طرح جامع مانیتورینگ فضای فرکانسی کشور را از سال 1383 آغاز کرده است.
این طرح شامل ایستگاه‌های پایش، ایستگاه‌های جهت‌یاب و سامانه‌های پایش موج میلی‌متری است. با توجه به اینکه طیف امواج رادیویی متناسب با ویژگی‌های آن کاربردهای متفاوتی در بخش تلفن همراه، تلویزیون، ناوبری هوایی و دریایی دارد با راه‌اندازی سایت‌های پایش جهت‌یاب و مانیتورینگ فضای فرکانسی می‌توان باندهای اختصاص داده شده را به صورت پاک و بدون تداخل در اختیار بهره‌برداران قرار داد.
انتهای پیام/آ