PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اولین بنچمارک پلتفرم Bay Trail اینتل٬ ۳۰ درصد بهتر از اسنپدرگون ۸۰۰



VAHID
03-07-2013, 17:40
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .jpg


امروز اولین بنچمارک AnTuTu منتسب به پلتفرم Bay Trail Atom اینتل منتشر شد که می توان گفت تمام رقبایی را که بر معماری ARM تکیه کرده اند با فاصله زیاد پشت سر می گذارد.

Bay Trail نام پلتفرم سال ۲۰۱۳ اینتل برای دستگاه های موبایل است که شامل چیپ های Valleyview خانواده Atom و برخوردار از هسته های پردازشی Silvermont است. همان طور که می دانید اینتل از سال ۲۰۰۸ در این عرصه مشغول به کار بوده و Bay Trail ششمین نسل پلتفرم این شرکت برای دستگاه های موبایل اینترنتی است.


این روزها هر از گاهی یک چیپ جدید بیرون می آید و رکوردهای جدیدی خلق می کند. در اینجا هم اولین بنچمارک یک چیپ پردازشی از پلتفرم Bay Trail را داریم:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

امتیاز ۴۳.۴۱۶ در بنچمارک آنتوتو (با اندروید ۴.۲.۲) تقریبا ۳۰٪ بالاتر از امتیاز کسب شده توسط اسنپدرگون ۸۰۰ است. ARM و شرکا باید حسابی احساس خطر کنند.


چیپ های خانواده Bay Trail مبتنی بر فرآیند ساخت ۲۲ نانومتری هستند و از ۴ هسته پردازشی موسوم به Silvermont که روی فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز تنظیم شده اند٬ بهره می برند.


از فصل سوم سال ۲۰۱۳ باید منتظر موج جدیدی از دستگاه های اندرویدی مبتنی بر پلتفرم جدید اینتل باشیم٬ به خصوص که مشکلات مصرف انرژی و توان پردازشی نیز به نظر حل شده می رسند.








narenji.ir