PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : خرید ماشین تا سقف 200 میلیون تومان



facelessjunk
09-08-2014, 08:48
سلام

من میخواستم یه ماشین ترجیحا شاسی بلند تا سقف قیمت 200 میلیون بگیرم این چند وقته خیلی ماشین دنبال کردم

از سانتافه 2014 سفارش اروپا با 11 ایربگ ( 204 تومان ) و تویوتا راو 4 مدل 2014 فول آبشن ( 200 تومان ) تا ب ام و X 1 مدل 2014 کم اپشن و البته الان که جدیدا سانتافه مدل 2015 با 0 ایربگ و فول آپشن هم اومده

واقعا گیج شدم البته نظر خودم بیشتر روی ب ام و هست ولی میخواستم بدونم کسی میتونه اطلاعات تکمیلی به من بده

ماشین دست دوم تمیز هم اگر پیدا کنم بهتره چون افت اولیه نداره

hossein.az
09-08-2014, 13:20
سلام

من میخواستم یه ماشین ترجیحا شاسی بلند تا سقف قیمت 200 میلیون بگیرم این چند وقته خیلی ماشین دنبال کردم

از سانتافه 2014 سفارش اروپا با 11 ایربگ ( 204 تومان ) و تویوتا راو 4 مدل 2014 فول آبشن ( 200 تومان ) تا ب ام و X 1 مدل 2014 کم اپشن و البته الان که جدیدا سانتافه مدل 2015 با 0 ایربگ و فول آپشن هم اومده

واقعا گیج شدم البته نظر خودم بیشتر روی ب ام و هست ولی میخواستم بدونم کسی میتونه اطلاعات تکمیلی به من بده

ماشین دست دوم تمیز هم اگر پیدا کنم بهتره چون افت اولیه نداره

شما اگه دنبال یه خودروی شاسی بلند هستید اصلا سمت x1 نرید
چون یه SUV شهری است و چیزی بیشتر از یک خودروی سواری به شما ارائه نمیده فقط یکم بالاتر از بقیه هستید

اگر دنبال ماشینی هستید که چند سال کار بهتون بده و کم نیاره و قابلیت شاسی بلند بودن و آفرود را داشته باشه

برای گزینه صفر اول تویوتا راوو فور 2014 دو دف
بعد از اون سانتافه 2015 که به خاطر سنگینی اتاقش ,یه کم شتابش کمه

بهترین گزینه کارکرده هم تویوتا پرادو دو در tx 2012
تویوتا پرادو چهار در txl 2012
هر دو مورد را میتونید کم کار پیدا کنید
انتخاب دو در یا چهار در بودنش هم با خودتونه

facelessjunk
09-08-2014, 13:38
مرسی از جواب

البته من از شاسی بلند توقع افرود ندارم و بیشتر مدنظرم ماشینی هست که برای مسافرت راحت باشه ( برای 3 نفر ) و تو سربالایی کم نیاره ( البته فکر کنم ب ام و با موتور 1.8 و 154 اسب قدرت یکمی مشکل ساز هست در مقایسه با سانتافه 184 اسبی و راو4 176 اسبی)
در کنار اینها لوکس بودن داخل ماشین هم برام خیلی مهمه و اصلا از توی سانتافه و پرادو خوشم نیومد احساس پلاستیکی بودن به شدت توی ذوق میزنه
تویوتا راو 4 از این لحاظ به نظرم بهترین گزینه هست ولی مشکل اصلی که داره قیافه ی نچندان جذابش برای من هست

------ویرایش

در ضمن یه چیزی هم که شاید یکمی خنده دار باشه ولی خوب نمیشه انکارش کرد عشقی هست که من نسبت به انواع ب ام و دارم و زیبایی داخلی ماشین که روی من تاثیر خیلی زیادی گذاشته و یک جور احساس خوبی به راننده میده

پرادو 4 مدل txl تولیدی سال 2012 الان حدود قیمتش 220-230 هست که به نظرم ارزش خرید با توجه به قدرت کم ( 161 اسب فکر کنم ) و هیکل بزرگی که داره نداشته باشه

hossein.az
09-08-2014, 23:31
مرسی از جواب

البته من از شاسی بلند توقع افرود ندارم و بیشتر مدنظرم ماشینی هست که برای مسافرت راحت باشه ( برای 3 نفر ) و تو سربالایی کم نیاره ( البته فکر کنم ب ام و با موتور 1.8 و 154 اسب قدرت یکمی مشکل ساز هست در مقایسه با سانتافه 184 اسبی و راو4 176 اسبی)
در کنار اینها لوکس بودن داخل ماشین هم برام خیلی مهمه و اصلا از توی سانتافه و پرادو خوشم نیومد احساس پلاستیکی بودن به شدت توی ذوق میزنه
تویوتا راو 4 از این لحاظ به نظرم بهترین گزینه هست ولی مشکل اصلی که داره قیافه ی نچندان جذابش برای من هست

------ویرایش

در ضمن یه چیزی هم که شاید یکمی خنده دار باشه ولی خوب نمیشه انکارش کرد عشقی هست که من نسبت به انواع ب ام و دارم و زیبایی داخلی ماشین که روی من تاثیر خیلی زیادی گذاشته و یک جور احساس خوبی به راننده میده

پرادو 4 مدل txl تولیدی سال 2012 الان حدود قیمتش 220-230 هست که به نظرم ارزش خرید با توجه به قدرت کم ( 161 اسب فکر کنم ) و هیکل بزرگی که داره نداشته باشه

پیدا کردن 4 در کمی سخت تره و با قیمت210 تا220 تومن هست
که گفتم بستگی به خودتون داره خریدش

من به خاطر تجربه خودم و دیگران از x3 بی ام دبلیو را پیشنهاد ندادم ,البته شاید الان سری جدید اینطور نباشه

x3 این مشکل رو داشت که وقتی با سرعت توی دست انداز میافتاد یه لحظه گیربکس قاطی میکرد و به مرور گیربکس شروع کرد به زوزه
به نظر بنده از هر لحاظ راوو فور ارجح تر هست البته با قیمت مشابه ای که با x1 داره اصلا نمیتونه کلاس بی ام دبلیو را داشته باشه
در رابطه با اون مطلب قدرت x1 هم اصلا توی سربالایی کم نمیاره

facelessjunk
10-08-2014, 13:17
پیدا کردن 4 در کمی سخت تره و با قیمت210 تا220 تومن هست
که گفتم بستگی به خودتون داره خریدش

من به خاطر تجربه خودم و دیگران از x3 بی ام دبلیو را پیشنهاد ندادم ,البته شاید الان سری جدید اینطور نباشه

x3 این مشکل رو داشت که وقتی با سرعت توی دست انداز میافتاد یه لحظه گیربکس قاطی میکرد و به مرور گیربکس شروع کرد به زوزه
به نظر بنده از هر لحاظ راوو فور ارجح تر هست البته با قیمت مشابه ای که با x1 داره اصلا نمیتونه کلاس بی ام دبلیو را داشته باشه
در رابطه با اون مطلب قدرت x1 هم اصلا توی سربالایی کم نمیاره


من خودم قبلا حدود یکماه یه ایکس 3 مدل 2009 داشتم و این مشکلی که شما گفتید رو حس نکردم ولی یکمی ماشین به نظرم خشک رسید و اسپرت بودنش به چشم میومد ولی الان که پشت فرمون ایکس 1 نشستم حس میکنم از اون خشن بودنش کم شده و قابلیت ماشین روزمره بودن توش زیاد شده

شما با توجه به تجربه ای که از ایکس 3 دارین به نظرتون ماشینی بود که بشه هر روز باهاش رفت بیرون و ماشین دستی باشه یا خرج ماشین بالاست و باید فقط باید پنجشنبه جمعه ها ببریش بیرون یه هوایی بخوره ماشین؟ ( منظورم لنت و فیلتر ها و اینها چون شنیدم استهلاک انواع ب ام و به نسبت ماشین های هم رده بالاست و دوستی داشتم که میگفت سری 3 رو فقط به خاطر این عوض کرده که هر 8 هزار تا مجبور بوده لنت ماشین رو عوض کنه )
من قبلا کیا اسپورتیج - کیا سورنتو - هیوندایی توسان و مزدا 3 قدیمی داشتم و حالا به دنبال یه تجربه ی جدید هستم به نظرت ایکس وان میتونه حس تازگی رو منتقل کنه ؟؟

مرسی از وقتی که میذارید

hossein.az
10-08-2014, 14:41
من خودم قبلا حدود یکماه یه ایکس 3 مدل 2009 داشتم و این مشکلی که شما گفتید رو حس نکردم ولی یکمی ماشین به نظرم خشک رسید و اسپرت بودنش به چشم میومد ولی الان که پشت فرمون ایکس 1 نشستم حس میکنم از اون خشن بودنش کم شده و قابلیت ماشین روزمره بودن توش زیاد شده

شما با توجه به تجربه ای که از ایکس 3 دارین به نظرتون ماشینی بود که بشه هر روز باهاش رفت بیرون و ماشین دستی باشه یا خرج ماشین بالاست و باید فقط باید پنجشنبه جمعه ها ببریش بیرون یه هوایی بخوره ماشین؟ ( منظورم لنت و فیلتر ها و اینها چون شنیدم استهلاک انواع ب ام و به نسبت ماشین های هم رده بالاست و دوستی داشتم که میگفت سری 3 رو فقط به خاطر این عوض کرده که هر 8 هزار تا مجبور بوده لنت ماشین رو عوض کنه )
من قبلا کیا اسپورتیج - کیا سورنتو - هیوندایی توسان و مزدا 3 قدیمی داشتم و حالا به دنبال یه تجربه ی جدید هستم به نظرت ایکس وان میتونه حس تازگی رو منتقل کنه ؟؟

مرسی از وقتی که میذارید

بله ،براي شهر و استفاده شهري است
و كاملا مناسبه
خوب توي ايران لوازم يه سري از ماركها بالاتر بقيه است
قيمتها پايين نيست ،ولي خيلي بالا هم نيست
لنت هم معمول مصرف داره لندكروز هم مصرف لنتش بالاست اما سواري و امنيتي كه آرائه ميده من با هيچ ماشيني قابل مقايسه نميدونم
،ولي خوب من تو چند مورد كه ديدم همه مشكل گيربكس براشون پيش اومده بود

با توجه به معيارهاتون ،بي ام دبليو x1و تويوتا راو 4 مناسبه

facelessjunk
12-08-2014, 10:19
مرسی از جوابتون

یک سوال دیگه هم داشتم
ب ام دبلیو x1 مدل X-Drive نداره و فقط S-Drive هست
من هر چی میگردم پیدا نمیکنم و البته یه سوال دیگه که چرا مدل هایی با موتور 1.8 اصلا تو سایت خود BMW نیست ؟
توی سایت خود BMW مدل های با موتور 2.8 X-Drive دارن ولی مدلی به نام BMW X! 1.8 وجود نداره
چند جای مختلف رو گشتم و دیدم که تو امارات فقط مدل S-Drive ماشین موجوده

hossein.az
12-08-2014, 13:02
مرسی از جوابتون

یک سوال دیگه هم داشتم
ب ام دبلیو x1 مدل X-Drive نداره و فقط S-Drive هست
من هر چی میگردم پیدا نمیکنم و البته یه سوال دیگه که چرا مدل هایی با موتور 1.8 اصلا تو سایت خود BMW نیست ؟
توی سایت خود BMW مدل های با موتور 2.8 X-Drive دارن ولی مدلی به نام BMW X! 1.8 وجود نداره
چند جای مختلف رو گشتم و دیدم که تو امارات فقط مدل S-Drive ماشین موجوده

موتور اصلی که برای این مدل عرضه میشه همون 2.8 هست ولی برای یک سری کشور هاو مناطق
مدل پایه اش موتور2.8
ب خاطر شرایطشون و درخواست عمومی مدلهای دیگه را ارئه میکنند
مثل ایران مدل های بالای حجم 2.5 طبق شرایط گمرکی نیست و واردات سخت تر و پرهزینه تر
منطق این مدل رقابت با سایر برند های متوسط قیمته