PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل با نویز خط وسرعت کم



oliya24
26-04-2013, 13:22
سلام
من از اسیاتک اینترنت گرفتم مدتی هست که سرعتم خیلی بد شده سرعت دانلودم هم به همین منوال شده به دفتر سر زدم بهم گفتن خطت نویز داره من هم تمام سیم کشی خونه رو نو کردم و به صورت استاندارد نصب کردم علاوه بر اون سیم های اکسید شده باکسم رو هم عوض کردم با این حال وقتی رفتم و به دفتر شهر سر زدم بهم گفتن نویزت پایین اومده ولی هنوز 1600 تا دیگه نویز داری!!!!!
دیگه واقعا نمیدونم چه کنم بعضی اوقات وقتی لینکی رو باز میکنم بعد چند ثانیه بسته میشه
دمار از روزگارم در اومده
من از نویز گیر استفاده نمیکنم چون خط تلفنم رو مستقیم به مودم زدم و تلفنی رو وصل نکردم ولی دفتر اسیاتک شهرمون بهم میگه بازم باید نویزگیر بزنی اصلا بهم میگه باید 2 تا نویز گیر بزنی
از دوستان خوبم تقاضا دارم اگر راهکاری را میدونید به من هم بگید تا بتونم از یه اینترنت معقول استفاده کنم
با تشکر

amin fear
26-04-2013, 14:22
دوستان منم یک هم چنین مشکلی دارم ...

از شاتل سرویس 128 اکو دارم و وقتی خط تلفنم به اسپلیتر وصل میشه ، در هنگام استفاده از اینترنت مدام خطم قطع و وصل میشه اما وقتی کابل مربوط به تلفن را از اسپلیتر در میارم و فقط مودم به خط تلفن وصل می مونه ، دیگر هنگام استفاده از اینترنت مشکلی ندارم ... به نظر دوستان باتجربه مشکل از کجاست ؟

امکان داره دستگاه تلفن من مشکلی داشته باشد ؟

bankggs
26-04-2013, 14:28
دوستان جالبه بدونید منم قبلا که از شاتل میگرفتم اینطوری میشد البته من سیم ورودی به نویزگیرم مشکل داشت که با تعویض درست شد ولی من خطم با شاتل اصلا سازگار نبود الان که از مخابرات گرفتم عالیه نویزم نرمال شده و سرعت دانلودم درسته

*REZ4*
26-04-2013, 15:23
اگه مودم رو وصل کردی به سیمی که مخابرات انداخته داخل و درست نشده باید از توی مخابرات چکش کنن ببینن اونجا مشکلی نداشته باشه باید زنگ بزنی به شرکتی که ازش اینترنت میگیری خوده شرکت کسی رو میفرسته یا میگه اونا چکش کنن اگه بازم درست نشد مشکل از سیم مخابرات تا خونتون هست. یا به خطت که نویز داره یه تلفن وصل کن یه دکمه رو فشار بده بعد گوش کن اگه خش خش می کرد زنگ بزن 117 خرابی تلفن.

oliya24
26-04-2013, 15:31
خطم صافه اصلا صدایی نداره !!!! تو این فکر بودم برم مخابرات ولی نمیدونم دقیقا باید کجا برم؟ چی بگم؟