ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Kayle ( High Poly ) T_T



kamron_devil
26-05-2014, 14:22
به نام خدا


سلام به همه دوستان.:n16:
خوبید؟
چه خبرا؟:n19::n28:
اگر بازی League of Legends رو بازی کرده باشید. حتما این شخصیت رو میشناسید اگر نه تو گوگل جست و جو کنید و ببینید.
ساختن این شخصیت بازی فقط از روی یک عکس از نمای رو به رو و تو برنامه زبراش کار مشکلی هستش. حالا فرض کنید بخواید این کاراکتر رو فقط با برنامه مکس بسازید و این کار فوق العاده سخت هستش
( اگر شک دارید امتحان کنید قول میدم با من موافق خواهید بود ).
ولی چون من خیلی این شخصیت رو دوست داشتم تصمیم گرفتم بسازمش و یک تمرینی باشه و اینکه مدلینگ خودم رو بسنجم و چه غلطی کردم. :n28: چون اعصبام رو خیلی خورد کرد تا ساخته بشه. مخصوصا سر اضافه کردن جزئیاتش که خوب شما تو زبراش با یک براش می تونید این کار رو راحت انجام بدید ولی تو مکس خودتون باید دستی این جزئیات رو بسازید و حالا اگر بخواید جزئیات روی این مدل قرار بگیره واقعا وقت گیر و سخت هستش چون مدل یک مدل صاف و تخت نیست و قسمت هایی که جزئیات دارند حالت گردی و بیضوی داره و ایجادشون واقعا سخت هستش.:n04: ولی هر طور شده مدل رو تمامش کردم.

می خواستم مثل خودش متریالش اینها رو بسازم ولی مدل اصلی تری دی نیستش به نظر من پینتینگ شده.
به هر حال فعلا تصمیم گرفتم که خود کار رو بزارم.من با یک سری متریال طلا هم رندر گرفتم و نتیجه خوب هستش ولی باز دارم روش کار می کنم.چون متریال طلا به خاطر رفلکتش و اینا و خود مدل رندر تستش هم چند دقیقه میشه و اینجاس که آدم دوست داره سیستمش قوی تر بود و متصفانه وقت زیاد داره ازم میگیره. به همین خاطر فعلا همین کار رو به عنوان کار نهایی میزارم. حالا اگر بعدا متریالش رو هم ساختم براتون آپ می کنم. رندر وایر فریم هم براتون آپ می کنم که جزئیات کار رو بهتر ببینید. زوم کنید بهتر میبینید :)
و امیدوارم که خوشتون بیاد. :n21:




برنامه های استفاده شده:

3ds Max + V-ray + Photoshop




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اینم وایر فریم :n13:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

این هم داستان این شخصیت هستش البته به زبان انگلیسی:

In a world far away where an ancient war still rages, Kayle was a great hero - the strongest of an immortal race committed to destroying evil wherever it could be found. For ten thousand years, Kayle fought tirelessly for her people, wielding her flaming sword forged before time itself. She shielded her delicate features beneath her enchanted armor, the sole remaining masterpiece of an extinct race of craftsmen. Though a beautiful, striking creature, Kayle, now as then, avoids showing her face; war has taken a terrible toll upon her spirit. In her quest for victory, she sometimes would try to lift the wicked up from their morass of evil, but more than often she instead purged those she herself deemed beyond redemption. To Kayle, justice can so often be an ugly thing.

Ten years ago, Kayle's war against evil was nearly won... until her rebellious sister Morgana, a pariah amongst their people, suddenly gained powerful new allies: magicians of a hitherto unknown world called Runeterra. Morgana traded servitude to a number of the summoners in Runeterra's League of Legends for powerful new abilities that, if mastered, threatened to bring Kayle and her people to their knees. To save her world, Kayle had no choice but to make a pact with the League herself. She approached the leader of the League, High Counselor Reginald Ashram, with a deal of her own. In exchange for a thousand years of Kayle's service, Ashram halted all League interference on Kayle's world. With Ashram's disappearance five years ago, Kayle has new causes on Valoran: find out who or what caused Ashram to disappear, defeat her sister Morgana upon the Fields of Justice, and bring her own brand of justice to the League of Legends.

''In the League of Legends, Justice comes on swift wings.''

new evil
26-05-2014, 18:38
Good Job
ادامه بده

smspersia
26-05-2014, 19:33
مدل خوبی شده ولی چرا تکسچر بهش ندادی ؟
خیلی خوب شده افرین

R.I.P
26-05-2014, 19:42
بیسته :n12:
ادامه بده :n16:

SSS_HHH_OOO
26-05-2014, 23:32
مدل که خیلی خوب شده
حرفی توش نیست
یه سری جزییات برای پر تو زیبراش یا با تکسچر بذار خیلی خوب میشه
الان احساس میکنم پراش یجورین اگه حالت پر بگیرن عالی میشه

ehsan_wwe
27-05-2014, 02:04
همه چی عایه بجز Smoth که رو پرا انداختی
خیلی شاهکاره عیول داری
:n12:

hes25
27-05-2014, 09:17
خیلی باهال شده !
فقط اون پراشو یکم شفاف تر کن سنگینش میکنه انگار

.:PAR3A:.
27-05-2014, 11:59
خیلی عالیه رفیق خیلی خوب شده.
حس میکنم Pauldron (همون زره روی شونش) یه مقدار جای کار داره.
حجم کمی بالا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
به نظرم لایه های دوم و سومش رو کلا تغییر بده. یه مقدار صفحه مانند شدن و همین از طول کلی پالدرون کم کرده و باعث شده دست هاش بلند تر به نظر بیان.
پر ها رو هم که بقیه دوستان گفتن.
کار خیلی خوبی شده٬ موفق باشی =)

kamron_devil
28-05-2014, 20:35
Good Job
ادامه بده

مرسی اویل جان :)


مدل خوبی شده ولی چرا تکسچر بهش ندادی ؟
خیلی خوب شده افرین

مرسی پرشیا جان. والا همونطور که گفتم مدل اصلی پینت شده و من خیلی خوب درش بیارم متریال طلا بدم که این کار رو هم کردم و کلی تست گرفتم. ولی باز مثل مدل اصلی نخواهد شد. پس تصمیم گرفتم که فعلا مدل رو بزارم. حالا بعدا شاید یکی پینتینگ بلد بود دادم بهش اوکیش کنه.



بیسته :n12:
ادامه بده :n16:

مرسی ریپ جان



مدل که خیلی خوب شده
حرفی توش نیست
یه سری جزییات برای پر تو زیبراش یا با تکسچر بذار خیلی خوب میشه
الان احساس میکنم پراش یجورین اگه حالت پر بگیرن عالی میشه
مرسی شهاب جان. آره موافقم. والا من زبراش رو قدیم کار کردم یکمی و ولش کردم چون می خواستم تو خود مکس فول بشم. انشالا بعدا که زبراش رو حرفه ای بشم می تونم روش کار کنم.



همه چی عایه بجز Smoth که رو پرا انداختی
خیلی شاهکاره عیول داری
:n12:

مرسی احسان جان. من قضیه اسموت پر رو نفهمیدم. یک توضیحی میدی؟



خیلی باهال شده !
فقط اون پراشو یکم شفاف تر کن سنگینش میکنه انگار


مرسی حس جان. آره وقتی وسطای رندر بود به فکرم رسید ولی متصفانه چون تنظیمات بالا بود و زمان رندر هم زیاد دیگه همتم نیومد. اگر دوباره روش کار کنم یک تستی میزنم یادم نره



خیلی عالیه رفیق خیلی خوب شده.
حس میکنم Pauldron (همون زره روی شونش) یه مقدار جای کار داره.
حجم کمی بالا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
به نظرم لایه های دوم و سومش رو کلا تغییر بده. یه مقدار صفحه مانند شدن و همین از طول کلی پالدرون کم کرده و باعث شده دست هاش بلند تر به نظر بیان.
پر ها رو هم که بقیه دوستان گفتن.
کار خیلی خوبی شده٬ موفق باشی =)

آره موافقم باهات. ولی از نظر مدلینگ نمیشد. البته وقتی گفتی دیدم درست میگی و یک راهی به نظرم اومد که درستش کنم.
مرسی پارسا جان.

ehsan_wwe
28-05-2014, 22:14
پر هات باریک نیستن انگار انگشت دست هستن
پیشنهاد من یا از چنتا صفحه و آلفا استفاده کن
یا پر رو اسموس نکن

kamron_devil
29-05-2014, 14:23
پر هات باریک نیستن انگار انگشت دست هستن
پیشنهاد من یا از چنتا صفحه و آلفا استفاده کن
یا پر رو اسموس نکن

آهان از اون نظر
خوب تو خود بازی ها هم پرها به همین شکل هستند معمولا. مثلا بازی world of warcraft یا بازی های دیگه
در مودر مپ آلفا میدونم چی میگی ولی به این قشنگی در نمیاد تو فتوشاپ یک تستی زدم.
در کل مرسی :)