PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Alien isolation



amir0098hd
31-05-2014, 08:43
تاریخ انتشار عنوان Alien: Isolation مشخص شد




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]یکی از عنوان هایی که امسال توسط SEGA معرفی شد، نسخه جدید از سری بازی های Alien که Isolation نام دارد بود. حال امروز این کمپانی از تاریخ انتشار این عنوان رونمایی کرده است که می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

در Twitter رسمی عنوان Alien: Isolation اعلام شد که این بازی در تاریخ ۷ اکتبر برای Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 4 و Pc منتشر خواهد شد.


۷th October 2014. Save the date.#EGXRezzed ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])#ReleaseDate ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
— Alien: Isolation (@AlienIsolation) March 29, 2014 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
داستان این نسخه به ۱۵ سال قبل از اتفاقات نسخه ی اصلی Alien می پردازد و شما در نقش دختر Ellen Ripley (شخصیت اصلی این سری) یعنی Amanda هستید. آماندا وظیفه دارد مادر خود را که در این دنیا گم شده است پیدا کند؛ دنیایی که تنها راه زنده ماندن در آن کشتن دیگران است!
به گفته سازندگان در حال حاظر بخش چند نفره (Multiplayer) در بازی وجود ندارد و آن ها تمام تلاش خود را در بخش تک نفره گذاشته اند.:n02:

amir0098hd
31-05-2014, 08:45
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
نگاهی به Alien Isolation
همیشه می‌توان انتظار داشت بازی جدیدی از روی سری فیلم‌های Alien ساخته شود؛ کاری که تاکنون بارها صورت گرفته است و کمپانی‌های مختلف بازی‌های گوناگونی را بر اساس این سری فیلم‌های سینمایی ساخته‌اند.
آخرین نسخه این سری از بازی‌ها که توسط SEGA و کمپانی Gearbox ساخته شد، یک شکست و ناکامی کامل بود، اما این موضوع موجب نشد کمپانی SEGA از ساختن نسخه‌های دیگر این سری از بازی‌ها دست بردارد و به همین دلیل اکنون نسخه جدید‌ی را با همکاری استودیوی Creative Assembly خلق می‌کند؛ استودیویی که تاکنون به ساختن بازی‌های استراتژیکی مانند سری Total War شهرت دارد. این بازی همانند تمام عنوان‌هایی که از روی Alien خلق شده‌اند، قصد دارد بازیکنان را تحت تاثیر قرار دهد، اما از آنجایی که هیچ‌کدام از بازی‌های ساخته شده براساس Alien چندان موفق نبودند، نظرها نسبت به این بازی نیز چندان مثبت نیست و خیلی‌ها فکر می‌کنند از هم‌اکنون باید منتظر یک شکست دیگر برای اين بازی بود که از روی Alien ساخته شده است. اینکه SEGA همچنان دوست دارد بازی‌های جدیدی بر پایه Alien تولید کند، بسیار جالب است؛ چراکه داستان این موجودات می‌تواند به شکل بهتری ادامه پیدا کند و همیشه نیز جای کار برای گسترش دادن دنیای Alien وجود دارد. حتی با توجه به اینکه بازی‌هایی که در این مدت بر اساس Alienها ساخته‌ شده‌اند چندان خوب نبوده، بازیکنان بسيار اشتياق دارند خود را در فضای این بازی‌ها و دنیای Alien مشاهده کنند.
داستان بازی 15 سال بعد از اتفاقات فیلم اول که توسط Ridley Scott ساخته شده، رخ می‌دهد و بازیکنان در نقش Amanda Ripley قرار می‌گیرند که بعدها مشخص می‌شود دختر Ellen، قهرمان محبوب سری فیلم‌های Alien است. در ابتدای بازی یک فایل صوتی را مشاهده خواهید کرد که از یک ایستگاه فضایی به نام Sevastopol به‌دست آمده و پس از گوش دادن آن متوجه اتفاقات وحشتناکی خواهيد شد که در آن مکان رخ داده است، اما از آنجایی که قرار است یک بازی را تجربه کنید، هیچ چیز به‌خوبی پیش نمی‌رود و اتفاقاتی در طول داستان رخ می‌دهند که بازیکنان را با مسائل دیگری درگیر می‌کنند. تا این لحظه تنها یک دموی 20 دقیقه‌ای از این بازی به‌نمایش در آمده و افرادی که آن را تجربه کرده‌اند توانستند بخش‌هایی از داستان بازی را مشاهده کنند. محیط بازی به‌شدت ساکت طراحی شده و سازندگان نیز سعی کرده‌اند از تکنولوژی‌های نورپردازی جدیدی در بازی استفاده کنند که می‌توانند روی جذابیت این عنوان تاثیر زیادی بگذارند. سازندگان بازی سعی‌ کرده‌اند تا اندازه بسیار زیادی کلیشه‌هایی را که این سری از بازی‌ها به‌وسیله آنها ساخته می‌شوند، دور بریزند و با نگاهی تازه به ساخت این عنوان دست بزنند. محیط‌های تاریک بازی چیزی است که در نسخه‌های قبلی نیز وجود داشت، اما این محیط‌ها با ویژگی‌های جالبی در گیم‌پلی همراه شده‌اند که بتوانند برای بازیکنان جذابیت بیشتری به وجود بیاورند. در طول بازی با چالش‌های بسیار جالبی مواجه می‌شوید که بیشتر به Mini Gameهای گوناگون شبیه‌اند و می‌توانند در بازیکنان هیجان‌ خاصی را ايجاد كنند و فضای دلهره‌آور بازی را نیز بیش از پیش به بازیکنان نشان دهند. شرایط جالبی که در بازی به‌وجود می‌آید توانسته بازیکنان را به ادامه آن تشویق کند و این موضوعی است که امیدواریم در تمام بخش‌های بازی نیز به آن توجه ویژه‌ای شود. در یکی از بخش‌های بازی، برق ایستگاه فضایی که در آن قرار دارید قطع می‌شوید و شما مجبورید محیط را با پای پیاده طی کنید و در این بین نیز برای برطرف کردن مشکل برق نیز باید راه چاره‌ای بیندیشید. در چنین صحنه‌ای که در محیط‌های بسیار تاریک و دلهره‌آور قرار گرفته‌اید، باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید که هر اقدامی که انجام می‌دهید، روی روند بازی تاثیرگذار است و نتیجه‌ آن را در طول بازی مشاهده خواهيد كرد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از انجام دادن هرکاری تمام شرایط را بررسی کنید.
محیط‌هایی که در آن بازی می‌کنید چندان بزرگ طراحی نشده‌اند، اما جزئیات بسیار خوبی در آنها به کار رفته و بازیکنان متریال‌های بسیار خوبی را در محیط بازی مشاهده می‌کنند که به شکل بسیار جالبی روی زیبایی بازی تاثیرگذار هستند. نورپردازی و فضاسازی‌ها در Alien Isolation بسیار فوق‌العاده‌اند و قطعا این نکته برای همه جذابیت خواهد داشت. صحنه‌های اکشن بازی شامل بخش‌های کوتاهی می‌شوند که شاید در طول آنها تنها شش دفعه مجبور شوید سلاح خود را بارگذاری کنید، اما در همین قسمت‌ها به‌دلیل اینکه با بیگانه‌ها مبارزه می‌کنید، با المان‌های جالبی مواجه می‌شوید و شکل مبارزه‌ها نیز به‌قدری تازه و جذاب است که همه‌چیز مناسب و کافی به‌نظر می‌رسد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این عنوان یک بازی اول‌شخص نظامی نیست و نباید با آن دید به این بازی نگاه کرد. روند اکشن بازی بر اساس سایر بازی‌های استاندارد این سبک طراحی شده و بازیکنان باید با حرکت ميان جان‌پناه‌های مختلف حرکت کنند تا بتوانند در برابر حمله بیگانه‌ها در امان بمانند. البته بیگانه‌ها منتظر نمی‌مانند که شما حرکت کنید و به سمت آنها بروید، بلكه آنها می‌توانند پرش‌های بلندی را انجام دهند و بازیکن را غافلگیر کنند. درحالی‌که محیط‌ها کوچک هستند، گیم‌پلی خوبی را در بازی مشاهده می‌کنید که می‌تواند بازیکنان را تحت تاثیر قرار دهد.
این بازی احتمال زنده‌ماندن بازیکنان را در شرایط سخت بارها و بارها امتحان می‌کند. در طول بازی باید در شرایط سخت تصمیماتی بگیرید كه می‌توانند به برگ برنده شما در طول بازی تبدیل شوند. کلایو لینداپ که از طراحان بازی به حساب می‌آید، به این موضوع اشاره می‌کند که روند بازی به‌گونه‌ای پیش نمی‌رود که بازیکنان آن را برای خودشان برنامه‌ریزی می‌کنند و همیشه اتفاقاتی در بازی رخ می‌دهد که بازیکنان را غافلگیر خواهد كرد. تجهيزات زیادی در بازی وجود دارد که به‌وسیله آنها می‌توانید روند بازی را متحول کنید تا بتوانید از تاکتیک‌های گوناگونی که برای پیشبرد گیم‌پلی طراحی شده، استفاده کنید. ویژگی‌های ترسناک همچنان در بازی وجود دارند و همانند نسخه‌های گذشته بخشی از هسته اصلی بازی را شامل می‌شوند. صحنه‌های خشن و دلهره‌آور زیادی در بازی مشاهده مي‌شوند كه در گیم‌پلی بازی تاثیرگذارند و باعث شده که اتمسفر تاریک و جذابی در بازی به وجود بیاید. همانند آنچه تاكنون در فیلم‌ها مشاهده کرده‌اید، در این بازی به شکل‌های مختلف ممكن است کشته شوید. صحنه‌های خشن و خونینی در آن طراحی شده‌اند که ديدن آنها هيجان بازي را بسيار بالا برده است. البته این صحنه‌ها به‌صورت اسکریپت‌شده طراحی شده‌اند، اما باز هم می‌توانند بازیکنان را به سمت خود جذب کنند. در فیلم‌های اول و دوم Alien با یک پیغام روبه‌رو می‌شدیم و آن این است که تکنولوژی شما را نجات نمی‌دهد و حتی استفاده از تکنولوژی موجب می‌شود شرایط را برای خود سخت‌تر کنید و احتمال کشته شدن خود را افزایش دهید. یکی از ویژگی‌های جالبی که برای بازی طراحی شده قابلیتی به نام Motion Tracker است كه به‌وسیله آن می‌توانید از حرکت‌های مخفیانه‌ای که در محیط صورت می‌گیرند باخبر شوید.
در طول بازی باید نگاه ویژ‌ه‌ای به این قسمت داشته باشید؛ چراکه در این دستگاه می‌توانید حرکت بیگانه‌ها را به‌سرعت مشاهده کنید تا برای مبارزه با آنها آماده شويد. در این بازی هیچ سلاح واقعی را مشاهده نمی‌کنید، اما همان سلاح‌هایی هم که برای بازی طراحی شده‌اند بسیار جالب و کارآمد هستند. بیشتر سلاح‌هایی که در اختیار دارید حالت دفاعی دارند و به‌جای اینکه بتوانید از آنها برای حمله کردن استفاده کنید، باید به‌وسیله آنها از خودتان دفاع کنید. این بازی تا این مرحله یک نسخه بسیار خوب از Alien به حساب می‌آید، اما روند گیم‌پلی بازی به‌صورتی طراحی شده كه بازیکنان می‌توانند با تصمیماتی که می‌گیرند در بازی پیشرفت کنند. این بازی دقیقا چیزی است که باید باشد. گروهی از انسان‌های معمولی که باید با خطراتی غیرقابل تصور مبارزه کرده و در هر لحظه مرگ را روبه‌روی خود مشاهده می‌کنند. این بازی می‌خواهد تجربه‌ای را به همراه داشته باشد که کسی تاکنون آن را به دست نیاورده است. زمان بازی نیز قرار است بین 8 تا 12 ساعت طول بکشد و این موضوع می‌تواند برای علاقه‌مندان بسیار جذاب و دوست‌داشتنی باشد، اما پيش از تجربه این بازی باید به این موضوع توجه کنید که هدف در این بازی این است که کشته نشوید و زنده ماندن حرف اول را می‌زند.
شکست یا موفقیت‌؟
چرا بازی‌های ساخته شده از روی فیلم Alien نمی‌توانند با موفقیت بالایی مواجه شوند؟ دلیل آن می‌تواند مسیر اشتباهی باشد که سازندگان برای ساخت چنین بازی‌هایی در پیش می‌گیرند. ساختن بازی براساس یک فیلم به ریسک‌های بسیار زیادی نیازمند است و باید مکانیزم و روند خاصی را برای آن درنظر گرفت تا بتوان عنوانی را راهی بازار کرد که هم به فیلم شبیه‌ باشد و هم فضای یک بازی را به‌خوبی به نمایش در بیاورد، اما از آنجایی که The Creative Assembly تا کنون بازی‌های خوبی را راهی بازار کرده و گروه جدید آنها که برای ساخت بازی Alien Isolation شکل گرفته از افراد باتجربه‌ای تشکیل شده، می‌توان یک بازی خوب و یا حداقل بهتر از عنوان‌های قبلی ساخته‌شده را بر اساس این داستان انتظار داشته باشيم. زمانی که برای بار اول وارد جریان بازی می‌شوید، مشاهده می‌کنید که محیط‌های بازی به شکل بسیار خوبی زیبا و هیجان‌انگیز طراحی شده‌اند. بازی موجب مي‌شود فضای فیلم را نادیده بگیرید و تنها به روند بازی توجه کنید و بخش‌های منحصر‌به‌فرد آن را تماشا کنید و از آنها لذت ببرید. Alien Isolation کاملا متفاوت‌تر از آن چیزی است که تاکنون مشاهده کرده‌اید و همین نکته دلیل خوبی برای این موضوع است که بتوان با نگاه ویژه‌ای به آینده این بازی امیدوار بود. روند بازی به‌گونه‌ای است که بازیکنان به‌سرعت خود را در یک ماجراجویی هیجان‌انگیز مشاهده می‌کنند و ویژگی‌های جالبی نیز به بازی اضافه شده که برای بازیکنان واقعا عالی و لذت‌بخش هستند. بسیاری از ویژگی‌های مهمی که باید این بازی را جذاب و دوست‌داشتنی کنند، به شکل خوبی در Alien Isolation به کار رفته است، اما تنها وجود این موارد برای موفقیت یک بازی کافی نیست. اگر این ویژگی‌ها با سایر بخش‌های بازی ترکیب درستی را به وجود نیاورند، بازیکنان با عنوانی مانند Aliens: Colonial Marines مواجه خواهند شد؛ يك بازی‌ که بر خلاف چیزهایی که درباره آن گفته می‌شد، عنوان چندان خوب و قابل قبولي نبود.

ناجی بزرگ!
به همین دلیل استودیوی The Creative Assembly با گروه جدیدی که تشکیل داده، سعی دارد بازی خوبی را راهی بازار کند که نه‌تنها ناکامی‌های Colonial Marines را جبران کند، بلکه بتواند خود را به‌عنوان یک بازی بسیار خوب و خوش‌ساخت نیز در ميان بازیکنان مطرح کند. در اطلاعات و اولین بخش‌هایی که از این بازی منتشر شده، می‌توان به این نتیجه‌ رسید که این بازی واقعا سعی کرده گام‌های بزرگی را برای تبدیل شدن به یک عنوان بزرگ بردارد.:n02:

amir0098hd
31-05-2014, 08:49
تصاویری جدید از بازی Alien: Isolation منتشر شد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به تازگی تصاویری جدید از بازی Alien: Isolation که شایعه شده در حال ساخت بازی Creative Assembly منتشر شده که می توانید این تصاویر را در قسمت پایین مشاهده نمایید.
در این تصاویر می توانید کاراکتر Amanda Ripley دختر دانشمند معروف Sigourney Weaver در این فرنچایز و یک سفینه ی فضایی را مشاهده نمایید.در قسمت پایین می توانید این تصاویر را مشاهده نمایید و حدس های خود را در رابطه با این قسمت با ما به اشتراک بگذارید:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) :n02:

Layken
31-05-2014, 13:10
قبل از ایجاد تاپیک قـوانـیـن انـجـمـن بـازی هـای کـامـپـیـوتـری و کـنـسـولـی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) را مطالعه کنید.