PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : صدای تک بوق موقع روشن کردن Lenovo Z500



P@rtex
03-08-2013, 13:27
سلام به همه

من یه لپ تاپ لنوو z500 گرفتم که تو دو روز اول خیلی خوب کار می کرد و مشکلی نداشت تا اینکه روز سومی که خریده بودم صبح که اومدم روشنش کنم یه صدای عجیبی موقع روشن شدن داد.صدایی شبیه صدای بوق بایوس (bios beep) که تو روزهای اول اصلا خبری ازش نبود (کاملا مطمئنم) و تو بقیه lenovo z500 ها هم این صدا وجود نداره.پس مطمئنا بعدا این صدا پیدا شده.
صدای بایوس رو هم از تنظیماتش بستم.چند بار درایوی که ویندوز رو نصبیده بودم رو فرمت کردم و چند بار ویندوز نصب کردم و چندین بار هم بایوس رو ریست کردم و برگردوندم به تنظیمات کارخانه و حتی بایوس رو هم خواستم آپدیت کنم که دیدم ورژن آخر هستش ولی هیچ کدوم از این کارا جواب نداد و اون صدا هنوز پابرجاست.
یه صدای تک بوق هستش و اصلا ممتد نیست و درست موقع روشن شدن لپ تاپ میاد این صدا.
اینم بگم که من شبش به این لپ تاپ یه ماوس خراب وصل کرده بودم که دکمه اسکرولش کار نمی کرد و تعمیری بود و نمی دونم می تونه این مشکل از اون باشه یا نه!
همچنین صدای فن لپ تاپ من نسبت به بقیه مدل های مشابهش بیشتره.
خواستم بپرسم ببینم شما می دونین این مشکل چیه و چرا بوجود اومده و چطوری میشه حلش کرد؟
اینم بگم که لپ تاپ رو حدود یه هفته ای میشه که خریدم و گارانتی داره.
به نظرتون ببرمش گارانتی میشه کاری براش کرد یا فقط وقت تلف کردنه؟ اصلا کاری براش می کنن به نظرتون یا از سرشون وا می کنن منو ؟ اینم بگم که من شهرستان هستم و گارانتی تهران.
ممنون میشم راهنمایی کنین منو

سعید1400
03-08-2013, 19:47
همه بایوس ها در هنگام درست بوت شدن سیستم یک بوق کوتاه در شروع کارد میزنند که این بوق به معنی درست و کامل کار کردن تمامی نرم افزارها و سخت افزارهای اصلی سیستم است.اما شنيدن هر صدايي غير از يك تك بوق كوتاه، يعني بوق‌هاي ممتد و منقطع، بيانگر يك ايراد اساسي در سيستم است.

برای ادامه کلیک کنید ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

P@rtex
03-08-2013, 20:19
همه بایوس ها در هنگام درست بوت شدن سیستم یک بوق کوتاه در شروع کارد میزنند که این بوق به معنی درست و کامل کار کردن تمامی نرم افزارها و سخت افزارهای اصلی سیستم است.
اما شنيدن هر صدايي غير از يك تك بوق كوتاه، يعني بوق‌هاي ممتد و منقطع، بيانگر يك ايراد اساسي در سيستم است.

برای ادامه کلیک کنید ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

دوست عزیز تو پست اولم که گفتم:

"صدایی شبیه صدای بوق بایوس (bios beep) که تو روزهای اول اصلا خبری ازش نبود (کاملا مطمئنم) و تو بقیه lenovo z500 ها هم این صدا وجود نداره.پس مطمئنا بعدا این صدا پیدا شده."