PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ليست و هزينه برگزاري يك كنفرانس آنلاين



samir.1234
01-08-2014, 18:04
سلام دوستان

نميدونم سوالم رو جاي درستي مطرح ميكنم يا نه ، ولي ديدم يكي تاپيك در زمينه ويدئو كنفرانس اينجا زده بود ، سوال منم شبيه همون هست
ولي جوابم اونجا نبود !

خب ما ميخوايم يه سري هزينه ها رو به سازمان ارائه بديم
در مورد ايجاد ويدئو كنفرانس ( يه كنفرانس سرتاسر آنلاين ) و همچنين ايجاد چند كارگاه آموزشي اونم بصورت آنلاين و تحت وب !

واسه اين ها نياز به ليست و فهرست نيازمندي ها ( چه نرم افزاري چه سخت افزاري ) و همينطور قيمتشون داريم !

از سير تا پياز چيزايي كه نياز هست ديگه
با قيمت امسال !

اگر تعداد نفرات هم مهم هست
مثلا شما فرض رو بر اين بگيريد كه حدود 300-400 نفر شركت كننده در كنفرانس داريم
ولي خب
اصلا نيازي نيست كه اينها هم تشريف فرما بشن [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


فقط اون چند نفري كه قرار هست برنامه رو اجرا كنن و همايش رو اجرا كنن بايد ديده بشن ! همين و بس
ممنون ميشم اگر تاپيك جاي درستي نيست حذف نكنيد ، بلكه زحمت بكشيد و منتقل كنيد!
يك دنيا سپاس