PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تارگاه دوره‌‏هاي آموزش الكترونيكي لينوكس توسط طرح ملي نرم‌‏افزارهاي آزاد



Dash Ashki
18-08-2006, 11:24
علاقمندان به لينوكس از اين پس مي‌‏توانند از طريق اينترنت و كاملا به صورت فارسي و با امكانات پيشرفته، دوره‌‏هاي كامل آموزش لينوكس را دريافت كنند.

طرح ملي نرم افزارهاي آزاد/متن باز امكاناتي را فراهم كرده است كه تنها از طريق اينترنت مي‌‏توان به كليه دوره‌‏هاي لينوكس دسترسي يافت.
علاقمندان به لينوكس از اين پس مي‌‏توانند از طريق اينترنت و كاملا به صورت فارسي و با امكانات پيشرفته، دوره‌‏هاي كامل آموزش لينوكس را دريافت كنند.
دوره‌‏هاي آموزشي فوق كه از طريق آدرس [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] قابل دسترسي است، شامل 10بسته آموزشي مختلف بوده كه از مبتدي تا پيشرفته، لينوكس را به علاقمندان آموزش مي‌‏دهد.
بسته‌‏هاي آموزش الكترونيكي فوق توسط طرح ملي نرم افزارهاي آزاد/متن باز با مديريت مركز تحقيقاتي فناوري اطلاعات و ارتباطات پيشرفته دانشگاه صنعتي شريف تهيه شده است كه مجري آن شركت فناوري اطلاعات و ارتباطات مهرآرا با كارفرمايي شوراي عالي اطلاع رساني و شوراي عالي انفورماتيك است.
همچنين شركت مبتكران امنيت شبكه ، دسته بندي مجدد و ارايه به صورت CD را انجام داده و شركت آرياست ايران به صورت افتخاري ميزباني اين صفحات را بر عهده دارد.
اين دوره‌‏هاي آموزش الكترونيكي لينوكس در 10بسته كه حدود 130 دوره مختلف است.
عناوين بسته‌‏هاي فوق عبارتند از ، مباني لينوكس و نصب سيستم عامل، آشنايي با محيط گرافيكي، پوسته و مسايل مربوط به آن، كار با اينترنت، مديريت لينوكس، برنامه نويسي، امكانات جانبي، پيكربندي مقدماتي شبكه ، پيكربندي پيشرفته شبكه و مباحث پيشرفته در مديريت لينوكس است.