PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ثبت شرکت



esmahdi
03-08-2014, 21:54
سلام
برای ثبت شرکت با مسولیت محدود حتما باید دو نفر شریک باشن یا یک نفری هم می شه شرکت ثبت کرد؟

arta13
09-09-2015, 11:24
سلام
برای ثبت شرکت با مسولیت محدود حتما باید دو نفر شریک باشن یا یک نفری هم می شه شرکت ثبت کرد؟


حتما دو نفر لازم است

- - - Updated - - -


سلام
من تجربه بدی از این شرکت های ثبت دارم خواستم با دوستان به اشتراک بزارم تا دیگران هم برای ثبت شرکت با مشکل من روبه رو نشند.
من به موسسه ثبت شرکت ملاصدار مراجعه کردم و قبل از گرفتن پول خیلی مودب بودند و گفتند که تمام مجوزهای لازم رو برای من خیلی سریع می گیرند. بعد از سادگی من سو استفاده کردند و توی قرارداد نوشتند مجوزهای موضوعی. بعد از دادن پول دردسرها شروع شد. هر روز بهانه ای می گرفتند و بسیار هم بی ادبانه صحبت می کردند. آدمهای ثبت ملاصدرا هم زود زود عوض میشن و هر روز هم با یکی باید سرو کله بزنید. بعد هم به من گفتند که صحبت های شفاهی هم اصلا قبول نیست و ثبت ملاصدرا فقط کارهای بسیار معمول رو انجام می ده. وقتی ازشون خواستم که نفری رو که با من قرارداد بسته بیارن، با بی ادبی بسیار گفتند که به تو ربطی نداره که کی قرارداد بسته، اگه راست می گی پیداش کن. بعد هم زدند زیر خنده و گفتند اگه می خواهی میتونی 20 درصد پولت و رو بگیری. خواستم با مدیر داخلتیشون آقای شایان یا مدیر عاملشون آقای غلامی صحبت کنم باز هم با ادبی گفتند که این آقاییون حرفی ندارند که با شما بزنند. این هم از جریان ثبت شرکت من و موسسه ثبت شرکت ملاصدرا
چند روز پیش تبلیغات ثبت ملاصدرا رو از تلوزیون دیدم. با خودم گفتم که ممکنه افراد دیگری هم دچار این مشکل بشن و بهتره این موضوع رو بگم شاید بتونه آگاهی بده.
پیشنهاد شخصی من اینه که تا جایی که می تونید خودتون کارهای ثبت شرکت رو انجام بدید.

sirerfankarimian
20-09-2015, 16:58
سلام دوستام من شرکتم بعد از 2 ماه ثبت شد .. رفتم اداره ثبت شرکت هاا و اوکی کردم یک برگه A5 هم بهم دادند و گفتند مال اداره دارایی و مالیات هست !!! حالا باید چکار کنم برم اداره دارایی یا اداره مالیات ؟؟؟ یا برای روزنامه باید اقدام کنم ؟؟؟

روزنامه ای که قراره من توش ثبت کنم عصر اصفهانه !!! نمیدونم به کجا مراجعه کنم ... ؟؟:n18: