PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشاوره برای خرید تبلت



erfanaa
31-03-2013, 22:17
سلام خدمت اساتید

یه تبلت می خوام برای مادرم بخرم، مصرفش هم فقط وب گردی هست. قیمتش هم برام مهم نیست، اپل 4 مدل 16 گیگ وای فای رو پسندیدم با صفحه 9.7 اینچی. سیم کارت هم نمیخوام، فقط برند اپل بودنش برام مهمه. یه مشکل دارم اون هم اینه که اپل یو اس بی نمیخوره، برای انتقال اطلاعات مثل موزیک چیکار باید کرد؟

*Ali*
01-04-2013, 14:10
سلام
انتقال اطلاعات بین دستگاه های اپل و کامپیوتر به وسیله ی نرم افزار iTunes انجام میشه. با این نرم افزار می تونید وقتی دستگاه رو به پی سی وصل کردید اطلاعات روی دستگاه و پی سی خودتون رو با هم هماهنگ یا Sync کنید. انتقال موسیقی رو هم به راحتی می تونید انجام بدید. اما این روش توی ایران زیاد برای ما آشنا نیست و ممکنه کمی براتون پیچیده باشه، چون ما عموماً محتواهامون مثل آهنگ و فیلم رو از جای خاصی خریداری نمی کنیم و نظم خاصی ندارند. به هر حال اگر خواستید از این روش استفاده کنید می تونید iTunes رو بگیرید و باهاش کار کنید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
روش دیگه ای هم که برای انتقال اطلاعات وجود داره اینه که یه نرم افزار مدیریت فایل رو روی دستگاه نصب کنید و اطلاعاتتون رو از طریق Wi-Fi از کامپیوتر به دستگاه منتقل کنید.
نرم افزارهای زیادی برای این کار هست. یک نمونه خوب اونها Documents by Readdle ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]).
هر کدوم از این روشها هم جزئیاتی داره. فقط از لحاظ کلی خواستم بدونید که مشکلی برای انتقال اطلاعات نخواهید داشت.