PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : قطع شدن اینترنت بعد از روشن کردن وایرلس لپ تاپ



farshid_civil
21-02-2013, 19:22
سلام
من چن جا این مشکلمو مطرح کردم ولی متاسفانه هیچ راه حلی پیدا نشد
من یه مودم وایرلس TP-link دارم که PC و یه لپ تاپ باهاش به نت وصل میشن
مشکلم اینه که وقتی وایرلس لپ تاپو روشن میکنم ارتباطم با نت قطع میشه! یعنی انگار یه نویزی میندازه و کل چراغ مودم یه بار روشن خاموش میشه و تا وقتی وایرلس روشنه همینجوری میشه
زنگ زدم شرکت گفتن ممکنه تداخل فرکانس داشته باشه کانالشو عوض کردم ولی باز درست نشد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
مشکل از چی میتونه باشه

m.m.m5651
21-02-2013, 19:44
خیلی جالبه! :o مدل لپتاپتون رو میگید؟

farshid_civil
21-02-2013, 20:50
خیلی جالبه! :o مدل لپتاپتون رو میگید؟

SONY - Vaio

jahan3764
27-12-2013, 15:01
سلام منم دقیقا مشکل شما رو دارم ، با این تفاوت که مودم منsmc هستش و لپ تابمhp pavilon15

jahan3764
27-12-2013, 15:06
سلام
من چن جا این مشکلمو مطرح کردم ولی متاسفانه هیچ راه حلی پیدا نشد
من یه مودم وایرلس TP-link دارم که PC و یه لپ تاپ باهاش به نت وصل میشن
مشکلم اینه که وقتی وایرلس لپ تاپو روشن میکنم ارتباطم با نت قطع میشه! یعنی انگار یه نویزی میندازه و کل چراغ مودم یه بار روشن خاموش میشه و تا وقتی وایرلس روشنه همینجوری میشه
زنگ زدم شرکت گفتن ممکنه تداخل فرکانس داشته باشه کانالشو عوض کردم ولی باز درست نشد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
مشکل از چی میتونه باشه


تنها تفاوت مشکل من با شما اینه که اینترنت منم قطع میشه ولی چراغ لینک ثابته ولی آرم وصل نشدن اینترنت بر روی تسکبارم نمایش میده
راستی منظورتون از عوض کردن کانال چیه؟ کانال چند باید بزاری که این اتفاق نیفته؟

hraeissi
28-12-2013, 07:54
دوست من این مشکل برخی از سری های مودم TPlink است که برخی از آنها زمانی رخ می دهد که مودم توسط کابل به یک دستگاه دیگر مثل برخی از رسیورها برای وایرلس پیش می آورد

دقت کنید معمولاً این مشکل زمانی رخ می دهد که فاصله لپ تاپ از مودم دور باشد و در صورتیکه نزدیک باشد مشکل پیش نمی آید .

شرکت های گارانتی کنند به محض دیدن این مشکل دستگاه را بایستی تعویض کنند

شما بهتر است بدون هیچ پرسشی دستگاه را به شرکت مربوطه بردن و بگید که توی وایرلس آن مشکل وجود دارد

به نظرم بایستی تنظیمات مودم هم به هم بریزه ولی چاره اش تعویض مودم با یک مدل دیگرش است فکر کنم این مشکل برای مدل 80 بوده است