Pourya-pc
30-03-2014, 06:13
با ال 90 واقعی آشنا بشوید !
L90 خودرویی آشنا برای همه ی ایرانیان که 7 سالیست در بازار حسابی جا باز کرده و دیروز قرار بود جایگزین پیکان شود اما امروز گوی سبقت را از تمامی خودروهای داخلی گرفته و با قیمت فضایی 35 تا 40 ملیون تومان در صدر جدول رده بندی کیفی با چند ده امتیاز منفی قرار گرفته است .
لوگان یک خودروی ارزان قیمت 7 هزار دلاری ساخت رنوی فرانسه است که طرفداران زیادی را به خودش جلب کرده است . این خودروی بسیار ارزان قشر فقیر و ضعیف جوامع را هدف گرفته است . لوگان اصلی فرانسه با قیمتی حدود 24 ملیون در مدل 2013 با آپشن های روز و 28 ملیون تومان در مدل 2014 تمام فیس لیف شده در منطقه آزاد قشم قیمت میخورد . همینطور مدل اتومات این خودرو 3 ملیون تومان گرانتر از دنده دستی میباشد .
لوگان 2014 :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
متاسفانه فقط به عنوان تاکسی سوار این خودرو شدم و نتوانستم با این ماشین رانندگی نمایم .
لوگان 2013 با تندر90 ایران خودرو کاملا متفاوت است . از ظاهر بیرونی گرفته تا ادوات داخلی و کیفیت منتاژ اصل فرانسه .
در ابتدا L90 اصلی از نمای بیرونی تفاوت هایی همچون سپر زیبا همرنگ بدنه ، چراغ های جلو کشیده تر و جلوپنجره ی بسیار زیبا بهمراه زه کرومی جلوه خاص و جذابی را به خودرو داده است ، چراغ های عقب انحنای خاصی دارند و البته تا به تا نیستند و فرم درب صندوق هم فرق میکند .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
آینه ها بسیار بزرگ هستند و انگار برای خودرویی بین شاسی بلند و سدان طراحی شده اند که دید بسیار عالی را برای راننده به ارمغان میاورد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ترمزهای عقب هم مجهز به استاندارد روز اروپا یعنی نوع دیسکی میباشند که ترمزگیری لوگان را هرچه بیشتر بهتر مینماید .
بهتر است وارد کابین خودرو بشویم تا با نهایت تاسف متوجه بشویم تندر 90 هم یک خودروی وطنی بسیار بد و بی کیفیت است .
در کابین لوگان هیچ صدایی نخواهید شنید و این به دلیل عایق کاری 3 لایه در این ماشین است ( به گفته ی راننده ) و در پشت داشبورد لایه ایی ضخیم از فیبر و نمد کاملا مانع از صدای ورود موتور به اتاق میشود . لوگان فرانسه استاد جاده های خراب و پردست انداز است و با ارتفاع جالبش به راحتی و نرمی هرچه تمام تر میتوانید از جاده های خراب و پر دست انداز و سرعت گیرها عبور نمایید .
لوگان فرانسه با داشبورد روکش دار به مشتریان ارایه میشود و به مانند تندر ایرانی از پلاستیک خشک ساخته نشده است . البته فقط یک روکش پلاستیکی است و نه چیز دیگر که به نظر قیمتی هم ندارد و ارازان است !
تودری های لوگان از جنس پارچه و برزنت هستند و فرم دستگیره های در چیزی شبیه به تویوتا کمری هستند و شباهتی به تندر ایرانی ندارند .
فرم صفحه کیلومتر و داشبورد و صندلی ها مانند نمونه ایرانی بود که من را کمی خوشحال کننده نمود !
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در مدل اتومات دسته کنترلی مانند 206 برای تنظیمات اضافی گیرباکس و بعضا کروز کنترل تعبیه شده و فرق خاص دیگری ندارد .
پوریا . ش ( فروردین 93 جزیره قشم )
L90 خودرویی آشنا برای همه ی ایرانیان که 7 سالیست در بازار حسابی جا باز کرده و دیروز قرار بود جایگزین پیکان شود اما امروز گوی سبقت را از تمامی خودروهای داخلی گرفته و با قیمت فضایی 35 تا 40 ملیون تومان در صدر جدول رده بندی کیفی با چند ده امتیاز منفی قرار گرفته است .
لوگان یک خودروی ارزان قیمت 7 هزار دلاری ساخت رنوی فرانسه است که طرفداران زیادی را به خودش جلب کرده است . این خودروی بسیار ارزان قشر فقیر و ضعیف جوامع را هدف گرفته است . لوگان اصلی فرانسه با قیمتی حدود 24 ملیون در مدل 2013 با آپشن های روز و 28 ملیون تومان در مدل 2014 تمام فیس لیف شده در منطقه آزاد قشم قیمت میخورد . همینطور مدل اتومات این خودرو 3 ملیون تومان گرانتر از دنده دستی میباشد .
لوگان 2014 :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
متاسفانه فقط به عنوان تاکسی سوار این خودرو شدم و نتوانستم با این ماشین رانندگی نمایم .
لوگان 2013 با تندر90 ایران خودرو کاملا متفاوت است . از ظاهر بیرونی گرفته تا ادوات داخلی و کیفیت منتاژ اصل فرانسه .
در ابتدا L90 اصلی از نمای بیرونی تفاوت هایی همچون سپر زیبا همرنگ بدنه ، چراغ های جلو کشیده تر و جلوپنجره ی بسیار زیبا بهمراه زه کرومی جلوه خاص و جذابی را به خودرو داده است ، چراغ های عقب انحنای خاصی دارند و البته تا به تا نیستند و فرم درب صندوق هم فرق میکند .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
آینه ها بسیار بزرگ هستند و انگار برای خودرویی بین شاسی بلند و سدان طراحی شده اند که دید بسیار عالی را برای راننده به ارمغان میاورد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ترمزهای عقب هم مجهز به استاندارد روز اروپا یعنی نوع دیسکی میباشند که ترمزگیری لوگان را هرچه بیشتر بهتر مینماید .
بهتر است وارد کابین خودرو بشویم تا با نهایت تاسف متوجه بشویم تندر 90 هم یک خودروی وطنی بسیار بد و بی کیفیت است .
در کابین لوگان هیچ صدایی نخواهید شنید و این به دلیل عایق کاری 3 لایه در این ماشین است ( به گفته ی راننده ) و در پشت داشبورد لایه ایی ضخیم از فیبر و نمد کاملا مانع از صدای ورود موتور به اتاق میشود . لوگان فرانسه استاد جاده های خراب و پردست انداز است و با ارتفاع جالبش به راحتی و نرمی هرچه تمام تر میتوانید از جاده های خراب و پر دست انداز و سرعت گیرها عبور نمایید .
لوگان فرانسه با داشبورد روکش دار به مشتریان ارایه میشود و به مانند تندر ایرانی از پلاستیک خشک ساخته نشده است . البته فقط یک روکش پلاستیکی است و نه چیز دیگر که به نظر قیمتی هم ندارد و ارازان است !
تودری های لوگان از جنس پارچه و برزنت هستند و فرم دستگیره های در چیزی شبیه به تویوتا کمری هستند و شباهتی به تندر ایرانی ندارند .
فرم صفحه کیلومتر و داشبورد و صندلی ها مانند نمونه ایرانی بود که من را کمی خوشحال کننده نمود !
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در مدل اتومات دسته کنترلی مانند 206 برای تنظیمات اضافی گیرباکس و بعضا کروز کنترل تعبیه شده و فرق خاص دیگری ندارد .
پوریا . ش ( فروردین 93 جزیره قشم )