ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل مهم گارانتی تلویزیون سامسونگ



hamidrezaj
24-02-2014, 20:50
با سلام دوستان عزیز
تقریبا یک سال پیش , خدا رو شکر یک تلویزیون led سامسونگ خریدم که نصاب اومد نصب کرد و بعد از یک هفته که خودم خواستم تلویزیون رو از لحاظ پیکسل سوخته امتحان کنم یک تصویر کاملا سفید گذاشتم و دیدم در انتهای پایین سمت چپ گوشه تلویزیون به اندازه چند میلیمیتر سیاه هست و توی حالت سفید , سیاه میشه
و توی صفحه سیاه , سفید میشه که تشخیصش کار سختیه و حتما باید به شخص نشون داد که اون نقطه رو نگاه کنه تا بفهمه
و بعد به نصاب زنگ زدم و گفتم و اون گفت که این مربوط به خدمات پس از فروش هست و دیگه چند ماه بیخیال شدم و گفتم چون 18 ماه گارانتی داره بعدا میبرم
حالا هفته قبل گفتم ببرم به خدمات پس از فروش نشون بدم که نکنه بیشتر بشه البته اون نقطه سیاه توی یکسال اصلا بزرگتر نشد و حالا که بردم نشون دادم اولش تشخیص نداد و بعد که با انگشت محلش رو نشون دادم میگه که پنلش شکسته و به گارانتی مربوط نمیشه
و اون نقطه سیاه به خاطر شکستگی هست و ممکنه بدتر هم بشه
که من گفتم این به خاطر سهل انگاری نصاب هست که تشخیص نداده چون نقطه خیلی کوچیک هست و و من هم چون فکر کردم پیکسل سوخته هست و گارانتی داره پیگیر نشدم و به نصاب گفتم میگه چون خیلی کوچیکه من ندیدم و به سام سرویس هم که زنگ زدم میگم جریان اینه میگن
به ما مربوط نمیشه و خوتون باید حواستون رو جمع میکردید
الان موندم چکار کنم؟
انشاءالله سربلند باشید

bi poli
24-02-2014, 21:48
ای داد بی داد.پس صابون گارانتی هم به تن شما.......خدا کنه که بدتر نشه. گارانتی اینجا یعنی کشک.باید همون موقع پیگیر میشدیدن نه یه سال بعدش.خیلی خیلی متاسفم دوست عزیز.اگه بخوای پنل رو عوض کنی باید حدودا 80 درصد قیمت تلویزیون رو بدید.البته با نرخ جدید.اگه زیاد معلوم نیست روش حساس نشو .

hamidrezaj
24-02-2014, 23:55
آخه مشکل اینجاست که به خاطر بی دقتی نصاب اینطور شده که تشخیص نداده و من فکر کردم پیکسل سوخته هست و پیکسل سوخته هم که جزو گارانتی هست و گارانتی هم 6 ماه هنوز مونده

اینا یه طور رفتار میکنند انگار من متخصص تلویزیون هستم و باید اون دو سه میلیمتر سیاهی رو که نه نصاب متوجهش شده بود و نه حتی دیروز نمایندگی که بردم اونا هم متوجه نشدند که با انگشت نشون دادم فهمیدند

و حالا میگن خودت هم باید زودتر میگفتی و هم تشخیص شکستگی میدادی که اصلا زودتر گفتن من هم فکر نکنم تاثیر داشت چون نصاب ندیده بود و حالا من از کجا میفهمیدم سیاهی به این کوچکی , پیکسل سوخته نیست و شکستگیه؟ چون آثار شکستگی دیده نمیشه

جایی نیست بتونم پیگیری کنم؟ چون خدمات پس از فروش هم مدام میگفت ممکنه بدتر بشه که اصلا نمیدونم درست تشخیص داده یا نه که این شکستگی هست چون مگه از داخل یونولیت احتمال شکستگی وجود داره چون یونولیت فقط یه ترک کوچیک داشته ولی چطور تلویزیون شکسته شده بود

Yi Yi
25-02-2014, 00:52
یکساله استفاده کردی بدتر نشده. بعد از ملاقات با خدمات پس از فروش ، تلویزیونت قراره بدتر بشه؟!! شاید داره الکی نگرانت میکنه.