hamidrezaj
24-02-2014, 20:50
با سلام دوستان عزیز
تقریبا یک سال پیش , خدا رو شکر یک تلویزیون led سامسونگ خریدم که نصاب اومد نصب کرد و بعد از یک هفته که خودم خواستم تلویزیون رو از لحاظ پیکسل سوخته امتحان کنم یک تصویر کاملا سفید گذاشتم و دیدم در انتهای پایین سمت چپ گوشه تلویزیون به اندازه چند میلیمیتر سیاه هست و توی حالت سفید , سیاه میشه
و توی صفحه سیاه , سفید میشه که تشخیصش کار سختیه و حتما باید به شخص نشون داد که اون نقطه رو نگاه کنه تا بفهمه
و بعد به نصاب زنگ زدم و گفتم و اون گفت که این مربوط به خدمات پس از فروش هست و دیگه چند ماه بیخیال شدم و گفتم چون 18 ماه گارانتی داره بعدا میبرم
حالا هفته قبل گفتم ببرم به خدمات پس از فروش نشون بدم که نکنه بیشتر بشه البته اون نقطه سیاه توی یکسال اصلا بزرگتر نشد و حالا که بردم نشون دادم اولش تشخیص نداد و بعد که با انگشت محلش رو نشون دادم میگه که پنلش شکسته و به گارانتی مربوط نمیشه
و اون نقطه سیاه به خاطر شکستگی هست و ممکنه بدتر هم بشه
که من گفتم این به خاطر سهل انگاری نصاب هست که تشخیص نداده چون نقطه خیلی کوچیک هست و و من هم چون فکر کردم پیکسل سوخته هست و گارانتی داره پیگیر نشدم و به نصاب گفتم میگه چون خیلی کوچیکه من ندیدم و به سام سرویس هم که زنگ زدم میگم جریان اینه میگن
به ما مربوط نمیشه و خوتون باید حواستون رو جمع میکردید
الان موندم چکار کنم؟
انشاءالله سربلند باشید
تقریبا یک سال پیش , خدا رو شکر یک تلویزیون led سامسونگ خریدم که نصاب اومد نصب کرد و بعد از یک هفته که خودم خواستم تلویزیون رو از لحاظ پیکسل سوخته امتحان کنم یک تصویر کاملا سفید گذاشتم و دیدم در انتهای پایین سمت چپ گوشه تلویزیون به اندازه چند میلیمیتر سیاه هست و توی حالت سفید , سیاه میشه
و توی صفحه سیاه , سفید میشه که تشخیصش کار سختیه و حتما باید به شخص نشون داد که اون نقطه رو نگاه کنه تا بفهمه
و بعد به نصاب زنگ زدم و گفتم و اون گفت که این مربوط به خدمات پس از فروش هست و دیگه چند ماه بیخیال شدم و گفتم چون 18 ماه گارانتی داره بعدا میبرم
حالا هفته قبل گفتم ببرم به خدمات پس از فروش نشون بدم که نکنه بیشتر بشه البته اون نقطه سیاه توی یکسال اصلا بزرگتر نشد و حالا که بردم نشون دادم اولش تشخیص نداد و بعد که با انگشت محلش رو نشون دادم میگه که پنلش شکسته و به گارانتی مربوط نمیشه
و اون نقطه سیاه به خاطر شکستگی هست و ممکنه بدتر هم بشه
که من گفتم این به خاطر سهل انگاری نصاب هست که تشخیص نداده چون نقطه خیلی کوچیک هست و و من هم چون فکر کردم پیکسل سوخته هست و گارانتی داره پیگیر نشدم و به نصاب گفتم میگه چون خیلی کوچیکه من ندیدم و به سام سرویس هم که زنگ زدم میگم جریان اینه میگن
به ما مربوط نمیشه و خوتون باید حواستون رو جمع میکردید
الان موندم چکار کنم؟
انشاءالله سربلند باشید