Cyberlife
09-06-2013, 15:36
سلام
توی این تاپیک میخوام تجربه خودم رو از خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
در اختیار سایر کاربران این انجمن قرار بدم و تصمیم گیری روبه عهده خودتون میگذارم.
من قصد خرید یک هارد 1 ترابایت داشتم که پس از جستجوی فراوان به این نتیجه رسیدم که هارد WD Blue
مناسبترین گزینه برای من است، بنابراین توی فروشگاه های اینترنتی معتبر مختلف به دنبال این هارد گشتم
که اکثر فروشگاه فقط هارد WD Green رو داشتن که فقط به درد آرشیو فایل میخوره چون دور پایینی داره.
تا اینکه بالاخره هارد مورد نظرم رو توی فروشگاه پارمیس پیدا کردم و برای اینکه مطمئن بشم که همون هارد
WD Blue رو موجود دارن با شماره این فروشگاه تماس گرفتم و پس از حدود 20 دقیقه گرفتن مداوم شماره این
فروشگاه بالاخره اپراتور که به نظر یک جوان حدوداً 23 ساله بود گوشی رو برداشت و با یک صدای بی جون جواب
من رو داد که من ازش درباره موجود بودن این هارد پرسیدم که گفت موجود داریم و من گفتم اگه هاردی که برای
من میفرستین اون چیزی نباشه که مشخصاتش توی سایت زده و مثلاً مدل Green رو به جای Blue برای من
بفرستین اونوقت من باید چه کار کنم گفت که اونموقع هارد رو برای ما پس بفرستین تا مدل مورد نظرتون رو
براتون بفرستیم من بهش گفتم که مگه فاصله ما با شما نزدیکه که هارد رو پس بفرستم ما تقریباً 800 کیلومتر
با شما فاصله داریم و از اونطرف هزینه پس فرستادن این کالا رو کی میده ؟
هیچی بالاخره بعد از اینکه اطمینان پیدا کردم که همون مدل هارد رو موجود دارن، هارد رو در روز یکشنبه 1392/3/5
سفارش دادم و منتظر دریافت هارد شدم که تا روز سه شنبه 92/3/8 در سایت فروشگاه وضعیت سفارش رو زده
بود "در حال بررسی" که دوباره پس از کلی تماس پیاپی با این فروشگاه بالاخره اپراتور خیر سرش گوشی رو برداشت
و گفت که توی پانل من زدن منتظر تامین کالا و امروز یا فردا حتماً براتون ارسال میکنیم. تا اینکه در روز پنجشنبه
توی پروفایلم توی سایت وضعیت سفارش رو ارسال زده بود و وضعیت کد رهگیری رو زده بود "به زودی..." تا امروز
( 92/3/13 ) منتظر موندم و امروز به سایت این فروشگاه رفتم تا کد رهگیری رو بگیرم و موقعیت کالا رو از طریق سایت
رهگیری پست پیشتار بررسی کنم که دیدم سایت فروشگاه اصلاً بالا نمیاد و تلفنهای این فروشگاه هم اصلاً جواب
نمیده و بعد 30 ثانیه روی پیغامگیر میره.
به اداره پست هم سر زدم و اونها هم گفتن که تا به حال چیزی به دست ما نرسیده. در طی این چند سالی که از
فروشگاه های مختلف اینترنتی خرید داشتم، فروشگاهیمثل این فروشگاه که دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره
هست و اصلاً جوابگوی مشتری نیست ندیدم، اگه بسته به دستم نرسه مجبورم یک چند جا زنگ بزنم و پیگیر بشم
که کی این نمادها رو به این فروشگاه داده که نه جواب تلفن مشتری رو میدن و نه سایتشون بالا میاد و ....
من تا فردا منتظر دریافت کالا از پست هستم و اگه بسته رو دریافت کردم درباره نحوه بسته بندی و بقیه چیزها توی این
تاپیک اطلاعات تکمیلی رو قرار میدم.
خلاصه هر کی خواست از این فروشگاه خرید کنه تجربه تلخ من از خرید از این فروشگاه رو مد نظر قرار بده.
مهمترین سرمایه برای یک فروشگاه اینترنتی ایجاد حس اعتماد در مشتری است.
توی این تاپیک میخوام تجربه خودم رو از خرید از فروشگاه اینترنتی پارمیس به نشانی [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
در اختیار سایر کاربران این انجمن قرار بدم و تصمیم گیری روبه عهده خودتون میگذارم.
من قصد خرید یک هارد 1 ترابایت داشتم که پس از جستجوی فراوان به این نتیجه رسیدم که هارد WD Blue
مناسبترین گزینه برای من است، بنابراین توی فروشگاه های اینترنتی معتبر مختلف به دنبال این هارد گشتم
که اکثر فروشگاه فقط هارد WD Green رو داشتن که فقط به درد آرشیو فایل میخوره چون دور پایینی داره.
تا اینکه بالاخره هارد مورد نظرم رو توی فروشگاه پارمیس پیدا کردم و برای اینکه مطمئن بشم که همون هارد
WD Blue رو موجود دارن با شماره این فروشگاه تماس گرفتم و پس از حدود 20 دقیقه گرفتن مداوم شماره این
فروشگاه بالاخره اپراتور که به نظر یک جوان حدوداً 23 ساله بود گوشی رو برداشت و با یک صدای بی جون جواب
من رو داد که من ازش درباره موجود بودن این هارد پرسیدم که گفت موجود داریم و من گفتم اگه هاردی که برای
من میفرستین اون چیزی نباشه که مشخصاتش توی سایت زده و مثلاً مدل Green رو به جای Blue برای من
بفرستین اونوقت من باید چه کار کنم گفت که اونموقع هارد رو برای ما پس بفرستین تا مدل مورد نظرتون رو
براتون بفرستیم من بهش گفتم که مگه فاصله ما با شما نزدیکه که هارد رو پس بفرستم ما تقریباً 800 کیلومتر
با شما فاصله داریم و از اونطرف هزینه پس فرستادن این کالا رو کی میده ؟
هیچی بالاخره بعد از اینکه اطمینان پیدا کردم که همون مدل هارد رو موجود دارن، هارد رو در روز یکشنبه 1392/3/5
سفارش دادم و منتظر دریافت هارد شدم که تا روز سه شنبه 92/3/8 در سایت فروشگاه وضعیت سفارش رو زده
بود "در حال بررسی" که دوباره پس از کلی تماس پیاپی با این فروشگاه بالاخره اپراتور خیر سرش گوشی رو برداشت
و گفت که توی پانل من زدن منتظر تامین کالا و امروز یا فردا حتماً براتون ارسال میکنیم. تا اینکه در روز پنجشنبه
توی پروفایلم توی سایت وضعیت سفارش رو ارسال زده بود و وضعیت کد رهگیری رو زده بود "به زودی..." تا امروز
( 92/3/13 ) منتظر موندم و امروز به سایت این فروشگاه رفتم تا کد رهگیری رو بگیرم و موقعیت کالا رو از طریق سایت
رهگیری پست پیشتار بررسی کنم که دیدم سایت فروشگاه اصلاً بالا نمیاد و تلفنهای این فروشگاه هم اصلاً جواب
نمیده و بعد 30 ثانیه روی پیغامگیر میره.
به اداره پست هم سر زدم و اونها هم گفتن که تا به حال چیزی به دست ما نرسیده. در طی این چند سالی که از
فروشگاه های مختلف اینترنتی خرید داشتم، فروشگاهیمثل این فروشگاه که دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره
هست و اصلاً جوابگوی مشتری نیست ندیدم، اگه بسته به دستم نرسه مجبورم یک چند جا زنگ بزنم و پیگیر بشم
که کی این نمادها رو به این فروشگاه داده که نه جواب تلفن مشتری رو میدن و نه سایتشون بالا میاد و ....
من تا فردا منتظر دریافت کالا از پست هستم و اگه بسته رو دریافت کردم درباره نحوه بسته بندی و بقیه چیزها توی این
تاپیک اطلاعات تکمیلی رو قرار میدم.
خلاصه هر کی خواست از این فروشگاه خرید کنه تجربه تلخ من از خرید از این فروشگاه رو مد نظر قرار بده.
مهمترین سرمایه برای یک فروشگاه اینترنتی ایجاد حس اعتماد در مشتری است.