PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چجوری رندرمون رو با reflection maps بهتر کنیم ^.^



Lord-Voldemort
23-01-2014, 23:31
درود و سلام
چطورین ؟ / خوبین ؟ / واقعا بخش فعال تر از این قسمت ندیدم من ؟ فوق العادست :n09:
خب به مناسبت تغییر آواتر ، که خیلی هم خوشتیپه یارو ، این آموزش رو براتون قرار می دم :n02:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

از عکس که معلومه همچین کارهایی مال من نیست و آموزش از Ciro Sannino هست ، مالک سایتcg-blog :n10:
توی این مقاله ما می خوایم ببنیم چجوری کار خودمون رو با استفاده از reflection maps بهتر کنیم و چگونه آنها رو کنترل کنیم تا به چوب قدیمی برسیم .
لینک اصلی مقاله : اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
خب قصد ترجمه ندارم ، یعنی نیازی نیست و همین طور برای اینکه اگه کسی سوالی داره بپرسه تا یه فعالیتی توی انجمن صورت بگیره :n02:
توی دو تا عکس اولی (منظورم پیج اصلی هست) رفلکت ها uniform هست یعنی یک دست
بعد عکس بالا رو نشون داده و توضیحات زیر
1) No reflections: it looks strange. Light is missing on its surface.
2) Uniform Reflections: just Glossy 0,75. Good for new floors.

3) Mapped Reflections: Glossy 0,75 + Reflection Map: Good for aged floors.

1- گفته بدون انعکاس یا همون رفلکت ، رندر مثل این می مونه که نور وجود نداره
2- توی تنظیمات متریال فقط Glossy 0,75 استفاده کرده ، که برای کف های جدید عالیه
3- Glossy 0,75 با تکسچر رفلکت برای چوب های قدیمی یا همون کف قدیمی
خب توی آدرسی که دادم اگه برین فیلم هم هست که حتما ببینید همه این کارها رو انجام میده کاملا واضح اگه نتونستین دانلود کنید لینکش رو به من بدین من الان چیز شکن ندارم ...:n03:
و فایل کار هم توی همون آدرس هست .

امیدوارم مفید واقع بشه
یا علی:n16::n12:

pcforlife
25-01-2014, 01:34
با اجازه عزیز Lord-Voldemort ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) من آپلودش کردم ویدئو آموزش رو:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
+
فایل های تمرین هم مستقیم شد (زمان ماندگاری لینک 1 هفته):
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]