مشاهده نسخه کامل
: درخواست یه مدل اسلحه از افراد با مرام انجمن
hosien3d
26-04-2014, 20:41
با سلام
چون میدونستم این انجمن بهترین هست و افراد با مرام داره(چون چند بار کمکم کردند)این پست را زدم
من دارم روی یک پروژه کار میکنم که خیلی مهمه خودم خیلی گشتم پیدا نکردم خوب شما ها حرفه ای تر هستید
یه مدل عالی اسلحه ی کلاشینکف همراه با تکسچر میخاستم دقیقا مثل کلاشینکف بازی مبارزه در خلیج عدن ولی low poly و با کیفیت
ترو خدا برام قرار بدید تازه وارد هستم
با تشکر
Lord-Voldemort
26-04-2014, 22:51
بفرما دوست من
لو پلی به همراه تکسچر
امیدوارم بدردت بخوره
a4ar-up.persiangig.com/kelanshinkov.7z/download
یا علی :n16:
hosien3d
27-04-2014, 13:49
تشکر خیلی ممنون دمت گرم ولی من یکی میخام مثل کلاش بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن باشه ترو خدا اگه دارید برام بزارید ترو خدا....
ehsan_wwe
27-04-2014, 16:41
فرقش چیه ؟؟ خلیج عدن اصلا کلاش نداشت حالت خوبه ؟؟؟
hosien3d
27-04-2014, 17:12
اولا اگه بنا این بود که هرچیزی را بگید فرقش چیه با بقیه پس باید بگیم فرق ماریو با بلتلفیلد 4چیه؟
خوب فرق اینه که نوکش باید بلند باشه تکسچر ها طبیعی مثل خودش باشه قنداقش مثل خودش باشه تا به دل بچسبه و طرف دار پیدا کنه مثل اسلحه ی بازی مبارزه در خلیج عدن
راستی بهترین سلاح این بازی کلاش هست بعد میگی کلاش نداره؟:n05::n01:
Lord-Voldemort
27-04-2014, 17:23
اولا اگه بنا این بود که هرچیزی را بگید فرقش چیه با بقیه پس باید بگیم فرق ماریو با بلتلفیلد 4چیه؟
خب فرق ماریو با بتلفیلد اینکه یه گروه 1000 نفره نشستن ساختن و ماریو رو یه گروه 10 نفره .
سوال احسان اینکه کلاش با کلاش چه فرقی داره ؟
شما اگه یه چیز خاص بخواین باید خودتون بسازین ، پیشنهاد من اینکه از مدلی که براتون قرار دادم استفاده کنید و تغییرات دلخواهتون رو روش اجرا کنید
ehsan_wwe
27-04-2014, 17:31
شما مثل اینکه می خاین برای بازی استفاده کنید
پشینهاد من اینه که بازی سازی رو اول یاد بگیرید
با تنظیم field of view مشکل اندازه رو حل کنید :n02: بقیه اش هم با شیدر اوکی میشه
Lord-Voldemort
27-04-2014, 17:52
با تنظیم field of view مشکل اندازه رو حل کنید :n02:
:n04:
O M G
:n09:
من این بازی رو بازی نکرده بودم گفتم شاید اسلحه فرق میکنه
hosien3d
27-04-2014, 18:05
خب فرق ماریو با بتلفیلد اینکه یه گروه 1000 نفره نشستن ساختن و ماریو رو یه گروه 10 نفره .
سوال احسان اینکه کلاش با کلاش چه فرقی داره ؟
شما اگه یه چیز خاص بخواین باید خودتون بسازین ، پیشنهاد من اینکه از مدلی که براتون قرار دادم استفاده کنید و تغییرات دلخواهتون رو روش اجرا کنید
خوب اموزش درست کردن اسلحه نیست اره مدلتون خوب بود الان دارم یکی با اون درست میکنم بازم ممنون
hosien3d
27-04-2014, 18:09
شما مثل اینکه می خاین برای بازی استفاده کنید
پشینهاد من اینه که بازی سازی رو اول یاد بگیرید
با تنظیم field of view مشکل اندازه رو حل کنید :n02: بقیه اش هم با شیدر اوکی میشه
اره یه گروه 15 نفره دارم فقط مدل ساز نداریم همه برنامه نویس و لوگو ساز و.. هستن خودم مدل ساز هستم
من 3سال اموزش یونیتی دارم میبینم 2ترا اموزش یونیتی و بازی سازی دارم و 1.5سال اموزش یونیتی رفتم و با همه قواعد ان و بازی سازی اشنا هستم
1هفته هست رفتم سراغ مدل سازی چون کسی نبود برامون مدل بزنه
نه داداش field of view اصلا بدرد این کار ها نمیخوره چون الان سرچ کردم کارش چیزه دیگه ای هست من میخام جلوش مثل ak47باشه باید مدل شه نه با این گزینه اندازش را عئض کنیم
شیدر را که توی یونیتی براش یه شیدر عالی نوشتم جلو جلو
حالا به هرحال پیدا کردید مارا ناراحت نکنید
ehsan_wwe
27-04-2014, 19:45
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
O M G
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
من این بازی رو بازی نکرده بودم گفتم شاید اسلحه فرق میکنه
نه بابا کلاش کلاشه دیگه انفاقا کلاششم همین امین صادقوند خودمون ساخته تو فروم احتمالا از بلوپرینت های معروف تو نت هم استفاده کرده
اره یه گروه 15 نفره دارم فقط مدل ساز نداریم همه برنامه نویس و لوگو ساز و.. هستن خودم مدل ساز هستم
من 3سال اموزش یونیتی دارم میبینم 2ترا اموزش یونیتی و بازی سازی دارم و 1.5سال اموزش یونیتی رفتم و با همه قواعد ان و بازی سازی اشنا هستم
1هفته هست رفتم سراغ مدل سازی چون کسی نبود برامون مدل بزنه
نه داداش field of view اصلا بدرد این کار ها نمیخوره چون الان سرچ کردم کارش چیزه دیگه ای هست من میخام جلوش مثل ak47باشه باید مدل شه نه با این گزینه اندازش را عئض کنیم
شیدر را که توی یونیتی براش یه شیدر عالی نوشتم جلو جلو
حالا به هرحال پیدا کردید مارا ناراحت نکنید
خوبه که آموزش یونیتی میبینی ولی یونیتی بازی سازی نیست یه چیزی مثل فوتوشاپ حسابش میکنن بازی سازی یه سری اصول و قوائد ثابت هست که تو هر انجین یا هرجایی میشه پیادش کرد
مشکل تفنگ شما هم با fov حل میشه اینو از رو تجربه 10 ساله ام تو این کار میگم
راستی امید صادقوند برنامه نویس و کلا تیم خلیج عدن از دوستان من هستند و میشناسمشون
تو اگه بازی سازی رو یاد میگرفتی FoV دوربین جزو اولین درس هاست و خیلی خیلی خیلی بدردت میخوره
تو خلیج عدن دوتا دوربین استفاده شده ( خیلی بده که من دارم به 15 نفر برنامه نویس آنالیز یه بازی رو میگم ) یه دوربین که فقط تفنگ و دست رو رندر میکنه و z buffer رو میاد دوربین دوم قرار میده که محیط رو فیلم برداری میکنه
دوربین اول fov یی که داره با دوبینی که محیط بازی رو نشون میده فرق داره
راستی من 1 گیگ هم آموزش بازی سازی و یوینیتی ندارم :n02:
یه نصیحت پدرانه تو این صنعت تکنولوژی و دانش کار حرف اول رو میزنه نه گرافیست
hosien3d
27-04-2014, 20:05
داداش اصلا چه ربتی به fov داره؟من تابحال به گوشم هم نخورده
من دارم از مدلینک حرف میزنم شما از دورین بازی و...؟
من چیکار به دوربین های بازی دارم که میگی برای 15 نفر برنامه نویسی؟
گفتم این 15 نفر شایمل 2تا برنامه نویس 7تا گرافیستو بقیه هم کار های دیگه از جمله تکسچر و....
من اصلا حرفی از دوربین بازی نزدم چه ربتی داشت که توضیح دادی؟
من افرادشو نمیشناسم بخدا کاری هم به این چیز ها ندارم ول کن بابا
fov فکر کنم مال اینه که کدوم دوربین اول نمایش داده بشن
فعلا
Lord-Voldemort
27-04-2014, 20:46
یه خورده کاملتر توضیح بده احسان جان ، این دوستمون بیشتر متوجه بشه و منم همینطور:n02: البته یه حدسایی زدم نمیدونم منظورت همینه یا نه :n13:
وقتی توی مکس از fov استفاده می کنیم می تونه باعث کش اومدن اشیا بشه و از حالت نرمالشون خارج بشه ، منظورت همینه؟
تو خلیج عدن دوتا دوربین استفاده شده ( خیلی بده که من دارم به 15 نفر برنامه نویس آنالیز یه بازی رو میگم ) یه دوربین که فقط تفنگ و دست رو رندر میکنه و z buffer رو میاد دوربین دوم قرار میده که محیط رو فیلم برداری میکنه
دوربین اول fov یی که داره با دوبینی که محیط بازی رو نشون میده فرق داره
این کار درسته یا نه ؟
توی بازی های دیگه هم همین کار رو انجام میدن ؟
فایدهش نسبت به اینکه هر دوتاش رو یکی رندر کنه چیه ؟
:n16:
hosien3d
27-04-2014, 22:10
اره منظور ایشون همینه مثلا نقشه ی بازی از 2 دوربین استفاده و بیک شده هست رندر توی 2لایه کار شده فکر کنم منظورشون همینه البته توی نسخه حدید استابف دوربین ها موشن بلور هم داده شده اگه توی نسخه مدار 0درجه توجه کنید هنگامی که میچرخید افکت موشن بلور هم به دوربین اضافه شده
البته ایشون فکر کنم حرفه ای تر از من هستن چون من توی مایا زیاد وارد نیستم نمیدونم هم چقدر یونیتی و سه بعدی سازی و... بلد هستن ایشون چون تازه اومدم و از کسی هیچ خبری ندارم چی کاره هست
به هرحال من نمیخام کدورتی و ناراحتی بین ماها پیش بیاد
L͠øneWolf
27-04-2014, 22:15
FOV یکی از 4 تا مهمترین ویژگی های دوربین موقع رندر گرفتنه و زاویه دیدو تعیین می کنه. هر چی بیشتر باشه تصویر بیشتر شبیه لنز چشم ماهی می شه. هر چیم کمتر باشه تصویر بیشتر شبیه لنز تلهفوتو می شه.
فقط یه جوری بسازین که همچین چیزی از توش در نیاد! :n02:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
hosien3d
27-04-2014, 22:42
بیشتر برای ساخت نقشه به کار میره
ehsan_wwe
28-04-2014, 14:33
حسین جان چنتا انگ بستی به این FOV
تو بیان ساده ضریب پرسپکتیو میشه FOV
تو اگه پرسپکتیو تفنگ رو عوض کنی اون حالت کشیدگی نوک تشکیل میشه
این کار درسته یا نه ؟
توی بازی های دیگه هم همین کار رو انجام میدن ؟
فایدهش نسبت به اینکه هر دوتاش رو یکی رندر کنه چیه ؟
100% این کار درسته برای همینه که وقتی به دیوار میچسبی تفنگ تو دیوار فرو نمیره:n12:
البطه تو بازی های جدید این کارو می کنند یه جورایی تفنگ و از حالت دسته بیلی در میارن
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.