PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نکات بازاریابی اینترنتی و بازاریابی ایمیل



shokribahare
18-09-2013, 14:17
ارسال ایمیل اگر اصولی صورت نگیرد عکس العمل ناخوشایندی به همراه خواهد داشت و ممکن است مشتری از شما و شرکت دوری کند در این مقاله می خواهیم به نکات بازاریابی اینترنتی و بازاریابی ایمیل بپردازیم و اینکه در بازاریابی اینترنتی ، تاثیر ایمیل به چه مقدار خواهد بود .


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


حال به نکاتی که در بازاریابی از طریق ایمیل مهم می باشد می پردازیم .

√ عرضه ی اطلاعات مهم و هچنین پیشنهاد تخفیف ویژه و شرکت در قرعه کشی می تواند انگیزه را در مشتری ایجاد کند و تاثیر مثبتی در بازاریابی ایمیل داشته باشد .
√ می توانید از لطیفه ها و کاریکاتورهای طنزآمیز استفاده کنید انجام این کار در میان ایمیل های جدی باعث می شود تا گیرنده سرگرم شود و آن را به افراد مختلف ارسال نماید بنابراین بین ایمیل های جدی خود از ایمیل هایی با محتوای سرگرم کننده استفاد کنید .
√ ارسال مطالب مرتبط و تحقیقات و مطالعات علمی به صورت مرتب گیرنده را به اشتراک گذاری ایمیل تشویق می کند و باعث گسترش بازاریابی ایمیل می شود .
√ به هیچ عنوان از ایمیل هایی با محتوای پیشنهاد ارسال ایمیل به دوستان و آشنایان نفرستید این از بزرگترین اشتباهات در زمینه ی بازاریابی ایمیل می باشد زیرا معمولا گیرنده هنگامی که با این ایمیل ها روبرو می شود نه تنها آن را به سایر افراد ایمیل نمی کند بلکه ایمیل شما را حذف خواهد کرد .
√ در بازاریابی اینترنتی محتوای تعاملی مثل تست های کوچک و یا کوییزها می تواند مشتری را سرگرم کند و مشتری آن را به سایر افراد منتقل کند بنابراین انجام این کار در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی ایمیل می تواند موثر باشد .
√ استفاده از یک رسانه ی جالب که تازگی داشته باشد می تواند در گیرنده اشتیاق ایجاد کند و توسط گیرنده به اشتراک گذاشته شود .
√ ایجاد یک ایمیل هوشمند با نام و آدرس سایت می تواند در بازاریابی ایمیل موثر باشد در این حالت اگر گیرنده ایمیل از سایت شما بازدید کند و از آن تجربه بد پیدا کند بازاریابی ایمیل شما با شکست مواجه خواهد شد .
با رعایت موارد بالا و استفاده از آن ها می توانید در زمینه بازاریابی اینترنتی و بازاریابی ایمیل پیشرفت بسزایی داشته باشید و در بین شرکت های طراحی سایت ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) شناخته شده باشید .

منبع : طراحی سایت ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])