PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : شکایت از گارانتی؟؟



Nocturne
10-11-2013, 13:01
سلام. یه پلیر iriver داشتم ایراد داشت دادم گارانتی (پارسیان) اما نه تنها درست نکردن، من دیگه نتونستم دستگاهم رو پس بگیرم چون تلفن ها رو جواب نمیدن و اصلا معلوم نیست از اون محل رفتن یا چی. بیش از 2 ماهم گذشته
حالا من باید چی کار کنم؟ مگه گارانتی در تامین صحت محصول موظف نیست؟ حالا درست شدنش بماند، من نمیدونم چطوری باید حداقل دستگاه رو پس بگیرم.

biostar
11-11-2013, 01:18
قاعدتا شما وقتی دستگاهی رو تحویل میدین یک رسید دریافت میکنید

از طریق اون رسید میتونید از طریق صنف کامپیوتر پیگیر باشید

گارانتی موظف هست کالای معیوب شما رو صحیح و سالم تحویل دهد

Nocturne
12-11-2013, 14:42
قاعدتا شما وقتی دستگاهی رو تحویل میدین یک رسید دریافت میکنید

از طریق اون رسید میتونید از طریق صنف کامپیوتر پیگیر باشید

گارانتی موظف هست کالای معیوب شما رو صحیح و سالم تحویل دهد

زنگ زدم گفتن هزینه رسیدگی به شکایت 100 هزار تومن هست! خب بدیهیه که برای یه mp3 player نمی صرفه! گفتن اگه نخواید شاید بتونید خودتون از دادگستری پی گیری کنید
حالا نظر شما چیه؟!

مصطفی
13-11-2013, 08:43
زنگ زدم گفتن هزینه رسیدگی به شکایت 100 هزار تومن هست! خب بدیهیه که برای یه mp3 player نمی صرفه! گفتن اگه نخواید شاید بتونید خودتون از دادگستری پی گیری کنید
حالا نظر شما چیه؟!
هزینه شکایت 100 تومن نیست . الان شکایت کیفری توی دادسرا 5 تومن هست .
یه برگه شکایت بنویس به عنوان خیانت در امانت . آدرس خودت و دفتر گارانتی هم بنویس . از رسید و فاکتور خرید دستگاهت کپی برابر اصل بگیر ببر دادسرا

ملا نصرالدین
13-11-2013, 23:44
شما چیزی در مورد سر زدن به اون محل نگفتید
بهشون سر زدید؟
شاید جاشون رو عوض کرده باشند و شما نمیدونید
تلفن دیگری ازشون پیدا کردید؟از 118 یا اینترنت

قبل از اینکه به فکر شکایت باشید اول مطمئن بشید که هیچ جوری نمیشه پیداشون کرد

Nocturne
14-11-2013, 01:45
گرفتمش! تعمیر شده البته هنوز وقتم نکردم حتی دقیق تست کنم... کاشف به عمل اومد شرکت به حال نیمه تعطیل رفته و فقط سه شنبه ها هستن!! واسه همین من که میرفتم یا زنگ میزدم هیچکی نبوده چون معمولا اوایل هفته میرفتم! هیچ نه زنگی هم میزنن به آدم نه اطلاعی میدن این همه وقت، دیگه نزدیک بود... :n24:
: دی