fateme15
24-07-2013, 12:21
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سال 2006 |240 صفحه | ISBN: 9781592532346 | 45,8 MB |[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دانلود کتاب ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
معرفی: “کتابکار طراحی لوگو” بر خلق طراحیهای قدرتمند لوگو و پاسخ به پرسش “چهچیزی باعث تاثیر لوگو میشود؟” تمرکز دارد.
در نیمهی اول این کتاب، Sean Adams و Noreen Morioka نویسندگان کتاب خوانندگان را ازطریق فرآیند توسعه لوگو بهصورت گامبهگام همراهی می کنند.
موضوعات این بخش شامل موضوعات مختلفی است از جمله توسعه یک مفهوم که پیام درستی را ابلاغ میکند و هم برای مشتری هم برای بازار مناسب است.
تعریف چگونگی تاثیر هدفهای طولانیمدت مشتریان بر نگاه و نیاز مارک ، انتخاب رنگها و نوع تایپ، جلوگیری از اشتباهات رایج، افشای اینکه چرا بعضی از لوگوها برخلاف برخی دیگر موفق هستند.
نیمه دوم کتاب شامل مطالعات موردی جامع درزمینه لوگوهای طراحیشده برای صنعتهای گوناگون میباشد که هر کدام، مختصر طراحی، ارتباط با مشتری، چارچوب زمانی و نتایج را بررسی میکنند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] خوشبخت، کسى است که به یکى از این دو چیز دسترسى دارد، یا کتابهاى خوب یا دوستانى که اهل کتاب باشند."ویکتور هوگو"
سال 2006 |240 صفحه | ISBN: 9781592532346 | 45,8 MB |[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دانلود کتاب ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
معرفی: “کتابکار طراحی لوگو” بر خلق طراحیهای قدرتمند لوگو و پاسخ به پرسش “چهچیزی باعث تاثیر لوگو میشود؟” تمرکز دارد.
در نیمهی اول این کتاب، Sean Adams و Noreen Morioka نویسندگان کتاب خوانندگان را ازطریق فرآیند توسعه لوگو بهصورت گامبهگام همراهی می کنند.
موضوعات این بخش شامل موضوعات مختلفی است از جمله توسعه یک مفهوم که پیام درستی را ابلاغ میکند و هم برای مشتری هم برای بازار مناسب است.
تعریف چگونگی تاثیر هدفهای طولانیمدت مشتریان بر نگاه و نیاز مارک ، انتخاب رنگها و نوع تایپ، جلوگیری از اشتباهات رایج، افشای اینکه چرا بعضی از لوگوها برخلاف برخی دیگر موفق هستند.
نیمه دوم کتاب شامل مطالعات موردی جامع درزمینه لوگوهای طراحیشده برای صنعتهای گوناگون میباشد که هر کدام، مختصر طراحی، ارتباط با مشتری، چارچوب زمانی و نتایج را بررسی میکنند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] خوشبخت، کسى است که به یکى از این دو چیز دسترسى دارد، یا کتابهاى خوب یا دوستانى که اهل کتاب باشند."ویکتور هوگو"