PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اشکال در نصب livezilla



sheklak
08-07-2013, 23:32
سلام
من قصد نصب livezilla بر روی چندتا سایت را دارم. بار اول آن را برای یکی از سایت های طراحی شده نصب کردم و بدون مشکل نصب شد. ولی حال که میخوام برای سایت بعدی نصب کنم با مشکل زیر روبرو میشم:

تمام مراحل نصب به درستی انجام میشند و اخطاری نمایش داده نمیشه ولی هنگام باز کردن پنجره گفتگو پیغام زیر نمایش داده میشه:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

و هنگام ورود به قسمت کلاینت هم اخطار اشتباه بودن رمز عبور یا صحیح نبودن تنظیمات نمایش داده میشه. به قسمت Server Configuration رفتم ولی اطلاعات دیتابیس وجود نداشتن!! مجددا آنها را وارد میکنم و جداول را ایجاد میکنم باز هم بدون مشکل پیام اوکی نمایش داده میشه و به هاست هم که مراجعه میکنم تمام جدولها ساخته شدن ولی باز هم که وارد قسمت Server Configuration میشم مجددا خبری از اطلاعات دیتابیس نیست!! در صورتی که برای سایت اولی این مشکل نبود.
ضمنا من نرم افزار را چندین بار پاک کردم و با حالت های مختلف تست کردم باز بی نتیجه ماند!

سری بعد از آخرین ورژن آن استفاده کردم (که رایگان نبوده و منم از 30 روزش استفاده کردم). این بار اول بر روی سایت دوم نصب کردم و جواب گرفتم ولی وقتی بر روی سایت اول نصب میکنم باز مشکل قبلی وجود داره!! برای این حالت هم چندین بار تست کردم و نرم افزار را مجددا نصب کردم که جواب نگرفتم!

زیاد جستجو کردم که در سایت اصلیش گفته شده که فیلترها و... را تست کنم. که من فیلتری نداشتم...

احتمال زیاد اشکال از اینه که من میخوام بر روی چند سایت نصب کنم و احتمالا از هر سیستم بشه برای یک سایت نصب کرد! آیا درسته؟ چون من با VMware هم یه ویندوز مجازی درست کردم و تست کردم باز جواب نگرفتم!!
خب من که مجبورم برای هر سایتی که طراحی میکنم تنظیمات livezilla را انجام بدم باید چکار کنم؟

هم اکنون دارم از ورژن LiveZilla3.1.8.6_Full استفاده میکنم.
ممنون

tabriz-info
12-07-2013, 17:07
چیزی نداره برا گفتن

یا حذف کن از اول نصب کن یا اینکه دستی نصب کن