PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : گم شدن مروسله پستی پیشتاز توسط مامور توزیع (نامه رسان) ! کمک ......



+ f.a.r.i
29-01-2014, 13:30
دوستان سلام

من خیلی 8 روز پیش کالایی رو از یه فروشگاه اینترنتی معروف د.ج خریداری کردم .

روش پست هم پیشتاز بود . اما بسته به دستم نرسید . بعد از 8 روز . رفتم پیگیری کردم . اینطور که معلومه توسط مامور توزیع گم شده .......

حال چی کار کنم . چطوری باید خسارت بگیرم ؟ ایا میدن ؟ چقدرشو میدن ؟:n16:

همین جا جواب بدین . ممنون

+ f.a.r.i
29-01-2014, 17:09
دوستان کمک کنید .

EhsanCPU
30-01-2014, 23:20
سلام
باید شماره رهگیری مرسوله پیشتاز رو از فروشگاه اینترنتی بگیرین و ببرین اداره پست شهرتون
شماره رهگیری لحظه به تحظه مشخص میکنه که بسته تا کجا رسیده و کجا گم شده همین یک مدرک خوب برای پیگیری و شکایت شماست
موفق باشید

ha88an
31-01-2014, 12:17
. ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

اگه شماره رهگیری بسته ای که خریدی رو داری مشکلی نیست
اگه هم بسته خدایی نکرده کوچکترین خسارتی بهش وارد شده بود، موظف هستن که خسارت رو به شما بپردازن

+ f.a.r.i
31-01-2014, 22:14
بسته شماره رهگیری داره و بسته پیشتاز هست و بیمه شده هست .

شماره رهگیری میگه که تا شهر خودمون اومده ...اما رفتم حتی با ریاست اداره پست صحبت کردم . گفت بسته دست ما رسیده اما مدرکی نداریم که نشون بده بسته ثبت شده

گویا بسته رو گم کردن .

hossein019940
31-01-2014, 22:40
برای من همچین اتفاقی افتاد.باید از طریق سایت پیشتاز شکایت بنویسی و کد رهگیری رو هم ثبت کنی و همینطور از طریق سامانه تلفنی که داره کد رهگیریت رو اعلام کنی برای گم شدن مرسوله.برای من بسته رفت دست شخص دیگه ای و امضاش هم بود از طریق خود سایت پست که رهگیری لحظه ای هست پیگیری بودم.و بعد از یک هفته با من تماس گرتن از اداره پست مرکزی تهران در موردش هم توضیح دادم 2روز بعدش همون بسته برام دوباره برگشت خورد

+ f.a.r.i
31-01-2014, 22:45
من این جنس رو از دیجی کالا سفارش دادم . و اداره پست هم که ... واقعا ...کل بسته های پیشتاز رو زیرو رو کردن اما بسته من رو پیدا نکردن .

گفتن باید فرستند شکایت کنه و غرامت بگیره .......به گیرنده غرامت نمیدن .:n28:

حسین جان این شماره شکایات پست تلفنش چنده ؟ گویا هست باید پیغام بزاریم ؟

EhsanCPU
31-01-2014, 23:36
تلفن دفتر بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
84477777
به DigiKala هم زنگ بزنین و گفته اداره پست رو به اونا بگین تا پیگیری کنن ...

+ f.a.r.i
01-02-2014, 06:39
تلفن دفتر بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
84477777
به DigiKala هم زنگ بزنین و گفته اداره پست رو به اونا بگین تا پیگیری کنن ...



ممنون از راهنماییتون. از امروز برم پیگیریش کنم ببینم به کجا میرسه .