PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : کتاب فروشی فردا - مدیریت ناکارآمد



Aristar
09-11-2013, 08:28
با سلام خدمت دوستان گرامی
قصدم امروز به نوعی آگاه سازی دوستان در زمینه یکی از کتاب فروشی های اینترنتی در ایران است. کتاب فردا به آدرس زیر .
/[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

من در مورخه 11 آبان نسبت به ثبت سفارش خود کرده بودم و بعد از چند روز که خبری از تائید ارسال پستی محصول به من داده نشد با این فروشگاه تماس گرفتم. اپراتوری که در پشت خط بود با این توجیه که دو جلد !!(جمعا سه جلد کتاب خواسته بودم) از کتابهایی که شما خواسته بودید در انبار موجود نبود و باید از بازار تهیه میشد برای همین یا امروز 15 آبان یا فوقش 18 آبان ارسال خواهد شد. که تا به این لحظه نیز خبری نشده است. دوستانی که قبلا خرید کتاب کرده باشند می دونند که اصولا این همه دیر عمل کردن خیلی بی معنیه!
من قبلا از آدینه بودک کتاب می خریدم ولی این بار با توجه به قیافه ظاهری مرتب تر و با این فکر که ظاهر مرتب تر سایت حتما سیستم مرتب تری نیز به ارمغان خواهد آورد این بار از این کتاب فروشی خریدم که متاسفانه به این مشکل دچار شدم.
فعلا که منتظر تائید و ارسال بسته هستم که فکر کنم تا حداقل 30 آبان هم طول بکشد.بعد از ارسال از نوع بسته بندی و کیفیت کتاب ها نیز دوستان را مطلع خواهم کرد!
با تشکر

Ezel
09-11-2013, 13:09
بی ارتباط به انجمن متفرقه /