PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اندروید ۴.۳ ویدیوها را بهتر از اندروید ۴.۴ پخش می کند؟



ali alikhani
07-12-2013, 16:10
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نارنجی – همیشه به روز رسانی با بهبودِ عملکرد همراه بوده ولی مثل این که نه در همه موارد. شرکت OptoFidelity با استفاده از نرم افزار VideoMultimeter خود و نسخه های مختلف از تبلت نکسوس ۷ چند آزمایش ترتیب داده است. و نتیجه این شده که پخش ویدیو در اندروید ۴.۳ بهتر از اندروید ۴.۴ انجام می گیرد. عجیب تر این که بهترین تصویر هم روی نسخه قدیمی تر نکسوس ۷ مدل ۲۰۱۳ با اندروید ۴.۳ مشاهده شده است.

سه مورد در این آزمایش ها مورد اندازه گیری قرار گرفته؛ اول انحراف که به صورت یک حرکت سریع روی صفحه، نمایش داده می شود. دومین مورد نرخ انحراف از فریم بر ثانیه بوده که نرخ میانگین فریم را با سرعت مورد انتظار مقایسه می کند و هر درصد اختلاف با نرخ مورد انتظار نشان از یک نقطه خطا در پخش دارد. آخرین عامل مورد سنجش هم فریم های از قلم افتاده بود و هر فریم از دست رفته منتج به یک نقطه خطا می شود.
همان طور که گفتیم بهترین نتیجه توسط اندروید ۴.۳ روی نکسوس ۷ مدل ۲۰۱۳ به دست آمد. اما همان تبلت بعد از به روز رسانی به اندروید ۴.۴ از پخش ویدیوی ۶۰ فریم بر ثانیه چه به صورت HD و چه Full HD باز ماند. در صورتی که اندروید ۴.۳ قادر به پخش ویدیوی اچ دی بود.
Optofidelity: «در ارزیابی پخش ویدیو، سیستم عامل قدیمی تر عملکرد بهتری از نسخه به روز شده داشت. این به روز رسانی به طور مشخص روی کیفیت تماشای ویدیوهایی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه که روز به روز بیشتر هم می شوند، اثر می گذارد و کاربر پیش از به روز رسانی به نسخه جدید باید این مورد را در نظر بگیرد.»
البته هنوز منابع دیگر چنین ضعفی را گزارش نکرده اند، اما اگر شما صاحب یکی از دستگاه های نکسوسی هستید خوب است از تجربه خودتان بگویید؛ آیا شما هم به این مسئله برخورده اید؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]