PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : انتقاد شديد استاندار فارس از مجري برنامه 90



شاهزاده خانوم
14-08-2013, 16:43
انتقاد شديد استاندار فارس از مجري برنامه 90





استاندار فارس با انتقاد شديد از مجري برنامه تلويزيوني 90، گفت: انتظار داريم مسئولان صدا و سيما رسما از مردم فارس و شيراز به دليل توهيني که اين مجري به آنان کرده، عذرخواهي کنند.


حسين صادق عابدين سه شنبه شب در مراسم گرامي داشت روز خبرنگار در شيراز، تاکيد کرد: با کمال تاسف دوشنبه شب در صدا و سيما به يک مجري اجازه داده شد به خاطر اشتباه يک نفر به مردم يک استان توهين کند.
وي با بيان اينکه موضوع را شخصا از طريق مديرکل تربيت بدني فارس پيگيري کرده و خواهد کرد، گفت: چگونه است که کار فردي که روي چمن رنگ مي‌پاشد را با پاشيدن رنگ بر آبرو، فرهنگ، تاريخ و .. مردم يک استان مي خواهند پيگيري کنند؟
استاندار فارس گفت: اين برنامه اگر پر بيننده است به خاطر همين حرفهاي غيرمنطقي و حاشيه سازي هاي ناصواب است، اين هم نمونه اي از کار رسانه اي است.
صادق عابدين در بخش ديگري از سخنان خود فعاليت رسانه ها را داراي ويژگي هاي مهمي دانست و داشتن هدف، برنامه محوري و انعکاس واقعيت ها را به عنوان اولويت ها مد نظر قرار داد و گفت: رسانه بايد هدفمند تلاش و حرکت کند، بداند که از کجا مي خواهد حرکت کند و به کجا برسد.
وي نظارت رسانه بر کار خود را لازم و ضروري توصيف و تصريح کرد: هيچ کس نمي تواند ادعا کند کارهايش بدون عيب و نقص است، تفاوت کار بشري و کار خداوندي در همين است.

90

Amir M.ohAma.D
14-08-2013, 18:41
برنامه نود | سال ۹۲-۹۳ ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])