PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مسابقه ی امنیت سایبری (هـــک و نفوذ) سازمان انرژی اتمی



The_Transparent
10-04-2013, 18:48
با عرض سلام
به اطلاع می رساند، سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد مسابقه ی امنیت سایبری را با هدف ارتقای فرهنگ امنیت سایبری، به صورت برخط (آنلاین)، طی روزهای ۳۱ فروردین تا دوم اردیبهشت-ماه برگزار نماید. بدین وسیله از کلیه علاقه مندان دعوت می شود در این مسابقه شرکت نمایند.
علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه، از روز شنبه ۲۴ فروردین ساعت ۸ صبح به وبگاه ctf.aeoi.ir ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) مراجعه و ثبت نام نمایند.
شرکت در مسابقه برای عموم علاقه مندان آزاد است؛ همچنین در پایان مسابقه، به افراد و یا گروه هایی که بیشترین امتیاز را آورده باشند، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
شرکت کنندگان درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با رایانامه ctf@cert.aeoi.org.ir مکاتبه نمایند.

The_Transparent
13-04-2013, 09:17
جهت یادآوری،
ثبت‌نام از دقایقی پیش آغاز شد.

pcsoft
13-04-2013, 09:35
به نمونه سوال دقت کنید که با هدف ارتقای فرهنگ امنیت سایبری طراحی شده:
این بدافزار در تابستان ۲۰۱۰ توسط شرکت امنیتی که سازنده ی ضدبدافزار VBA32 می باشد کشف شد:n08:(استاکس نت زبون بسته:n02:)
شده ایران یه مسابقه سایبری یا کامپیوتری برگزار کنه و خبری از حفظ کردن و امتحان مثل روش های دبستان و راهنمایی توش نباشه؟:n09: من موندم کی قراره این حفظیات رو عملیاتی کنیم!:n02:
قراره شناسنامه ویروس ها رو شرکت کننده ها حفظ کنن بعدا بدردشون میخوره دیگه:n02:
سوال بعدی:
پرچم را در پرونده زیر پیدا کنید!!
با پیدا کردن پرچم احتمالا قراره به صورت اتوماتیک هکر بشیم. یه جورایی آدم رو یاد مجله هایی که آخرشون قسمتی برای سرگرمی داره میندازه.
در کل، ویکی پدیا رو کپی پیست کردن توش:n02:

The_Transparent
13-04-2013, 10:15
دوست عزیز!
اگر مقادیر اندکی با روند مسابقات CTF معتبر جهانی آشنا باشید، باید بدانید که سوالات در سطوح مختلفی قرار دارند، از جمله دسته‌ی Trivia !
ضمنا داخل فایلی که به نظرتان جالب آمده، اطلاعات رمز شده وجود دارد. که با روش‌های سیستماتیک، افراد خبره می‌توانند آن را استخراج کنند.
موفق باشی