PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اورژانسی: ریکاوری فایلهایی که روی‌شان نوشته شده؟



zelda64
13-09-2013, 19:48
سلام دوستان ، دیروز با Unistall کردن دانلودمنجر IDM، این دانلود منجر احمق! حدود 50 گیگابایت از فایل‌های دانلود شده‌ام را همراه خودش حذف و سیستم را ری‌استارت کرد، متاسفانه به علت ری‌استارت شدن سیستم و بالا آمدن ویندوز در محل و سکتورهای فایل‌های پاک شده اطلاعاتی نوشته شد.

من فوراً از طریق هارد دوم کامپیوتر و یک ویندوز دیگر شروع کردم به بازگرداندن و ریکاوری فایل‌های پاک شده. برای این کار حتی از 4 نرم‌افزار مختلف ریکاوری استفاده کردم. که هر 4 تا نرم‌افزار فقط می‌توانستند حدود 10 گیگابایت از فایل‌های پاک شده را ریکاوری کنند و بهانه‌شان برای باقی‌مانده 40 گیگابایت فایل پاک شده این بود که این فایل‌ها روی‌شان نوشته (Rewrite) شده‌است و قابل بازیابی نیستند.

سؤال من از شما دوستان خبره و باتجربه این است که روش و یا نرم افزاری برای بازگرداندن فایل‌هایی که روی‌شان نوشته شده می‌شناسید؟ چون تا به حال اخبار و شایعات عجیب و غریبی در مورد امکان بازیابی فایل‌هایی که روی‌شان چندین بار هم بازنویسی شده شنیده‌ایم. آیا این اخبار صحت دارد؟ لطفاً هر چه سریع‌تر مرا راهنمایی کنید. در زیر نام آن 4 نرم‌افزار ریکاوری که من استفاده کردم را نوشته‌ام. ممنون


GetDataBack for NTFS

MiniTool Power Data Recovery

Piriform Recuva

Recover My Files

G.O.Batistuta
14-09-2013, 07:12
فک کنم باید قید 40 تا رو بزنی:n03:

hamed29
14-09-2013, 13:15
من از نرم افزار icare data recovery استفاده میکنم. نرم افزار نسبتاً قوی هست. میتونید این یکی رو هم امتحان کنید.
نرم افزار Undelete هم برای فایل های پاک شده مناسب هست.