PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بهترین موزیک پلیر اندروید



ahmadmo
31-07-2014, 20:09
سلام خدمت همه ی بچه های خوب پی سی ورلد.
یه مقایسه ی جالب دیدم از موزیک پلیرهای برتر اندروید گفتم شاید خوشتون بیاد.
doubleTwist Music Player :
doubleTwist Music Player یک نرم افزار رایگان برای پخش موسیقی می باشد که برای استفاده از امکانات جانبی آن نیاز به خرید آنها دارید . از جمله ویژگی های زیبا و جذاب doubleTwist Music Player میتوان به طراجی چشم نواز و البته بروز آن اشاره کرد .Equalizer + mp3 Player :
یک موزیک پلیر + یک اکولایزر عالی ! نمیتوان Equalizer + mp3 Player را یک نرم افزار کاملا رایگان نامید اما به هر حال در بخش نرم افزار های رایگان قرار دارد . از ویژگی های جالب این موزیک پلیر که در نام آن هم مشخص است میتوان به وجود یک اکولایزر اشاره کرد ، اکولایزری که همیشه و همه جا در خدمت شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود . بر خلاف دیگر نرم افزار ها که شما باید به دنیال اکولایزر ها بگردید در این نرم افزار اکولایزر برای هر آهنگی آماده است . Google Play Music :
اینبار با جرات میگوییم که Google Play Music رایگان است . موزیک پلیر گوگل که در واقع موزیک پلیر اصلی اندروید هم می باشد در جمع بهترین ها حضور دارد . شما با داشتن یک اینترنت پرسعت و البته حساب کاربری گوگل میتوانید به بیش از ۲۰,۰۰۰ موسیقی که در فضای مجازی آپلود شده است دسترسی پیدا نمایید .

منبع:persianbax.ir

JJSIMON
01-08-2014, 04:28
مطلب خوبیه ولی کارآمد زیاد نیستن!
من جت آدیو و M player استفاده میکنم.
به نظر من که جت آدیو بهتره چون تقریبا همه امکانات نسخه کامپیوتریشو داره!