PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ساعتی که ترسناک بیدارتان میکند



ali alikhani
20-11-2013, 11:27
ه گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت های بسیاری هستند که این روزها می توانید در بازار مشاهده کنید. ساعت های شک دار، ساعت هایی که از شما سوال می پرسند و ... از جمله مهمترین ساعت هایی هستند که صبح ها افراد خواب را به طریق مختلف بیدار می کند .
به تازگی یک گروه طراح لوازم خانگی ساعتی را ابداع کرده اند که به شما زمان مرگتان را اعلام می کند تا با ترس خاصی از خواب بیدار شوید و بیشتر به دنبال کارهای خود باشید. این ساعت این روزها محبوبیت خاصی پیدا کرده است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
ساعتی که ترسناک بیدارتان می کند
این ساعت می تواند با استفاده از Wi-Fi به اینترنت متصل شده و اطلاعات سلامت بدن شما را با استفاده از پرونده هایی که در موسسات پزشکی دارید بدست می آورد سپس تخمین هایی را زده و زمان مرگتان را به شما اطلاع می دهد. این باعث می شود تا بیشتر به فکر زندگی باشید.
این ساعت این روزها نمونه های ابتدایی خود را تست کرده است و احتمالا تا 20 روز دیگر به تولید انبوه می رسد. هم اکنون بسیاری به دنبال پیش خرید کردن این ساعت عجیب هستند و فکر می کنند این بهترین ساعت برای بیدار کردن آنهاست.

Ezel
20-11-2013, 12:18
بی ارتباط به متفرقه .

برای این موارد جایی در انجمن نداریم .