PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل htc explore



pedromi
24-06-2013, 22:51
با سلام
گوشیم explore هست.خاموش کردم و بد روشن روی صفحه اول که نوشته htc گیر میکنه و بعد صفحه لود میاد و چشمک میزنه و دیگه چیزی بالا نمیاد و رو همون میمونه. بعدش با زدن کلید پاور و ولوم پایین تو صفحه ریکاوری ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
رفتم و بک اپ گرفتم و بعدش ریست فاکتوری کردم ولی باز هم درست نشد و رو همون صفحه گیر میکنه.
لطفا راهنمایی کنید و اگر نیاز به نصب مجدد هست لینک اموزش بدید.
یه مورد خیلی مهم اینه که گوشیو از خارج برام اوردن سیم کارت ایران رو نمیخوند و بردم علادین درست کردن.ایا با نصب مجدد این کاراییشو از دست میده و باید دوباره ببرم تا سیم فارسی بخونه؟

nima-62
24-11-2013, 00:02
سلام من تو سایت ها دنبال خرید گوشی htc explorer بودم و در نهایت از سایتی بنام فروشگاه اینترنتی " کیو " خریداری کردم که اونم نشان اعتماد الکترونیکی داشت. ولی زمانیکه به دستم رسید و روشنش کردم دیدم که روش دو نرم افزار root explorer و superuser نصب بود!! یعنی روت شده بود. ولی هیچ گونه آثاری از خش و لک و ... که نشان از کارکرده بودن گوشی باشه روش نبود. کیبورد عربی هم داشت و sms فارسی رو پیوسته نشون میداد. من به فروشنده گفتم و در جریانش گذاشتم. اونا به من گفتن که همه کالاهاشون آک بند و کار کرده نیست. می خواستم از شما بپرسم که آیا: امکانش هست گوشی بخرید از لحاظ ظاهری کاملا آک بند باشه و معلوم که کارنکرده س. ولی زمانیکه بخوای روتش کنی متوجه بشی که روت شده س؟ حتی یه رم 2 گیگ توش بود با اینکه باید با توجه به مشخصات سایت ها 90 مگابایتی باشه. ولی تو بروشور خود موبایل این نکته رو که رم 2 گیگ داره ذکر کرده بود. یعنی به نظرتون گوشی کار کرده س؟ نمی دونم دیگه چه کار کنم؟ گوشی رو هم نمی تونم پس بدم چون کارمی کنه و مشکلی نداره. حتی بوی تازگی کالاهای آک بند رو هم میداد .موندم به خدا...:n03::n03::n03: