PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مبدل شبکه به وای فای!؟



Immunology
10-05-2014, 13:48
دوستان ما تو اتاق خوابگامون یه خروجی شبکه داریم که باهاش با لب تاب به اینترنت وصل میشیم.اگر بخوام اینو وایرلس کنم دقیقا باید چی بگیرم و چیکار کنم؟

saeed10101
10-05-2014, 15:33
دوستان ما تو اتاق خوابگامون یه خروجی شبکه داریم که باهاش با لب تاب به اینترنت وصل میشیم.اگر بخوام اینو وایرلس کنم دقیقا باید چی بگیرم و چیکار کنم؟

Connectify Pro 7.1.29279 نام یک نرم افزار ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ در بین سایر دستگاه ها از طریق تکنلوژی WiFi و یا کابل های شبکه می‌باشد. شما با دریافت و نصب این نرم افزار ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، بوسیله مورد داخلی، لپ تاپ ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) خود را به یک روتر مجازی (مودم وای فای) اختصاصی تبدیل می‌کنید.
برای مثل، شما می‌توایند از این نرم افزار ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) در محیط های: کار , دانشگاه ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) و خوابگاه های که در آنها مودم مودم وایرلس وجود ندارد و بدون کابل نیز دسترسی به اینترنت میسر نمی‌باشد! در این زمان است که شما با داشتن یک لپ تاپ مجهر به نرم افزار Connectifyو متصل به اینترت ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، قادر هستید تا اینترنت خود را با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید! امروزه داشتن یک ارتباط بدون سیم در هر مکان امری بسیار ضروری به نظر میرسد که شما بتوانید از شبکه اینترنت ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) در یک گوشی و یا تبلت نیز بهرمند شوید.
جالب است بدانید که از طریق این نرم افزار، حتی در حالتی که به اینترنت ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) متصل نیستید، می‌توایند با دوستان خود به تبادل اطلاعات بپردازید! همچنین ممکن است در مکان هایی فاصله شما تا مودم وای فای بسیار دور باشد، در این حال می توانید با ایجاد یک وای فای دیگر بوسیله نرم افزار Connectify ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])در آن محل میزان آنتن دهی آن را به راحتی و بدون هزینه دو برابر کنید.

لینک دانلود ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]نرم-افزار-اشتراک-گذاری-اینترنت-لپ-تاپ/)

امضا_____________________________

نوآوران گرمی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])| مرجع پروژه های دانشجویی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Immunology
10-05-2014, 16:11
اگه بخام لبتاب روشن نباشه راه دیگه ای نیست؟

abs-j
10-05-2014, 23:44
میتونید از یه روتر وایرلس استفاده کنید

Immunology
11-05-2014, 19:23
میتونید از یه روتر وایرلس استفاده کنید

ممنوه.یعنی کابل رو بهش وصل میکنم واینتذنت رو وای فای میکنه؟قیمتش چنده؟

abs-j
11-05-2014, 22:28
کاملا درست می فرمایید، قیمتش از 70 یا 80 تومان شورع میشه میره بالا.

Immunology
12-05-2014, 13:04
کاملا درست می فرمایید، قیمتش از 70 یا 80 تومان شورع میشه میره بالا.

یه مودم 8901 دارم.با اون نمیشه؟

abs-j
12-05-2014, 23:48
دقیق نمی دونم ولی فکر کنم بتونید ازش استفاده کنید چون به غیر از مودم، یه جور اکسس پوینت هم هست. اگه جواب داد ما رو بیخبر نگذارید:n01: