PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : از نرم افزار طراحی سایت گوگل چه می دانید؟



mahya_KaraIT
10-04-2014, 10:23
در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۳ گوگل از انتشار ابزاری جهت انجام طراحی های تعاملی مبتنی بر HTML5 و گرافیک های متحرک با قابلیت اجرا بر روی هر نوع دستگاه خبر داد. این ابزار شما قادر می سازد با بهره گیری از HTML 5، تبلیغات تحت وب یا سایر Content های مورد نیاز خود را طراحی و ایجاد کنید. همانطور که می دانید طراحی های شما هر چقدر هم که زیبا و زیرکانه باشند، اگر توسط کاربران به درستی قابل مشاهده نباشند فاقد ارزش خواهند بود. طراحی های انجام شده توسط Google web designer روی کامپیوترهای دسکتاپ، تبلت و موبایل بدون هیچ مشکلی در دسترس خواهند بود. در این مطلب به ویژگی های برجسته نرم افزار اشاره خواهیم کرد.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
– دو Mode برای انیمیشن


در حالت Quick انیمیشن های خود را به صورت صحنه به صحنه می سازید، برنامه فریم های مابین را به عهده می گیرد. در حالت پیشرفته عناصر موجود در صفحه را از طریق لایه ها حرکت دهید.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
- محیط تماما سه بعدی

ایجاد و دستکاری محتوای سه بعدی با استفاده از مجموعه ای از ابزارها و توانایی های CSS 3. چرخش اشیاء و حتی طراحی های دو بعدی در امتداد بردار دلخواه.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
- دو حالت طراحی و کد
همانگونه که یک ابزار بصری مفید واقع می شود هرگز نمی تواند به طور کامل نشان دهنده خلاقیت و ابتکار شما باشد. به همین دلیل شما در هنگام کار قادر خواهید بود بین حالت های Design و Code جا به جا شده و همزمان تغییرات اعمال شده در کد و ظاهر را مشاهده کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] - ابزارهای طراحی
امکان وارد کردن طرح ها از نرم افزارهای مختلف و با پسوندهای گوناگون و همچنین طراحی از طریق ابزارهای درون نرم افزار وجود دارند. برای ایجاد تگ های HTML کافیست ابزار Tag را برداشته و آنها را طراحی کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] - جریان کاری آسان تبلیغات
GWD به شما این امکان را می دهد که تحت هر نوع پلتفرم به انتشار آگهی خود بپردازید. می توانید بین DoubleClick Studio یا AdMob انتخاب کنید یا از گزینه Generic برای استفاده از محتوا داخل هر نوع شبکه تبلیغاتی دیگری استفاده کنید. بدون نیاز به هرگونه کد نویسی.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



منبع: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]