PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : معاون رییس سازمان انرژی اتمی: اپراتورها به سمت به حداقل رساندن خطرات امواج رادیویی بروند



wichidika
06-01-2014, 18:22
معاون رییس سازمان انرژی اتمی: اپراتورها به سمت به حداقل رساندن خطرات امواج رادیویی بروند





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%A7-%D8%A8%D9%87)
رییس نظام ایمنی هسته‌یی کشور گفت: آمادگی اجتماعی برای پذیرش فن‌آوری‌های ارتباطی ضروری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، ناصر راستخواه، معاون رییس سازمان انرژی اتمی در همایش یک روزه "ایمنی تشعشع در شبکه‌های تلفن همراه" در دانشگاه تبریز، اظهار کرد: جامعه در عین بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نو، حق آگاهی از مخاطرات این فن‌آوری‌ها را هم دارد.
او اضافه کرد: هر فن‌آوری معضلاتی به همراه دارد ولی قرار نیست به خاطر بروز پاره‌ای از مشکلات از ورود فن‌آوری جلوگیری کرد.

معاون رییس سازمان انرژی اتمی با بیان این که با توسعه فن‌آوری‌ها نمی‌توان مقابله کرد افزود: در بین فن‌آوری‌های جدید سرعت فن‌آوری تلفن‌های همراه و اپراتورها روز به روز بیش‌تر می‌شود و به نظر می‌رسد گریزی از امواج رادیویی و ماکروویو آنتن‌های BTS وجود ندارد.

وی با بیان این که اپراتورها باید به سمت به حداقل رساندن خطرات امواج رادیویی حرکت بکنند، خاطرنشان کرد: نظارت سازمان انرژی اتمی بر تشعشعات شبکه‌های تلفن همراه نگرانی‌ها را از بین برده است.

راستخواه تاکید کرد: برخی مدعی خطرات این امواج برای مردم هستند و در این رابطه توصیه و هشدارهایی ارایه می‌کنند ولی بسیاری از این ادعاها پشتوانه علمی ندارند.

همایش"ایمنی تشعشع در شبکه‌های تلفن همراه"، 16 دی ماه با شعار "ارتباطات همراه در سایه فن‌آوری سبز روز" در دانشگاه تبریز برگزار شد.
انتهای پیام