PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : درخواست راهنمایی برای امنیت داخل کاپوت 206



sepand_salehi
06-02-2014, 00:13
با سلام.
منیک خودروی 206 تیپ 2 دارم که به دزدگیر مجیککار هم مجهز هست.
تا الان متاسفانه دو بار باتری آن را سرقت کرده اند. سرقت اول رو که یک نفر شاهد آن بود اینگونه برام تعریف کرد که سارق ظاهرا کلیدی (که انگار شاه کلید 206 هست) داخل قفل درب راننده انداخت ، قفل رو باز کرد و سپس کاپوت رو باز کرد. بلافاصله اقدام به بریدن سیم های باتری نمود تا صدای دزدگیر قطع گردد. سپس با شکاندن اتصالات پلاستیکی باتری اقدام به سرقت باتری نمود.

من جدیدا از یک نفر شنیدنم (که اونم از یه نفر دیگه شنیده) که جاهایی هستند که جا باتری های آهنی دارند که مجهز به قفل می باشند.

می خواستم بدونم که آیا اطلاعی از این مکان ها دارید؟ از کجا می توان جا باتری های تمام آهنی قفل دار پیدا کرد؟

و اینکه اگر یک دزد حرفه ای باشه چه چیز های دیگری رو می تونه از توی کاپوت بدزده؟ من شنیدم یک قسمتی دیگر هم داره به نام سوپر که اون هم قابل دزدیدن هست. ولی باز از یک نفر دیگه شنیدم که این سوپر به درد دزد نمی خوره و مخصوص هم ماشینه.

با تشکر

MOHAMMAD_ASEMOONI
07-02-2014, 11:04
با سلام.منیک خودروی 206 تیپ 2 دارم که به دزدگیر مجیککار هم مجهز هست.تا الان متاسفانه دو بار باتری آن را سرقت کرده اند. سرقت اول رو که یک نفر شاهد آن بود اینگونه برام تعریف کرد که سارق ظاهرا کلیدی (که انگار شاه کلید 206 هست) داخل قفل درب راننده انداخت ، قفل رو باز کرد و سپس کاپوت رو باز کرد. بلافاصله اقدام به بریدن سیم های باتری نمود تا صدای دزدگیر قطع گردد. سپس با شکاندن اتصالات پلاستیکی باتری اقدام به سرقت باتری نمود.من جدیدا از یک نفر شنیدنم (که اونم از یه نفر دیگه شنیده) که جاهایی هستند که جا باتری های آهنی دارند که مجهز به قفل می باشند.می خواستم بدونم که آیا اطلاعی از این مکان ها دارید؟ از کجا می توان جا باتری های تمام آهنی قفل دار پیدا کرد؟و اینکه اگر یک دزد حرفه ای باشه چه چیز های دیگری رو می تونه از توی کاپوت بدزده؟ من شنیدم یک قسمتی دیگر هم داره به نام سوپر که اون هم قابل دزدیدن هست. ولی باز از یک نفر دیگه شنیدم که این سوپر به درد دزد نمی خوره و مخصوص هم ماشینه.با تشکرسلام . کاپوت که باز بشه خیلی چیزها رو میشه باز کرد از موتور . بستگی به سرعت کار و تعداد جناب دزدان داره . وایرشمعها , سنسورها , اگه خیلی وقت داشته باشه موتور رو کامل باز میکنه میره !!!

sepand_salehi
04-03-2014, 21:54
راستش ماشین به سیستم دزدگیر مجهزه. واسه مین دزد وقت زیادی برای دزدی نداره.
ولی خب باتری 206 چون بدنه ی جا باتری اش پلاستیکی هست و فقط یه قسمت آهنی داره که روش رو می پوشونه (که اونم بدبختانه تکیه گاهاش پلاستیکیه) در هر دو دفعه دزد تا قفل رو باز کرد ، هرچند دزدگیر به صدا در آمد ، اما در عرض کم تر از سه چهار ثانیه تونست کابل های باتری رو قطع کنه. بعد هم بدنه ی باتری رو شکوند رو باتری رو سرقت کرد.

واسه همین اگه بدنه ی باتری آهنی باشه و جوری هم باشه که سیم های باتری توی این محفظه باشن ، دیگه دزد نمی تونه کابل باتری رو قطع کنه که صدای دزدگیر ماشین قطع بشه.
چون همین آقایی که جا باتری اش رو آهنی کرده بود نیز گفته بود که یک بار دیگر ماشینش مورد سرقت واقع شد. اما وقتی دزد دید که باتری در این محفظه ی آهنی قرار دارد و هیچ راه دسترسی ای بهش نداره ، بیخیال شد و از صحنه فرار کرد.

حالا دوستان اطلاعی در این زمینه دارند؟ متاسفانه من دیگر به کسی که در بالا ذکر کردم دسترسی ندارم :(

hessam.hk
04-03-2014, 22:50
دوست من یه تسمه فلزی سایز باتری بده واست بسازن جا قفل هم بزار...ابتکار به خرج بدی بهتره تا چیزای تو بازارو بگیری که دزدا باز کردن اونا رو هم تمرین کردن