PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : راهنمای خودآموز کامل الکترونیک همراه با پروژه



shiva11
21-09-2013, 21:36
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سال 2012 | 576 صفحه | ISBN: 9781118217320 | 8,29MB |[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



دانلود کتاب ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])





معرفی: کتاب “راهنمای خودآموز کامل الکترونیک همراه با پروژه” برای تقریبا ۳۰ سال، یک متن کلاسیک برای علاقمندان به الکترونیک بوده است. اکنون این کتاب برای تکنولوژی امروز کاملا به‌روز شده است و مفاهیم، خودآزمون‌ها و پروژه‌های کاربردی را برای ارائه یک منبع به‌روزرسانی‌شده، ترکیب می‌کند.
این راهنمای منحصر‌به‌فرد خودآموز شامل توضیحات آسانی است که در سبکی کاربرپسند ارائه شده است و به شما در یادگیری ضروریاتی که برای کار با مدارهای الکتریکی به آنها نیاز دارید، کمک می‌کند.
همه آنچه شما نیاز دارید یک درک کلی از مفاهیم الکترونیکی مانند قانون اهم و قانون جریان و آشنایی با جبر سال اول می‌باشد. سبک پرسش و پاسخی، آزمایش‌های گویا و خودآزمون‌های موجود در انتهای هر فصل یادگیری این کتاب را برای شما به مراتب آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] راستگوترین، بی‌توقع‌ترین، مفیدترین و همیشگی‌ترین رفیق برای هر کسی کتاب است." مارک تواین"