PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : خرید موبایل تا سقف 450 الی 480 تومن



elshaarawy
10-08-2013, 23:12
سلام . میخوام بهترین مدل تو این رنج قیمت بهم پیشنهاد بدید . راستی دخترونه باشه برای خواهرم میخوام بخرم. اولویت 1- سیستم عامل 2-کیفیت صفحه نمایش 3-دوربین 4- طول عمر یاتری . ممنون میشم راهنماییم کنید. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

kratosnajafi
11-08-2013, 00:39
Sony Ericsson xperia mini
Htc cha cha

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

Dark Prince
11-08-2013, 06:47
بنظر من بهترین گزینه مارک هوآوی مدل Y300ـه! (Huawei) :n20:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

چون هم دوربین جلو داره(واسه رایتل و تماس تصویری اینترنتی)، هم CPUـه دو هسته ای 1 گیگاهرتزی داره که جون میده واسه بازی های جدید و با گرافیک و هم صفحه نمایش با کیفیت و شفافی داره! 4GB حافظه داخلی داره و تا 32GB هم حافظه جانبی رو پشتیبانی میکنه! کیفیت ساخت خوب و ظاهر زیبایی هم داره! منوی کاملا فارسی داره و کاملا هم تو ایران ساپورت میشه! :n10:
بنظر من بهترین انتخاب تو این قیمت ـه و واقعا مقرون به صرفه هستش تو این آشفتگی قیمت ها! از لحاظ برند هم یک برند معتبر ـه که واقعا کیفیت ـه خوبی داره و با اینکه تازه تو بازار ایران شروع به کار کرده مشتری های خیلی زیادی بدست آورده.
در نهایت شما میتونی این گوشی رو با گارانتی معتبر مایکروتل تو همین حدود قیمتی که میخوای پیدا کنی.:n01:
البته اینم بگم که این مارک یه شرکت چینی ـه اما یک مارک معتبر و اصلی ـه که تو کل بازار جهان فروش خیلی خوبی داره و یه وقت با گوشی های چینی غیر اصلی تو بازار اشتباه نگیریدش! البته الان اکثر شرکت ها مثل Sony و Samsung و Apple بجز LG، تولیدات و اسمبل بندی گوشی هاشون تو چین انجام میشه که خب Huawei هم مستثنی نیست! :n02:

راستی در مورد اون 2 مدلی که دوستمون معرفی کرد باید بگم Xperia Mini که از حدود 1 سال پیش که Sony سهام Sony Ericsson رو خرید کلا شرکت سونی اریکسون ـی وجود خارجی نداره و تمام گوشی های جدید این شرکت با مارک سونی عرضه میشن! پس درنتیجه مدل Sony Ericsson Xperia Mini تقریبا یک سالی هست که دیگه تولید نمیشه و اگر هم تو بازار پیدا کنید دست دو یا رفرش ـه!
مدل HTC Chacha هم تقریبا قدیمی شده! ولی با اینکه تو زمان خودش گوشی خوبی بود نقص های فراوانی هم داشت مثل: صفحه نمایش کوچیک، سرعت CPUـه کم، عدم نداشتن دوربین جلو، از آندروید 4 پشتیبانی نمیکنه و و و ...
امیدوارم تونسته باشم تو انتخاب گوشی راهنماییتون کنم. :n11:

italia88
11-08-2013, 20:06
سلام . میخوام بهترین مدل تو این رنج قیمت بهم پیشنهاد بدید . راستی دخترونه باشه برای خواهرم میخوام بخرم. اولویت 1- سیستم عامل 2-کیفیت صفحه نمایش 3-دوربین 4- طول عمر یاتری . ممنون میشم راهنماییم کنید. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اگه برند برای شما مهم نیس توی هووآوی گوشیای امکانات داری با این قیمت میشه پیدا کرد مث Y300با قیمت 450 و Y300D با قیمت 480

neon1
13-08-2013, 13:43
من هم xperia mini دارم هم huawei y300 ،y300 واقعا گوشیه عالی ایه اندروید 4.1 ،صفحه نمایش فوق العاده (نسبت به قیمت)،دوربین قابل قبول و از همه مهمتر cpu قوی که من باهاش بازی های pes و nfs most wanted و mc4 رو بدون لگ اجرا کردم اما صدای نسبتا ضعیفی داره ، اما باکیفیته در ضمن کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کنه،باتری خوبی هم داره،این نکته رو اضافه کنم که هندزفری موجود در جعبه خیلی بی کیفیته،از dlna پشتیبانی می کنه ،اما متاسفانه قطب نما نداره.دقت کنید که این گوشیو حتما با گارانتی پارس مایکروتل تهیه کنید چون عموی من یه دونه بدون گارانتی خرید که دوستان فروشنده زحمت کشیده بودند و همه ی لوازم رو عوض کرده بودن و جنس نامرغوب جایگزین کرده بودن.

اما در مورد mini : باتری نسبتا ضعیفی داره ،مال من حداکثر 2 روز باتری نگه می داره ،دوربینش با این که 5 هست اما عملکرد ضعیف تری نسبت به y300 داره ،cpu قوی داره و من تا حالا هر نرم افزار و بازی ریختم بدون لگ اجرا کرده،صفحه نمایش بسیار با کیفیت اما کوچیکی داره ،رام فابریکش 2.3 هست که تا 4.0.4 آپدیت می شه در ضمن دوربین دوم نداره اما صدای بسیار با کیفیتی داره ،آنتن دهی که wifi کمی ضعیفه که من این مشکلو در y300 ندیدم اما رابط کاربریش نسبت به y300 زیباتره ،اگر به ظاهر گوشی خیلی اهمیت می دید باید بگم که mini خیلی زیباتر از y300 هست.
در کل باید بگم y300 خیلی بهتر از اونیه که تو عکسا می بینید یا تو سایتا می خونید اما mini نمی تونه تصوراتتون رو به واقعیت تبدیل کنه ،حداقل در مورد من که اینجوری بود.

در مورد قیمت هم بگم که من دیروز y300 رو 455 خریدم ،و mini هم دستم دوم تمیزش (آپدیت شده) حداکثر تا 350 گیر میاد

امیدوارم راهنماییتون کرده باشم. موفق باشید.:n02: