vipeer
16-09-2013, 15:13
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بین شرکت های تولیدکننده دستگاه های اندرویدی، یک سامسونگ داریم و سپس، بقیه. می پرسید: «شرکتی که می تواند نیمی از سود بازار تلفن های هوشمند را ببلعد و در بازار تبلت نیز پیشرفت محسوسی کند، حتما فرمول مخصوصی دارد، نه؟»
بله، دارد. ولی روش سامسونگ، از سیاره دیگری نیامده و فرمول ساده ای است: «شناخت گرایش واقعی مصرف کنندگان، از طریق ارائه محصولاتی برای تمام سلایق و سپس سرمایه گذاری بر روی نقاط قوت آنها.» با این حال نیازمند منابع مالی قوی و بازوهای توزیع گسترده هم هست.
نگاهی به اینفوگرافیک زیر می تواند نشان دهد که سامسونگ تقریبا برای هر سلیقه ای، یک محصول دارد و در بعضی ابعاد هم تراکم محصول کاملا مشخص است. البته هنوز رده بین ۸ تا ۱۰ اینچ خالی است که باید پرسید «چه دلیلی می تواند داشته باشد؟» نظر شما چیست؟
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
Bgr ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
narenji
بین شرکت های تولیدکننده دستگاه های اندرویدی، یک سامسونگ داریم و سپس، بقیه. می پرسید: «شرکتی که می تواند نیمی از سود بازار تلفن های هوشمند را ببلعد و در بازار تبلت نیز پیشرفت محسوسی کند، حتما فرمول مخصوصی دارد، نه؟»
بله، دارد. ولی روش سامسونگ، از سیاره دیگری نیامده و فرمول ساده ای است: «شناخت گرایش واقعی مصرف کنندگان، از طریق ارائه محصولاتی برای تمام سلایق و سپس سرمایه گذاری بر روی نقاط قوت آنها.» با این حال نیازمند منابع مالی قوی و بازوهای توزیع گسترده هم هست.
نگاهی به اینفوگرافیک زیر می تواند نشان دهد که سامسونگ تقریبا برای هر سلیقه ای، یک محصول دارد و در بعضی ابعاد هم تراکم محصول کاملا مشخص است. البته هنوز رده بین ۸ تا ۱۰ اینچ خالی است که باید پرسید «چه دلیلی می تواند داشته باشد؟» نظر شما چیست؟
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
Bgr ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
narenji