مشاهده نسخه کامل
: سرویس اینترنت ADSL با کارکرد تلفن رابطه عکس داره!
AFSORDEH
05-08-2014, 14:38
با درود........ :»
از اوایل خرداد ماه امسال که کدهای مراکز مخابراتی داخل استان اصفهان حذف شد و کد استانی (031) جایگذین اونها شد عملیات چندین باره روی خطوط تلفن انجام شد که بارها باعث قطعی خطوط تلفن بطور مقطعی شد.
کمی قبل از اینکه کد استانی جایگذین بشه، یک قطعی تلفن چندین روزه اتفاق افتاد، ولی سرویس اینترنت adsl برای من همچنان کار میکرد!، زمانی که مشکل تلفن برطرف شد سرویس اینترنت کلا قطع شد. با شرکت تماس گرفتم زمانی که مسئول مربوطه به شرکت به مخابرات مراجعه میکنه و مشکل سرویس اینترنت برطرف میشه، تلفن قطع میشه، و وقتی که برای قطعی خط تلفن به مخابرات اعلان خرابی میکنیم و تلفن وصل میشه، سرویس اینترنت فورا قطع میشه! :sad:
و این روند جالب و البته آزار دهنده همچنان ادامه دارد! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] چندین بار به خواست خانواده به سیستم اعلان خرابی تلفن مخابرات تماس گرفتیم ولی به محض اینکه تلفن وصل میشه سرویس اینترنت بطور کلی قطع میشه، و بارها و بارها که به شرکت مراجعه کردم مسئولی رو به مخابرات میفرستن که با برطرف کردن مشکل اینترنت تلفن خونه قطع میشه! دیگه کل شرکت میدونن داستان سرویس اینترنت من رو با تلفن. و حتی از اینکه سرویس وایرلس بگیرم استقبال کردن.
مسئولین شرکت یکی دو بار گفتن که مشکل شما مشکل کابل برگردون هست، و بار آخر هم گفتن که تلفن شما با سیستم جدید همسان سازی نشده. ولی تا بحال نگفتن که این مشکل تا کی ممکنه به طول بینجامه. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
یه بار هم به مخابرات رفتم که گفتن مشکل مربوط به ما نیست و شرکت مربوطه باید پیگیری کنه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
میخواستم بپرسم از دوستان کسی چنین مشکلی داشته، ؟ و مشکل از کجا میتونه باشه؟ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خیلی ممنون [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Le0nard0
05-08-2014, 18:21
به احتمال زیاد مشکل از رانژه و پورتت هست که اگه تا حالا نفهمیدن پس مشکلت حل نمیشه
AFSORDEH
05-08-2014, 22:50
وقتی که اواخر سال 88 سرویس رو راه اندازی کردم شماره تلفنمون ثابت موند تا اینکه کدهای استانی جایگذین اون شد و برای اینجا یک 4 قبل از اون اضافه شد.
یک هفته قبل از اینکه کد استانی رو روی کار بیارن و زمانی که داشتن اقدامات اولیه رو انجام میدادن این مشکل بوجود اومد و چندین بار همینطور تلفنو درست میشد سرویس اینترنت قطع میشد، و یا اینترنتو درست میکردیم تلفن قطع میشد. بعد از چندین بار که مسخره شدیم مسئول شرکت گفت مشکل از پورت شماست و بذارید فعلا تلفن وصل و سرویستون قطع باشه و صبر کنید تا اینکه پورتتون عوض بشه و مشکلتون برطرف بشه. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بعد از یک هفته بالاخره سرویس شروع به کار کرد و تلفنم کار میکرد و مشکلی نبود، ولی بعد دوباره روی تلفن ها عملیاتی انجام دادن که چندین بار قطعی داشتیم، تا اینکه باز همون مشکل بوجود اومد. و این بار وقتی به شرکت مراجعه کردم مسئول بخش فنی گفت:
شماره قبلی شما (یعنی همونی شماره 6 رقمی که قبل از تغییر کد استانی داشتیم) کابل برگردون شد، پورت جدیدتونو گذاشتیم رو شماره جدید (یعنی شماره 7 رقمی بعد از ایجاد کد استانی- که عرض کردم برای منطقه ما یه 4 به اولش اضافه شد) که اونم ظاهرا کابل برگردون شده! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خونه ما یه شماره تلفن دیگه هم داره که وقتی اونو بردم شرکت و گفتم آیا میشه این بار پورتم رو این شماره سوار کنید گفت نه، این شماره جداست باید رانژه بشه. و امکانش نیست. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
الان هم که گفتن تلفن شما با سیستم جدید همسان سازی نشده و معلومم نیست تا کی طول بکشه درست یشه. و در کمال دلسردی جواب قاطعی نمیدن، و میگن کاری از ما ساخته نیست مربوط به مخابراته؛ شرکته خودش که ترجیح میده تلفن خونه قطع باشه و من سرویس اینترنتو استفاده کنم. ولی خب این خط شماره اصلی خونه هست و تلفن رو هم اگه 3 ماه ازش استفاده نشه کلا شمارش حذف میشه! :n27:
:»
zxzxcvcv
06-08-2014, 20:38
خب شما که یه خط تلفن دیگه داری برو برای اون اینترنت ثبت نام کن.
با اون یکی خطت زنگ بزن 2020 تلفنی ثبت نام رو انجام بده
AFSORDEH
07-08-2014, 04:34
خب شما که یه خط تلفن دیگه داری برو برای اون اینترنت ثبت نام کن.
با اون یکی خطت زنگ بزن 2020 تلفنی ثبت نام رو انجام بده
درود بر شما... :»
عرض کردم، اون شماره رو بردم شرکت و با یه همچین حالتی (:n27:) گفتن باید رانژه بشه.، و منظورشون این بود که امکانش نیست. اگه میتونستن که فورا قبول میکردن و کارمو راه مینداختن.
ضمن اینکه مخابرات اینجا هم چند سالیه که دیگه سرویس اینترنت عرضه نمیکنه! و تقریبا همه ی کسانی که در چند سال اخیر اینترنت راه انداختن وایرلس گرفتن از شرکت های فروش اینترنتی (مگر در موارد خیلی خاص!) ---- اینو حتی یکی دو تا از مسئولین فروش شرکت های اینترنتی هم خیلی به صراحت گفتن که مخابرات چندین ساله که ....... :n03:
برا همین کسانی که اینجا سرویس ADSL دارن دو دستی چسبیدنش، چون میدونن اگه از دستش دادن باید وایرلس بگیرن. الان دیگه اگه کسی بخواد سرویس ADSL بگیره و بره پیش هر کدوم از این شرکتا اسم آدمو مینویسن توی یه لیستی که اصلا ته نداره! و میگن فعلا امکانش نیست باید صبر کنید.:n03:
ضمن اینکه این طور که میگن اون پیش شماره ای که ما داریم اصلا از خیلی قبلترش پورتی براش وجود نداشت.
موفق باشید....
hamed_totally
09-08-2014, 08:31
فکر نمیکنم دلیل قطعی اینترنت شما ربطی به تغییر شماره ها داشته باشه
چون رانژه خط یه امکان فیزیکی و سخت افزاریه ولی تغییر شماره ها و همسان سازی کد یه امکان نرم افزاری
ولی اینکه هر ازچند گاهی قطعی اینترنت برات پیش میاد و تلفن رو قطع و وصل میکنه احتمالا مشکل پورت مخابراتیه .. معمولا با تعویض شماره این مشکل حل نمیشه چون روی همون پورت دوباره رانژه میشه شماره جدید
مگه اینکه بتونید شرکت سرویس دهنده رو راضی کنید که براتون تعویض پورت انجام بده
یعنی پورت فیزیکی ADSL شما رو تغییر بده
AFSORDEH
10-08-2014, 12:33
فکر نمیکنم دلیل قطعی اینترنت شما ربطی به تغییر شماره ها داشته باشه
چون رانژه خط یه امکان فیزیکی و سخت افزاریه ولی تغییر شماره ها و همسان سازی کد یه امکان نرم افزاری
ولی اینکه هر ازچند گاهی قطعی اینترنت برات پیش میاد و تلفن رو قطع و وصل میکنه احتمالا مشکل پورت مخابراتیه .. معمولا با تعویض شماره این مشکل حل نمیشه چون روی همون پورت دوباره رانژه میشه شماره جدید
مگه اینکه بتونید شرکت سرویس دهنده رو راضی کنید که براتون تعویض پورت انجام بده
یعنی پورت فیزیکی ADSL شما رو تغییر بده
نمیدونم، آخه قبل از اینکه کدها همسان سازی بشه و استانی بشه شرکت از طریق پیامک اطلاع رسانی کرده بود که،: به دلیل توسعه زیرساخت ها ممکنه برای مدت 10 روز خطوط تلفن و همچنین سرویس شما قطع بشه، با این وجود وقتی که تلفن ها قطع شد سرویس اینترنت من هنوز کار میکرد! ، ولی به محض اینکه تلفن درست شد و بکار افتاد، اینترنت قطع شد. :n29:
همونطوری که عرض کردم یک بار با تغییر پورت درست شد، ولی متاسفانه باز هم به دلیل توسعه های زیرساختی مجدد! باز به حالت سابق بازگشت. و این بار دیگه شرکت سرویس دهنده، صحبتی از پورت ها نمیکنه و صراحتا میگه مشکل از ما نیست. :hmm:
مسلما مشکل ما اتفاقی و ساده نیست و به این شکل نیست که اینترنت گاهی قطع و وصل بشه و تلفنو قطع و وصل کنه، مشکل اینه که وقتی که گزارش خرابی در مورد هر کدوم (تلفن یا اینترنت) میدیم، به محض اینکه یکی درست بشه اون یکی بطور کلی قطع میشه.
الان چند روزیه که شرکت سرویس اینترنتو وصل کرده و تلفنمون قطع هست. همین امروز یکی از اعضای خانواده به شرکت مخابرات رفت و مشکل رو با مدیر اون در میان گذاشت. اون هم طبق معلوم گفت مشکل از شرکتی هست که ازش سرویس میگیرید. از اون طرف شرکت هم میگه مشکل از مخابرات کاری از ما ساخته نیست. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ولی عجیبه که در طی این روزهای گذشته که چندین بار با شرکت تماس گرفتم و پرسیدم این وضعیت تا کی ادامه داره، همش گفتن رسیدگی میکنیم ولی هیچ کاری نکردن!!! شاید میدونن مشکل از کجاست و امکان درست کردنشو ندارن (مثلا امکان تغییر پورت رو ندارن و برای همین بهونه میارن میگن کابل برگردون شده و اینا.... ) و با شاید واقعا کاری ازشون ساخته نیست، به هر حال به نظر میرسه ترجیح میدن کاری نکنن و مثل الان، سرویس اینترنتم وصل بمونه و تلفن خونه قطع باشه و میخوان با این بی اعتنایی ها وقت بخرن! مشکل اینجاست که علاوه مشکلاتی که برای امکان سرویس دهی ADSL اینجا وجود داره، مخابرات لعنتی اینجا هم با شرکت ها چندان همکاری نمیکنه!
به هر حال، تصمیم من برای خرید یک سرویس وایرلس داره قطعی تر و جدی تر میشه/ :hmm:
mohammadi_4u
10-08-2014, 13:08
من مشکل همینطوری دارم و هنوزم حل نشده حتی شدیدتر!
کالر ایدی هم از کار افتاده و اینکه وقتی شکایت نوشتم به سازمان .جواب امد دستگاه مخابرات منطقه شما مشکل داره و فعلا قطعاتش نیست!!! هشت ماهه مهندسا میان و میرن داد بیداد فرقی نکرد داداش.خط جدا گرفتم.
Arash4484
10-08-2014, 13:32
چرا بجای اینکه وایرلس تهیه کنید یک خط تلفن جدید برای استفاده برای تماس در خونه نمیگیرید؟(اگر امکانش هست)
یا از همون شماره دومی که میگید دارید استفاده نمیکنید؟ و این خط مشکلدار رو کامل به ADSL اختصاص نمیدید؟
تلفن رو هم اگه 3 ماه ازش استفاده نشه کلا شمارش حذف میشه!
نه همچین چیزی نیست ، دستکم برای من که نبوده و بارها خط های تلفن شرکتی بوده که ماه ها ازشون استفاده نکردیم و فقط مالیات و عوارض(همون دو سه تومنی که روی قبض میاد) رو دادیم و تلفن قطع نشده، چه برسه به اینکه شماره حذف بشه...الان خودم هم یک خط دارم یک سال و نیمه استفاده نشده و حتا سیم کشی داخلیش رو انجام ندادم ولی به همون شکل که گفتم قطع نشده و شماره اش برقراره...برای من که اینجوری بوده.
Le0nard0
10-08-2014, 14:28
درخواست جمع آوری بده دوباره رانژه کن
AFSORDEH
11-08-2014, 09:25
درخواست جمع آوری بده دوباره رانژه کن
اگه قطعش کنم باید دیگه وایرلس بگیرم.... :n18:
چون دیگه امکان راه اندازی adsl وجود نداره! چند ساله که مخابرات اینجا پورت به کسی داده نمیده برا راه اندازی adsl :n01: و پیش هر شرکتی که بری اسم آدمو مینویسه توی یه لیست خیلی گنده و میگه پورت نیست و مخابرات پورت نمیده، و میگه باید صبر کنی امکانش فراهم بشه ولی هیچ فایده ای هم نداره/
AFSORDEH
11-08-2014, 09:56
چرا بجای اینکه وایرلس تهیه کنید یک خط تلفن جدید برای استفاده برای تماس در خونه نمیگیرید؟(اگر امکانش هست)
یا از همون شماره دومی که میگید دارید استفاده نمیکنید؟ و این خط مشکلدار رو کامل به ADSL اختصاص نمیدید؟
تلفن رو هم اگه 3 ماه ازش استفاده نشه کلا شمارش حذف میشه!
نه همچین چیزی نیست ، دستکم برای من که نبوده و بارها خط های تلفن شرکتی بوده که ماه ها ازشون استفاده نکردیم و فقط مالیات و عوارض(همون دو سه تومنی که روی قبض میاد) رو دادیم و تلفن قطع نشده، چه برسه به اینکه شماره حذف بشه...الان خودم هم یک خط دارم یک سال و نیمه استفاده نشده و حتا سیم کشی داخلیش رو انجام ندادم ولی به همون شکل که گفتم قطع نشده و شماره اش برقراره...برای من که اینجوری بوده.
مسلما این احتمال وجود داره که خطوطی که به یک شرکت اختصاص داده میشه با خطوط خانگی تفاوت داشته باشه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اما در مورد تلفن، بگم که یک خانه کوچک مستاجری داریم که یک خط تلفن براش خریده بودیم وقتی که مستاجر قبلی از خونه رفت، و خونه چند ماهی خالی موند، قبل از اینکه مستاجر جدید بیاد متوجه شدیم که خط تلفنش به طور کلی جمع شده.
همین خط تلفن دومی که در صحبت های قبلیم در موردش صحبت کردم هم تا اواسط پارسال که سیم کشی داخلی نکرده بودیم به داخل اتاق، و سیمش تا در خونه اومده بود، یه بار یادمه دو سه ماهی فراموش کرده بودیم یه تلفن بهش وصل کنیم و یه زنگ باهاش بزنیم، سر سه ماه قطع شد، بطوری که وقتی باهاش تماس میگرفتیم میگفت: شماره در شبکه نیست و یا این شماره اشتباه است و این حرفا، سریعا به مخابرات رفتیم و یه هزینه ای هم گرفتن و گفتن اگه چند روز دیگه دیرتر می اومدین خطتون کلا قطع میشد. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نمیدونم، شاید این سازمان ها و شرکت های مخابراتی برای خودشون قوانین استانی دارن. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته میشه هر یکی دو ماه یکبار با سیستم اعلان خرابی مخابرات تماس بگیریم و شمارمون رو وارد کنیم، تلفن وصل و سرویس اینترنت قطع میشه، و میتونیم چند تا زنگ باهاش بزنیم، ولی بعد دوباره باید زنگ بزنم به شرکت بگم الان سرویس قطعه و بعد اونا باید مسئولشون رو بفرستن مخابرات تا سرویس رو وصل کنه (و البته خط تلفن رو قطع[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) ضمن اینکه این شماره ای که روش سرویس دارم شماره اصلی و قدیمی خونست و خانواده راضی نمیشن که این وضعیت برای مدت های طولانی ادامه پیدا کنه. شاید اگه رو اون خط دوممون سرویس داشتم مشکلی نداشتن. فعلا بهشون گفتم تا پایان شهریور که شارژ سرویسم تموم میشه صبر کنید بعد وایرلس میگیرم. البته امیدوارم این وضعیت تا اون وقت درست بشه. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
hamed_totally
13-08-2014, 09:08
چنین قانونی رو من هم ندیدم که بخوان تلفنی رو جمع کنن
خودم به شخصه خطی دارم که الان مدتهاست ازش استفاده ای نمیشه ولی البته هر دوره قبض ابونمان براش میاد که پرداخت میکنم خطم هم داخل خونه هست حتی سرویس اینترنت و این چیزها هم روش وصل نیست ..
AFSORDEH
13-08-2014, 13:46
این از قوانین و مقررات شرکت مخابرات استان اصفهان هست. اینجا سر سه ماه که بشه کلا قطع میشه. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
الان با این وضعیتی که پیش اومده خانواده بیشتر نگران همین مساله هستن که ممکنه خط قدیمی و اصلی خونه هم مثل خط اون خونه هه و مثل خیلی خطها و شماره های دیگه قطع بشه. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
همین امروزم باهاشون سر این مساله کلی جر و بحث کردم، اگه تا یکماه دیگه بتونن صبر کنن هم خیلیه! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اما در مورد تلفن، بگم که یک خانه کوچک مستاجری داریم که یک خط تلفن براش خریده بودیم وقتی که مستاجر قبلی از خونه رفت، و خونه چند ماهی خالی موند، قبل از اینکه مستاجر جدید بیاد متوجه شدیم که خط تلفنش به طور کلی جمع شده.
اینم شمارش:
031-42701760
AFSORDEH
13-08-2014, 14:38
من مشکل همینطوری دارم و هنوزم حل نشده حتی شدیدتر!
کالر ایدی هم از کار افتاده و اینکه وقتی شکایت نوشتم به سازمان .جواب امد دستگاه مخابرات منطقه شما مشکل داره و فعلا قطعاتش نیست!!! هشت ماهه مهندسا میان و میرن داد بیداد فرقی نکرد داداش.خط جدا گرفتم.
اگه مشکل از تجهیزات مخابراتی باشه که من فکر نمیکنم اصلا درست بشه! بخصوص این مخابرات روستای نجف آباد! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شاید خود مسئولین و کارکنان شرکتی که من ازش سرویس گرفتم فهمیدن و میدونن مشکل از کجاست ولی واقعیت رو نمیگن و فکر میکنن اگه به تعویق بندازن مشکل درست میشه. ولی اگه چنین مشکلی وجود داشته باشه من بعید میدونم. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
حالا ما یه خط دیگه داریم ولی متاسفانه اونو رانژه نمیکنن. وگرنه من سرویسو روی اون خط میگرفتم. وقتی اون شمارمونو بردم تو شرکت چهره شون اینطوری شد (:n28:) و گفتن: باید رانژه بشه! و منظورشون این بود که نمیشه.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نظر من هم مثل دوستمون اینه که شما جمع اوریش کنی
بنده هم نتم یه زمانی عالی بود بعد مخابرات نمایندگیش رو داد به شهرمون مشکل شروع شد بنده رفتم سمت مخابرات و ثبت نام کردم ماه اول عالی بود بعد یهو سرعت دانلودم 35 ک بود اومد زیر 10 هرکاری میکردم نمیشد 15 یا 2 یا بالاتر با یه سرویس دیگه مخابرات شماره خودم رو تست میکردم و بااکانت خودم 30 و 35 دانلود میکرد تو خونه دوستام بعد وقتی خودم دوباره تست میکردم یهو از 35 زود میومد زیر 10 خلاصه سیم عوض شد مودم ویندوز ..... رسید به پورت بقول خودشون پورت رو هم عوض کردن دیگه اعصابم خورد شده بود ماه بعد صبر کردم به طرف گقتم 1 مگ واسم ببنده ولی به شرطی این مشکل رو نداشته باشه ولی 1 و 2 مگ هم تست کردیم زیر 10 کیلوبایت بود:n04:
دست اخر مجبور شدم جمع اوری کنم و دو هفته ای منتظر شدم تا نوبتم دوباره شد و دوباره ثتب نام کردم ولی این بار عالی:n05:
خلاصه میگن پورت عوض شده دروغ میگن (شاید راست بگن بیچاره ها ولی مشکل رو ندونن کجاست)
شما هم جمع اوری کن و با طرف هماهنگ کن شاید ........ شانس داشتی یه جوری کارت رو راه انداخت بهش پیشنهاد بده بگو این کار رو انجام بده
خب فقط شما که جمع اوری نمکینی معلوم نیست 10 نفر دیگه جمع اوری نکنن شما بگو با پورت اونا جایگزین کن همین
AFSORDEH
26-08-2014, 19:42
درود بر همه ی دوستان....... [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
عرض کنم که اواسط هفته گذشته رفتم پیش مدیر شرکت، (که کلی هم بهش ایمیل زده بودم :n02:) مدیر شرکت گفت که طبق پیگیری هایی که ما انجام دادیم متوجه شدیم که مشکل از پورت شما هست. و گفت که درخواست ما به تهران و به شرکت فن آوا ارسال شده و اون ها هم تایید کردن که مشکل از پورت مخابراتی هست و شرکت فن آوا درخواست تغییر پورت مخابراتی رو برای مخابرات ارسال خواهد کرد، [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ولی از طرفی هم گفت که مخابرات یک مدت خاصی رو برای واگذاری و یا تغییر پورت ها در نظر گرفته بوده (مثلا تیرماه) ولی الان مخابرات عنوان کرده که دیگه نه پورت واگذار میکنه و نه تغییر پورت انجام میده، مگر در موارد خیلی خاص!!! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] خلاصه گفت که در صورتی هم که پورت شما تغییر پیدا کنه حدود یک هفته به طول خواهد انجامید. اگه میتونی صبر کنی صبر کن، اگرم خسته شدی از adsl که میتونی تغییر سرویس بدی.
روز بعدش سرویس اینترنتم شروع به کار کرد ولی باز طبق روال گذشته تلفن خونه قطع شد. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] یعنی با وجود اینکه روز قبلش با مدیر و مسئولین فنی شرکت در مورد خرابی پورت صبحت کرده بودم ولی باز یکی از مسئولین شرکت به مخابرات رفته و سرویسو برگردونده و طبیعتا تلفنو قطع، [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]بنابراین این احتمال رو در نظر گرفتم که مدیر و مسئولین شرکت میدونن که این مشکل به این زودی ها توسط مخابرات برطرف نخواهد شد، چون اعلام شده که پورتی واگذار نمیشه. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ولی من بلافاصله با سیستم اعلان خرابی تماس گرفتم و تلفن خونه رو وصل شد، بخاطر اینکه مشخص بشه که سرویس من مشکل داره و مخابرات اگه دلش خواست تغییر پورت رو انجام بده. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
امروز دقیقا یک هفته از روزی که رفتم پیش مدیر شرکت گذشته، ولی هنوز مشکل سرویس دهی درست نشده، پیش چندین فروشنده وایرلس رفتم از شرایط اون ها رو بررسی کردم و دیگه واقعا تصمیم گرفته بودم از روز شنبه برم دنبال راه اندازی سرویس وایرلس که........... [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
با وجود اینکه امیدی به راه اندازی و یا تعمیر سرویس ADSL خودم نداشتم ولی گفتم شاید بد نباشه امتحان کنم، همونطوری که یکی از دوستان گفتن، روز 26 مرداد ماه بود که با خط دوم خونه با 2020 تماس گرفتم و درخواست راه اندازی سرویس adsl دادم، چند هفته ای منتظر تماسشون بودم که خبری نشد ، دیگه از همه چی ناامید شده بودم، تا اینکه امروز حوالی ظهر بود که با اون شماره تماس گرفته شد و ازم تاییدیه و آدرس گرفت و بلافاصله سرویس روی خط دوم خونه از روی مودم شروع به کار کرد، خلاصه اینکه بعد از ظهر هم یه مسئول از مخابرات اومد، یه کپی از کارت ملی بهش دادم و یوزر و پسورد و... و... و.. ازش گرفتم. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فعلا با راه اندازی این سرویس مشکلم به نوعی حل شده، حالا منتظرم که آیا مشکل اون سرویسی که روی اون خط اول دارم درست میشه یا نه که بعد در موردشون تصمیم بگیرم. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
الان دقیقا معلوم نیست مشکلی که برای سرویس اینترنت اول من و تلفن خونه بوجود اومده بخاطر ناآگاهی و یا کوتاهی مسئولین و مدیران شرکتی هست که ازش سرویس میگیرم، یا شرکت فن آوا، یا اینکه مخابرات خراب شده هست که به درخواست های شرکت های فروش اینترنتی توجه و رسیدگی نمیکنه/ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به هر حال.......
موفق باشید دوستان [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
AFSORDEH
02-09-2014, 17:56
اینترنت مخابرات رو که یک هفته است روی خط دوم خونه راه انداختم و الان ازش استفاده میکنم و خب، به هر حال بهتر از هیچیه. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اون سرویس اینترنت اولم هم که هنوز همون مشکلو داره........ :n03:
امروز بعد از 2 هفته، دوباره به شرکت رفتم، و این بار دیگه هم خانم های مسئول بخش فنی، و هم مدیر شرکت بالاخره حرف آخرو زدن و گفتن، ما دیگه هر کاری که لازم بودم انجام دادیم تغییر پورت و تغییر... و... و.. و دیگه کاری از دستمون برنمیاد. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] و احتمالا مشکل از سرویس دهی کلی مخابرات به خونه ی شماست.
ضمنا گفت که پورت جدید هم روی خط شما گذاشته شد ولی فایده ای نداشت. (راست و دروغشو نمیدونم!) و دیگه هیچ کاری نمیشه کرد، و امکان راه اندازی سرویس ADSL بر روی این خط شما دیگه اصلا وجود نداره! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] مدیر شرکتم گفت بهتره هر چه زودتر سرویس رو کلا قطع کنی که پورت ما هم آزاد بشه، چون برای ما هزینه داره که البته من تصمیم گرفتم تا آخر شهریور ماه هم صبر کنم،،، پیشنهاد کردن سرویس وایرلس بگیرم و گفتن که حاضرن بخاطر این مشکلات بوجود آمده کمی شرایط راحتتری برام در نظر بگیرن. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پیش خانم مدیرای بخش فنی که بودم وقتی یکی از خانم ها در مورد راه اندازی وایرلس صحبت میکرد، یهو صحبتم رو بردم سمت اینکه سرویس اینترنت مخابراتی گرفتم و اینا .... و گفتم که: تا اواسط هفته گذشته قصد داشتم وایرلس بگیرم که خوشبختانه شرایطی برام فراهم شد که............. * یهو صحبتم رو قطع کرد. و منم دیگه ادامه ندادم. ولی ظاهرا فهمیدن موضوع از چه قراره. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به هر حال، حیف سرویسی که حدود 5 سال ازش استفاده کردم و در کل هم راضی بودم. :n14:
در آخر اینکه مشکل اینترنت ما هم احتمالا همین چیزی بود که این دوست عزیز بهش اشاره کردن... که من هم دقیقا به لطف وجود خط تلفن دومی که برای خونه کشیده بودیم، اینترنت مخابراتی و البته کمی شانس، و همینطور راهنمایی دوستان، تونستم که به هر حال یه جورایی باهاش کنار بیام. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
من مشکل همینطوری دارم و هنوزم حل نشده حتی شدیدتر!
کالر ایدی هم از کار افتاده و اینکه وقتی شکایت نوشتم به سازمان .جواب امد دستگاه مخابرات منطقه شما مشکل داره و فعلا قطعاتش نیست!!! هشت ماهه مهندسا میان و میرن داد بیداد فرقی نکرد داداش.خط جدا گرفتم.
موفق و پیروز باشید دوستان. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
و شب و روزگار بر همه ی شما خوش [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.