PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مايكروسافت نسخه آزمايشي نرم‌افزار طراحي وب لاگ خود را منتشر كرد



lovergod14amorousand
15-08-2006, 16:31
شركت مايكروسافت نسخه آزمايشي نرم‌افزار جديد "ويندوز لايو رايتر" خود را ويژه طراحي وب لاگ منتشر كرد.

به گزارش سايت اينترنتي "پي‌سي‌مگزين"، نرم‌افزار "ويندوز لايو رايتر" (‪ (Windows Live Writer‬به كاربران امكان مي‌دهد انواع عكس، نقشه و تصاوير ويدئويي را به وب لاگهاي خود افزوده و حتي با استفاده از قابليتي به نام "بلاگ ديس"، هر قسمت از وب سايتهاي طراحي شده برپايه "‪ "HTML‬را انتخاب كرده و براي استفاده به وب لاگ شخصي خود منتقل كنند.

به علاوه اين نرم‌افزار به كاربر امكان مي‌دهد تا پيش از به اصطلاح پست كردن وب لاگ خود، ظاهر آن را همانگونه كه پس از انتشار به نمايش در خواهد آمد، مشاهده كرده و آخرين تغييرات مورد نظر را در آن اعمال كند.

نرم‌افزار جديد طراحي وب لاگ شركت مايكروسافت با ساير نرم‌افزارهاي اين شركت از جمله "ويندوز لايو كليپ بورد" سازگاري دارد و ابزار قدرتمند براي طراحي وب لاگ مسحوب مي‌شود.

در حال حاضر نرم‌افزار "ويندوز لايو رايتر" تنها ابزار طراحي وب لاگ شركت مايكروسافت محسوب نمي‌شود. واژه‌پرداز نگارش جديد نرم‌افزار "آفيس" (مايكروسافت وورد ‪ (۲۰۰۷‬داراي قابليتي است كه كاربر به كمك آن مي‌تواند اطلاعات وارد شده به رايانه را به صورت مستقيم براي نمايش در وب لاگ خود ارسال كند.

نرم‌افزار "ويندوز لايو رايتر" در حقيقت نگارش بهينه‌سازي شده نرم‌افزار مشابه شركت "آنفوليوگ" محسوب مي‌شود كه مايكروسافت در ماه مارس آن را خريداري كرده بود.

علاقه‌مندان براي دانلود رايگان نگارش آزمايشي نرم‌افزار طراحي وب لاگ شركت مايكروسافت مي‌توانند به آدرس اينترنتي ‪ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]‬مراجعه كنند.