مشاهده نسخه کامل
: درخواست از تمام کاربران مبین نتی
سلام
دوستان عزیز همون طور که اطلاع دارید، اوضاع مبین نت روز به روز بدتر و بدتر میشه. قیمت ها هم مدام در حال افزایشه. پس بنابراین دیگه قطعی معنی نداره. اما متاسفانه قطعی به شدت زیاد شده. این مسئله وقتی آزاردهنده تر میشه که این قطعی تو ساعات رایگان (که در واقع تنها زمان ممکن برای دانلود حداقل هست) هم ادامه داره.
لذا از تموم دوستان درخواست میکنم که به اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) برن و با لحنی محترمانه از وضع موجود شکایت کنن. مطمئنن اگه سودی هم نداشته باشه ضرری هم نداره. و چه بسا شاید یه خورده خجالت بکش و بخاطر کم نشدن مشتری هاشون هم که شده، وضع موجود رو بهبود بدن.
با تشکر از تمامی دوستان و به امید بهتر شدن وضع
(مدیران محترم لطفا تاپیک رو پاک نکنن)
and-roid2
31-05-2013, 18:01
سلام
اگر میتونی خودت یه متن شکایت اماده کن و اینجا بزار :n02: برم شکایت کنم:n16:
حال و حوصله تایپ کردن ندارم
سلام
اگر میتونی خودت یه متن شکایت اماده کن و اینجا بزار :n02: برم شکایت کنم:n16:
حال و حوصله تایپ کردن ندارم
والا متن خاصی لازم نداره. هر چیزی که واقعیته رو به زبون بیارید و بنویسید. مال همه هم نباید قاعدتا مثل هم باشه. باید بدونن که کاربرا واقعا از وضع موجود ناراحتن و هر کسی اومده و شکایت کرده، نه همه از روی یه چیز کپی کنن. به زبون خودتون و با لحن خودتون بنویسید.
مرسی بابت تاپیک .
دوست عزیز اگه ممکنه زنگ بزن نمایندگیش مکالمه رو ضبط کن اینجا اپلود کن شمارش 096790
من تو امتحانام هست ولی این کارو می کردم ..
بشون بگید چرا بدون اطلاع قبلی قطع می کنید و چرا مدت زمانی که قطع می کنید رو ب حساب مشتری هاتون اضافه نمی کنید.
طبق قرار دادتون اگه مشکل قطع شدن از مبین نت باشه اون مدت زمان ب حساب مشتری ها اضافه می شه...
مطمئنا این کار باز خورد خیلی منفی براشون داره .:n06:
مرسی بابت تاپیک .
دوست عزیز اگه ممکنه زنگ بزن نمایندگیش مکالمه رو ضبط کن اینجا اپلود کن شمارش 096790
من تو امتحانام هست ولی این کارو می کردم ..
بشون بگید چرا بدون اطلاع قبلی قطع می کنید و چرا مدت زمانی که قطع می کنید رو ب حساب مشتری هاتون اضافه نمی کنید.
طبق قرار دادتون اگه مشکل قطع شدن از مبین نت باشه اون مدت زمان ب حساب مشتری ها اضافه می شه...
مطمئنا این کار باز خورد خیلی منفی براشون داره .:n06:
من این کارو میکنم ولی شرطش اینه که بقیه دوستان هم از طریق همین فرم صدای مشتری بهشون شکایت کنن که وقتی زنگ میزنم اون آقا یا خانم پشت خط نتونه بگه کسه دیگه ای شکایت نکرده و فقط شمایید و مشکل شماست. باید ببینن که بقیه هم شاکی هستن. اونوقت دیگه نمیتونه بهانه بیاره.
من این کارو میکنم ولی شرطش اینه که بقیه دوستان هم از طریق همین فرم صدای مشتری بهشون شکایت کنن که وقتی زنگ میزنم اون آقا یا خانم پشت خط نتونه بگه کسه دیگه ای شکایت نکرده و فقط شمایید و مشکل شماست. باید ببینن که بقیه هم شاکی هستن. اونوقت دیگه نمیتونه بهانه بیاره.
من دیروز شکایت کردم ولی همیشه یه کد رهگیری ایمیل میکرد، اینبار ارسال نکرد، فکر کنم سیستمش را غیرفعال کردن؟
من دیروز شکایت کردم ولی همیشه یه کد رهگیری ایمیل میکرد، اینبار ارسال نکرد، فکر کنم سیستمش را غیرفعال کردن؟
والا نمیدونم. :n27: برای من هم ایمیل نفرستاد ولی فک نکنم غیر فعال شده باشه.
والا نمیدونم. :n27: برای من هم ایمیل نفرستاد ولی فک نکنم غیر فعال شده باشه.
آخه برای شکایت از طریق سازمان تظیم مقررات به اون کد رهگیری نیاز هست.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
آخه برای شکایت از طریق سازمان تظیم مقررات به اون کد رهگیری نیاز هست.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
درسته ولی تا جایی که من یادمه مبین نت قبلا هم کد رهگیری نمیداد. به زودی زنگ میزنم بهشون و این مورد رو هم میگم.
--------------
ادیت:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
اصلا میدونی چیه... اینا اومدن بخش صدای مشتری (که یک بخش داخلیه) رو با رسیدگی به شکایات (که طبق مصوبات سازمان مقررات هه ی isp ها باید داشته باشن) رو یک لینک کردن (همون لینک بالای صفحه) و اصلا کد رهگیری نمیدن. این یعنی تخلف واضح از مقررات
درسته ولی تا جایی که من یادمه مبین نت قبلا هم کد رهگیری نمیداد. به زودی زنگ میزنم بهشون و این مورد رو هم میگم.
--------------
ادیت:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
اصلا میدونی چیه... اینا اومدن بخش صدای مشتری (که یک بخش داخلیه) رو با رسیدگی به شکایات (که طبق مصوبات سازمان مقررات هه ی isp ها باید داشته باشن) رو یک لینک کردن (همون لینک بالای صفحه) و اصلا کد رهگیری نمیدن. این یعنی تخلف واضح از مقررات
جه جالب تا حالا دقت نکرده بودم هر دو تا لینک یه جا میره!
چرا قبلا دوبار ازش استفاده کرده بودم، بهم کد رهگیری داده بود.
جه جالب تا حالا دقت نکرده بودم هر دو تا لینک یه جا میره!
چرا قبلا دوبار ازش استفاده کرده بودم، بهم کد رهگیری داده بود.
من یکبار استفاده کرده بودم، بهم کد رهگیری نداد ولی بعد از 2 روز بهم با ایمیل جواب دادن.
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.