PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : راهنمایی درباره خرید سیستم برای امور حسابداری



osmaan
24-04-2013, 20:48
سلام دوستان
میخوام یه سیستم یا لپ تاپ بگیرم برای امور حسابداری ولی موندم کدومش به صرفه تره هم از نظر قیمت هم از نظر طول عمر
و اینکه اگر میشه یه لیست قطعات کامل برای حسابداری و یه لپ تاپ معرفی کنی که از نظر به روز نبودن قطعات در آینده به مشکل نخوریم

راستی تو مغازه یه مقدار گرد و خاک زیاده به نظرتون کدومشون عمرش بیشتره؟

Ali*Reza
24-04-2013, 20:54
بودجتون چقدره؟

osmaan
24-04-2013, 21:29
نمیدونم میشه با 1300 چیزی پیدا کرد؟
اگر نشد تا 1600 چی؟ ولی هر چی کمتر بهتر

Ali*Reza
24-04-2013, 21:34
با این بودجه که فکر نمیکنم بشه لپتاپ درست و حسابی تهیه کرد ولی برای پی سی تقریبا مناسبه.

به هرحال پیشنهاد من :

CPU : Intel Pentium G860 3.0GHz : 260.000
M.B : ASrock H61M-HVS : 170.000
RAM : Kingmax 2*2 1333 : 90.000
HDD : Seagate 500GB : 200.000
DVD/RW : 60.000
Power : Green 380A-EU : 110.000
Case : 90.000
Monitor : LG LED 1940s : 400.000
All : 1.380.000

برای گرافیک هم میتونین از گرافیک داخلی پردازنده استفاده کنین که کاراییش مثل همون گرافیک آنبرد هست.

osmaan
24-04-2013, 21:41
مرسی
به نظرتون لپ تاپ بخرم بهتره البته با افزایش بودجه یا یه سیستم با توجه به شرایط محل کارم؟
راستی سیستم دست دو ارزش خرید داره؟ به ریسکش می ارزه؟

Ali*Reza
24-04-2013, 21:50
در مورد خرید سیستم دست دوم به نظرم اگر قصد داشته باشین سیستم قدرتمندتری تهیه کنین که بودجتون نرسه ، کار خوب و مناسبیه. ولی با توجه به کاربردتون یه سیستم متوسط هم براتون کفایت میکنه.
در مورد لپتاپ هم ، اگر کاربردتون به نوعی هست که باید جابجا بشین لپتاپ مناسبتره.
در کل به نظرم اگر مشکل جا و جابجایی رو ندارین ، تهیه پی سی بصرفه تر هست.

osmaan
24-04-2013, 21:59
مرسی
دوستان دیگه اگر پیشنهاد دیگه ای هم دارن لطفا بگن