PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : برترین بازی‌های 2013 - برترین هر ژانر - برترین بازی آنلاین چندنفره



Layken
22-12-2013, 19:06
بــرتــریــن بــازی‌هــای 2013
برترین هر ژانر
برترین بازی آنلاین چند نفره
__________________

Best Games of 2013
Genre Awards
Best MMO Game



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


Dota 2
PC

سازنده: Valve
ناشر: Valve
Neverwinter
PC

سازنده: Cryptic Studios
ناشر: Perfect World Entertainment
Path of Exile
PC

سازنده: Grinding Gear Games
ناشر:Grinding Gear Games


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


Rising Storm
PC

سازنده: Tripwire Interactive
ناشر: Tripwire Interactive

Iloveu-ALL
24-12-2013, 22:01
انتخاب این 4 تا بازی بعنوان نامزد براساس چیه؟

Arrowtic
24-12-2013, 22:34
من نفر اول رایم رو بدم . توی لیست خوشبختانه خودم هر 4 تا رو بازی کردم(و تاپیک 2 تا رو هم زدم) پس میتونم با اطمینان خاطر رایم رو بدم :
1 ) Dota 2 : حرفی برای گفتن نذاشت این بازی . یک بازی رایگان که از هر نظری تونست طرفدارا رو راضی کنه . گرافیک ، گیم پلی ، صدا گذاری ، آپدیت های پیاپی(در چند هفته اخیر 2 ایونت داشتیم و اول سال جدید میلادی ایونت بعدی میاد) . و صد البته نوع نوین Free 2 Play که وارد صنعت بازی سازی کرد Valve ، به این شکل که فقط و فقط آیتم های برای زیبایی ظاهری و بلیط دیدن تورنومنت های معروف پولی شدن و نه چیز دیگه ای .(یعنی بدون کوچکترین تاثیر در قدرت بازیکنا)
یعنی یک پله جلوتر از رقیبای دیگش . Valve در طول Beta پا رو از این فراتر گذاشت و Workshop رو راه انداخت و نظارت رو روش بالا برد به طوری که الآن اکثریت ست ها در بازی ساخته شده توسط خود پلیر ها هستن و درصدی از پولی که مردم برای خرید اونا میدن تو جیب خود پلیر میره .
نظر شخصی من اینه که در این لحظه بهترین MOBA بین بازی های آنلاین همین بازیه .
2 ) Neverwinter : یک بازی MMORPG خیلی خوب که امسال خودنمایی کرد . واقعا لذت بردم از بازیش به خصوص که سیستم Action MMORPG رو خیلی خوب توش سوار کرده بودن و بسیار خوش دست بود بر خلاف بسیاری دیگه از بازی های این سبک . اخیرا یه آپدیت بزرگ هم داشت و Class جدید هانتر رو اضافه کرد به بازی .
بازی بسیار قشنگ و لذت بخش که جز بهترین MMORPG های امسال بود و تونست از رقبای دیگه مثل Dragon's Prophet به راحتی جلو بزنه .
مشکلی که بازی داره و قابل چشم پوشی نیست سیستم Cash بازی هست که با وجود اینکه از بیشتر بازی های هم سبک بهتر و عادلانه تره هنوز بسیار کار داره و در این لحظه پلیر هایی که رایگان بازی می کنن مجبورن برای گرفتن یه سری آیتما Grind کنن و همین موضوع باعث زده شدن خیلیا از بازی شدن با وجود همه نقاط قوتش .
3 ) Path of Exile : این بازیم بسیار حال کردم باهاش . گرافیک خوب ، گیم پلی خوب و کلی موارد مثبت دیگه به خصوص سیستم Skill بازی که فوق العاده کامل بود . در آرامش کار خودشو کرد و تونست جز بهترین بازی های رایگان ممکن برای هر کسی بشه و خودش رو به سطحی برسونه که حتی با Diablo 3 مقایسه بشه .
4 ) Rising Storm : میتونم بگم بهترین شوتر آنلاینی که امسال بازی کردم . بسیار از MMOFPS های دیگه متفاوت بود اون هم به خاطر ساختار واقع گرایانش . سازندگان تمام تلاششونو کرده بودن که یه نبرد واقعی رو بسازن و موفق هم شدن . کافیه ویدئو های نبرد های بین Clan ها رو(به صورت 32 نفر به 32 نفر) ببینید تا به بازی ایمان بیارید ! تنها ایرادی که توش دیدم جمعیت متوسطش هست(با توجه به پولی بودن بازی) . واقعا بازی ارزش خرید رو داشت و میتونم بگم بین بازی های چند نفره که امسال به صورت ارجینال خریدم این بازی از همه زیباتر بود .(از نظر لذت بردن وگرنه خوب سبکشون فرق داشت)
رای نهایی دادن بسیار سخت می بود(بین Rising Storm و PoE) برام اگه اسم Dota 2 توی لیست نبود . ولی خوب حالا که هست ، بدون شک رایم میره پیش Dota 2 که میتونم به جرات بگم بهترین بازی چندنفره هست که تا حالا انجام دادم .(بین پولی و غیر پولی)

در کل امسال برای این سبک سال متوسطی بود و فقط یه بازی داشت که مطمئنا تا ابد ازش یاد میشه(با توجه به این موضوع که تو این سبک بازیا راحت فراموش میشن) و اونم Dota 2 بود . اما در عوض سال بعد پر از بازی های زیبا خواهد بود به خصوص دو بازی Hearthstone و Heroes of the Storm که هر دو توسط بلیزارد در حال ساختن و اولی در همین اوایل سال(یا شایدم در همین چند روز آینده قبل از شروع 2014) وارد Open Beta میشه .

در ضمن در آخر یادی کنم از بازی Warframe که جاش خالی بود در لیست و واقعا بازی زیبایی بود و جز بهترین Co-op های رایگان(که اخیرا PvP رو هم اضافه کرد) که هر کسی باید امتحان کنه .(البته باز هم تغییری در رای من نمی داد)

ghoste
25-12-2013, 19:19
به نظر من مسخره است .بازی هایی مثل battlefield4 که انلاین اون تو جهان حف اول رو میزنه تو این لیست نیست.:n15:

Arrowtic
25-12-2013, 19:34
دلیل نبودن بازی هایی مثل BF4 و یا Pay Day 2 (که شکی در مالتی و کو-آپ زیباشون نیست)اینه که در این تاپیک بازی های فقط مالتی پلیر مورد بحث هستن .(که اکثریتشون در زیر مجموعه ژانر MMO قرار میگیرن)

mjorh
26-12-2013, 15:29
این تابستون باید وارد شم به دنیای MMORPG ، عناوینی که امسال اومدن برا این ژانر هر کدوم واقعا حرفی برا گفتن داشتن مخصوصا Path of Exiles که همه رو شوکه کرد و من خودم اصن انتظار نداشتم اینقدر عالی ظاهر شه .....

MW_ARDEN
26-12-2013, 23:18
پس cs 1.6 چرا نیست؟؟؟؟

supermax15
30-12-2013, 21:33
پس cs 1.6 چرا نیست؟؟؟؟
چون واسه سال 2013 نیست