PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : از نهم تا سیزدهم شهریورماه: نهمین نمایشگاه بین‌المللی رایانه در مشهد برگزار می‌شود



lovergod14amorousand
08-08-2006, 14:56
ایسکانیوز ـ نهمین نمایشگاه بین‌المللی رایانه و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌های اداری و اولین نمایشگاه تخصصی موبایل 9 تا 13 شهریورماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی ایسکانیوز (مشهد)، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سیدمحمد سیدی مدیرعامل نمایشگاه با بیان این مطلب افزود: نمایشگاه بین‌المللی رایانه جزو نمایشگاه‌های مورد تایید اتحادیه نمایشگاه‌های بین‌المللی جهان است و با توجه به سرعت تکمیلی و تجهیز رایانه نسبت به دیگر فناوری‌ها و اختراعات امروزی، ارایه نمونه‌های جدیدتر و تغییر مدل‌های ارایه شده لزوم برگزاری چنین نمایشگاهی بیش از پیش احساس می‌شود.
سیدی افزود: به دلیل علاقه‌مندی مردم به ویژه جوانان به رایانه و حوزه‌های مرتبط با آن، این نمایشگاه در طول سال از استقبال بی نظیری برخوردار است.
همچنین توسعه دو مقوله نرم افزار و سخت افزار در سرفصل نمایشگاهی رایانه و نگاه مدیران نمایشگاه برای تخصصی کردن این دو مقوله باعث شد تا نمایشگاه رایانه از نمایشگاه نرم افزار تفکیک شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به هم مرز بودن خراسان با کشورهای آسیای میانه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند بستر مناسبی برای تعاملات اقتصادی و ایجاد بازار برون مرزی و ایجاد ارتباط نزدیک با خریداران حرفه‌ای و تعامل با صاحبنظران و دیگر اقشار جامعه باشد.
سیدی تصریح کرد: این نمایشگاه با مخاطب متخصص و اهل فن راندمان بالایی برای شرکت کنندگان خواهد داشت بنابراین امسال در نمایشگاه رایانه شرکت کننده می‌تواند به تعداد نامحدود دعوتنامه جهت ورود رایگان افراد به نمایشگاه صادر نماید. بدین ترتیب علاوه بر ایجاد ارتباط با مخاطبان خاص آمار بازدید کنندگان را جهت ارتباط‌های بعدی خواهد داشت.