PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : The Witcher 3: Wild Hunt



صفحه ها : [1] 2

Killzone2
06-02-2013, 18:12
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده : CD Projekt Red
ناشر : TBA
سبک : Action role-playing
نویسنده : Sebastian Stępień و Marcin Blacha
سری : The Witcher
موتور : Red Engine 3
پلتفرم : PC و PlayStation 4
حالت ها : Single-player
تاریخ انتشار : 2014

عنوان The Witcher یکی از بازی های بسیار خوش ساخت در سبک نقش آفرینی اکشن هست و توسط CD Projekt Red توسعه داده شد و اولین شماره این سری در سال 2007 توسط ناشر این عنوان Atari منتشر شد. بعد از آن ساخت شماره دوم این سری اعلام شد و بازی منتشر شد که باز هم مورد توجه قرار گرفت داستانی بسیار بهتر نسبت به شماره اول و همینطور شخصیت پردازی عالی به همراه گیم پلی خوب آن یک عنوان بسیار خوب را بوجود آورد.داستان The Witcher برداشتی از کتابی با همین نام هست که نویسنده آن Andrzej Sapkowski لهستانی هست. هسته اصلی و محوریت کلی داستان این بازی حول شخصیت Gralt میباشد که او یکی از افرادی که با اسم Witchers شناخته میشوند, هست. این افراد از یک سری قدرت های غیر طبیعی استفاده میکنند این افراد که Witcher گفته میشوند با استقاده از جادو و تمرین های خاصی که انجام میدادن به یک موجود فرا طبیعی تبدیل میشوند که باعث میشود این افراد کسانی باشند که در برابر هیولا ها مبارزه کنند و آن ها را نابود کنند. جزئیات جنگیدن و رفتار آن هم متفاوت هست آن ها از دو شمشیر خاص برای جنگیدن استفاده میکنند و همانطور که گفته شد با استفاده از جادو , به نوع زیادی از قدرت ها و دارو هایی که باعث میشود قدرت هایشان بیشتر شود دست پیدا می کنند.

شروع اصلی داستان در سرزمینی هست که شاه foltest دخترش دچار یک نفرین و جادو شده که شاه Foltest از Gralt برای خوب شدن دخترش کمک میگیرد زیرا او در اثر جادو تبدیل به هیولایی میشود که باعث کشتن مردمان زیادی شده و بعد از آن در پیشروی داستان مشکلاتی همراه گرالت میشود و داستان به ادامه جزئیات میپردازد و در شماره دوم در زندان تامیرا شروع بازی است گویا گرالت به عنوان شخصی که همراه شاه foltest بوده متهم به قتل شاه شده در حالی که قتل توسط شخصی انجام شده و بعد از آن در زندان شخصی به اسم vermon roche از Gralt بازجویی کرده و گرالت به سوالات او جواب میدهد. گرالت در واقع تمام اتفاقات تا کشته شدن شاه را میگوید در این میان روچ حرف گرالت را باور میکند و قصد کمک به او میکند تا جایی که همراه او فرار میکند. بقیه داستان شامل سفر گرالت به نواحی مختلف و پیدا کردن قاتل شاه هست که بعد از حوادث مختلف گرالت کسی که قاتل شاه بوده را میکشد. گرالت در بازی همراه با دوستان خود به نقاط مختلفی برای انجام ماموریت میرود در بازی اشاره میشود که Gralt را به اسم گرگ سفید هم میشناسند.

بعد از معرفی یک ip جدید توسط CD Projekt Red یک سری شایعات منتشر شد و بعد توسط CD Projekt Red اعلام شد آن ها عنوانی دیگر هم در دست ساخت دارند بیشتر نظر ها ساخت Witcher 3 را تایید میکرد و در خبری که از سوی همین سازنده منتشر شد به صورت رسمی از نسخه سوم شاهکار Witcher رونمایی کرد و The Witcher 3: Wild Hunt را معرفی کرد. این عنوان تغییرات بسیار زیادی را در خود دارد از جمله استفاده از نسخه جدید موتور بازیسازی این شرکت Red Engine 3 هست که کاملا جزئیات و کیفیت بالاتری نسبت به نسخه قبلی این موتور دارد همینطور جزئیات کاملی منتشر شده. در The Witcher 3: Wild Hunt میتوانید آن ها را ببینید مانند بزرگتر شدن محیط بازی تقریبا 40 برابر محیط شماره دوم , در دو شماره قبل کارکتر اصلی بازی Gralt حافظه خود را از دست داده بود و سعی در بدست آوردن ان داشت حال در شماره سوم Gralt حافظه خود را بدست اورده و نقاط مبهم داستانی و اشاره هایی که در قبل شده بود در این شماره به طور کامل گفته میشود , با توجه به تصاویر و طرح های هنری منتشر شده گرالت سوار بر اسب هست و گفته شده است شما میتوانید از اسب استفاده کنید همینطور جابجایی شما در یک قسمت از نقشه و رفتن به نقطه دیگر آن 30 دقیقه طول میکشد , مناطقی که میشود در بازی دید مانند قبل غار ها و هیولای زیادی در گوشه و کنار نقشه وجود دارند که شما باید با آن ها مبارزه کنید و آیتم های مختلف را پیدا کنید.

مورد جدیدی که میشود دید Open World بودن محیط بازی نسبت به دو شماره قبل که در دو عنوان منتشر شده Semi Open World بود, جالب توجه می باشد و باید شاهد جرئیات و مناطق بیشتری در بازی باشیم , چرخه روز و شب هم بخشی دیگر از جذابیت های بازی می باشد , همانطور که اشاره شد شما میتوانید با اسب به مناطق مختلف بروید همینطور با هر وسیله ای دیگر میشود به مناطق دیگر نقشه رفت , و جزئیات بسیار زیاد دیگر درباره The Witcher 3: Wild Hunt که نشان میدهد تیم توسعه تغییرات زیادی را بوجود آورده .معرفی اولیه The Witcher 3 توسط مجله Game Informer انجام میشود در بخشی از صحبت های منتشر شده هم اشاره شد دنیای بازی بزرگ تر از Skyrim میباشد و همینطور نسبت به دو شماره قبل 40 برابر بزرگ تر است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در The Witcher 3 قهرمان بازی Geralt بهتر و قدرتمند هست همینطور میتواند پرش کند و از مکان ها بالا برود, مکانیک مبارزه بازی جدید است که اجازه میدهد در بازی نقاط مختلفی از بدن موجودات و دشمن ها را هدف گرفته و همینطور جزئیات بیشتری در بخش مبارزه ها وجود دارد. Geralt میتواند حیوانات وحشی و موجودات را شکار کند و از آن ها استفاده کند. با کشتن دشمنان و موجودات در بین ماموریت xp دریافت نمیکنید و تنها در تکمیل یک quests مقدار xp داده میشود.در بازی میشود موادی که گرالت درست میکند یا آن ها را از جاهای مختلفی بدست می آورد را به نقاط دیگر منطقه برده و به فروش برساند که قیمت آن ها در هر منطقه فرق دارد همینطور جهان بازی دارای 36 منطقه هست. جهان بازی بزرگتر شده و گرالت میتواند از اسب و قایق برای رفتن به بخش های مختلف از آن ها استفاده کند. همینطور او دارای یک قدرت جادویی جدید Axii magical sign هم هست در میان بازی میشود اسب و قایق هم خرید و همینطور گزینه fast-travel در مناطق شناخته شده هم وجود دارد و میشود از ان استفاده کرد.

جهان بازی بدون مرز نامرئی هست و سه منطقه در Witcher 3 در دسترس نیست و نمیشود از آن استفاده کرد. گیم پلی بازی بیش از 50 ساعت هست که با انجام تمام ماموریت های جانبی به 100 هم میرسد. همینطور میشود از سیو های نسخه قبل در این شماره استفاده کرد و کارکتر بازی را به این شماره انتقال داد ولی در داستان بازی تاثیر نمیذارد.
Geralt در Witcher 3 میتواند مهارت های خود را به level 60 برساند که قدرت ها و بالابردن جزئیات پیچیده تر خواهد شد و صد ها امکانات برای انتخاب وجود دارد. در طول بازی نمیشود افراد معمولی را کشت و اگر پول بیشتری در بازی میخواهید باید mini-game های جدید بازی را انجام دهید که شامل شرط بندی و پرتاب تبر و یک سری بازی هایی که در شماره قبل بود هست. در Witcher 3 همینطور بخش tutorial هم وجود دارد.

ماموریت های اصلی و ماموریت های فرعی عمق بیشتری دارند و در هر قسمت از منطقه شامل شهر ها یا مناطقی که گروهی از افراد در آن جا حضور دارند ویژگی های خاص خود را دارند که در قبل از ورود گرالت شاهد حوادث و مشکلات بوده اند که یک سری از ماموریت ها هم بخشی کامل کننده و ارائه دهنده داستان بهتر برای این شماره می باشد. در هر شهر و منطقه داستان منحصر به فرد خود را دارد که شما با ورود به منطقه میتوانید داستان افراد و شهر مورد نظر را ببینید که به نوعی کامل کننده داستان بازی هست.

همانطور که اشاره شد در شماره سوم گرالت حافظه خود را بدست آورده و در خدمت گروه خاصی نیست اهداف خود را انجام میدهد. در کنار داستان غیر خطی ,CD Projekt صحنه های سینماتیک و داستان سرایی زیبا تر نسبت به قبل را در این شماره بودجود می اورد همینطور گیم پلی طولانی تری برای انجام ماموریت ها در نظر گرفته شده است. انتخاب بازیکن و درگیری بین افراد در هر منطقه با شما تاثیرات خود را در قسمت هایی از بخش داستانی میگذارد و قسمتی از آن بازیکن مجبور به انتخاب یک راه است. از دیگر جزئیات درباره شخصیت اصلی , گرالت میتواند به هر منطقه ای برود و هیولاها در منطقه وجود دارد که به مبارزه با ان ها میپردازید در قسمت های مختلف منطقه Gralt با انواع حیوانات و انسان ها و دشمنان روبرو میشود که ممکن هست هر کدام از آن ها به شخصیت اصلی حمله کنند همینطور سیستم آب و هوا بصورت پویا و داینامیک انجام میشود و در طول چرخه شب و روز که در بازی قرار داده شده است کاملا جو هوا در بازی متفاوت است. به غیر از این موارد فیزیک کار شده در بازی بصورتی هست که قایق ها و کشتی ها هر منطقه در آب با فیزیک بازی تعامل کامل دارند همینطور در کنار استفاده از اسب برای سفر به مناطق مختلف از قایق هم میشود استفاده کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در هر منطقه Mini-games بازی متفاوت هست و شما شاهد تغییرات و تنوع زیادی در این بخش هستید. همچنین در بخش ارتقا قدرت و Level Up شما یک درخت مهارت دارید که با کشتن هیولا ها و انجام هر ماموریت میتوانید به عنوان پاداش قدرت های خود را بالا برده و یا از یک قدرت های جدید تر استفاده کنید و هر مهارت بدست آمده توانایی و بخش مناسبی از قدرت Gralt را استفاده میکنید. Gralt نسب به قبل مهارت بیشتر در مبارزه با هیولا ها دارد و البته در این بخش CD Projekt امیدوار هست که بتواند مشکلاتی که در بخش مبارزه در نسخه های قبل بود را بهتر کند.

Gralt در شماره سوم 96 نوع انیمیشن برای مبارزه دارد در حالی که Witcher 2 در 20 نوع انیمیشن بود که جزئیات بیشتر هم مربوط به مبارزه ها و انیمیشن گرالت را میشود دید. از موارد قابل توجه که معرفی شده هوش مصنوعی جدید دشمنان هست که اشاره شد اسکریپ نشده هست و شاهد رفتار های خاص از هر دشمن و هیولا باید بود. در شماره ها قبل Gralt از یک سری قدرت استفاده میکرد که signs شناخته میشد در این شماره هم وجود دارد و قابلیت اپگرید کردن هم دارد در کنار آن سحر و جادو بخشی از گیم پلی در مبارزه ها می باشد علاوه برا این گرالت یک swordmanship و درخت علم جادو گری شبیه به شماره دوم دارد که میتواند انوع دارو ها و موارد مورد نیاز را درست کند.

از ویژگی های جدید دیگری که گفته این هست که میتوانید مدل مو های Gralt را تغییر دهید و سایر امکانات دیگر که در شماره سوم قرار داده شده است. تیم توسعه CD Projekt RED برای ساخت The Witcher 3: Wild Hunt دو برابر نسخه دوم این بازی هست . در شایعاتی منتشر شده سیستم وضعیت آب و هوا و شبیه به آن هم به طور کلی و با جزئیات در بازی وجود دارد که البته تایید نشده به چه صورت این سیستم وجود دارند. جزئیات کاملی را در مجله گیم اینفرمر در شماره جدید قابل مشاهده می باشد و به طور کامل به عنوان منحصر به فرد و نسل بعدی نقش آفرینی The Witcher 3: Wild Hunt مشاهده کرد. این ادامه برای این سری شامل داستان جدید و جذاب همینطور شخصیت های غیر خطی و شامل تصمیم گیری های سخت در بین داستان بازی می باشد در دنیایی که 40 برابر سری قبل است شما کار های زیادی میتوانید انجام دهید که این محیط های بزرگ با وجود موتور REDengine 3 انجام میشود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در بازی شما تغییرات زیادی را مشاهده میکند از سیستم مبارزه با هیولا ها و همینطور انیمیشن های جدید و بیشتر نسبت به قبل همینطور داستان بازی که شمشیر قهرمان را برای هدف های خودش معرفی میکند داستانی بزرگ تر و کامل تر برای گرالت که حوادث جدیدی روبروی او است. از جزئیات مختلفی که CD Projekt RED هم تایید کرد در The Witcher 3: Wild Hunt برخی از لوکیشن های موجود در بازی شامل جزیره ها و نواحی کوهستان و همینطور سایر نقاط هست که نکته جالب توجه در این بین با وجود این همه محیط های بزرگ بدون loading screen است و به صورت کامل نمایش داده میشود.


Screenshots


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

منابع
Eurogamer ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
VG247 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
NowGamer ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mjorh
06-02-2013, 19:23
با تشکر از سهیل جون بابت تاپیک :n12:

+

CDP : امکان بازگشت سری بعد از Witcher 3 وجود داره !

دیروز CDP اعلام کرد که Witcher 3 آخرین نسخه این Franchise خواهد بود ، اما طبق گفتگوی یکی از اعضای شرکت امکان بازگشت این سری وجود دارد !

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

+

Teaser Trailer
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
لینک بدون فیلتر
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

+

همونطور که خودشون گفته بودن امیدوارم تو اوج تموم کنن ، دیگه ادامه ندن تا به سرنوشت بازیای دیگه دچار بشه !

manuelcalavera
07-02-2013, 11:29
راستش من از اینکه Act داشت خوشم میومد. میترسم بازی ها دیگه خیــــــلی اسکایریمی بشن :|

هر کدومشون به جای خود خب ...

halflife g
07-02-2013, 13:42
بازي واسه كنسولهاي نسل بعد هم مياد....چون گيم اينفرمر در مورد پلتفرمش نوشته : pc و تمامي پلتفرم هاي high end موجود :

Coming in 2014 on PC and "all high-end platforms available"

كه البته كاملا مشخص نيس منظور از all high end platforms چيه ولي تو خود منبع گفته به احتمال بسيار زياد كنسولاي نسل بعد


+

تصاوير ingame بازي هم كه تو پست اول گذاشته درخور يه بازي نسل بعدي كه ٢٠ درصد از اسكايرم بزرگتر و لودينگ مشاهده نميشه و ... هست

.

Amir Hossein
07-02-2013, 19:20
ما که قسمت نشد نسخه های پیشین رو بازی کنیم
ظاهرا چیز آسیه
ولی یه سوال:
بازی انحصاری هستش؟

mjorh
07-02-2013, 20:56
ما که قسمت نشد نسخه های پیشین رو بازی کنیم
ظاهرا چیز آسیه
ولی یه سوال:
بازی انحصاری هستش؟

نه اتفاقا یه خورده سخت هم هست! ولی لذت بخش ! دی !

نه انحصاری نیست ...

Amir Hossein
07-02-2013, 20:59
نه اتفاقا یه خورده سخت هم هست! ولی لذت بخش ! دی !

نه انحصاری نیست ...
سلام
باو
نگفتم آسونه:31:
گفتم آس هستش ینی تک
در مورد انحصاری هم بالا پلتفرم رو فقط pc زده آخه

vahidgame
07-02-2013, 21:39
ای کاش به این زودی این بازی آنونس نمیشد تا برای انتشار اون دیگه صبرمون لبریز نمیشد :دی
فقط امیدوارم که مثل بعضی از شماره سه ها نشه که کیفیتشون از شماره های قبلی پایینتره!

با وجود شرکتی مثل CD Projekt شرکت های باسابقه این سبک مثل Bioware دیگه باید خیلی احساس خطر کنن چون CD Projekt به شدت روی سیر صعودی قرار گرفته!
فکر می کنم CD Projekt با وجود The Witcher 3: Wild Hunt و Cyberpunk 2077 در یکی دو سال آینده بتونه طرفدارای سبک نقش آفرینی رو کاملا راضی کنه...


راستش من از اینکه Act داشت خوشم میومد. میترسم بازی ها دیگه خیــــــلی اسکایریمی بشن :|

هر کدومشون به جای خود خب ...
اتفاقا من اینو مثبت می بینم.
بازی می تونه هم مثل اسکایریم حس یه اپن ورلد فوق العاده رو بده و برخلاف اسکایریم از نظر داستانی (به خصوص داستان اصلی) هم عالی باشه یعنی تلفیقی از اسکایریم و ویچر 2 ! چی دیگه از این بهتر می خوایم؟!


ما که قسمت نشد نسخه های پیشین رو بازی کنیم
ظاهرا چیز آسیه
ولی یه سوال:
بازی انحصاری هستش؟
نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر باطنی هم این شرایط رو داره.
در مورد انحصاری بودن که فعلا انحصاریه تا موقعی که تکلیف کنسول های نسل بعدی مشخص بشه و باید دید کنسول های نسل بعدی دقیقا کی میان و ممکنه بازی برای پی سی قبل از نسل بعدی منتشر بشه و در اینصورت یه مدت کوتاهی انحصاریه و بعد از یه مدت از انحصار در میاد : دی

Killzone2
07-02-2013, 21:51
سلام
باو
نگفتم آسونه:31:
گفتم آس هستش ینی تک
در مورد انحصاری هم بالا پلتفرم رو فقط pc زده آخه
از نظر تک بودن بله بازی بسیار خوش ساختی هست.

درمورد نسخه PC هم چون فعلا حرفی از سازنده درباره کنسول ها زده نشده و فقط این که گفتن واسه کنسول های نسل بعدی منتشر میشه تنها پلتفرم PC در پست اول قرار گرفت که در صورت تایید کنسول مورد نظر در پست اول عنوان میشه...

City 17
08-02-2013, 15:57
ساختن یک نقش آفرینی دیگه با استانداردهای ویچر اون هم در مقیاسی بزرگتر از اسکایریم خیلی خیلی جاه طلبانه به نظر میاد!

واقعا چه اسمی بهتر از Wild Hunt . از نظر داستانی مطمئنم که این کشش کاملا وجود داره، از طرفی Wild Hunt بخش مهمی از
داستان سری ویچر را شکل داده اما طرف دیگه شناختی که از اون ها وجود داره بیشتر در قالب سینماتیک ها / دیالوگ ها شکل گرفته
و هنوز به عنوان یک دسته ی ناشناخته جای مانور زیادی برای سازنده ها ایجاد می کنند. خصوصا که قسمت مهمی از ویچر 2 را به
دنبال ارتباط Wild Hunt با Geralt و Yennefer و مهم تر از اون آخرین وضعیت Yennefer بودیم که توی قسمت های پایانی داستان در
صورتی که Sile را از مرگ نجات می دادیم (که انصافا بعد از اون همه ماجرا تصمیم سختی بود) اطلاعاتی در مورد Yennefer می داد
که اگه درست خاطرم باشه حافظش را از دست داده و برای آخرین بار در Nilfgaard دیده شده...
پس چه جایی بهتر از سرزمین Nilfgaard برای شروع داستان و چه ماجرایی جذاب تر از دنبال کردن Wild Hunt!
برای یک طرفدار نقش آفرینی خبری از این بهتر نمی تونه وجود داشته باشه.

+

مرسی سهیل بابت تاپیک

mjorh
12-02-2013, 19:28
PC بهتر از کنسول های Next Gen برای Witcher 3 Wild Hunt !

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

CDP در صفحه ی Twitter خود در جواب یکی از فن های بازی که چه پلتفرمی مناسب هست برای این بازی جواب داده : فقط و فقط PC ! اما اگه سیستم خوبی ندارید میتونید از کنسول ها استفاده کنید !
منبع
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
+

آی عاشقتم CDP ! دی !

Layken
15-02-2013, 02:14
از این نظرسنجی های گیم اینفور خوشم میاد : دی
اون 37 درصد معلومه در تصمیم کبری گیر کردن : دی
اون 18 درصد اخری هم واجبه تا براشون حکم اعدام صادر بشه

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

marmolak kocholo
15-02-2013, 02:55
تصاوير ingame بازي هم كه تو پست اول گذاشته درخور يه بازي نسل بعدي كه ٢٠ درصد از اسكايرم بزرگتر و لودينگ مشاهده نميشه و ... هست
.
طبق گفته سازنده ها، تصاویر in-game ـی که منتشر شده از نسخه ابتدایی بازی هست و گرافیک نهایی خیلی تفاوت ها خواهد داشت!
( قبل از خوندن این خبر و موقع دیدن اسکرین شات ها هم همین حدسو میزدم! عکسا دارن داد میزنن، من ناقصم D: )

Layken
19-02-2013, 00:54
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


یک ارت جدید از طراحی مانسترهای داخل بازی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
اقای Pawel Mielniczuk که یکی از دیزاینرهای استدیو هستش گفته که : (طراحی هیولا یا مانسترهای بازی یکی از بزرگترین چالش های ما به حساب میاد )

Killzone2
21-02-2013, 16:46
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


توسعه دهنده Witcher 3: Wild Hunt اعلام کرد این عنوان برای پلتفرم PS4 و PC و دیگر کنسول های نسل بعد در 2014 منتشر میشود.

صحبت های Adam Badowski با یورو گیمر رو هم میتونید در لینک خبر مشاهده کنید.

VG247 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

City 17
23-02-2013, 18:40
مشکلات و نواقصی که Mateusz Tomaszkievicz طراح ارشد ماموریت ها و Konrad Tomaszkievicz کارگردان بازی به وجودشون در Witcher 2 اشاره می کنن و سعی در رفعشون دارند:



ماموریت های جانبی کم => به قدری به این قسمت پرداخته میشه که خیال همه هواداران راحت باشه.



مشکل در responsive نبودن حرکات در مبارزات و دنباله های طولانی از انیمیشن ها که باعث میشد کنترل کاملی روی ضربات/دفاع کردن وجود نداشته باشه و ضعف سیستم target که کنترل اون کمتر دست گیمر بود => با انیمیشن های جدید و سیستم جدید مبارزه به همه این مشکلات پرداخته میشه و ویژگی های جدیدی از جمله یک دوربین مخصوص مبارزه که به طور خاص وضعیت کلی دشمنان(پشت سر و اطراف) رو نشون میده.



قدرت گرالت به مرور پیشرفت می کرد تا حدی که در اواخر بازی دیگه اون احساس به چالش کشیده شدن کمتر دیده میشد => این بار به قول کارگردان بازی درجه ی سختی بیشتر شبیه به سری Gothic خواهد بود و در عین حال که Scale کردن برای درجه ی سختی وجود نداره، موجودات قدرتمندی وجود خواهند داشت که هر قدر هم پیشرفت صورت بگیره شما رو به چالش بکشند.



به خاطر نبود tutorial ، شروع بازی برای عده ی زیادی سخت بود و آشنایی با بخش های مختلف زمان می برد => این بار یک بخش آموزشی که انجامش اختیاری هست گنجانده شده و برای جذابیت بیشتر اون، بخشی از داستان بازی هم در این بخش رقم می خوره.



داستان بازی تا حد زیادی حول توطئه ها و سیاست بازی ها می چرخید => این بار داستان بیشتر جنبه ی شخصی پیدا می کنه (با حضور Yennefer کاملا قابل تصوره) و داستان بیشتر حول گرالت می چرخه چرا که گرالت دیگه میانسال شده و روحیه ی ماجراجویی سابق رو نداره و قسمت اعظم انرژی خودش را روی اهداف شخصی و علایقش متمرکز می کنه.



اوپن-ورلد نبودن و آزادی عمل محدود شده درون هر Act => اینبار در عین اوپن-ورلد بودن تاکید شدیدی روی کیفیت داستان، شخصیت ها، جذابیت و خاص بودن هر ماموریت، رندم و تکراری نبودن صورت می گیره (تمام مشکلاتی که اسکایریم داشت و CDPR قول داده حین این تغییر فاز به وجود نیاد!)



تقویت احساس فرو رفتن در شخصیت یک ویچر و معنی ویچر بودن از طریق گیم پلی (توضیح بیشتری در ادامه)



آماده سازی برای مبارزات با موجودات مختلف و خاص بودن هر موجود و دونستن اطلاعات مرتبط مثل نقاط قوت/ضعف هر موجود جزو نقاط قوت ویچر 2 بود اما یکی از مشکلات مشخص نبودن این مورد بود که توی هر قسمت گرالت قراره با چه موجودی رو به رو بشه که آماده سازی متناسب با اون موجود را انجام بده (معجون و بمب و ...) => حالا مدی به نام "focus" یا تمرکز وجود داره که بخشی از این مشکلات رو پوشش میده از جمله تاکید بیشتری روی ارگان های مختلف جسم هر موجود گذاشته میشه، مثلا هدف قرار دادن توده ی زهری که یک عنکبوت داره می تونه باعث از بین بردن توانایی زهر اون بشه یا ضربه زدن به قلب یک موجود دمیج بیشتری را وارد می کنه و موارد مشابه که به طور خلاصه باعث تاکید بیشتر روی شناخت دقیق از هر موجود و شخصیت دادن به هر مبارزه میشه خصوصا که توی این شماره اهمیت کشتن موجودات به عنوان شغل و منبع اصلی درآمد گرالت بیشتر از همیشه هست، در ضمن مواردی مثل رده پا یا خراشی که روی یک درخت ایجاد شده یا محلی که گاز گرفته شده و نوع زخم باعث غنی تر شدن بخش مبارزه با موجودات میشند.



پایان ویچر 2 بیشتر پایان های مختلف برای یک ماموریت خاص بود (کشتن یا نکشتن Letho) => اینبار سه داستان کاملا متفاوت خواهیم داشت!



Act III کوتاه بود و خیلی زودتر از اونی که به نظر می اومد به پایان رسید => مدت زمان ماموریت اصلی با در نظر گرفتن این مورد که این بار Actـی در کار نیست متناسب تر خواهد بود.



پایان بازی کمی ناگهانی بود و سرپرایز بزرگی را به همراه نداشت => اینبار در اواخر داستان شاهد یک twist اساسی خواهیم بود که همه رو سورپرابز می کنه و قسمت های مهمی از داستان مثل فراموشی گرالت که در شماره ی دوم بهش پرداخته شد و موارد دیگه ای که مبهم باقی موندند کاملا پوشش داده میشند.



نبودن اسب! => این مورد از ویچر 2 در دستور کار بوده ولی به خاطر محدودیت فضا و دنیای ویچر 2 امکان پذیر نبوده اما این بار با دنیایی بزرگتر از اسکایریم این آرزوی سازنده ها محقق میشه، گرالت در سری رمان های Wiedźmin همیشه سوار بر اسبی به نام Roach هست (این مورد درخواست مکرر کاربران در فروم ها هم بوده)


در ادامه:
تعریف از غرق شدن در دنیای زیبای اسکایریم و اعتراف به اینکه اعضای استودیو همگی اسکایریم رو بازی کردند و در عین حال انتقاد از مشکلات اسکایریم از جمله:
تکراری بودن ماموریت ها، کم بودن consequence هایی که بعد از هر تصمیم در یک ماموریت به وجود میاد، داستان و شخصیت پردازی ضعیف تا اینجا که کارگردان بازی
عنوان می کنه که شخصا نمی تونه اسم 5 شخصیت را در سری Elder Scrolls نام ببره.
سازنده ها سخت ترین چالش پیش روی خودشون را در ترکیب کات سین ها و دیالوگ ها(که از نقاط بسیار قوی این سری هست) با آزادی عمل محض در یک دنیای
اوپن-ورلد می دونند و از این نظر یک مثال تقریبا مناسب را Fallout New Vegas می بینند (هر چند که کات سین آن چنانی نداشت) که هم داستان خوب و قابل قبولی
داشت و هم اوپن-ورلد بود.

منبع: Gameinformer
اینکه سازنده ها علنا به وجود مشکلات شماره قبل اشاره می کنن، اون هم برای عنوانی که انصافا کم نقص بوده و بدون شک یکی از بهترین نقش آفرینی های
چند سال اخیر، انصافا جای تحسین داره!

تنها مشکلی که توی موارد بالا بهش اشاره نشده ، npc ها هستن که اتفاقا مدتی پیش با مراد دربارش صحبت می کردیم. البته این مشکل به سری Witcher
محدود نمیشه و نبودش در Dragon Age و Elder Scrolls هم کاملا به چشم می اومد، دقیق تر بخوام بگم مشکل این هست که به جز شخصیت های اصلی
بازی، به اون صورت نمیشه با بقیه ی npc ها ارتباط آن چنانی برقرار کرد، اون احساس سرزندگی توی شهر ها دیده نمیشه، عکس العمل npc ها در برابر حوادث
مختلف جای کار زیادی داره، با خیلی هاشون اصلا نمیشه صحبت کرد! دیالوگ ها جذابیت چندانی ندارند و ... البته بخشیش به یک جهش اساسی توی هوش
مصنوعی نیاز داره اما با همین شرایط فعلی عناوین معدود دیگه ای بودند که تو این زمینه به مراتب بهتر عمل کردند و این باعث میشه انتظار بیشتری از عنوان های
AAA داشته باشیم!

مورد آخر اینکه سازنده ها تاکید کردند که در صورتی که ویژگی/مورد خاصی مد نظرتون هست و می خواین توی بازی وجود داشته باشه حتما در فروم ها مطرح کنید
چون فروم ها مرتب بررسی میشند و مواردی مثل موارد بالا هم از این طریق به گوش سازنده ها رسیده، پس اگه نظر خاصی دارید دست به کار شید!

City 17
26-02-2013, 18:09
Gene Rozenberg سرپرست صداگذاری بازی خواهد بود و قسمت عمده ی قطعات موسیقی متن رو هم خواهد نوشت، البته تم های اصلی موسیقی متن همچنان
حفظ شده و موسیقی بخش هایی مثل سینماتیک ها بر عهده ی آهنگسازهای قبلی این سر یعنی Adam Skorupa و Krzysztof Wierzynkiewicz خواهد بود.
ویدئویی که GR درباره ی صداگذاری این عنوان و تجربیاتی که موقع کار روی عنوان MMO با نام Project Copernicus که به خاطر تعطیلی 38 Studios منتشر نشد به
دست آورده صحبت می کنه:

gameinformer ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Killzone2
01-03-2013, 02:05
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در خبر جدید منتشر شده The Witcher 3 بیش از 50 ساعت گیم پلی دارد و همینطور 36 منطقه در بازی وجود دارد. استفاده از سیو های قبلی این سری که میشود در شماره سوم آن را انتقال داد. حداکثر lvl بازی 60 میباشد و جزئیات دیگه شامل دزدی کردن از مردم و دنبال اون فرار از دست نگهبان ها که به نظر کار راحتی نیست! و همینطور بازگشت قدرت های ویژه گرالت در این شماره و یک قدرت جدید که اسم آن Ignii هست. گرالت میتواند پرش کند و او همینطور دارای یک سیستم مبارزه جدید هم هست که به کارکتر این اجازه را میدهد تا نقاط مختلف بدن را هدف بگیرد. همینطور سیستم QTE بازی شبیه به VATS در Fallout 3 هست.

VG247 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Leon-117
01-03-2013, 08:37
همینطور سیستم QTE بازی شبیه به VATS در Fallout 3 هست.
کلا به نظر میاد که توی این نسخه خیلی از بازی های بتزدا الهام گرفتن.فقط به نظرم سیستم مبارزات ویچر(تا شماره 2) با qte جور در نمیاد!مگه اینکه سیستم مبارزات رو عوض کرده باشن.
+
من احساس میکنم ایسنخه از بازی قراره حسابی خراب بشه و به قول وحید دچار نحسی شماره 3 بشه!

City 17
01-03-2013, 11:24
سیستم QTE بازی شبیه به VATS در Fallout 3 هست.


فقط به نظرم سیستم مبارزات ویچر(تا شماره 2) با qte جور در نمیاد!مگه اینکه سیستم مبارزات رو عوض کرده باشن.

سیستم QTE برای این عنوان به طور کلی حذف میشه (که البته این مورد توی ویچر 2 بیشتر برای کارهای خاص مثل mini-game ها یا بعضی از باس های بازی استفاده میشد)
سیستمی که گفته شده شبیه به V.A.T.S هست بیشتر از نظر هدف گرفتن نقاط مختلف موجودات در مبارزات بوده و ارتباطی با QTE نداره.

Killzone2
01-03-2013, 14:57
Witcher 3 concept art


یک سری concept art بسیار زیبا از شخصیت گرالت , محیط های بازی , موجودات و ... منتشر شده.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

+
یک سری اطلاعات جدید از یوروگیمر به پست اول اظافه شد...

CRIS Joon CR7
01-03-2013, 20:40
تصاویر رسمی منتشر شده توسط CD Projekt RED...
گرافیکو:n19:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mjorh
02-03-2013, 20:44
The Witcher 3 Q&A
پرسش و پاسخ از سازنده ها راجب بازی:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

marmolak kocholo
02-03-2013, 21:47
یک سری اخبار جدید از [PCGH ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])] منتشر شده، که به شرح زیر است:
The Witcher 3: Wild Hunt علاوه بر همراه داشتن قابلیت های DX11 از جمله tessellation, Global Illumination و MSAA از تکنولوژی PhysXـه Nvidia هم استفاده میکنه!
در نظر داشته باشید که به همراه داشتن قابلیت PhysXـه Nvidia علاوه بر فراهم کردن تخریب پذیری اجسام، موجب فراهم شدن فیزیک لباس (Apex) و فیزیک مایعات هم میشه...
طبق گفته این وبسایت به نقل از سازنده ها، هنوز راه طولانی در پیش است که ما طعم واقعی The Witcher 3: Wild Hunt را بچشیم
تصاویری که دیروز از بازی منتشر شده بود برپایه DX9 و رندرهای قدیمی بازی بود که CD Projekt این تصاویر را برای اثبات این موضوع که این نسخه حداقل به خوبی The Witcher 2 است، منتشر کرده بود.(با وجود این موضوع که این نسخه دنیای به بزرگی Skyrim را داراست!)
The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2014 برای PC و کنسول های نسل بعد منتشر خواهد شد...

[منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])]

Masoud King
02-03-2013, 22:37
سازنده بازی اعلام کرد که داستان اصلی 50 ساعت و داستان های جانبی نیز 50 ساعت بطول خواهند کشید و در مجموع بازی دارای 100 ساعت پلی تایم است.

همچنین سه تصویر جدید نیز منتشر شده است که در آنها از تکنیک جدید رندر کردن که قرار است در نسخه نهایی اعمال شود، استفاده نشده است:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] orse_03827_640screen.jpg&blog=1)[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mjorh
04-04-2013, 17:57
DRM B DRM !
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

CD-PROJECT تایید کرد هیچ گونه DRM یی برای بازی RPG خود تدارک ندیدن! Maciej Szczesnik طراح بازی گفته که اگه بازی قرار باشه که کرک بشه ،کرک میشه و کاری از دست ما برنمیاد !دی!

More on vg247 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]-465518)

+

منطقی !

City 17
14-04-2013, 10:53
PCGamer پیش نمایش بسیار زیبایی داشته (به همراه شات های جدید) که قسمت های مهم تر اون به این شکل هست:

- جزیره ای که پیش نمایش در اون صورت گرفته (Skelige) به تنهایی به اندازه ی کل نقشه ی نسخه ی قبلی هست که مناظر برفی این جزیره از نظر زیبایی با مناظر اسکایریم قابل قیاس هستند.
- موجودات جدیدی که از افسانه های اروپای شرقی و مرکزی الهام گرفته شدند.
- یکی از مواردی که در پیش نمایش با اون رو به رو شدند، موجودی غول پیکر بود که در بخشی از مبارزه، لنگر یک قایق را از جا کنده و از آن به عنوان سلاح استفاده می کند، به طور کلی در بعضی
از مبارزه ها خصوصا مبارزه با موجودات عظیم الجثه تر، هوش مصنوعی به صورت داینامیک بوده و موجود مورد نظر به طور مداوم به دنبال استفاده از اجزای محیط علیه گرالت هست.
- رفتار موجودات بسته به شرایط آب و هوایی متغیر بازی تحت تاثیر قرار می گیرد، بعضی از موچودات در شب دسته های بزرگ شکل می دهند، قدرت گرگینه ها در حالت ماه کامل افزایش پیدا می کند.
- در قسمتی از مسیر، گرالت با تعدادی دزد که با صدای بلند در حال جشن گرفتن یکی از دزدی های اخیر خود هستند مواجه می شود، وقتی حضور گرالت را احساس می کنند، با صدای بلند شروع به
تمسخر گرالت می کنند، در این حالت تصمیم درگیر شدن/نادیده گرفتن دزدها به عهده ی بازیبار هست که می تواند موجب ایجاد/از دست دادن یک خط ماموریت جدید بشود.
- در قسمتی از ماموریت مورد بررسی که گرالت برای سفر به جزیره ای مشخص سوار بر قایق می شود، امکان کنترل کامل قایق و سفر به هر نقطه ی دلخواه دیگر به جای جزیره مورد نظر نیز وجود دارد
(آزادی عمل در عین ماموریت اصلی)، آدام بادوسکی ادعا می کند که در طول بازی به هر منطقه ی قابل رویتی می توان سفر کرد. (از مواردی که همیشه تاد هاوارد روی اون تاکید داره، شاید مهم ترین برگ برنده اسکایریم!)
- تصمیم گیری های در طول هر ماموریت همچنان عواقب مهمی دارند، تنها تفاوت اینکه تاثیر عواقب این تصمیم گیری ها بیشتر در حوزه ی مناطق مربوطه خواهد بود (بیشتر تصمیم ها لوکالیزه شده)
- آدام بادوسکی می گوید که یک شهر می تواند در اثر کارهای گرالت به طور کامل نابود شود یا نجات پیدا کند (موردی که در مراحل اولیه ی تولید اسکایریم هم دیدیم اما عملی نشد!)
- در نهایت تصمیم های بازیباز برای گرالت باعث شکل دادن یکی از سه پایان بازی می شود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

برای هایپ بیشتر:
از موارد دیگه به شهری بزرگی به نام Novigard اشاره شد که گفته میشه از نظر تعداد توطئه گرها، ترورها و به طور کلی دسیسه ها با رمان Game Of Thrones قابل قیاس هست!

halflife g
25-04-2013, 19:32
بازي مولتي پلير نخواهد داشت....دقايقي قبل خبرش تو neogaf منتشر شد :


CD Projekt RED have abandoned plans for a multiplayer game in the third part of their flagship RPG series. Witcher 3 will be entitled only to a single judge. The creators felt that the game has no place in a meaningful multiplayer mode, because it ultimately abandoned. Instead, the focus will be on attenuating the addictive and non-linear storytelling

.

Arrowtic
26-04-2013, 17:54
سوالات بی جواب زیادی درباره این بازی وجود دارند.چه طور خودش رو برای نسل بعدی آماده میکنه؟آیا سیستم نبرد خودش رو برای گیمر های تازه وارد راحت تر میکنه؟
از اونجایی که جواب ها رو نمیدونستیم مستقیما پیش یکی از سازندگان بازی یعنی Paweł Sasko طراح کوئست ها و مراحل بازی رفتیم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

اول از همه , شما چه چیزی رو مهیج ترین ویژگی بازی میدونید و و چطور شد که اون رو ساختید ؟
ما چیز های زیادی رو در بازیمون ساختیم و قرار دادیم و واقعا سخته که بخوام یکیو انتخاب کنم.اما اگه مجبور باشم هسته اصلی بازی رو انتخاب میکنم : یک یک تجربه Open World که توسط داستان جون گرفته.ما به دو هدف میخوایم دست پیدا کنیم : این که به گیمر آزادی کامل بدیم و همچنین اون رو در داستان درگیر کنیم.
در بازی های دیگمون نشون دادیم که توانایی اجرای داستان در محیط نیمه Open-World رو داریم.ولی این بار گیمر رو کاملا آزاد گذاشتیم که در یه لحظه چندین داستان رو ادامه بده(و یا ادامه نده).
دو بازی آخر به ما یاد دادند که انتخاب های معناداری رو برای پلیر در بازی بذاریم اما این بار پلیر ها حتی بیشتر از اون رو تجربه خواهند کرد.ما گیمر هستیم.گیمر ها بخش مهمی از زندگی ما هستند و خیلیای ما دوست داریم که یک RPG کاملا آزاد و دارای داستان فوق العاده رو تجربه کنیم.ما چنین بازی رو پیدا نکردیم پس به این نتیجه رسیدیم که ما هستیم که باید چنین بازی رو بسازیم و آماده بازی بکنیم.و داریم همین کار رو میکنیم.

شما بازی رو به عنوان "یک RPG نسل بعد" معرفی کردید.آیا این درباره کنسول ها هست یا یه تعریف از خود بازی؟اگر درباره خود بازی هست چه چیزی این بازی رو تبدیل به چنین جهشی در این سبک کرده؟
در حقیقت,ما هیچ وقت جرئت نکردیم که خودمون بازی رو چنین چیزی صدا کنیم و این رو یکی از خبرنگارانی که دمو رو دیده بود درباره بازی گفت.البته این موضوع ما رو خیلی خوشحال کرد چرا که ما به اون فقط 1 ساعت از 100 ساعت بازی رو نشون دادیم.
اگه بخوام سخن خبرنگار رو توضیح بدم,باید به هدف یکتامون در این ژانر اشاره کنم.خیلی راحت تره که ما یه بازی خطی با داستان فوق العاده بسازیم اما ساختن دنیایی فوق العاده با داستانی فوق العاده خیلی سخت تره و ما فکر میکنیم که این کار توسط CD Projekt RED قابل انجامه.پس از انتشار Witcher 2 بازی های با داستان عالی زیادی در این سبک اومدند که با اون مقایسه میشدند.امیدواریم که با اومدن این بازی انتظارات از سبک رو برای همیشه ارتقا بدیم و عوض کنیم.

دوست دارم بیشتر درباره شایعه هایی در این رابطه که سیستم VATS بازی Fallout3 در این بازی وجود داره که به شما اجازه حمله به قسمت های مشخص بدن رو میده صحبت کنیم.این سیستم چطور کار میکنه و چرا اون رو در بازی قرار دادید؟
یکی دیگه از اهداف ما اینه که این حس رو به پلیر بدیم که اون یک witcher یعنی قاتل حرفه ای موجودات هست.کاراکتر ما,Geralt,الآن بیش از پیش به شخصیتش در رمان ها نزدیکه در نتیجه شکار موجودات و هیولاها درآمد اصلی اون هست.
اون برای همین ساخته شده,و در اون از همه چیز دیگه بهتره.اون درباره Monster ها همه چیز رو میدونه,چیزهایی نظیر رفتار های اونها,محل اختفاشون و روش های کشتنشون.برای همین ما سیستم جدیدی ساختیم,سیستمی که اسمش رو گذاشتیم Monster Hunting .اون میتونه از قدرت های ویژش استفاده کنه و هیولاها رو پیدا کنه , به محل اختفاشون بره و ازشون بیشتر اطلاعات جمع کنه و براشون تله بذاره.به طور کلی برای مقابله با هیولا هر کاری میتونه بکنه.برای همین ما این سیستم رو ساختیم.
Geralt نه تنها میتونه Monster ها رو تعقیب و پیدا کنه , بلکه اون ها رو میشناسه و نقاط ضعف و قوتشون رو میشناسه و از همه این اطلاعات در نبرد استفاده میکنه.موجودات الآن دارای قدرت های ویژه خودشون هستن و حرکات مخصوص خودشون رو اجرا میکنن اما با استفاده از معلومات Geralt , گیمر میتونه به نقاط حساس اون ها آسیب بزنه و از حملاتشون جلوگیری کنه.
برای مثال پلیر ممکنه که با دشمنی که توانایی پرتاب سم داره روبرو بشه , در نتیجه اون به غده ی سم ساز اون حمله میکنه و اون رو از کار میندازه.تارگت کردن و حمله کردن به بخش های مخصوص بدن دشمن جز بخش های مهم سیستم نبرد بازی هست.ما عقیده داریم که تمام این موارد به گیمر این حس رو میدن که یک Witcher واقعی هست و برای همین این سیستم رو ساختیم و تا موقعی که از همه نظر بی عیب و لذت بخش بشه روش کار میکنیم.

آیا این سیستم نبرد رو راحت تر نمیکنه؟ما بازی های RPG زیادی که بر پایه استراتژی بودن رو دیدیم که به یک بازی و RPG اکشن راحت تر تبدیل شده اند.آیا The Witcher3 هم اینطور میشه؟
ما میخوایم که کارهایی که در Witcher 2 انجام دادیم رو پیشرفته تر کنیم ولی سیستم رو به طور کامل تغییر نمیدیم.ما چندین سیستم جدید به نبرد بازی اضافه کردیم و به لطف این سیستم ها نبردهای بازی زیباتر و روان تر شدن.تعداد انیمیشن های Geralt رو از 20 به 96 افزایش دادیم و سر دو چیز وقت بسیار زیادی رو صرف کردیم : چرخش شمشیر و حرکت دوربین در نبرد ها.
برای هر کدوم این تغییرات ما چند نمونه اولیه آماده کردیم و در اختیار تمام اعضای CD Projekt RED گذاشتیم و بعد نظرشون رو بررسی کردیم و بهترین رو انتخاب کردیم.این سیستم نبرد فعلی که ما در دست داریم بسیار زیبا تر و راضی کننده تر از سیستم نبرد در نسخه های قبل هست.
بنابراین بله ما یکی از کارهامون ملموس تر کردن سیستم نبرد بوده ولی این به معنای راحت تر شدنش نیست.ما میدونیم که گیمرهامون بالغ و خواستار بهترین کیفیت و چالش های فراوان هستند و حتما اون ها رو به چیزی که میخوان میرسونیم.مطمئن باشید که مرتب زدن یه سری دکمه شما رو در بازی به هیچ جایی نمیرسونه.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

چه درس هایی از نسخه های قبل بازی گرفتید و به The Witcher 3 انتقال دادید و این که چطور به روند ساخت بازی کمک کرده اند؟
در حقیقت,ما چیز های زیادی یاد گرفتیم که ساعت ها نام بردنشون طول میکشه.
اما مهمترین اونها مواردی هستند که ما از نظرات پلیر ها و طرفداران جمع کردیم.این یکی از دلایلی هست که این نسخه رو میتونیم در جهات زیادی ارتقا بدیم.یکی از بزرگترین این ها این هست که بازی برای تازه وارد ها بسیار سخت بود و همچنین در طول بازی بسیار راحت تر میشد.
بازی چالش برانگیز خواهد بود اما این به این معنا نیست که همه چیز رو از ابتدا و به صورت عمیق در دسترس خواهیم گذاشت,نه به تدریج پلیر رو با امکانات و سیستم های مختلف آشنا میکنیم.همچنین شخصیت پردازی و معرفی شخصیت هارو ارتقا دادیم و در طول داستان با اون ها بیشتر آشنا میشید و اطلاعات بیشتری دربارشون کسب میکنید.این بازی یک فصل جدا از داستان هست پس حتی پلیرهای جدید هم به مشکلی در زمینه داستان بر نمیخورن.
به هر حال,ما از داستان پیچیده و چندلایه بسیار خوشمون میاد و پلیرهای قدیمیمون به محض آشنایی بیشتر با داستان حس همیشگیشون دوباره به سراغشون میاد.ما داریم تلاش بسیار میکنیم که بین این نسخه و نسخه های قبل ارتباط به گونه ای باشه که پلیرهای جدید به مشکل برنخورند و پلیرهای قدیمی هم با دیدن این ارتباط لبخند رو لبشون بیاد.
یکی دیگه از درس های مهمی که گرفتیم اهمیت یک سیستم Inventory و رابط کاربری عالی و کامل هست.این بار در این زمینه ما اشتباهی نمیکنیم و به همه چیز این کار خوب فکر کردیم.

از Skyrim به عنوان یکی از منابع الهام بخشی این بازی یاد میشه , اما در چه زمینه هایی این دو مقایسه خواهند شد؟
Witcher هم یک بازی Open World با فضایی فانتری هست پس توسط گیمرها و منتقد ها این دو بازی بسیار مقایسه خواهند شد.
Skyrim یک بازی فوق العاده هست و بین سازنده های بازی ما هم طرفدارای بسیار زیادی داره.و یکی از کارهایی که سری Elder Scrolls به خصوص اسکایریم به خوبی انجام دادن,آشنا کردن و علاقه مند کردن گیمر های بسیار زیادی با دنیای RPG هست.پلیرهایی که خودشون RPG باز بودن هم شروع به گشت و گذار استان های شمالی Cyrodill کردند.به علاوه من خودم از جمله کسایی بودم که به آهنگ اصلی Dragonborn به مدت طولانی 10ساعت پشت سر هم گوش کردم.
اما Witcher 3 یک بازی متفاوت هست.این بازی هنوز حس و حال Assassins of Kings رو در خودش داره اما در یک سیستم جدیدتر.اسکرین شات هایی که شما دیدید همه از یه سرزمین به نام Skellige هستند و بسیاری از منتقدین از این نظر بازی رو مقایسه کردن اما کاری که ما کردیم این هست که به هسته بازی یعنی کتاب های Andrzej Sapkowski وفادار موندیم.
البته ما تصمیم گرفتیم که بازی فقط در یه محیط نباشه و Skellige شمالی فقط قسمتی از دنیای بازی ما هست.در بازی تمدن های متفاوتی خواهیم دید که فقط شامل تمدن اسکاندیناوی نیستند.
اما تفاوت بزرگتر و اصلی این هست که داستان بازی ما کاملا بر پایه پلیر هست و محیط بازی چیزی فراتر از یک صحنه هست.داستان بازی یکتا هست و ما موقعیت های زیادی برای انتخاب قرار میدیم که از نظر اخلاقی خاکستری محسوب میشن و کل رفتار جهان بر پایه این ها هست.
ما میخوایم که گیمر نقش زیادی در داستانی که میبینه داشته باشه.ما همچنین ثابت کرده ایم که در ساخت شخصیت های به یاد ماندنی تبحر داریم و در Wticher 3 حتی بیش از این به این موضوع توجه داشته ایم.در بازی NPC فقط یک عروسک نیست که دیالوگ هایی رو تکرار کنه و از یاد گیمر بره.ارتباط بین Geralt و بسیاری از کاراکتر های بازی حس واقعی بودن میدن و شما اون ها رو فراموش نمیکنید.

CD Projekt RED اعلام کرده که بازی از اسکایریم بهتر خواهد بود و حتی اسکایریم رو یک بازی عادی خطاب کرده,چیزی که خیلی از طرفداران به مذاقشون خوش نیومد.در چه زمینه هایی شما اسکایریم رو عادی و عمومی میدونید و Witcher 3 چچه طور میخواد اونا رو ارتقا بده؟
Bethesda روی اسکایریم وقت زیادی گذاشته و روی همه جزئیات کار کرده,هیچ شکی در اون نیست.بازی گیم پلی بی انتهایی داره اما کوئست ها به صورت خودکار ساخته میشن و ما چنین چیزی رو هیچ وقت نخواهیم گذاشت.
ما در ساخت دو نسخه قبلمون ساعات بسیار زیادی رو روی کوئست ها صرف کردیم تا پلیر ها بدونند که همه چیز توسط دست ساخته شدند و این که ما به وقتی که سر بازی میذارن اهمیت میدیم.من به عنوان سازنده کوئست برام خیلی مهمه که هر کوئستی حتی کوئست های کوچیک ماجراجویی و داستان خیلی عالی در خودشون داشته باشن.

CD Projekt RED به خاطر این که از امکانات پلتفرم بازیش نهایت استفاده رو میبره.حالا که شما اعلام کردید که روی پلتفرم های نسل بعد هم کار خواهید کرد,این برای بازی به چه معنایی خواهد بود؟
ما به صورت کامل از انجین جدیدمون یعنی REDengine 3 استفاده خواهیم کرد.با رندرر(Renderer) جدیدمون ما میخوایم به بهترین کیفیت ممکن برای بازیمون دست پیدا کنیم.همچنین پلیر ها میتونند به خاطر سیستم نرم افزاری ما و سخت افزار های بهتر در موقع ریلیز بدون دیدن هیچ لودینگی به بازی بپردازن.

آیا از امکانات یکتای PS4 استفاده ای میبرید؟اگر جواب بله هست از چه امکاناتی؟
سونی هنوز زیاد درباره ویژگی و امکانات جدید PS4 صحبت نکرده در نتیجه لذت این کار رو ازشون نمیگیرم.Witcher3 برای تمامی پلتفرم های High-End در لحظه ریلیز قرار خواهد داشت و ما مانند Witcher2 بازی رو پورت نخواهیم کرد.به این معنا که روی هر پلتفرم از ویژگی های مخصوص خودش استفاده خواهیم کرد.

در هنگام ریلیز,PC ها هم بسیار قدرتمند تر از الآن خواهند بود و توانایی بالایی خواهند داشت برای مثال بازی Crysis 3 .فکر نمیکنید که این موضوع کنسول های خانگی رو در معرض خطر قرار میده؟آیا کنسول ها فواید مخصوصی دارند؟
PC یک پلتفرم فوق العاده بدون تازیخ انقضا هست و همیشه در حال پیشرفت هست و حتی در دهه های گذشته که روند رشد کندتر بوده باز هم از بیشتر کنسول ها قدرتمند تر بوده اند.سوال اینجاست که چرا سازنده ها اصلا برای کنسول ها بازی میسازند؟
یکی از دلایل این هست که گیمر های بسیار زیادی هستند که از استایل و کنترل بازی های کنسول بیشتر خوششون میاد و همچنین اینکه همه بازی هایی که برای کنسولتون وجود دارند قابل بازی خواهند بود و نیازی نیست که سخت افزار کنسولتون رو ارتقا بدید.
در ابتدای نسل بعدی ما تفاوت زیادی نخواهیم دید اما در طول زمان(شاید 5 سال) تفاوت ها آشکار میشن.در اون موقع کدوم قوی تر خواهد بود؟خیلی دوست دارم که بدونم.

منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] rnt.html)
ترجمه از خودم

City 17
26-04-2013, 19:05
بازي مولتي پلير نخواهد داشت....

دو روز پیش از طرف Forbes ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])مصاحبه ای با Tomaszkievicz (خیلی اسم سختی داره:n02:) انجام شده بود که اتفاقا به همین مورد هم اشاره شده بود.
این رو دیروز اومدم پست بدم به طرز عجیبی پست نیومد:n13:

توی یکی از قسمت ها در راستای صحبت های همیشگی راجع به DRM-Free بودن بازی، مورد جالبی مطرح شد:




There will always be people who don’t have money and will download our games from torrents. But I believe that if they will have more cash in the future, then they will buy our next titles to help us fight for gamers’ rights

که احساس گناه پایرسی رو خیلی کمتر میکنه ... اگه امکانش بود شماره ی بعدی حتما اوریجینال تهیه بشه که طبق صحبت های بالا قبلی ها هم بخشیده بشه:n02:

M-Gamer
12-05-2013, 17:56
خیلی منتظر اطلاعات بیشتر ازشم

manuelcalavera
12-05-2013, 18:01
که احساس گناه پایرسی رو خیلی کمتر میکنه ... اگه امکانش بود شماره ی بعدی حتما اوریجینال تهیه بشه که طبق صحبت های بالا قبلی ها هم بخشیده بشه:n02:

ولی جدا" من اگه دلار در میاوردم، حتما" بازی هایی که برام با ارزش بود رو میخریدم.

halflife g
12-05-2013, 19:34
ولی جدا" من اگه دلار در میاوردم، حتما" بازی هایی که برام با ارزش بود رو میخریدم.
بهترين راه براي حمايت از سازنده واسه كسايي كه نمي تونن ٦٠ دلار بپردازن(مخصوصا واسه اكثر ما ايراني ها)همين DLC ها و يا خريد تو زمان تحفيف هستش

مثلا من خودم كه ٦٠ دلار ندارم يا نمي خوام بدم عوضش ميرم يه DLC تو لايو يا استيم مثلا 5 دلاري بازي رو ميخرم(كه به پول ما ميشه 15 تومن) يا مثلا وقتي تو استيم يا لايو يا PSN تخفيف راه انداختن خيلي از بازيها رو ميشه به 5 يا 10 دلار خريد......البته درسته اين اصلا جاي اون 60 دلارو نمي گيره ولي حداقل به جاي اينكه هيچي به سازنده نرسه چند دلار كه بهشون ميرسه:n06:


.

marmolak kocholo
08-06-2013, 08:43
اولین تصاویر DX11 بازی:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

+

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

گرالت رو نگاه!! چقدر عوض شده...(پیر و جا افتاده) : ( !!

MOST ANTICIPATED GAME !!!!!!!!!!!

GOTY سال بعد... : ) بوکمارک کنید D:

™...
11-06-2013, 00:16
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تریلر گیم پلی بازی در نمایشگاه E3

دانلود با کیفیت FULL HD :
لینک مستقیم 1 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
لینک مستقیم 2 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Layken
11-06-2013, 14:13
از جمله تک نمایش هایی بود که خیلی خوشم اومد ازش و لذت بردم

CD Projekt Red داره یک شاهکار دیگه رو میسازه ، یک لحظه وقتی به حضور با گرالت پیر در یک محیط بزرگ و پر جزییات فکر می کنم به شدت هایپ میشم و انتظار سخت میشه

فقط یک نکته الان CD Projekt Red روی دو تا پروژه همزمان کار میکنه ؟‌ منظورم سایبرپانک هستش ، امیدوارم لطمه ای به هر دو بازی نخوره و هر دو عالی ظاهر بشن

City 17
11-06-2013, 14:33
نمایش نسبتا کوتاه بود ولی همون نمای ابتدایی از یه محیط وسیع(دنیا)، خرابی هایی که The Wild Hunt به بار آورده بودن(داستان) و مبارزه های تاکتیکی و با دقت و جزئیات بیشتر(گیم پلی) کافیه که برای من Most Anticipated سال بعد باشه.


فقط یک نکته الان CD Projekt Red روی دو تا پروژه همزمان کار میکنه ؟‌ منظورم سایبرپانک هستش ، امیدوارم لطمه ای به هر دو بازی نخوره و هر دو عالی ظاهر بشن


دو تا تیم جداگانه همزمان روی هر دو تا عنوان کار می کنن، البته گفته شده بود که بعد از پایان مراحل ساخت ویچر 3 توی فرصت باقیمونده تا انتشار سایبرپانک احتمال پیوستن اعضای تیم اول به تیم دوم هم وجود داره.

Altairezio
14-06-2013, 06:30
اسکرین شات های فوق العاده و جدید از بازی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Layken
14-06-2013, 13:55
همون طور که خودشون گفته بودن به خوبی دارن روی طراحی باس فایت های بازی کار میکنن که نمونش همین عکس هست

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

واقعا اوج طراحی هنری رو میشه تو این عکس احساس کرد ، رنگ پردازی واقعا پویا و عالی انجام شده

™...
14-06-2013, 15:10
تصاویر هنــــری .

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Altairezio
28-06-2013, 10:33
عکس های جدید از بازی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

City 17
02-07-2013, 15:18
Oli Welsh طی بازدیدی که از استودیو داشته، شاهد نمایش یک ساعته از گیم پلی بوده:

طبق صحبت های Welsh موردی که بیشتر از همه شما رو متحیر می کنه توجه زیاد سازنده ها به حرفه ی اصلی گرالت یعنی شکار موجودات ناشناخته و کسب درآمد از این راه هست، در جای جای دنیای عظیم این نسخه (بزرگترین دنیا در بین بازی های تک نفره) موجودات عجیب و غریبی طراحی شده و پیدا کردن و مبارزه با این موجودات حین گشت و گذار و ارتباط اونها با ماموریت های جانبی از جذاب ترین بخش های گیم پلی خواهد بود.

به عنوان نمونه Welsh به صورت اتفاقی با موجودی با چشم روبرو میشه که با چشم سومش گرالت رو هیپنوتیزم می کنه و قسمت عمده صفحه نمایش به رنگ سیاه در میاد:n19:
بعد از مدتی مبارزه با این موجود و تضعیف اون، گرالت رو Stun می کنه و به سمت پناهگاهش فرار می کنه، که در ادامه، تعقیب و از پا در آوردن این موجود در پناهگاهش بخشی از یک ماموریت جانبی دیگه رو تشکیل میده.

طبق شواهد و قرائن صحبت ها در مورد این موجوده که قبلا شات اون منتشر شده بود:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نمونه های دیگه ای هم در منبع عنوان شده که خوندنش خالی از لطف نیست [منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])]

wrath of god
05-07-2013, 14:47
نه نه نه نه نه نه نه .خیلی بده شما مگه wicher 2 رو یادتون نمیاد .صحنه های بد اموزی داره.نوش جون طرفداراش.ازش حالم به هم می خوره:n21::n21::n21::n21::n21::n21::n21::n21::n 21::n21::n21:
حاظرم بمیرم ولی دیگه نگیرم.:n30::n30::n30::n30::n30::n30::n30::n30 ::n30::n30:

manuelcalavera
05-07-2013, 14:55
^
آدم مریض کم نداریما ...

City 17
22-07-2013, 14:25
Tomaskiewicz در طی پرسش و پاسخی با StickSkills ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])عنوان کرده که نرخ ماموریت بر پیکسل (یکجور واحد نشون دهنده تراکم ماموریت ها) بسیار بالاست، تیم ویژه ای برای طراحی ماموریت های جانبی
متناسب با فضا و فولکلور هر منطقه و هم سو با داستان اصلی در نظر گرفته شده، سعی شده هر NPC داستان مختص خودش رو داشته باشه و ماموریت های ساختگی، رندم و بدون عواقب واقعی
(بر خلاف بخش عمده ای از ماموریت های نقش آفرینی های اوپن-ورلد و به خصوص سری The Elder Scrolls) وجود نخواهد داشت، بلکه تا اونجا که امکانش وجود داره ماموریت ها "غیر کلیشه ای" بوده و
تاثیرات دائمی (و نه صرفا تصمیم گیری های "تو خالی") روی سرنوشت هر منطقه می گذارند. او همچنین عنوان کرده که هدف اصلی این گونه از تصمیم گیری های "تاثیرگذار" در ماموریت های جانبی،
جلوگیری از کم شدن تنش و هیجان در اثر روی آوردن به اوپن-ورلد و ابعاد بزرگ دنیای طراحی شده و وفادار موندن به اولویت همیشگی استودیو یعنی "داستان محور" بودن هست.

[نمونه ای ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])] از یکی از ماموریت های جانبی که در دموی 45 دقیقه ای پشت درهای بسته در E3 به نمایش در اومده:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در یکی از ماموریت های جانبی، گرالت به روستایی وارد میشه که مردم اون اداعا می کنند که یک "روح جنگلی" مردم روستا رو تسخیر کرده، بزرگان روستا معتقدند که این روح باید مورد پرستش و ستایش
قرار بگیره و بازگشت به رسوم گذشته بهترین راه هست، در حالی که جوانان روستا معتقدند که این روح تهدید جدی به حساب میاد و باید از میان برداشته بشه. گرالت بعد از قبول اینکه در ازای دریافت مبلغی
به مردم روستا کمک کنه، باید با یکی از دو گروه بزرگان/جوانان روستا به توافق برسه، در نمایش نشان داده شده در E3 گرالت حالت دوم رو انتخاب کرده و به دنبال کشتن موجود راهی جنگل میشه و بعد از
پیدا کردن نشانه هایی از این موجود، به این پی می بره که موجود یک Leshen هست، موجوداتی که برای جلوگیری از مرگشون همیشه قربانی رو نشان گذاری کرده که توی این مورد خاص،"نامزد" سردسته
جوانان روستا فرد نشان گذاری شده هست که برای این مورد سردسته جوانان روستا به نام Sven حاضر میشه از نامزد خودش بگذره...در نهایت گرالت اون موجود رو نابود می کنه اما وقتی به روستا بر می گرده
با صحنه عجیبی مواجه میشه، جوانان روستا قتل عامی راه انداختند و کنترل روستا رو در دست گرفتند و همه این ها صرفا یک ماموریت جانبی هست!

جالب تر اینکه در صورتی که چند ماه بعد(از نظر واحد زمانی بازی) از اون روستا بازدید بشه، روستا در اثر درگیری های داخلی زیاد ضعیف شده و از بیرون مورد هجوم قرار گرفته و تبدیل به یک مخروبه خالی از سکنه شده!
در واقع ماموریت های جانبی می تونند به اندازه ماموریت های اصلی روی سرنوشت مناطق مختلف دنیای بازی تاثیر گذار باشند.

City 17
13-08-2013, 16:24
خبرهای خوبی در راهه!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

وبسایت رسمی بازی یک Countdown قرار داده و قراره تا فردا یک رونمایی جدید داشته باشیم[اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])] (هنوز مشخص نیست دقیقا از چه چیزی قراره رونمایی بشه)
در همون صفحه لینک دانلودی هم قرارداده شده [Download Goodies ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])] که شامل تعدادی Wallpaper و آهنگ مرتبط با Witcher 3 میشه.

brain
14-08-2013, 14:32
این countdown تموم شد .... من نتونستم بگیرم ویدئو رو..... یکی بگیره آپ کنه بی زحمت که دارم دق میکنم ....:31:


ادیت : پیداش کردم ، مستقیم هم کردم ، بگیرید ببینید که از کفتون رفته :31:

کیفیت 1080 حجم 63 مگ
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 4


کیفیت 720 حجم 32 مگ
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 4

City 17
15-08-2013, 11:15
CGI زیبایی بود، Killing Monsters هم انتخاب اسم جالبی بود، در حالی که ذهن ها رو بیشتر به سمت حرفه اصلی گرالت برده بود...

اول فکر می کردم همراه گرالت، تریس باشه اما بعد از شنیدن اون صدای بم کنجکاو شدم ببینم این شخصیت جدید کیه!

دوستان اون پکیج Wallpaper و موسیقی Witcher 3 که دو پست بالاتر هست رو از دست ندن، خیلی حرکت Indie ـی بود از سمت CDPR :n02:

™...
22-08-2013, 11:29
تصاویر جدید ...

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mjorh
19-09-2013, 23:43
تریلری از TGS :

TGS WITCHER 3 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

City 17
24-09-2013, 20:51
تریلری از TGS :

TGS WITCHER 3 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



همون تریلر E3 بود با زیرنویس ژاپنی!:n02:



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Charles Dance بازیگر سرشناس انگلیسی و بازیگر نقش Tywin Lannister در سریال Game Of Thrones هم در Witcher 3 حضور خواهد داشت.
او در نقش Emhyr var Emreis امپراتور سرزمین Nilfgaard ایفای نقش خواهد کرد!

Marcin Blacha سرپرست نویسندگان Witcher 3 در این مورد می گوید: "چارلز بهترین گزینه ممکن برای ایفای نقش امپراتور قدرتمند Nilfgaard است."
"امکان کار با چنین بازیگر موفق و شخصیت پر جذبه ای رویای اعضای تیم شاغل در RED است که تحقق پیدا کرده!"

+

مصاحبه با Jakub Szamalek از اعضای تیم نویسندگان Witcher 3 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mjorh
24-09-2013, 21:15
همون تریلر E3 بود با زیرنویس ژاپنی!:n02:

اوه ! واقعا ؟ :n02:

شرمنده پس ....


Charles Dance بازیگر سرشناس انگلیسی و بازیگر نقش Tywin Lannister در سریال Game Of Thrones هم در Witcher 3 حضور خواهد داشت.

چه شود :n12:

City 17
30-09-2013, 15:02
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ماتیاس توماشکیـِویچ، طراح ارشد ماموریت های بازی در Eurogamer Expo حضور داشت و توضیحاتی راجع به مراحل طراحی Witcher 3 داد و در انتها پرسش و پاسخی داشت با افراد حاضر:

یکی از موارد جدیدی که مطرح شد این بود که از اونجا که اعمال همزمان یک داستان پیچیده و پر از جزئیات (هم سطح با عناوین قبلی) و در کنار اون ماموریت های جانبی بسیار زیاد در یک دنیای
عظیم، ممکنه از نظر پیچیدگی های داستانی و ارتباط بین گروه های مختلف درون داستان دردسر ساز بشه، خصوصا که داستان در ادامه دو شماره قبل هست، برای جلوگیری از این مشکل یعنی
گم کردن خط داستانی و درک بهتر موارد مرتبط با اون دو بخش ویژه در نظر گرفته شده:

- مورد اول یک Storybook که دفترچه in-game هست که هسته داستان و ماموریت های اصلی با استفاده از انیمیشن های جذاب از هر بخش و دیالوگ های مهم پوشش داده میشه، به شکلی
که در یک نگاه به عکس ها و دیالوگ ها بشه کلیات خط داستانی رو مرور کرد.
- مورد دوم Falshback های متعددی هست که از در قالب انیمیشن بخش هایی از موارد مهم داستانی دو عنوان قبل رو پوشش میده(این مورد رو در Witcher 2 هم داشتیم، اما اینجا گسترده تر هست)

ادعا شد که به کمک این دو مورد برای افرادی که با این سری آشنایی ندارند هم روند داستانی قابل فهم میشه.

در مورد ابزار مادینگ گفته شد که کار با اون راحت تر میشه و البته نسبت به شماره قبل زودتر عرضه میشه.

در مورد سیستم عامل جدید Valve یعنی SteamOS و احتمال ساخت عناوین جدید برای اون در آینده هم سوال شد که گفته شد این مورد در CDPR مطرح شده و علاقه مندی هایی وجود داره اما
توی این مقطع جزئیات بیشتری رو نمیشه داد.

+

نکته جالب دیگه ای که آقای توماشکیـِویچ مطرح کرد: استودیوی جدیدی که CDPR مدتی پیش در کراکف تاسیس کرد در حال کار روی عنوان جدیدی هست، البته اطلاعات بیشتری رو نمی تونم بدم!
با این حساب CDPR هم زمان در حال کار روی سه عنوان هست.

City 17
11-10-2013, 23:50
طبق قراردادی که بین CDPR و Dark Horse (از ناشرهای بزرگ کمیک در امریکا) سری کمیک های Witcher در راه هست!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Geralt of Rivia as he is travelling near the edge of the Black Forest, in the land of the Angren...
There he meets a widowed man whose dead and murderous wife resides in an eerie mansion known
as the House of Glass. With its endless rooms and horror around every corner, Geralt will have to
...use all his witcher prowess to solve the manor’s mystery and survive

شماره اول این کمیک ها در 19 مارچ 2014 در دسترس خواهد بود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

City 17
30-10-2013, 20:23
چند روز پیش در 6 اُمین سالگرد تولد این سری، CDPR اعلام کرد که تا به حال 6 میلیون نسخه از این سری به فروش رفته.
مدتی که طی اون Red از "هیچ" به جایی رسیده که در E3 به عنوان یکی از شاه عنوان های کنسول های نسل بعد دعوت میشه.
آرت زیبای 6 سالگی Witcher

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Witcher از نگاه آمار و ارقام:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


بعد از شنیده شدن زمزمه های حضور Namco Bandai و Warner Bros به ترتیب به عنوان ناشر اروپا و ناشر امریکای شمالی Witcher 3
و گمانه زنی هایی که راجع به امکان وجود DRM توسط ناشرهای جدید شکل گرفته بود، مجددا روی DRM-Free بودن اون تاکید شد[منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])]

pharm
18-11-2013, 01:22
witcher 2 که صحنه هاش خیلی بد تر از GTA 5 بود
بازیش هم پیچیده پر باگ بود من که دل خوشی ندارم ازش

mjorh
18-11-2013, 18:46
witcher 2 که صحنه هاش خیلی بد تر از GTA 5 بود
بازیش هم پیچیده پر باگ بود من که دل خوشی ندارم ازش

خب برا همین رده سنی تعیین میکنن!

باگ هم من خیلی کم دیدم ...

City 17
23-11-2013, 18:16
تریلر جدیدی از بازی در جریان مراسم VGX یا VGA سابق پخش میشه و برای دیدن اون باید تا 7 دسامبر صبر کنید.
بخش های کمی از تریلر از [اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])] قابل دیدن هست. (شروع از 10:23)
دو GIF کات شده از نمایش GT:

مبارزه با یک Griffin ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
+
گرالت در مرداب ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) (شبیه به یکی از لوکیشن های ویچر 1)

City 17
27-12-2013, 18:01
تبریک سال نو میلادی از طرف تیم CDPR

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
اگه احیانا تریلر VGX رو از دست دادید، یا اگه نسخه کم کیفیت اون رو دیدید و اگه مشکل کمبود حجم ندارید،
توصیه می کنم این نسخه 1080p با صدای 5 کاناله که تیم CDPR چند روز بعد از مراسم عرضه کردن رو ببینید:

VGX Trailer - Duration: 1:15 - 228MB ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

City 17
30-01-2014, 21:04
عکس های جدید (برای دیدن سایز 1080*1920 روی عکس ها کلیک کنید)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

MR.CART
06-02-2014, 19:59
اقا 2 تا سوال دارم:1.تاریخ انتشار این بازی کیه؟2.من میخواستم بدونم چجوری میشه نظرمو بفرستم واسه سازنده های سایت که بدونم واقعا بدستشون میرسه و میخونن؟

MR.CART
07-02-2014, 00:46
بوووو یعنی کسی نیس جواب بده؟

Layken
07-02-2014, 20:22
اقا 2 تا سوال دارم:1.تاریخ انتشار این بازی کیه؟2.من میخواستم بدونم چجوری میشه نظرمو بفرستم واسه سازنده های سایت که بدونم واقعا بدستشون میرسه و میخونن؟

هنوز تاریخ انتشار دقیقی از بازی گفته نشده ولی به احتمال زیاد همین سال 2014 بازی ریلیز میشه.

برای ارتباط چند تا راه هستش ولی قطعی که به دستشون برسه معلوم نمیشه.
یکی این که اینجا خود سایت بازی هستش [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] میتونید عضو شید و در فرومش شرکت کنید و جستجو کنید راه های ارتباطی داره.
یکی هم در فیـــــــ س بوک اگه ویچر یا استدیو CDP رو سرچ بزنید پیج مخصوصشون رو میتونید پیدا کنید و با لایک کردن یا عضو شدن در پیج این استدیو میتونید در بخش کامنت ها نظراتتون رو بیان کنید.
این ها تنها راه های ارتباطی هستند که به نظر من میرسه.

Layken
09-02-2014, 14:56
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

bad News ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
دو تن از طراحان ارشد گیم پلی The Witcher 3 استدیو CDP را ترک کردند.
طی خبری که منتشر شد تغییراتی در استدیو CDP صورت گرفت که اقای Marek Ziemak تهیه کننده و اقای Maciej Szczesnik طراح ارشد گیم پلی استدیو CDP را به مقصد یک استدیو مستقل بازی سازی به نام 11 bit ترک کردند.
اقای Szczesnik خالق فرانچایز Anomaly در این باره می گوید: « این موقعیت بسیار هیجان انگیز است برای شروع خلق یک دنیای جدید با تفکرات جدید است » ایشان هم اکنون در استدیو جدید بر روی یک پروژه انونس نشده در حال کار هستند.

فعلا هنوز مشخص نشده که ایا کار این دو فرد بر روی The Witcher 3 تمام شده بود یا نه و منتظر پاسخی از سوی CDP هستیم.

+
یک سری تصاویر جدید از طراحی های مختلف شخصیت Gerlat نیز در سایت منتشر شده. ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

City 17
04-03-2014, 18:25
نظرات Hililer مسئول بخش استرالیا VG247 راجع به بیلدی از بازی که مربوط به حدود 6 ماه قبل میشه:

The Witcher 3′s landscapes make Skyrim look extremely last-gen
The Witcher 3′s ocean makes Assassin’s Creed 4 look distinctly cross-gen

اما انیمیشن ها در عین پیشرفت نسبت به قبل هنوز جای کار داشته و با سطح ایده آل فاصله داشته.

Layken
11-03-2014, 22:04
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بازی تا فوریه سال 2015 تاخیر خورد.
CD Projekt اعلام کرد که بازی تا سال 2015 تاخیر خورد و در این باره توضیح دادند که (ما برنامه ریزی کرده بودیم تا بازی را در سال 2014 منتشر کنیم اما بر طبق مشورت هایی که در بین تیم انجام شد این تصمیم گرفته شد تا چند ماه اضافه دیگر بر روی بازی کار شود تا در این مدت بازی به ان کیفیتی برسد که انتظار ان را داریم.)

منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

manuelcalavera
17-04-2014, 14:19
پس ویچر به GOTY امسال نمیرسه ...
لااقل Dragon Age رو ببینیم امسال ... دلم شدیدا" یک اپیک خاطره انگیز میخواد. Dark Souls که دنیاش از یه قهرمان دوره ... انگار تو واسه هیچکس هیچی نیستی. :n27:

halflife g
18-04-2014, 10:19
دلم شدیدا" یک اپیک خاطره انگیز میخواد. Dark Souls که دنیاش از یه قهرمان دوره ... انگار تو واسه هیچکس هیچی نیستی. :n27:

Thats is the reason I love darks souls.....:n12:

+

درمورد witcher3 هم هر چی بیشتر تاخیر بخوره به نظر من ایرادی نداره چون ادم به سازندش اطمینان داره و میدونه این تاخیر کیفیت رو حتما می بره بالا


.

manuelcalavera
18-04-2014, 18:19
Thats is the reason I love darks souls.....:n12:

.

مطمئنی خوبه ؟! یعنی ترجیح نمیدی یه شخصیتی باشی جلوی باس ها تا یک زیغی (ضیقی/ذیغی ... ) ؟! یا حد اقل به مرور زمان یه Reputation به دست بیاری ؟

halflife g
21-04-2014, 15:13
مطمئنی خوبه ؟! یعنی ترجیح نمیدی یه شخصیتی باشی جلوی باس ها تا یک زیغی (ضیقی/ذیغی ... ) ؟! یا حد اقل به مرور زمان یه Reputation به دست بیاری ؟
هر بازی یه اقتضایی داره.....تو فضای مرده و رنجور ds که حتی باسهاشام نفرین شده و بدبختن:n02:سرشناش بودن و گلادیاتور بودن کاراکتر چه فایده ای داره؟؟کاراکتر باید تو دنیا و اتمسفر بازی غرق بشه که تو ds هم همونطور

ولی تو dragon age یا witcher که همه واسه خودشون یه پا جنجگو و دلاور و گلادیاتور هستن باید کاراکتر هم سرشناش باشه تا با دنیای بازی جور دربیاد

+

البته اینم ناگفته نماند که بخاطر خلقیات خودم هم کلا دنیای و کاراکتر غمگین و رنجور و بدبخت رو بیشتر دوست دارم:n02:


.

City 17
09-05-2014, 17:10
چند روز پیش ویدئویی از نواختن سازها برای تهیه موسیقی بازی روی پیج اینستاگرام استودیو منتشر شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

امروز کاشف به عمل اومد که آهنگی که به اجرا در میاد بخشی از تِم اصلی بازی هستکه
یک تِم احساسی رو به وجود آورده. ویدئوی کوتاهی هست، توصیه می کنم حتما ببینید:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

brain
06-06-2014, 12:59
CD Projekt Red وعده ی یک نمایش 45 دقیقه ای از گیم پلی بازی را در E3 امسال داده است و دیروز هم یک پیش نمایش را به عنوان تریلر عرضه کرده است که میتوانید از اینجا تماشا کنید ، Pre E3 Trailer :[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Layken
06-06-2014, 23:10
ویدئو فوق العاده بود.
گرافیک بازی واقعا تحسین برانگیزه اصلا کل بازی تحسین برانگیزه، CDP فوق العادست و با این روندی هم که داره پیش میره فوق العاده تر هم میشه.
این بازی از همین الان نمره 10 مورد انتظارترین بازی سال 2015 من هست.

AlexMercer
07-06-2014, 16:51
من جایی خوندم که بازی در حداکثر تنظیمات گرافیکی روی رزولیشن 1920.1080 و با msaa 8x کارت گرافیکی غول geforce 780 ti رو به زانو در اوارده و فرییم ریت در کمترین مقدار 35 بوده!!!

City 17
07-06-2014, 17:38
جزئیات پیش خرید بازی به این شکل هست:

Box Edition

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
- A Blu-ray™ Disc with the game - DVDs on PC
- An exclusive CD with the official soundtrack
- The official, developer-created "Witcher Universe
- The Compendium"- A beautiful, detailed map of the in-game world
- A set of unique stickers
- A stylish, protective sleeve


Collector's Edition

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

- All the contents from the standard edition of the game
- A giant, 33x24x26 cm (10”), 100% hand painted, Polystone figure of Geralt of Rivia battling a Griffin
- An exquisite, collector-grade Witcher medallion
- A one-of-a-kind SteelBook™ box- A two-hundred-page artbook, containing breathtaking art from the game
- Huge outer and inner Collector’s Boxes you can store your Witcher merchandise in!



و نهایتا...
نسخه دیجیتالی ویژه GOG که شامل موارد زیر میشه:

- دو Key ویژه دسترسی به closed beta عنوان board-game تحت نام The Witcher Adventure Game
- نسخه دیجیتالی عنوان کلاسیک NWN Diamond Edition
- Comic Book تحت نام House of Glass
- Art Book بازی با بیش از 200 صفحه
- آلبوم موسیقی متن کامل بازی به همراه 4 تِرَک اضافه که این 4 ترک از همین امروز قابل دسترس خواهند بود.
- ویدئویی از مراحل ساخت بازی به همراه تمامی تریلرهای منتشر شده با کیفیت 1080p
- Map با جزئیات کامل بازی به همراه Art ، Avatar و Wallpaper هایی که قبلا منتشر نشده

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

و موارد دیگه ای که در آینده اضافه خواهد شد:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

از اونجا که Collector's Edition بیش از اندازه گرون قیمت هست (در حدود 140 یورو!) بهترین گزینه برای پیش خرید نسخه GOG هست که من امروز اقدام می کنم.
قیمت نسخه GOG برای اشخاصی که قبلا یکی از دو شماره قبلی بازی رو تهیه کرده باشند، با 20% تخفیف قابل پیش خریده و برای افرادی مثل من که فقط یه نسخه رو قبلا تهیه کردند، با 15% تخفیف و با قیمت 51 دلار.

+

تریلر بازی که پیش مقدمه ای بود واسه E3، واقعا پر از جزئیات و سورپرایز بود.
دو مورد که اگه رمان ها رو خونده باشید یا سریال لهستانی رو دیده باشید باهاشون آشنایی پیدا می کنید:

یکی Yennefer که معشوق گم شده Geralt هست که در Witcher 2 اشاره های مختصری بهش شد که در این شات که از تریلر گرفتم در کنار Triss و Geralt حضور داره:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
و شخصیت دیگه Ciri هست که از مهم ترین کاراکترهای سری رمان های ویچر هست، دختر بچه ای که Geralt اون رو بزرگ کرده و توانایی های ویژه ای داره از جمله می تونه در دنیاهای مختلف سفر کنه و Wild Hunt به دنبالش هست. دختر بچه ای که البته اینجا چون پلات بازی چندین سال بعد از وقایع رمان ها اتفاق می افته، بالغ شده:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تریلر بازی رو می تونید از اینجا دانلود کنید: Download ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] mp4)

hosseincode2008
08-06-2014, 20:16
این نسخه GOG چند در میاد؟ و اینکه DRM نداره یعنی عملاً فرقی نداره با نسخه های کپی دیگه؟

دانلود که نمیشه کرد از GOG پس باید کپی رو هم از بیرون بخریم اونو بازی کنیم!

City 17
08-06-2014, 21:26
این نسخه GOG چند در میاد؟ و اینکه DRM نداره یعنی عملاً فرقی نداره با نسخه های کپی دیگه؟
اگه نسخه های قبلی هیچ کدوم رو خرید نکردی فعلا توی زمان تخفیف هست و 53.99 دلاره، در آینده میشه 59.99 دلار. البته دلار paypal که حدودا 100 تومنی گرون تر از دلار معمولی در میاد.
+
آره عملا فرقی نداره به جز مواردی که اسم بردم مثل آرت بوک و موسیقی متن و ... که اونها رو هم به جز Key بازی board-game مطمئنا میشه بعدا دانلود کرد، درست مثل Witcher 2
فقط بحث حقوق تیم سازنده و اینهاست مثل هر بازی اوریجینال دیگه... اینکه DRM نداره درسته که باعث میشه فرقی با نسخه کپی نداشته باشه اما با دید مثبت بهش نگاه کن و احترامی
که برای شعور مشتری قائلند نه دید منفی که نسخه تو DRM خاصی نداره که از بقیه جدا بشه:n02:
+
از اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) می تونی تهیه کنی.

دانلود که نمیشه کرد از GOG پس باید کپی رو هم از بیرون بخریم اونو بازی کنیم!
اتفاقا خیلی خوب و راحت میشه دانلود کرد. بر خلاف استیم و مشکلاتی که استیم در داخل داره (چه از نظر سرعت و چه از نظر فیلت.رینگ) GOG همیشه لینک مستقیم بازی هایی که
خرید می کنی رو در اختیارت می گذاره توی پارت های معمولی 1 گیگی و دانلود بدون مشکل و با حداکثر سرعت هست. مگه اینکه مشکل ترافیک داشته باشی.

hosseincode2008
08-06-2014, 22:37
اگه نسخه های قبلی هیچ کدوم رو خرید نکردی فعلا توی زمان تخفیف هست و 53.99 دلاره، در آینده میشه 59.99 دلار. البته دلار paypal که حدودا 100 تومنی گرون تر از دلار معمولی در میاد.
+
آره عملا فرقی نداره به جز مواردی که اسم بردم مثل آرت بوک و موسیقی متن و ... که اونها رو هم به جز Key بازی board-game مطمئنا میشه بعدا دانلود کرد، درست مثل Witcher 2
فقط بحث حقوق تیم سازنده و اینهاست مثل هر بازی اوریجینال دیگه... اینکه DRM نداره درسته که باعث میشه فرقی با نسخه کپی نداشته باشه اما با دید مثبت بهش نگاه کن و احترامی
که برای شعور مشتری قائلند نه دید منفی که نسخه تو DRM خاصی نداره که از بقیه جدا بشه:n02:
+
از اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) می تونی تهیه کنی.

اتفاقا خیلی خوب و راحت میشه دانلود کرد. بر خلاف استیم و مشکلاتی که استیم در داخل داره (چه از نظر سرعت و چه از نظر فیلت.رینگ) GOG همیشه لینک مستقیم بازی هایی که
خرید می کنی رو در اختیارت می گذاره توی پارت های معمولی 1 گیگی و دانلود بدون مشکل و با حداکثر سرعت هست. مگه اینکه مشکل ترافیک داشته باشی.

من خودمو میگم که نمیتونم دانلود کنم (اینترنت حجمی بدون دانلود شبانه)! وگرنه به خاطر همین احترام به مشتری میخوام بخرم بازی رو که پوله بره تو جیب اونا. در واقع دوبار بازی رو میخرم: یکی از GOG که گوشه ای از شاهکاری که دارن میکنن جبران بشه. یکی هم از مغازه سر کوچه که بشینم بازیش کنم!

این تریلر آخری و sound track هاش اینقدر روم تاثیر گذاشته یعنی :‌‌دی

بعد راستی من خودم که نمیتونم مستقیماً بخرم. واسطه ای چیزی هست که من پول رو بدم به اونا، اونا برام بخرن؟

halflife g
08-06-2014, 23:00
تریلر خیلی عالی بود ولی نمیدونم چرا خیلی منو نگرفت......اون تریلر چند ثانیه ای project beast بیشتر منو گرفت(نمیدونم اصن این میازاکی طلسم کرده منو:n02:)احتمال میدم بازی میازاکی اینو مچاله کنه:n02:
ولی جدا از شوخی تریلر با این که نقصی نداشت ولی چیز خیلی جدیدی نداشت

البته dragon age هم اون روز تریلر جدیدشو دیدم به نظر جالب بود.

+

کلا رقابت مخوفی بین rpg ها شکل گرفته که اگه امسال هم fallout جدید معرفی بشه دیگه عالی میشه


.

City 17
09-06-2014, 16:05
من خودمو میگم که نمیتونم دانلود کنم (اینترنت حجمی بدون دانلود شبانه)! وگرنه به خاطر همین احترام به مشتری میخوام بخرم بازی رو که پوله بره تو جیب اونا. در واقع دوبار بازی رو میخرم: یکی از GOG که گوشه ای از شاهکاری که دارن میکنن جبران بشه. یکی هم از مغازه سر کوچه که بشینم بازیش کنم!

این تریلر آخری و sound track هاش اینقدر روم تاثیر گذاشته یعنی :‌‌دی
کارت درسته:n02:

بعد راستی من خودم که نمیتونم مستقیماً بخرم. واسطه ای چیزی هست که من پول رو بدم به اونا، اونا برام بخرن؟
آره اشخاص یا شرکت هایی که کار واریز از طریق PayPal رو انجام میدن.
فقط باید GOG id ـت آماده باشه + هزینه هر دلار PayPal روز 3360 تومن هست.
یه نمونه مطمئنشُ که زیاد ازشون خرید کردم رو بهت پ.خ. می کنم.
+

ولی جدا از شوخی تریلر با این که نقصی نداشت ولی چیز خیلی جدیدی نداشت

البته dragon age هم اون روز تریلر جدیدشو دیدم به نظر جالب بود.

+

کلا رقابت مخوفی بین rpg ها شکل گرفته که اگه امسال هم fallout جدید معرفی بشه دیگه عالی میشه


.
با اینکه مطمئنا همه این rpg ها رو تا کوچکترین ذره تست می کنم اما نمی دونم فقط برای من اینجوریه یا بقیه هم همچین احساسی دارن که توی این مورد اصولا رقابتی مطرح نیست:n02:

manuelcalavera
10-06-2014, 21:01
با اینکه مطمئنا همه این rpg ها رو تا کوچکترین ذره تست می کنم اما نمی دونم فقط برای من اینجوریه یا بقیه هم همچین احساسی دارن که توی این مورد اصولا رقابتی مطرح نیست:n02:

چرا اونوقت ؟ :D



یکی Yennefer که معشوق گم شده Geralt هست که در Witcher 2 اشاره های مختصری بهش شد که در این شات که از تریلر گرفتم در کنار Triss و Geralt حضور داره:
:

چرا پس توی تریلر با Trissـه ؟ از این انتخابیاس لابد ؟ این چه عشقیه!

City 17
10-06-2014, 21:48
با کیفیت ترین نسخه از تریلر رو (تا قبل از بیرون دادن یه نسخه از سمت استودیو) می تونید از اینجا دانلود کنید: Download ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

در مورد تریلر:

اینکه به جای نمایش یه قسمت Epic و سر هم کردن چند قسمت و درست کردن هایپ بیش از حد یه نمایش خیلی ساده از یه ماموریت monster hunting که حرفه اصلی Geralt هست گذاشتند واقعا جای تقدیر داره. حیف که نمایش 45 دقیقه ای پشت درهای بسته رو نمی تونیم ببینیم.

نقاط قوت به نظرم یکی گرافیک بود که البته روی XB1 اجرا میشد و مسلما در آینده با اجرا روی PC که پلتفرم lead استودیو هست، سطح بسیار بالاتری رو می بینیم و البته حرکات صورت که خیلی نسبت به قبل پیشرفت داشت، یه مورد دیگه صداگذاری و موسیقی متن بود که واقعا عالی کار شده بود، از زمان تعقیب و گریز Griffin و ریتم تند و در ادامه گم کردن Griffin و آروم شدن ریتم... خیلی خوب کار شده بود.

مبارزات هم پیشرفت قابل توجهی داشت، انیمیشن roll که به کلی حذف شده و جای خودش رو به جاخالی دادن و side step و back step و حرکات ریز داده که جای مانور زیادی داره و البته حرکات ظریف تری که میشه با شمشیر انجام داد، از جمله منحرف کردن تیر تیروکمانی که به سمت Geralt شلیک شد و استفاده از kick به عنوان یه گزینه دیگه در موقع مبارزه... خشونت بالای مبارزات و حتی قطع کردن اعضای بدن هم در نوع خودش جالب بود. سیستم inventory به نظر میاد تلفیقی از عناوین قبلی و diablo شده، چون با اینکه بیس شبیه به قبل هست، سیستم شبکه ای اضافه شده.

اما مواردی که هنوز جای کار داره، بعضی از انیمیشن های حرکت هست، یکی دو مورد خاص موقع مبارزات و یه مورد به خصوص موقع حرکت در سراشیبی هست که هنوز با بعضی از عنوان هایی که انیمیشن های تاپ دارن مثل AC فاصله داره، که با توجه به مدت زمان باقیمانده میشه امیدوار بود که بهتر بشه. البته بعضی از انیمیشن ها مثل صحنه ای که گرالت می پره و لبه کوه رو می گیره یا پرش و roll هایی که داشت رضایت بخش بودند.


چرا اونوقت ؟ :D
البته گفتم مطمئنا برای همه اینجوری نیست، با اینکه همشون رو تست می کنم اما برای من رقابتی مطرح نیست.
خوشبختانه هر دو استودیو هم ملاحظه کردند و تاریخ ریلیز DA هم به شکلی هست که سرگرممون می کنه تا گزینه اصلی که Witcher 3 هست فرا برسه:n02:

چرا پس توی تریلر با Trissـه ؟ از این انتخابیاس لابد ؟ این چه عشقیه!

اصولا Geralt شخصیت چند لایه ای داره، اما هم توی رمان ها و هم سریال، گزینه اصلی همیشه Yen هست:n02:
بازی توی خیلی از جاها از رمان ها پیروی نمی کنه، یکی از اونها میزان ارتباط Geralt با Triss هست، مخصوصا توی این تریلر آخر.

halflife g
11-06-2014, 15:41
با اینکه مطمئنا همه این rpg ها رو تا کوچکترین ذره تست می کنم اما نمی دونم فقط برای من اینجوریه یا بقیه هم همچین احساسی دارن که توی این مورد اصولا رقابتی مطرح نیست:n02:
واسه منم رقابت خاصي بينشون نيس(چون وقتي هيچكدومو بازي نخواهم كرد كه ديگه رقابتي پيش نمياد:n02:)ولي منظورم از بعد ژورناليستي بود

+

راستي تريلر جديد بازي تو كنفرانس واقعا خيلي بهتر از اون قبلي بود و گرافيكش منو مبهوت كرد يعني اصلا اون وسعت و اون گرافيك عالي بود(البته به نظرم اكشنش جا داشت براي عمق بيشتر ولي خوب بود)
در كل اگه اين گرافيك تاييد شه كه رو x1 و كلا كنسولاي جديد بوده واقعا تحسين برانگيز

.

3Dmajid
11-06-2014, 16:06
بچه ها من هنوز ویچر های قبلی رو بازی نکردم ... به نظرتون بازی کنم ؟ خیلی تعریفشو شنیدم.
یه بازی نقش آفرینی خوب میخوام از اینا که جوابت تو روند بازیت تاثیر داره.
ویچر اینجوریه ؟

City 17
14-06-2014, 19:33
در جریان دموهای روی استیج دو تریلر دیگه از گیم پلی پخش شد. یکی در حضور IGN و یکی در حضور GameSpot که تریلر شماره 2
بخش هایی از شهر Novigrad رو نشون میده و تریلر شماره 3 بخش هایی از یک مرداب... می تونید تریلرها رو از اینجا دانلود کنید:

The Witcher 3 Wild Hunt - Gameplay#2
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])The Witcher 3 Wild Hunt - Gameplay#3 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


بچه ها من هنوز ویچر های قبلی رو بازی نکردم ... به نظرتون بازی کنم ؟ خیلی تعریفشو شنیدم.
یه بازی نقش آفرینی خوب میخوام از اینا که جوابت تو روند بازیت تاثیر داره.
ویچر اینجوریه ؟
قسمت بولد شده جزو ویژگی های اصلی Witcher هست، شاید بیشتر از هر نقش آفرینی دیگه ای که توی چند سال اخیر داشتیم. مگه اینکه برگردیم به 10-15 سال قبل.
شماره اول به خاطر انجین قدیمی و گرافیک از مد افتاده کنار اومدن باهاش ممکنه واستون یه کم سخت باشه، اما حتما توصیه می کنم حداقل Witcher 2 Enhanced Edition
رو بازی کنید که بحث انتخاب مثل شماره اول توی اون پررنگ هست تا این حد که به عنوان نمونه یه انتخاب مهم شما در Act 1 بازی، کل Act 2 رو عوض می کنه به علاوه اینکه
بر خلاف شماره اول، بحث انجین و گرافیک از نقاط قوتش محسوب میشه و هنوز یکی از زیباترین مناظر طبیعی رو بین بازی های نقش آفرینی داره.

3Dmajid
14-06-2014, 21:43
قسمت بولد شده جزو ویژگی های اصلی Witcher هست، شاید بیشتر از هر نقش آفرینی دیگه ای که توی چند سال اخیر داشتیم. مگه اینکه برگردیم به 10-15 سال قبل.
شماره اول به خاطر انجین قدیمی و گرافیک از مد افتاده کنار اومدن باهاش ممکنه واستون یه کم سخت باشه، اما حتما توصیه می کنم حداقل Witcher 2 Enhanced Edition
رو بازی کنید که بحث انتخاب مثل شماره اول توی اون پررنگ هست تا این حد که به عنوان نمونه یه انتخاب مهم شما در Act 1 بازی، کل Act 2 رو عوض می کنه به علاوه اینکه
بر خلاف شماره اول، بحث انجین و گرافیک از نقاط قوتش محسوب میشه و هنوز یکی از زیباترین مناظر طبیعی رو بین بازی های نقش آفرینی داره.


ممنون :n16:

منظورت همون witcher 2 : assassin's of king ـــه ؟

brain
15-06-2014, 03:51
ممنون :n16:


منظورت همون witcher 2 : assassin's of king ـــه ؟

شما The Witcher 2 Assassins Of Kings Enhanced Editionرو بگیرید ، چون کامل تره !!

Malware
18-06-2014, 11:10
The Witcher 3: Wild Hunt - Collector's Edition Unboxing

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

The_Witcher_3__Wild_Hunt_-_Collectors_Edition_Unboxing__5BYT-f22_5D_5BckbtwLK4hds_5D.mp4 - 12.7 MB ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

3Dmajid
18-06-2014, 12:12
من witcher 2 رو نصب کردم خیلی از بازیش خوشم اومد واقعا همه چیش عالیه ...
فقط یه سری ایرادای جزئی داره تو انیمیشن و کنترل کاراکتر که صد در صد نسخه ی بعدی رفع میشه.
واقعا مشتاقم هر چی زودتر نسخه ی بعدی رو بازی کنم چون از تریلرش معلومه خیلی توپه :n12:

halflife g
18-06-2014, 15:53
يوروگيمر طي مصاحبه اي كه با ex pro بازي داشته تاييد كرده كه نمايش بازي تو e3 روي يك x1 اجرا ميشده در رزولوشن 900p و 30 فريم.....در ادامه هم گفته در حال كارن تا رزولوشن رو براي ps 4 و x1 به 1080 برسونن ....البته گفته هنوز SDK هاي جديد كنسول x1 رو نگرفتن و رسيدن به رزولوشن 1080 براشون رو ps 4 راحتتر

+

با شنيدن اين خبر نسبت به كنسولاي نسل جديد اميدوارم شدم چون انتظار نداشتم رو كنسول دارن اجراش مي كنن(واقعا از لحاظ گرافيكي وحشتناك استوديو سازنده بازي:n02:)

.

City 17
18-06-2014, 22:01
يوروگيمر طي مصاحبه اي كه با ex pro بازي داشته تاييد كرده كه نمايش بازي تو e3 روي يك x1 اجرا ميشده در رزولوشن 900p و 30 فريم.....در ادامه هم گفته در حال كارن تا رزولوشن رو براي ps 4 و x1 به 1080 برسونن ....البته گفته هنوز SDK هاي جديد كنسول x1 رو نگرفتن و رسيدن به رزولوشن 1080 براشون رو ps 4 راحتتر

+

با شنيدن اين خبر نسبت به كنسولاي نسل جديد اميدوارم شدم چون انتظار نداشتم رو كنسول دارن اجراش مي كنن(واقعا از لحاظ گرافيكي وحشتناك استوديو سازنده بازي:n02:)

.
آره خاطرم هست که دو روز بعد از E3 یکی از اعضای استودیو تایید کرده بود که تریلر اول که توی کنفرانس مایکروسافت به نمایش در اومد روی XOne و دو تریلر روی استیج (تریلرهای 2 و 3 که توی پست قبلی گذاشتم) هر دو روی PC اجرا میشدند.

Layken
26-06-2014, 12:31
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Official PlayStation Magazine - Australia

brain
13-08-2014, 20:17
سلام.
چرا کسی اخبار gamescom 2014 رو نمیذاره.

یه ویدئو داغ و تازه همین یک ساعت پیش تو gamescom نمایش داده شده : (گیم پلی 5 دقیقه ای از بازی)
لینکو هم مستقیم کردم که سریع دانلود کنید ، با کیفیت 720 و حجم 117mb
لینک مستقیم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] rren%2520Gameplay%2520Gamescom%25202014%2520HD.mp4 )

ماله خودمم هنوز دانلود نشده :n19:

-------
اووفوووف دیدمش ، واقعا خفنه .... نمیتونم صبر کنم دیگه!!!!!

mehrabooni
14-08-2014, 14:05
چرا تاپیک این بازی انقدر شلوغ هست ، این بازی چطوریه
تاحالا اسمشو نشنیده بودم

campuzlit
15-08-2014, 16:23
چرا تاپیک این بازی انقدر شلوغ هست ، این بازی چطوریه
تاحالا اسمشو نشنیده بودم

چرا شلوغ نباشه؟:n02:

این بازی در سبک خودش (RPG) یعنی بازی های نقش آفرینی یکی از بهترین هاست. و بدون شک یکی از بهترین بازی های 2015 همین بازیه.

Argada
22-08-2014, 15:36
چرا تاپیک این بازی انقدر شلوغ هست ، این بازی چطوریه
تاحالا اسمشو نشنیده بودم
اسمش رو نشنیدی!؟!؟ پس خیلی اهل گیم نیستید وگرنه کیه که گرالت و ویچر رو نشناسه

brain
22-08-2014, 17:00
یک ویدئو 35 دقیقه ایی از گیم پلی بازی اومده. آخرش هم یک سورپرایز ریز داره.

ویدئو رو مستقیم کردم راحت دانلود کنید :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .mp4

حجمش 650 مگه با کیفیت 720p

farid_1
22-08-2014, 21:37
یک ویدئو 35 دقیقه ایی از گیم پلی بازی اومده. آخرش هم یک سورپرایز ریز داره.
لینک ویدئو
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فوق العادس

Microsoft Windows
23-08-2014, 22:22
آقا 2014 هم تموم شد پس این بازی کی قراره بیاد من که از انتظار مردم:n19:

وین رونی
06-09-2014, 10:26
لینک ویدئو
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فوق العادس

این ویدئو مربوط به کدوم نسله؟یعنی رو 360 همین گرافیک رو می بینیم؟!

king_darkness
06-09-2014, 12:45
این ویدئو مربوط به کدوم نسله؟یعنی رو 360 هم گرافیک رو می بینیم؟!
گفته شده pc
روی xbox one و ps4 هم اینطوری نیست چه برسه به 360

Malware
25-09-2014, 16:50
تصویر هنری جدیدی از این بازی در صفحه ی فیسبوق رسمی این بازی منتشر شد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Malware
30-09-2014, 18:32
تصاویر جدیدی از شخصیت های این عنوان منتشر شد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Triss

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Emhyr

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Geralt و Yennefer

Malware
03-10-2014, 13:38
تصاویر جدیدی منتشر شد

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

brain
24-10-2014, 20:23
The Witcher 3: Wild Hunt ”The Trail” Opening Cinematic

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

just watch it ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

City 17
07-12-2014, 23:22
تریلر جدیدی که در Game Awards پخش شد. [دانلود ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])]
قبل از پخش تریلر یه سورپرایز اساسی داشتیم، ایتکه علاوه بر گرالت، یک کاراکتر قابل بازی دیگه هم وجود خواهد داشت، که
به احتمال زیاد سیری هست (و قاعدتا در بخش های خاصی از بازی) که با توجه به اینکه سیری یه Sorceress قدرتمند هست
که در dimension های مختلف سفر می کنه، خیلی می تونه جذاب باشه.

brain
08-12-2014, 00:22
بخدا کچل میشم تا اسفند !! :n20:
most anticipated گیم هم که شدو :n09:

AliROCK
08-12-2014, 04:10
هی وای کف کردیم خداییش بازی قشنگیه همه جوره :n09:

Layken
08-12-2014, 21:51
بازی باز تاخیر خورد،
امروز استدیو CDP اعلام کرد که بازی چند ماه تاخیر خورده و تاریخ انتشار بازی به 19 ماه می انتقال یافته.

منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

brain
09-12-2014, 01:54
بازی باز تاخیر خورد،
امروز استدیو CDP اعلام کرد که بازی چند ماه تاخیر خورده و تاریخ انتشار بازی به 19 ماه می انتقال یافته.

whaaat da ?!!!!
غیرقابل باورترین خبر سال...چند وقتی زمان میبره تا هضمش کنم...
از یه جهت خبر خوبیه که پس بازی پرفکت تر از چیزی که هست میشه.


When we release the most important game in our studio’s history, we must be absolutely sure that we did everything we could
We know what we want to do to make Wild Hunt one of the best RPGs you will ever play


از طرفی هم معلوم نیست تا اون موقع دوام بیارم...فکر کنم پیام قبلیم رو باید ویرایش کنم...

City 17
10-12-2014, 17:08
میزان تاخیر کمتر از سه ماه هست، من که توی این مورد خاص از تاخیر استقبال می کنم، خوشبختانه CDPR از نظر مالی کمبودی نداره و بالای سر خودش ناشری رو نمی بینه که بخواد به اجبار بازی رو توی یه تاریخ فیکس شده ریلیز کنه، بنابراین چه بهتر که با توجه به ابعاد بازی، وقت بیشتری صرف پولیش کردن بشه و موقع ریلیز باگ های کمتری رو شاهد باشیم، مشکلی که تقریبا توی همه عناوین اوپن ورلد داشتیم و داریم.

برای عوض شدن فضا، نتایج مسابقات Cosplay که مدتی پیش برگزار شده بود رو می گذارم، مسابقه ای که زیر نظر CDPR بود و با استقبال خیلی زیادی مواجه شد، Cosplayer های واقعا حرفه ای هم شرکت کردن و موفق به کسب جوایز ویژه مسابقه شدن، جوایزی که از نسخه کالکتور ادیشن بازی گرفته بود، تا آرت ویژه امضا شده توسط دیزاینر بازی، 1000 دلار وجه نقد و ...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اما برندگان جایزه ویژه مسابقه:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نفر اول از اون Cosplay هایی هست که چند سال یکبار می بینید، ساختن لباس اِرِدین از نظر تکنیکی واقعا سخت هست.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

City 17
22-12-2014, 13:52
شات های جدید:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تصویر دوم که زولتان هست، تصویر سوم به کائر مورهن (لوکیشن ویچر 1) شباهت داره و تصویر پایین احتمالا باید کودکی سیری (فلش بک) و آموزش هایی که زیر نظر وزمیر و گرالت در کائر مورهن می دیده، باشه.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


یه کریسمس دیگه و یه آرت تبریک دیگه از CDPR

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mjorh
23-12-2014, 19:26
آخه یه سازنده تا چه حد میتونه درکش بالا باشه .....قابل توجه Ubisoft و EA !
The Witcher 3 was delayed to fix bugs, game content is already done

Speaking to Nerdacy ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) in an email, CD Projekt RED CEO Marcin Iwinski said, “We are removing the final bugs and still running optimization in various areas.
“What it will result in is a smoother and more engaging experience and, yes, the game looking better across all platforms.”
“The content is locked, so no content changes are being made at this point. The scale of the open world in the Witcher 3: Wild Hunt is unprecedented, so fear not – there is enough gameplay to keep you playing for weeks,” he added.
The Witcher 3: Wild Hunt is now primed for a May 19 2015 release date.

همه چی آمادس و فقط دارن باگ فیکس میکنن ...دمشون گرم.

Layken
05-01-2015, 13:45
چند تا فن ارت

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

City 17
06-01-2015, 11:19
چند تا فن ارت

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
اینها "فن آرت" نیستن. در واقع آرت های آرت بوک رسمی Collector's Edition بازی هستن.
در صورتی که نسخه دیجیتالی GOG یا استیم رو تهیه کنید هم می تونید اونها رو + آلبوم موسیقی متن بازی دریافت کنید.

brain
07-01-2015, 19:07
سیستم مورد نیاز بازی اعلام شد :

Minimum System Requirements
Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz
AMD CPU Phenom II X4 940
Nvidia GPU GeForce GTX 660
AMD GPU Radeon HD 7870
RAM 6GB
OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Direct X 11
HDD Space 40 GB


Recommended System Requirements
Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz
AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Nvidia GPU GeForce GTX 770
AMD GPU Radeon R9 290
RAM 8GB
OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Direct X 11
HDD Space 40 GB

همچنین تاریخ قطعی انتشار بازی : May 19th, 2015
منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

MR.CART
09-01-2015, 22:22
سیستم مورد نیاز بازی اعلام شد :

Minimum System Requirements
Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz
AMD CPU Phenom II X4 940
Nvidia GPU GeForce GTX 660
AMD GPU Radeon HD 7870
RAM 6GB
OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Direct X 11
HDD Space 40 GB


Recommended System Requirements
Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz
AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Nvidia GPU GeForce GTX 770
AMD GPU Radeon R9 290
RAM 8GB
OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Direct X 11
HDD Space 40 GB

همچنین تاریخ قطعی انتشار بازی : May 19th, 2015
منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
یعنی رو کارتای با directx 10 اجرا نمیکنه؟؟ ای فاک

Sent from my GT-I9105 using Tapatalk

City 17
23-01-2015, 23:08
خلاصه ویدئویی از Hands-on ـی که در نقاط مختلف دنیا وجود داشته، منتشر شده، ویدئوی کامل تر در آینده نزدیک منتشر میشه.
ویدئو مثل همیشه فوق العادست با نمایش های جدیدی از گیم پلی. برای دانلود ویدئو روی عکس کلیک کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]!cM8UgCZY!uDOUpd-z_wQiGzbSUR1W_EZxnZJDVaVMnxH9Aw-PPrc)

Layken
02-02-2015, 13:17
بازی روی PS4 به 50 گیگ فضا احتیاج خواهد داشت.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

2015 سال عالی هستش، میازاکی و نومورا رقیب سرسختی برای ویچر هستن.

vahidgame
03-02-2015, 23:22
2015 سال عالی هستش، میازاکی و نومورا رقیب سرسختی برای ویچر هستن.
در شرایط عادی و به قول فوتبالی ها روی کاغذ شانس بیشتر برای ویچره :دی
به خصوص با وجود اینکه الان ساخت بازی تموم شده و دارن روی رفع مشکلات و باگ ها کار می کنن
با این همه تریلر فوق العاده و این شرایطی که وجود داره باید انتظار یه متای خیلی بالا مثلا 93-94 رو داشت

ولی Bloodborne واقعا رقیب سرسختیه و هر چی اطلاعات و ویدئوی جدید ازش میاد انگار بهتر و بهتره! (این ویدئوی 20 دقیقه اول بازی رو دیدم کلا هنگ کردم!)
رقابتشون واقعا جالبه و در نهایت نکته مهم اینه که نقش آفرینی بازها می تونن لذت ببرن و شاید بتونن یه سال کم نظیر رو تجربه کنن

™...
05-03-2015, 23:06
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] pg ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] pg)
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] pg ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] pg)

brain
10-04-2015, 18:35
خب تقریبا 1 ماه به انتشار بازی بیشتر نمونده و کم کم انتظارات به پایان خواهید رسید.

همین 2 ساعت پیش تریلری 5 دقیقه ای از گیم پلی بازی به نمایش در اومد. توصیه میکنیم ببینیدش حتما :
لینک مستقیم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] g22%5D.mp4) 720p

اینم یک ویدئویی از 15 دقیقه اول بازیه که 4 روز پیش اومد :
لینک مستقیم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) 360p

و یک خبر کوچیک دیگه اینکه سازنده ها گفتن speed run بازی (همه دیالوگ ها و کاتسین هارو اسکیپ کنید و ... هیچ quest فرعی انجام نشه و... خلاصه سریع بخوای بازی رو تموم کنی :n02:) چیزی حدود 25 ساعت خواهد بود و همینطور برای پلیر های معمولی تموم کردن بازی 200 ساعت خواهد بود.

اگه کسی نسخه 1 و 2 رو بازی نکرده الان بهترین فرصته که بازی کنید و آماده بشید برای ورژن جدید :n12:

virus2009
10-04-2015, 23:37
دوستان یک سوال : --> ؟

من witcher 2 رو 2 بار ریختم یکم رفتم جلو بقیش رو نتونستم برم ( به نظرم خیلی از قسمت هاش مخصوصا سیستم مبارزش فقط Wasting time بود همین باعث میشد نتونم ادامه بدم )
Dragon Age origins رو هم 3-4 بار ریختم تقریبا تا نصفحه هاش رفتم ( بار آخر خیلی بهم چسبید یادم نیست چی شد تا آخرش نتونستم برم :n23: )

الان به شدت با Dragon Age Inquisition حال می کنم:V21:، کلا الان با این تایمی که پاش گذاشتم باید 3 - 4 بار تموم میشد، ولی فکر کنم به نصف داستان هم نرسیدم

الان به نظرتون با این سابقه :n02: و نزدیک بودن به زمان انتشار بازی برم سمت Witcher 2 یا نه ؟ DAI هم هنوز تموم نشده :n37:



برای
پلیر های معمولی
تموم کردن بازی 200 ساعت خواهد بود.

please define پلیر معمولی :V10:

brain
11-04-2015, 22:24
ببین witcher 2 رو من خودم به خاطر داستان و کاراکترهاش بازی کردم نه به خاطر گیم پلی و خیلی هم لذت بردم. (گیم پلی fightinh خوب میخوای دارک سولز رو بازی کن). اگه داستان برات مهمه 100% نصب کن بازی کن که با شخصیت ها آشنا بشیو آماده بشی برای نسخه جدید. enhanced edition هم بازی کن حتما. با DAI هم فرق داره و خطی تره و به خاطر داستانش جذبش میشی. سعی کن اون چند قسمت ابتدایی بازی رو که گرالت داره تعریف میکنه رو تموم کنی چون بعد اون تازه ماجرا شروع میشه.


پلیر معمولی هم یعنی مثله من :n02: یعنی اونایی که حال ندارن همه آیتم ها، تروفی ها ... همه نقاط بازی رو بگردن و ...ماموریت فرعی... نمیدونم خلاصه چیزی نمونده باشه از بازی که بخوان کشف کنن... البته این بازی برای من فرق داره و دوست دارم به صورت حرفه ای تمومش کنم.

vahidgame
02-05-2015, 04:01
فک کنم به طور متوسط روزی یه ویدئو یا عکس از بازی منتشر میشه :دی


. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


با ویدئوهایی که از بازی دیدم و نمایش های مختلف به نظر می رسه باید منتظر چیزی فراتر از یه شاهکار باشیم!
بازی یه نقش آفرینی اپن ورلد با پر از چیزهای مختلف برای گشت و گذار و کشف کردنه اونم توی دنیایی بی نظیر از لحاظ بصری
یعنی تک تک قسمت های بازی پر از جزئیاته و مشخصه روی همه اونا خیلی زیاد کار شده
بعضی بازی ها هستن فقط از لحاظ یه سری قسمت ها عالین ولی به نظر می رسه همه قسمت های این بازی عالی و کاملن
به خاطر همین میشه ساعت ها براش وقت گذاشت و لذت برد
ولی از اون بازی هاست که نباید چند ساعت براش وقت بذاری باید چند صد ساعت براش وقت بذاری!

جالبه با همه این عظمت سازندگان جدیدا در گفتگو با گیم اسپات گفتن که تقریبا صفحه لودینگ توی بازی وجود نداره و فقط موقع مردن یا لود کردن و Fast travel وجود داره که اونم خیلی کوتاهه مخصوصا اگه فاصله Fast travel نزدیک باشه
اینکه بازی برای بهینه سازی تاخیر خورد هم احتمالا به کیفیت نهایی اون خیلی کمک کرده و بازیو کم نقص تر کرده

در کل با چیزایی که از بازی نمایش داده شده به نظر می رسه خیلی جدی بازی سال یا حتی بالاتر از اون رو هدف قرار داده
متای اونم اگه زیر 95 بشه جای تعجب داره :دی

mjorh
02-05-2015, 11:46
سی دی پراجکت قشنگ به توپ بسته ! هی تریلر و عکس و ... منم بعید میدونم متا زیر 94 بیاد ، وبسایتای معروف هم فک کنم به این صورت نمره بدن : Gamespot : 9 , GT : 9.5 , Gameinformer :9.75 , IGN : 9.5 , Edge : 9 ,

و به امید خدا بتمن لهش میکنه :n02:

The Rover
02-05-2015, 20:55
حالا اگه بخوایم یه ذره از قطار هایپ پیاده بشیم و منطقی تر نظر بدیم، به نظرم بازی تو خیلی از چیزا کم داره،
مثلا واسه من داستان و شخصیت های این بازی جالبه و فارغ از کیفیت نهاییش هر طوریم که باشه نمیتونه میزان حال کردگی و لذتی که از بازی میبرم از یه حدی کمتر باشه. اما تصور اینکه این بازی قراره واسه گیمرای دیگه که مثلا به خاطر علاقه مندی به سبک RPG یا ماهیت اکشن و فایت این بازی یا علاقه مندیایی مثل این (غیر از داستان و ماهیت بازی) جذبش بشن چطوریه؟ اونقد ویژگی اکشن داره که اون دسته گیمرا رو جذب کنه؟ یا اونقد نقش آفرینی هس که بتونه طرفدارای بازیای اخیر رو جذب کنه؟
من که شخصا همیشه ویچر رو یه بازی داستان محور با ویژگی های نقش آفرینی میدونستم (که مثلا تاکید به شخصیت از پیش طراحی شده بازی با داستان شخصی خودش، دست گیمرو واسه ساخت و شکل دادن به شخصیت دلخواهش بسته) نه یه RPG کامل و واقعی که مثلا بخواد با دراگن ایج مقایسه بشه (که برای مثال همراه و پارتی داره)
خب کلا این واسه من یه نکته منفی ازین لحاظ بوده، اما اگه بخوایم بازیو به سبکی ربط ندیم و دور از حاشیه ها از خودش لذت ببریم باهاش مشکلی ندارم و اولین تجربه واقعی تر از یه بازی میشه که مدت ها محدودیت ها به شدت جلوی نشون دادن پتانسیلشو گرفته بوده.
+
قبلا یه چیزایی درباره سیستم ضربه زدن به جاهای خاص دشمن (مثل vats فال اوت) میگفتن که حداقل واسه من خیلی جالب بود، مثلا با ضربه زدن به نقاط حساس مخصوص هر هیولا (که با مطالعه کتاب ها و جزوه های هیولاشناسی داخل بازی کم کم گرالت باهاشون آشنا تر میشد) بهشون آسیب بیشتر یا خاص وارد کرد، که متاسفانه نشد و نیس.

mjorh
02-05-2015, 21:57
حالا اگه بخوایم یه ذره از قطار هایپ پیاده بشیم و منطقی تر نظر بدیم، به نظرم بازی تو خیلی از چیزا کم داره،
مثلا واسه من داستان و شخصیت های این بازی جالبه و فارغ از کیفیت نهاییش هر طوریم که باشه نمیتونه میزان حال کردگی و لذتی که از بازی میبرم از یه حدی کمتر باشه. اما تصور اینکه این بازی قراره واسه گیمرای دیگه که مثلا به خاطر علاقه مندی به سبک RPG یا ماهیت اکشن و فایت این بازی یا علاقه مندیایی مثل این (غیر از داستان و ماهیت بازی) جذبش بشن چطوریه؟ اونقد ویژگی اکشن داره که اون دسته گیمرا رو جذب کنه؟ یا اونقد نقش آفرینی هس که بتونه طرفدارای بازیای اخیر رو جذب کنه؟
من که شخصا همیشه ویچر رو یه بازی داستان محور با ویژگی های نقش آفرینی میدونستم (که مثلا تاکید به شخصیت از پیش طراحی شده بازی با داستان شخصی خودش، دست گیمرو واسه ساخت و شکل دادن به شخصیت دلخواهش بسته) نه یه RPG کامل و واقعی که مثلا بخواد با دراگن ایج مقایسه بشه (که برای مثال همراه و پارتی داره)
خب کلا این واسه من یه نکته منفی ازین لحاظ بوده، اما اگه بخوایم بازیو به سبکی ربط ندیم و دور از حاشیه ها از خودش لذت ببریم باهاش مشکلی ندارم و اولین تجربه واقعی تر از یه بازی میشه که مدت ها محدودیت ها به شدت جلوی نشون دادن پتانسیلشو گرفته بوده.
+
قبلا یه چیزایی درباره سیستم ضربه زدن به جاهای خاص دشمن (مثل vats فال اوت) میگفتن که حداقل واسه من خیلی جالب بود، مثلا با ضربه زدن به نقاط حساس مخصوص هر هیولا (که با مطالعه کتاب ها و جزوه های هیولاشناسی داخل بازی کم کم گرالت باهاشون آشنا تر میشد) بهشون آسیب بیشتر یا خاص وارد کرد، که متاسفانه نشد و نیس.

نگرانیه اصلی من داستانه ، ویچر 2 خیلی loose ends داشت، انتظارم خیلی بالاست که ویچر 3 همه اونارو جمعمو جور کنه ...داستانو قشنگ ببنده ..

وین رونی
05-05-2015, 18:48
احتمالاً این سوال را خیلی جواب داده باشید پس ببخشید که بازم می پرسم
احتمال اینکه این بازی برای کنسول های دیگه مخصوصاً ببخشید با عرض معذرت X360 بیاد هست؟!

I Walk Alone
05-05-2015, 19:02
دوستان بنظرتون این سیستم بازی رو حتی روی تنظیمات Low هم اجرا نمیکنه ؟

CPU: Core i3 2120
RAM: 4GB
GPU: HD6870

vahidgame
05-05-2015, 20:30
دوستان بنظرتون این سیستم بازی رو حتی روی تنظیمات Low هم اجرا نمیکنه ؟

CPU: Core i3 2120
RAM: 4GB
GPU: HD6870
نه فک نمی کنم
سیستم مورد نیاز اعلام شده بازی به این صورته:

Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940

Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870

RAM 6GB

vahidgame
12-05-2015, 20:28
حب نقدهای بازی داره میاد ولی فعلا فقط برای PS4 که بخشی از اون به این صورته:

GameSpot - 10
Telegraph - 10
AusGamers - 10
Eurogamer Poland - 10
Game Informer - 9.75
Meristation - 9.6
JeuxActu - 9.5
XGN - 9.5
3DJuegos - 9.5
Hobby Consolas - 9.5
IGN - 9.3
Eurogamer Italy - 9.0
Everyeye.it - 9.0
Destructoid - 8.0
Playstation Official Magazine UK -8.0


همون طور که مشخصه امتیازها فوق العاده ست
فقط عجیبه با این وجود متا 92 بیشتر نیست که فکر کنم با نقدهای بیشتر بالاتر بره

نکته مهم امتیاز کامل گیم اسپاته
توی نقد هم اشاره شده که یکی از بهترین نقش آفرینی های تاریخه
البته منتقدش رو هنوز ندیدم کیه و اگه کوین باشه که دیگه هیچی! :دی
چون اون حتی 9 هم به سختی به بازیی میده چه برسه به امتیاز کامل که تا حالا به بازیی نداده!

حالا اینا فقط برای PS4 بودش
باید منتظر موند برای پلتفرم های دیگه به چه صورته

Killzone2
12-05-2015, 22:09
اغا ما برنده شدیم : دی
حمید , بتمن باید بره بوق بزنه : دی

من کاملا مطمن بودم یعنی اصلا شک نداشتم...
مرسی CDPR واقعا مرسی...

brain
13-05-2015, 08:29
نکته مهم امتیاز کامل گیم اسپاته
توی نقد هم اشاره شده که یکی از بهترین نقش آفرینی های تاریخه
البته منتقدش رو هنوز ندیدم کیه و اگه کوین باشه که دیگه هیچی!
دقیقا خود کوین هم نقد کرده. :n12:
منم شک نداشتم که بازی شاهکاری میشه.

mjorh
13-05-2015, 16:48
اغا ما برنده شدیم : دی
حمید , بتمن باید بره بوق بزنه : دی

من کاملا مطمن بودم یعنی اصلا شک نداشتم...
مرسی CDPR واقعا مرسی...

کوین نقد کرده و 10/10 داده من تسلیم ! :n02: ، وبسایتای معتبر هم بالای 9 و 9.5 دادن از جمله GI و GT ، متا هم 92 هست که من اعتقاد چندانی ندارم بهش و به همین خاطر فعلا بازی واسه من بین 9.5 الی 10 هست تا اینکه خودم بازی کنم و نظرقطعی بدم

بتمن هم آره کارش سخت شد ولی به بتمن هم باور دارم میدونم بیشتر نشه نمراتش پایین تر نمیشه :n12:...(تو خودت بتمن رو به ویچر ترجیح دادی تو استیم چی میگی آخه؟ :n02:)

Killzone2
13-05-2015, 18:46
کوین نقد کرده و 10/10 داده من تسلیم ! :n02: ، وبسایتای معتبر هم بالای 9 و 9.5 دادن از جمله GI و GT ، متا هم 92 هست که من اعتقاد چندانی ندارم بهش و به همین خاطر فعلا بازی واسه من بین 9.5 الی 10 هست تا اینکه خودم بازی کنم و نظرقطعی بدم

بتمن هم آره کارش سخت شد ولی به بتمن هم باور دارم میدونم بیشتر نشه نمراتش پایین تر نمیشه :n12:...(تو خودت بتمن رو به ویچر ترجیح دادی تو استیم چی میگی آخه؟ :n02:)
کجااااااااااااااااااااا ترجیح دادم : دی... حالا ویچر رو 100% میکنم دیگه شایعه درست نکنی :n02:
اغا بتمن که درسته کارش... اونم کمتر از این نمیگیره 100%

vahidgame
13-05-2015, 19:46
دقیقا خود کوین هم نقد کرده. :n12:
منم شک نداشتم که بازی شاهکاری میشه.
با این اوصاف دیگه چیزی نمیشه گفت! :دی
چون فیلتر بود دسترسی بهش نداشتم و الانم ندارم ببینم اندر توصیف بازی چی ها گفته :دی
مشخص بود که شاهکار میشه ولی فکر کنم فراتر از شاهکار و یه بازی خیلی به یادماندنی باشه

حداقل توی بازی های نقش آفرینی به نظرم نقدهای کوین عالیه و کمتر دیدم مشکل داشته باشه
شاید مثلا به بازیی سختگیرانه یکمی کمتر از حدش امتیاز بده ولی بیشتر به هیچ وجه!
توی این چند ساله که توی گیم اسپات منتقد بوده فکر کنم اکثر نقش آفرینی ها هم خود اون نقد کرده
اگه امتیاز اونو به نقش آفرینی های مختلف بررسی کنیم بازی های بزرگی مثل Fallout 3 و سه گانه Mass Effect و Skyrim و The Witcher 2 و همین اواخر بازیی مثل Bloodborne و خیلی بازی دیگه همگی توسط همین کوین نقد شدن و امتیاز 9 رو گرفتن
تنها شاید دو تا بازی نقش آفرینی یادم میاد که کوین 9.5 بهشون داده که یکی Dragon Age و یکی هم Dark Souls بودش

حالا تصورشو کنید که دیگه این بازی چیه که همچین منتقد متخصصی توی این سبک میاد بهش امتیاز کامل میده!
مطمئنا از اون نقش آفرینی های خیلی خاص باید باشه که طرفداران این سبک رو خیلی راضی می کنه
می تونه حتی تبدیل به یکی از بهترین تجربه های گیمری هر کسی هم بشه

+

در مورد امتیازها این نکته هم بگم که توی تاریخ کل گیم اسپات کمتر از 10 تا بازی هستن که امتیاز کامل گرفتن
سایت GameTrailers هم که به بازی امتیاز 9.8 داده هم دقیقا همین شرایط رو داره و کلا توی تاریخش 10 تا بازی هم نبودن که این امتیاز رو گرفتن و از این امتیاز بالاتر هم بازیی تا حالا نگرفته

فکر کنم فعلا این چند امتیاز از سایت های خیلی بزرگ دیگه خودش گویای همه چیزه:

GameSpot - 10
GameTrailers - 9.8
Game Informer - 9.75
IGN - 9.3

هنوز سایت هایی هستن که بازیو نقد نکردن و احتمالا بازم از این امتیازها رو خواهیم دید
به اضافه اینکه این فعلا برای نسخه PS4 بوده و برای پی سی یه سری سایت ها اضافه میشن مثل پی سی گیمر و نقد اونا هم می تونه مهم باشه

Killzone2
19-05-2015, 23:44
همه دارن از بازی تعریف میکنن و میگن حرف نداره این بازی!!!

طراحی مراحل بشدت زیبا صورت گرفته... محیط بزرگ و پرجزیات...
موسیقی و صدا گذاری مثل همیشه عالی.
گیم پلی بسیار خوب و پر جزیات.

این بازی هم بنچمارک هاش اومده چندتا سایت...

همه چیز عالیه کلا.

+
کلا این مدت دو-سه ماهه در هر سبکی گیم خوب داشتیم و واقعا کم پیش میاد تو این دوره که بازی ها اکثرا یک کپی پیست ساده هستن و ایده ها دیگه کم شده, به این صورت بازی های خوب زیاد بیاد... ولی امثال ویچر و بقیه نشون میدن تمایز یعنی چی... کیفیت یعنی چی... داستان و گیم پلی زیبا یعنی چی...

R.P.G
20-05-2015, 17:58
سلام دوستان.

یک سری اسکرین شات از بازی گرفتم و اینجا میزارم، امیدوارم که خوشتون بیاد.

تنظیمات روی Ultra هست به جز Hairwork که کلا OFF هست.

در ضمن روی ReShade ( یک Post-Processing Injector مثل Sweetfx هست ) دارم کار میکنم برای این بازی و فعلاً تا به اینجای کار به این شکل دراومده. در کل یک چیز خیلی سلیقه ای کار کردم مثل Soft Warm Color Lookup ـه فتوشاپ به نظر میاد که من با این رنگ بندی خیلی حال میکنم، البته بازم Preset ـه من به اون شکل در نیومده ولی خب با یه سری تغییرات میشه اوکیش کرد... :دي

]

سایز اصلی رو روی عکس ها لینک کردم.

شات اولی Panorama هست که اگه اشتباه نکنم مرج ِ 7 تا اسکرین شات با رزولوشن 3200x1800 بود. باقی هم روی 1920x1080 و 3200x1800 هستن.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

اینا رو البته توی سایت بقلی هم گذاشتم :دي


در ضمن برای اینکه شک و شبه ای برای این که شات ها Fake هست ایجاد نشه ( چون تو سایت بقلی یه همچین قضیه ای پیش اومده بود ) برای گرفتن این شات ها از Cheat Engine تیبل Jim2point0 ( که خودش یک اسکرین شاتر خیلی خوب هست ) که شامل Free Camera - Custom FOV - Hide HUD - Timestop میشه، استفاده کردم.

سوالی بود در خدمتم. (:

AliROCK
21-05-2015, 14:49
حجم بازی 22 گیگ هست درسته؟ یه تورنت هست 35گیگ این چیه؟
چیز خاصی نداره 2 تا dlc داره

mjorh
22-05-2015, 16:46
سلام دوستان.

یک سری اسکرین شات از بازی گرفتم و اینجا میزارم، امیدوارم که خوشتون بیاد.

تنظیمات روی Ultra هست به جز Hairwork که کلا OFF هست.

در ضمن روی ReShade ( یک Post-Processing Injector مثل Sweetfx هست ) دارم کار میکنم برای این بازی و فعلاً تا به اینجای کار به این شکل دراومده. در کل یک چیز خیلی سلیقه ای کار کردم مثل Soft Warm Color Lookup ـه فتوشاپ به نظر میاد که من با این رنگ بندی خیلی حال میکنم، البته بازم Preset ـه من به اون شکل در نیومده ولی خب با یه سری تغییرات میشه اوکیش کرد... :دي

]

سایز اصلی رو روی عکس ها لینک کردم.

شات اولی Panorama هست که اگه اشتباه نکنم مرج ِ 7 تا اسکرین شات با رزولوشن 3200x1800 بود. باقی هم روی 1920x1080 و 3200x1800 هستن.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

اینا رو البته توی سایت بقلی هم گذاشتم :دي


در ضمن برای اینکه شک و شبه ای برای این که شات ها Fake هست ایجاد نشه ( چون تو سایت بقلی یه همچین قضیه ای پیش اومده بود ) برای گرفتن این شات ها از Cheat Engine تیبل Jim2point0 ( که خودش یک اسکرین شاتر خیلی خوب هست ) که شامل Free Camera - Custom FOV - Hide HUD - Timestop میشه، استفاده کردم.

سوالی بود در خدمتم. (:

شات های خوبین

شما رو چه سیستمی بازی می کنید ؟

R.P.G
23-05-2015, 07:57
شات های خوبین

شما رو چه سیستمی بازی می کنید ؟

تشکر.

توی پروفایلم مشخصاتش هست.

kumarbaz
23-05-2015, 09:43
من با 770 رو Medium بازی میکنم بیشتر بزارم لگدار میشه، آخه چراااا؟

Viren
25-05-2015, 12:49
من نسخه 1 و2 رو بازی کردم ولی متاسفانه سیستم مورد نیاز این نسخه خیلی بالاست...خدا کنه با 5850 رو low بتونم بازی کنم

I Walk Alone
25-05-2015, 17:34
من نسخه 1 و2 رو بازی کردم ولی متاسفانه سیستم مورد نیاز این نسخه خیلی بالاست...خدا کنه با 5850 رو low بتونم بازی کنم

من شنیدم با گرافیگ 6850 یا 6870 بعضی ها بازی رو اجرا کردن ولی با فریم ریت بسیار پایین, حدود 5 تا 10 فریم در ثانیه.

hossein2801
25-05-2015, 18:33
خوب من خط داستانی اصلی رو تموم کردم به بهترین شکل
تنها چیزی که تو این بازی باهاش حال نکردم ظاهر بعضی ارمورها بود
بعضی وقتا فکر میکردم لباس بچه پوشیدم

Viren
29-05-2015, 01:14
خب بازی رو 5850 اور شده بالا اوردم رو medium حدود 20-22 تا فریم...تا اینجا که خوب بوده

wrath of god
29-05-2015, 09:18
با gtx 860m 4gb gdd5 و رم 16 و سی پی یو 4710hq 2.5Ghz چقدر میتونم برم؟

Mr_100_dolari
30-05-2015, 17:17
یازی رو با 4 گیگ رم و گرافیک 6850 دارم انجام میدم هیچ مشکلی هم نداره ...

روی medium دارم میرم ولی روی high هم میشه رفت ...

خیلی گرافیک بالایی داره ...

رسیدم اونجا که باید بره دنبال Ciri ...

اینم چند تا عکس از بازی تا به اینجا که رفتم :



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

armin_punisher6
30-05-2015, 21:15
من نسخه بلک باکس رو دارم دانلود میکنم؟3 تا سوال دارم:
1.این نسخه سانسور شدست؟
2.غیر کرک چیز دیگه ای باید دانلود کنم؟مثلا dlc
3.روی این دو تا سیستم چطور اجرا میشه؟
سیستم اول
cpu i7 4500u
ram 8gb
vga geforce 740 2gb
سیستم دوم
cpu i7 4510u
ram 16gb
vga geforce 850 4gb

mjorh
31-05-2015, 09:37
منم بازی رو بالاخره گرفتم و یه 5 6 ساعتی زدم ، و باید بگم بازی واقعا "شاهکار" بودن ازش میباره ، هنوز زوده واسه نظر قطعی دادن ولی کاملا مشخصه بازی خیلی پرمحتواست ، محتوای با معنی ! داستان خیلی خوب پیش میره ، اون شاخه دار بودنش کاملا مشخصه ...خیلی حرفه ای میبرن جلو ، کلا تا به اینجا بی نقص بوده، بسیار خوب آپتیمایز کردن ، من با 7870 - 8GB - I5 2500 رو الترا (بدون Hairworks) بازی میکنم و قشنگ 30 فریم میده بدون hiccup. گرافیک بازی هم فوق العادست...

vahidgame
31-05-2015, 11:32
Kevin VanOrd از گیم اسپات که قبل انتشار بازی نسخه PS4 رو نقد کرده بود و امتیاز10 رو داده بود ، چند روز پیش نقدشو آپدیت کرد و اشاره کرده که هر سه نسخه رو رفته:

I’ve now spent time with every version of The Witcher 3: Wild Hunt, and when it comes to platform differences, the surprises are few, and divergences are a matter of degrees, not orders of magnitude. The original review copy was for the PlayStation 4 release, which sports a higher resolution than the Xbox One’s version, though without a side-by-side comparison, Xbox One owners should have no reason to bemoan the way the game looks: it’s beautiful on all of its platforms.

As for the PC version, with rising concern regarding how the game looked at early showings versus how it looks at release, it’s vital to note that The Witcher 3 on PC looks absolutely wonderful, particularly if you have a reasonably powerful machine and can see the game in motion at its highest settings. Software stability is another concern now that The Witcher 3 has hit wide release. I’ve not encountered anything serious in my many hours of play, though the cliched phrase “your mileage may vary” is always an apt one. My time on the PC has been mostly problem-free, and the frame rate there has remained more consistent than on PlayStation 4 and on Xbox One, both of which reveal occasional stutters. We’ll report on any major concerns that arise, so look out for news articles on the main Witcher 3 page.

All things considered, however, The Witcher 3: Wild Hunt is a fantastic role-playing game on all three of its platforms, and a treat for those that enjoy losing themselves in lush virtual worlds.


خلاصه اینکه همون طور که مشخصه به ترتیب بهترین نسخه بازی PC و PS4 و Xbox One هست
ولی کوین همین طور اشاره کرده که توی هر سه نسخه بازی فوق العاده ست و شما هر کدوم از سه پلتفرم رو دارید مطمئنا بازی رو باید تهیه کنید...

armin_punisher6
31-05-2015, 12:23
من نسخه بلک باکس رو دارم دانلود میکنم؟3 تا سوال دارم:
1.این نسخه سانسور شدست؟
2.غیر کرک چیز دیگه ای باید دانلود کنم؟مثلا dlc
3.روی این دو تا سیستم چطور اجرا میشه؟
سیستم اول
cpu i7 4500u
ram 8gb
vga geforce 740 2gb
سیستم دوم
cpu i7 4510u
ram 16gb
vga geforce 850 4gb

کسی جواب نمیده؟

A/|\IR
31-05-2015, 15:30
یازی رو با 4 گیگ رم و گرافیک 6850 دارم انجام میدم هیچ مشکلی هم نداره ...

روی medium دارم میرم ولی روی high هم میشه رفت ...

خیلی گرافیک بالایی داره ...

رسیدم اونجا که باید بره دنبال Ciri ...

اینم چند تا عکس از بازی تا به اینجا که رفتم :



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




سلام
دادا چند فریم میگیری با 6850 ؟ سی پی یو هم بگو بی زحمت؟

neon_91
31-05-2015, 20:51
این بازی که همش پر از صحنه س.ک.س.ی است که؟:n27:
من نمی دونم چرا بازی ساز ها این روزها رو این مورد مانور میدن زیادی.آقا می خوایم بازی کنیم نمی خوایم که فیلم س.و.پ.ر ببینیم که:n15:
دیگه شورشو از حد گذروندن واقعا صحنه های +18 باید باعث پر فروش شدن بازی ها بشه آخه.همه چیزمون از فیلم گرفته تا بازی و کلا همه چیز این جور چیزا جمش کنید بابا

mjorh
31-05-2015, 21:17
این بازی که همش پر از صحنه س.ک.س.ی است که؟:n27:
من نمی دونم چرا بازی ساز ها این روزها رو این مورد مانور میدن زیادی.آقا می خوایم بازی کنیم نمی خوایم که فیلم س.و.پ.ر ببینیم که:n15:
دیگه شورشو از حد گذروندن واقعا صحنه های +18 باید باعث پر فروش شدن بازی ها بشه آخه.همه چیزمون از فیلم گرفته تا بازی و کلا همه چیز این جور چیزا جمش کنید بابا

برادر کجا همش صحنه هست؟! همش 16 ساعت موشن کپچر داره ، ااونم برای فضاسازی هست که باید صورت بگیره ... خوشم میاد این بازی مثل یه Adult با آدم برخورد میکنه ... اصلا و ابدا این دلیل پرفروش بودن بازی نیست، این بازی خیلی غنی و پرمحتواست ، جزء بهترینای این نسل هست و دلیل فروشش هم همینه ... همیشه گزینه اسکیپ برای شما هست، استفاده کنید.

mjorh
01-06-2015, 00:59
کسی جواب نمیده؟

یه تاپیک مشکلات باید بزنیم.

نه سانسور شده نیست، 2 - نه، 3 : سیستم اول میتونه میدیم اجرا کنه، سیستم دوم هم رو های و حتی الترا 1080 میتونه اجرا کنه (30 فریم)

Mr_100_dolari
01-06-2015, 13:54
سلام
دادا چند فریم میگیری با 6850 ؟ سی پی یو هم بگو بی زحمت؟


سلام امیر جان

بین 25 تا 28 فریم روی حالت مدیوم میده ...

CPU Type: Intel Core2 Duo E8400 @ 3.00GHz
Memory: 4GB Corsair DDR3 SDRAM
Videocard: AMD Radeon HD 6850

alipsp
02-06-2015, 00:06
دوستان من زیاد اهل نقش آفرینی نیستم و آخرین عنوان که بازی کردم فاینال فانتزی اولی رو پی اس 3 بود با کارکتر لایتنین شروع میشد(شمارشو یادم نیست:n02:)
به نظرتون حوصلم میاد اینو تموم کنم با توجه به سطح علاقم به این سبک.
اکشن ادونچرش چطوره؟
(راستش پول واسه گرفتن و امتحان کردنش ندارم:n02:)

neon_91
02-06-2015, 10:13
خیلی بازی مسخره ای است:n21:
همش غیر واقعی و مزخرف است حیف نیست بازی شوتر حداقلش اینه که با آدم طرفی نه با جک و جونور:n09:

armin_punisher6
02-06-2015, 18:16
من نسخه بلک باکس رو نصب کردم. الان واقعا نمیدونم چی کار باید بکنم.مرحله دو هستم.توی نقشه که علامت داده میرم پیش یه تابلو که از اونجا خودمو میتونم انتقال بدم به ایستگاه های دیگه ولی نمیدونم کجا باید برم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

goldenmember
02-06-2015, 20:13
میشه بگین گیم پلی این چطوره؟
با شماره 2 اصلا حال نکردم
مبارزه کند و حوصله بر
دفع حمله هم که نداشت
خیلی هم ضعیف بود گرالت
کارای بیخود و زمانبر مثل طی مسافت های طولانی و برو با این حرف بزن برو با اون حرف بزن
سیواشم دیر به دیر بودن
همون اوایل حذفش کردم
البته نمیدونم شاید بعدا بهش عادت میکردم یا نه ولی بیخیالش شدم
من هیولا و دشمنای گنده دوست دارم ولی میخوام تند تند بیان مبارزه شم باحال باشه.
این یکی چطوریه کلا؟

kumarbaz
03-06-2015, 09:45
بازی یه شاهکار به تمام معناست. بعد Skyrim فک میکردم دیگه هیچ بازی به اون خوبی تو سبک RPG ارایه نشه ولی Witcher 3 کلا نظرمو عوض کرد.

Gregar
03-06-2015, 19:13
دوستان این بازی مثل اسکایریم کاملا open world ـه یا مثل Dragon Age نسبتا open world ؟

Mr_100_dolari
03-06-2015, 22:09
سلام

تا اینجای بازی بیشتر خط اصلی داستان بازی رو رفتم و کمتر عملیات های فرعی رو انجام دادم واقعا میشه گفت گرافیک فوق العاده ایی داره و خوش به حال اونایی که دارن رو Ultra بازی میکنند



داستان بازی هم خوبه البته موشن کپچر زیاد داره و ممکنه هر کسی حوصلش رو نداشته باشه ولی اصل بازی همین موشن کپچرهاست و خوب مسلما کسایی که زبانشون بهتر باشه لذت بیشتری از بازی میبرن


هر چی بازی جلوتر میره داستانش با پیدا کردن سر نخ های جدید بهتر میشه و اینکه بفهمیم کجا باید دنبال Ciri گشت و قسمت هایی رو هم در نقش خود Ciri برای اینکه مشخص شه در گذشته براش چه اتفاقی افتاده بازی میکنیم که جالبه ...

درگیری آنچنانی نداره و هیولاهای توی بازی رو هم به راحتی میشه کشت طی کردن مسافت های طولانی هم یه کم حوصله ادم سر میبره مخصوصا که این اسبه به زور راه میره :دی خودشم که با کوچکترین ضربه ای به فنا میره ...

البته بعضی اوقات برای حل کردن معماهای بازی باید دنبال بعضی وسایل گشت که درعینی که حال میده ولی اعصاب خورد کنم هست مثلا تو منطقه velen قسمتی که باید تو اون منطقه وسیع میرفتی دنبال آنا میگشتی خیلی سخت بود ولی مراحل منطقه The Skellige فوق العاده هست ...

در مقایسه با Skyrim و Mass Effect 3 که جفتشون رو نصفه کاره پاک کردم این خیلی بهتره ...

موسیقی متنش و یه اهنگی که بعضی اوقات پخش میشه خیلی باحاله و به سبک بازیش میخوره ...


اینم یک سری عکس که از داخل بازی گرفتم و تا جایی که میشد حجمشون رو کم کردم :


1440*900 Pixels




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])][ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



این چهار تا عکسم فوق العاده شده که جدا قرار میدم :





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

vahidgame
03-06-2015, 22:49
دوستان من زیاد اهل نقش آفرینی نیستم و آخرین عنوان که بازی کردم فاینال فانتزی اولی رو پی اس 3 بود با کارکتر لایتنین شروع میشد(شمارشو یادم نیست:n02:)
به نظرتون حوصلم میاد اینو تموم کنم با توجه به سطح علاقم به این سبک.
اکشن ادونچرش چطوره؟
(راستش پول واسه گرفتن و امتحان کردنش ندارم:n02:)

ممکنه خوشتون نیاد
ولی بازی از لحاظ اپن ورلد بودن هم خیلی قویه و ممکنه کسانی که کمتر اهل بازی های نقش آفرینی باشن هم جزو بازی های تاپشون بشه
خیلی نمیشه اینو مشخص کرد و باید خودتون تجربه کنید


میشه بگین گیم پلی این چطوره؟
با شماره 2 اصلا حال نکردم
مبارزه کند و حوصله بر
دفع حمله هم که نداشت
خیلی هم ضعیف بود گرالت
کارای بیخود و زمانبر مثل طی مسافت های طولانی و برو با این حرف بزن برو با اون حرف بزن
سیواشم دیر به دیر بودن
همون اوایل حذفش کردم
البته نمیدونم شاید بعدا بهش عادت میکردم یا نه ولی بیخیالش شدم
من هیولا و دشمنای گنده دوست دارم ولی میخوام تند تند بیان مبارزه شم باحال باشه.
این یکی چطوریه کلا؟
نسبت به شماره دوم بازی پیشرفت داشته ولی شماره دوم هم خیلی عالی بودش و در کل بیس بازی فرقی نداره
اینایی که میگید ضعف نیست و اتفاقا خصوصیات بازی های نقش آفرینیه
این مدل بازی هایی که شما می خواید احتمالا H&S مثل GOW هست که کلا فرق دارن
با این شرایط من توصیه نمی کنم بازیو بگیرید


دوستان این بازی مثل اسکایریم کاملا open world ـه یا مثل Dragon Age نسبتا open world ؟
البته DA هم شماره آخرش کاملا اپن ورلد بودش
آره اپن ورلد که کاملا هست ولی خب با اسکایریم فرق داره و اینجوری نیست که بیشتر بازی مبتنی بر ماموریث های فرعی باشه و داستان بازی خیلی عظیمه
ریزه کاری های بازی زیاده و میشه حدودا 200 ساعت براش وقت گذاشت و در کل یه اپن ورلد فوق العاده داره

david071
06-06-2015, 23:57
دوستان توی روند بازی جون من پر نمیشه ، بازی کلا اینجوریه یا من باگ دارم؟

armin_punisher6
07-06-2015, 00:11
خیلی بازی چرتی بود.اصلا خوشم نیومد،فقط گرافیک خوبی داشت.

mikelwar
11-06-2015, 22:55
روند بازی خیلی حوصله سر بره،همش از این ور به اون ور ،تحقیق و برسی و صحبت های فراوان ،انگار بازی کاراگاهی داری بازی می کنی ،مبارزه هم که نداره ،تا حالا بالای ۵ ساعت رفتم کلا جز چند تا چرت و پرت و اسون با چیزه دیگه ای روبه رو نشدم ،البته گرافیکش عالیه ،ولی گیم پلی به شدت ضعیفه.

Viren
13-06-2015, 02:13
خب بازی و کامل تموم کردم در لول 37.تمام ماموریت اصلی و فرعی و یافتن گنج و غیره رو رفتم(البته یه سری مطمعنا از دستم رفته باید پیداشون کنم).با روزی 6 ساعت بازی کردن 2 هفته طول کشید...بازی بسیار طولانی هست و محیط بزرگی هم داره.بسیار لذت بردم

pharm
13-06-2015, 17:11
اگلیسی خیلی قوی میخواد این بازی علاوه بر اون باید اصطلاحات رو هم ادم بلد باشه
یکی که میفهمه چی میگن لذت بازی براش دوچندان میشه

peyman_nn
17-06-2015, 17:44
راست میگی
واقعا انگلیسی قوی میخاد
احتمالش هست نسخه فارسی برای این بازی بیاد ؟ :n19:

R.P.G
17-06-2015, 18:57
سلام دوستان.

یه چند وقتی هست دارم از ویچر اسکرین شات میگیرم و دوست داشتم که کارام رو با شما هم به اشتراک بزارم. یه تعداد از شات های مورد علاقه خودم رو میزارم که صفحه هم دیگه زیاد شلوغ نشه. (البته همینجوریشم شلوغش کردم)




The Fields of Ard Skellig
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Two 21:9 AP merged shots in PS; Rescaled in Paint.net
• Timestop, FOV, Free camera, using Jim2point0's Cheat Engine Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• In-game HUD toggle


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Approaching Mists
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Seventeen 3640x4200 Shots merged in PS, Cropped.
• Timestop, Time of day using Jim2point0's Cheat Engine Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Oversight
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3600x4800 3:4 AR, resampled with FastStone
• Timestop, FOV, Free camera, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
•Debug console ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) for HUD toggle
Familiar Morning
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3600x4800 3:4 AR, resampled with FastStone
• Timestop, FOV, Free camera, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
•Debug console ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) for HUD toggle


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Decoherence
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3600x4800 3:4 AR, resampled with FastStone
• Timestop, FOV, Free camera, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
•Debug console ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) for HUD toggle
Follow the Treats
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3600x4800 3:4 AR, resampled with FastStone
• Timestop, FOV, Free camera, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
•Debug console ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) for HUD toggle



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Queen Cerys
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3640x4200, resampled with FastStone
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
The Kingmaker
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3640x4200, resampled with FastStone
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


در ضمن بگم که هیچ کدوم از شات ها از داخل Cutscenes ها گرفته نشده و واسه هر شات نورپردازی ( در واقع Time of day ) و Depth of Field و Field of View تغییر دادم و همچنین برای گرفتن بعضی شات ها بلاجبار از Freeze کردن بازی استفاده کردم. Free Camera رو هم ذکر کنم که استفاده شده :دي

Off Topic:
چند وقت پیش با آقا وحید عزیز در مورد زدن یک تاپیک با عنوان Screenshotting یا Screenarchery صحبت کرده بودم که قرار بود اسکرین شات های به اصطلاح هنری یا کلا شات هایی که روشون وقت گذاشته شده ( نه فوتوشاپ شده :دي ) ، رو توش بزاریم، حالا میخوام بپرسم آیا کسی مایل همکاری هست یا خیر ؟

قوانین هم به این صورت باشه که: ( همون چیزی که خودم واسه آقا وحید فرستاده بودم رو اینجا نقل قول میکنم :دي)


قوانین تاپیک هم به این صورت هست که اسکرین شات از Cutscene ها ممنوع باشه؛ HUD حتماً حذف بشه و این که از Photoshop هم استفاده نشه (به جزء Cropping یا Photomerge)

شات ها هم یک سری توضیحات مثل:
اسم بازی - اینجکتور گرافیکی که استفاده شده - آیا Timestop , FOV , Free Camera و ... استفاده شده یا خیر - آیا Downsampling انجام شده؛ به چه صورت - از چه Aspect Ratio ـی شات کپچر شده و مواردی از این دست.

داخل تاپیک هم روش های Downsampling یا استفاده از Free Camera و... هم توضیح داده بشه.

نمونه توضیحات هر عکس هم میتونه به همین صورتی باشه که من توی این پست نوشتم.

kumarbaz
18-06-2015, 15:58
سلام دوستان.

یه چند وقتی هست دارم از ویچر اسکرین شات میگیرم و دوست داشتم که کارام رو با شما هم به اشتراک بزارم. یه تعداد از شات های مورد علاقه خودم رو میزارم که صفحه هم دیگه زیاد شلوغ نشه. (البته همینجوریشم شلوغش کردم)




The Fields of Ard Skellig
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Two 21:9 AP merged shots in PS; Rescaled in Paint.net
• Timestop, FOV, Free camera, using Jim2point0's Cheat Engine Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• In-game HUD toggle


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Approaching Mists
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Seventeen 3640x4200 Shots merged in PS, Cropped.
• Timestop, Time of day using Jim2point0's Cheat Engine Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Oversight
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3600x4800 3:4 AR, resampled with FastStone
• Timestop, FOV, Free camera, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
•Debug console ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) for HUD toggle
Familiar Morning
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3600x4800 3:4 AR, resampled with FastStone
• Timestop, FOV, Free camera, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
•Debug console ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) for HUD toggle


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Decoherence
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3600x4800 3:4 AR, resampled with FastStone
• Timestop, FOV, Free camera, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
•Debug console ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) for HUD toggle
Follow the Treats
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3600x4800 3:4 AR, resampled with FastStone
• Timestop, FOV, Free camera, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
•Debug console ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) for HUD toggle



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Queen Cerys
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3640x4200, resampled with FastStone
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
The Kingmaker
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3640x4200, resampled with FastStone
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


در ضمن بگم که هیچ کدوم از شات ها از داخل Cutscenes ها گرفته نشده و واسه هر شات نورپردازی ( در واقع Time of day ) و Depth of Field و Field of View تغییر دادم و همچنین برای گرفتن بعضی شات ها بلاجبار از Freeze کردن بازی استفاده کردم. Free Camera رو هم ذکر کنم که استفاده شده :دي

Off Topic:
چند وقت پیش با آقا وحید عزیز در مورد زدن یک تاپیک با عنوان Screenshotting یا Screenarchery صحبت کرده بودم که قرار بود اسکرین شات های به اصطلاح هنری یا کلا شات هایی که روشون وقت گذاشته شده ( نه فوتوشاپ شده :دي ) ، رو توش بزاریم، حالا میخوام بپرسم آیا کسی مایل همکاری هست یا خیر ؟

قوانین هم به این صورت باشه که: ( همون چیزی که خودم واسه آقا وحید فرستاده بودم رو اینجا نقل قول میکنم :دي)



نمونه توضیحات هر عکس هم میتونه به همین صورتی باشه که من توی این پست نوشتم.

دوست عزیز کارت فوق العاده هست، ما که کاری از دستمون برنمیاد متاسفانه. خیلی زیبا بودن.

وین رونی
18-06-2015, 22:14
ما که نمی تونیم این بازی رو انجام بدیم
اگه فیلم یا فیلمهایی در این سبک می شناسید بگید تا اینجوری خودمون رو راضی کنیم

playstation 3
18-06-2015, 22:21
بازی خیلی خوب و سبکی هست من با این سیستم رو very high میانگین 28 فریم میگیرم
cpu:intel core2 duo e8400 3.7ghz
ram:4gb bus800 apacer ddr2
vga:hd6870 1gb gddr5
resolution:full hd

amirhosein2020
19-06-2015, 10:57
سلام بچه ها روزتون بخیر

من بعد از مرحله FINDING TAMARA گیر کردم و نمیدونم باید چکار کنم هیچ علامتی هم روی نقشه نیومده
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

htotti2006
20-06-2015, 18:51
سلام بچه ها روزتون بخیر

من بعد از مرحله FINDING TAMARA گیر کردم و نمیدونم باید چکار کنم هیچ علامتی هم روی نقشه نیومده
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کسی نیست جواب این دوستمون رو بده

R.P.G
21-06-2015, 11:01
دوست عزیز کارت فوق العاده هست، ما که کاری از دستمون برنمیاد متاسفانه. خیلی زیبا بودن.
ممنون دوست عزیز. مشکلی نیست از اون بابت، انتظار همکاری چندانی نبود :دي ولی خب فعلاً همینجا (داخل تاپیک های مربوط به هر بازی) ادامه میدم شاید کم کم کسی علاقمند شد. :دي

یه چنتا شات نچندان خوب:




Running Through
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3640x4200, resampled with FastStone
• Timestop using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

At The Very Peak Of The World
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3640x4200, resampled with FastStone
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Foxy Triss
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3640x4200, resampled with FastStone
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

peyman_nn
21-06-2015, 11:31
دوستان
من بازم پرسیدم
به نظرتون نسخه فارسی شده میاد برای این بازی ؟
والا نمیشه بازی کرد ، الکی هم که نمیشه گزینه های صحبت رو انتخاب کرد ، میشه ؟

Mr_100_dolari
21-06-2015, 11:52
سلام بچه ها روزتون بخیر

من بعد از مرحله FINDING TAMARA گیر کردم و نمیدونم باید چکار کنم هیچ علامتی هم روی نقشه نیومده
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



سلام

باید بری دنبال دختر و زن بارون که اول باید بری پیش دخترش ... طبق لینک راهنما که گذاشتی قسمت بعدش باید بری پیش اون یارو که یه گوسفند داره اسم گوسفندش پرینسس
هست که گم شده و اول باید بری بگردی پیداش کنی بیاری تحویل بدی بعد اون برات جای دختر بارون پیدا میکنه و بهت میگه و میری باهاش حرف میزنی و دخترشم راجب زنه بارون و جاش بهت اطلاعات میده و ....

برای پیدا کردن پرینسس باید از قابلیت witcher senses تو محدوده ای که بهت میگه استفاده کنی ...


دوستان
من بازم پرسیدم
به نظرتون نسخه فارسی شده میاد برای این بازی ؟
والا نمیشه بازی کرد ، الکی هم که نمیشه گزینه های صحبت رو انتخاب کرد ، میشه ؟

نخیر دوست عزیز نسخه فارسی براش بعیده بیاد چون توش پر از صحنه های +18 هست ... لینک دانلودشم خیلی سایت ها برداشتن ....
هر جاش متوجه نشدی از گوگل ترنس استفاده کنه ...
بازیش راهنما هم زیاد داره ...

Mr_100_dolari
21-06-2015, 12:22
سلام مجدد

دوستان من دوباره دارم بازی رو از اول میرم ... بازیش خیلی ریز کاری و عملیات فرعی زیاد داره ... دوستانی که تا حالا این سبک بازی نکردن باید خیلی درگیر بازی و ماجراهاش بشن تا بازی براشون راحتر بشه ولی واقعا ارزشش رو داره ....

بازی بر اساس انتخاب های شما سه تا پایان مختلف داره .... حتی بر اساس انتخابهاتون روابط عاشقانه بین گرالت با ین و تریس و ... رقم میخوره ....

توی ناویگراد برای پیدا کردن یه نفر میره پیش یه دختره به اسم پریسیلا که خواننده هست و به آهنگ میخونه به اسم The Wolven Storm که باید صبر کنه تا خوندنش تموم بشه و واقعا توی هیچ بازی تا حالا همچین چیزی ندیده بودم انقدر که طبیعی هست و هر چی این بازی رو بیشتر انجام بدین بهتر متوجه میشین که واقعا یه شاهکاره ...

ویدیو این قسمت از بازی رو که واقعا فوق العادست با حجم کم برای دانلود تبدیل کردم :

=================









[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

.
.
.


The Witcher 3: Wild Hunt - The Wolven Storm - Priscilla's Song

.
.
.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ​[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


.
.
.

دانلود ویدیو (16.6 MB) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])​

.
.
.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

.
.
.

دانلود آهنگ (3.2 MB) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

htotti2006
22-06-2015, 17:04
سلام

باید بری دنبال دختر و زن بارون که اول باید بری پیش دخترش ... طبق لینک راهنما که گذاشتی قسمت بعدش باید بری پیش اون یارو که یه گوسفند داره اسم گوسفندش پرینسس
هست که گم شده و اول باید بری بگردی پیداش کنی بیاری تحویل بدی بعد اون برات جای دختر بارون پیدا میکنه و بهت میگه و میری باهاش حرف میزنی و دخترشم راجب زنه بارون و جاش بهت اطلاعات میده و ....

برای پیدا کردن پرینسس باید از قابلیت witcher senses تو محدوده ای که بهت میگه استفاده کنی ...



نخیر دوست عزیز نسخه فارسی براش بعیده بیاد چون توش پر از صحنه های +18 هست ... لینک دانلودشم خیلی سایت ها برداشتن ....
هر جاش متوجه نشدی از گوگل ترنس استفاده کنه ...
بازیش راهنما هم زیاد داره ...







سلام
ممنون به خاطر پاسختون اون مرحله رو رد کردم الان رفتم تو اتاق بارون و کلیه درها بیتس و ظاهراً یه بازی جلو هستش و باید انجام بدم.لطفاً راهنمایی کنید.فکر کنم این مرحله باشم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

R.P.G
22-06-2015, 18:40
High As Forktail

• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Swallows The Sun

• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Ambush

• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Clean Weather Totem

• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Forktail

• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Cutting Through

• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Druid's Den

• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])




این همه شات میزارم، فقط امیدوارم که باعث آزرده خاطر شدن کسی نشه. :دي

Mr_100_dolari
23-06-2015, 01:45
سلام
ممنون به خاطر پاسختون اون مرحله رو رد کردم الان رفتم تو اتاق بارون و کلیه درها بیتس و ظاهراً یه بازی جلو هستش و باید انجام بدم.لطفاً راهنمایی کنید.فکر کنم این مرحله باشم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سلام

دقیق متوجه نشدم کجای بازی هستی .. برو تو قسمت کوئست های بازی و اسم کوئستی که داری انجام میدی رو اینجا بنویس ... بر اساس لول ها جلو بری بهتره ...

این چیزی هم که میگی باید یه مکالمه با بارون داشته باشی تو همون خونه خودش که اون هم در مورد اتفاقاتی که برای زن و دخترش افتاده بهت میگه ... بعد یه خاطره از سیری تعریف میکنه که طبق لینک راهنما که گذاشتی در قسمت Ciri's Story The Race باید در نقش سیری یه مسابقه با بارون بدی ... بعدشم بر میگردی و مبری سراغ دختر بارون ....

R.P.G
27-06-2015, 11:15
کسی که مشکلی نداره با اسکرین شات گذاشتن اینجا ؟ چون خودم حس میکنم تاپیک به هم ریخته میشه. :دي





Keep It Together Roach
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Didn't Walk The Path
• ReShade With MasterEffect ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Nightfall
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Master Geralt
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


Rock Or River
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Swampiest Swamp
• ReShade With MasterEffect ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Our Griffin
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

(Finale (Song ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


برای شات آخر (Finale) یک آهنگ هم لینک کردم، توصیه میکنم حتماً گوش بدید.

قضیه انتخاب عنوان برای شات [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] این بود که من از لول 5 روی Death March (قبلش روی Blood and Broken Bones بود) بازی میکردم و روی Unlock کردن اچیومنت ِ Walked The Path حساب باز کرده بودم. خلاصه روی Death March بازی رو با کلی این ور و اونور رفتن و Mastercraft و Superior Potions و Oil و ... ساختن و اینا روی لول 32 تمومش کردم؛ آخر سر هم تفم کف دست ما ننداخت، یعنی داغون شدم :دي، شات رو هم از روی عصبانیت و عجله گرفتم و همچین عنوانی بی ربطی بهش دادم.:n36:


از دیروز باز دوباره شروع کردم روی Death March بازی کردن. فعلا Brothers in Arm واسه Novigrad مونده که برای Battle of Kaer Morhen دیگه آماده بشیم. امروز یا فردا هم فکر کنم بازی تموم بشه.

virus2009
27-06-2015, 14:26
کسی که مشکلی نداره با اسکرین شات گذاشتن اینجا ؟ چون خودم حس میکنم تاپیک به هم ریخته میشه. :دي





همینجوریش کسی سر نمیزنه اینجا، حداقل این شات های شما این تاپیک رو نسبت به بازی های دیگه متمایز کرده ، ملت میان لذت میبرن.
واقعا کارت عالیه، معلومه با عشق انجام میدی، ادامه بده که ما هم داریم لذت می بریم.
همیشه فکر می کردم این جور شات ها رو سازندگان بازی می گیرین ....

+

یک پشنهاد: واسه هر عکس یک لینک کم حجم با سایز نرمال هم قرار بده.

R.P.G
27-06-2015, 18:00
همینجوریش کسی سر نمیزنه اینجا، حداقل این شات های شما این تاپیک رو نسبت به بازی های دیگه متمایز کرده ، ملت میان لذت میبرن.
واقعا کارت عالیه، معلومه با عشق انجام میدی، ادامه بده که ما هم داریم لذت می بریم.
همیشه فکر می کردم این جور شات ها رو سازندگان بازی می گیرین ....

+

یک پشنهاد: واسه هر عکس یک لینک کم حجم با سایز نرمال هم قرار بده.
ممنون دوست عزیز. واسه گرفتن هر سری (از چند صحنه مختلف) یک ساعتی وقت میزارم و از بین 5 یا 10 عکسی که از یک صحنه گرفتم بهترینش رو انتخاب میکنم واسه همین خوب به نظر میان :دي

اینجا رو شما حتماً یه سر بزن. Dead End Thrills ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) از بازی هایی که امکان شات گرفتن ازشون بوده، عکس های فوق العاده ای گرفتن.

چند نفر از کسایی که میشناسم و پیشنهاد میکنم که حتماً کاراشون رو ببینید. اون لحظه ـست که متوجه میشید کارای من همچین آش دهن سوزی هم نیستن :دي
de:mo ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]@N04) | Jim2point0 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) | .Natty.Dread. ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]@N06/) | -One3rd- ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) | Erika ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) | Berduu ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) | PixieGirl4 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) | Nic_Clapper ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) | Midhras ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) | 'Gionight' ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]@N02/) | Insomnia ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]@N05/)

:دي تعداد یه خورده زیاد شد ولی من خودم کارای PixieGirl4 - Erika - Berduu - NattyDread و Nic_Clapper رو پیشنهاد میدم. بازم میگم همشون ارزش یک بار دیدن رو دارن.

اینم آلبوم کارای خودم هست و فعلا از یک سال پیش که شروع کردم تا به الان از بازی های Skyrim, DA:I, Remember Me, AC: Unity, Witcher 2, Witcher 3 شات گرفتم و خوشحال هم میشم یه سری بزنید. اون بین فقط Witcher 2-3 , DA:I و Skyrim خوب از آب در اومدن به نظر خودم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

والا سایز و حجم ثابت هست و متاسفانه نمیتونم طور دیگه ای قرار بدم. روی Aspect Ratio ـه 4x5 شات ها رو گرفتم.

__________________________
خب بازی رو هم روی Death March همین 1 ساعت پیش با بدترین نحو تموم کردم. واقعاً زورم گرفته بود اون همه روی Playthrough قبلی کار کردم از آخر اومد اون ضد حال رو بهم زد و مجبورم کرد از اول برم... :دي

HOJ-JAT
27-06-2015, 18:09
ظاهرا چاره ای جز خرید بازی نیست:n02:
۹۰ تومن ظرفیت ۲ واسه پلی ۴
فقط ی سوال ص ح ن ه ای بازی رو میشه رد کرد یا باید خانوادگی نشست دیدشون؟

R.P.G
29-06-2015, 19:31
چند شات نچندان خوب...



Pain In The Ar*e
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 5120x2160, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod
Furious Fiend
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 5120x2160, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod
Wrong Bomb
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 5120x2160, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Another Forktail
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod


No More Devouring
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control Free camera, FOV using Debug Console mod

Nothings Left To Strive For
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV using Debug Console mod


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mohammad varaste
01-07-2015, 11:32
من نسخه های قبلی این بازی رو انجام ندادم.حوصلشو هم ندارم برم دنبالش
به نظرتون با انجام همین یه نسخه میتونم از بازی لذت ببرم ؟

IRAN_KING
01-07-2015, 12:27
این بازی سبکه skyrim هست ؟

R.P.G
04-07-2015, 10:57
دوباره سلام خدمت دوستان.

یه سری شات از Ciri و باقی موارد:



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
White Flame
• ReShade Framework
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV, Spawning Ciri using Debug Console mod


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
Fading Away
• ReShade Framework
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV, Spawning Ciri using Debug Console mod


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Zireael
• ReShade Framework
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV, Spawning Ciri using Debug Console mod


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
Zireael
• ReShade Framework
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Weather Control, Free camera, FOV, Spawning Ciri using Debug Console mod




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
Mastercrafted Wolf Armor
• ReShade Framework
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
Fyke Isle
• ReShade Framework
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
WRape Center
• ReShade Framework
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Meditation
• ReShade Framework
• Captured in 3640x4200, resampled with FastStone: Lanczos2
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod

amirhosein2020
05-07-2015, 20:55
سلام من در مرحله ی [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]گیر کردم لطفا کمک کنید

R.P.G
06-07-2015, 18:59
سلام من در مرحله ی [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]گیر کردم لطفا کمک کنید
دقیق نگفتین کجاش مشکل دارین.
ولی حدس میزنم جایی که میرین داخل غار گیر کردین. اونجا یه صدایی از بالا غار میاد که باید شما یک بمب بندازین تا اون Cockatrice یا همون مانستری که روش کانترکت دارین بیاد بیرون. بعد میره توی فضای باز، اونجا ترتیبشو میدید.

HOJ-JAT
06-07-2015, 20:12
يك سوال شمشيراش چه فرقي با هم دارن؟

javad2015
06-07-2015, 20:31
یکیش از جنس استیل هست برای کشتن ادما و حیوونا و اون یکی از جنس نقره برای کشتن هیولاها و موجودات تخیلی

Alex Fera
08-07-2015, 00:32
بازی رو تموم کردم،نزدیک 60 ساعت طول کشید...........
البته خیلی از کوئست های فرعی و خیلی چیزای دیگه رو انجام دادم این وسط،وگرنه زیر 30 ساعت هم میشه تمومش کرد...........

پایان نسبتا خوبی برام اتفاق افتاد،فکر میکردم بهترین پایان رو میگیرم،چون روی انتخابام خیلی با حساسیت عمل میکردم ولی فکر کنم از اونور بوم افتادم:n02:

سیستم کرفتینگ فوق العاده عالی و بزرگ،جزئیات باورنکردنی توی این دنیای بزرگ،اتفاقات غیره منتظره جذاب،طراحی و گرافیک هنری عالی و از همه مهمتر داستان Witcher 3 نمیذاره حتی یه لحظه از فکر بازی بیاید بیرون تا تمومش کنید.........

بعد از RDR اولین بازی بود که انقد منو درگیر خودش کرد./

javad2015
08-07-2015, 12:11
بهترین پایان همون هست که سیری ویچر میشه مگه نه؟

Alex Fera
08-07-2015, 14:10
بهترین پایان همون هست که سیری ویچر میشه مگه نه؟


بستگی داره بهترین از نظرت چی باشه
یکی از پایان های خوب بازی اونه،آره

R.P.G
12-07-2015, 10:45
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
Path of Warriors



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
Darkness Approaching


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
Have a Glance



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
Tir ná Lia
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Goat Hunters
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
Zireael






باز ما اومدیم با یه مشت اسکرین شات. :دي

joyful
20-08-2015, 10:52
لطفا کسی اگر لینکی از dlc مربوط به new game + داره به من بده ممنون میشم

brain
20-08-2015, 23:40
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Queen Cerys
• ReShade Framework ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• 3640x4200, resampled with FastStone
• Timestop, Time of day using Jim2point0's CE Table ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
• HUD toggle, Free camera, FOV using Debug Console mod ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])







R.P.G ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) جان تبریک میگم، یکی از اسکرین شات هارو پیج رسمی the witcher همین 2 ساعت پیش share کرد، یهو دیدم کلی خوشحال شدم. گفتم بهت بگم ! :^)

R.P.G
21-08-2015, 11:32
R.P.G ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) جان تبریک میگم، یکی از اسکرین شات هارو پیج رسمی the witcher همین 2 ساعت پیش share کرد، یهو دیدم کلی خوشحال شدم. گفتم بهت بگم ! :^)





سلام، مرسی دوست عزیز، آره در جریانش هستم؛ در واقع یکی دو هفته ای میشه یه سری از اسکرین شات هایی که واسشون فرستادم رو توی پیجشون میزارن. اول فکر کردم اگر انتخاب کنن یک دونه شات از بین سری شِــیر میکنن ولی مثل اینکه از همه ی شات ها خوششون اومده. :دي

amirpers
21-08-2015, 20:58
دوستان ویچر چه جوری سوار قایق میشه؟

HOJ-JAT
21-08-2015, 22:43
دوستان ویچر چه جوری سوار قایق میشه؟

باید بری توش قسمتی که دستگیره هست بعدش روی نمایشگر بسته ب دستگاهت کلید راهنما میاد

- - - Updated - - -


دوستان ویچر چه جوری سوار قایق میشه؟

باید بری توش قسمتی که دستگیره هست بعدش روی نمایشگر بسته ب دستگاهت کلید راهنما میاد

merikhi
31-08-2015, 00:22
واقعن باید به سازندگانش دست مریزاد گفت. هر نسخه که ساختن نسبت به قبلی کلی پیشرفت داشتن.

AliROCK
31-08-2015, 22:05
دوستان به نظرتون ویندوز 10 از نظر گرافیکی اثری تو این بازی داره یا فرقی زیاد با 7 نداره ؟
موندم 10 رو نصب کنم یا نه. فقط برا این بازی

Doctor Splinter
31-08-2015, 22:53
فعلا ویندوز 8.1 بهترینه

alimess
18-12-2015, 03:37
من لول 10هستم جایی که با lfrit (غول سنگی که اتش و گدازه پرتاب میکنه ) گیر کردم باید چکار کنم؟؟

I Walk Alone
18-12-2015, 12:43
من لول 10هستم جایی که با lfrit (غول سنگی که اتش و گدازه پرتاب میکنه ) گیر کردم باید چکار کنم؟؟

برای بی اثر کردن آتش می تونین از Aard استفاده کنید.

Ifrit یک Fire Elemental هست و نقاط ضعفش بمب های Dimeritium Bomb و Northern Wind هستند.

اگه Elemental Oil دارین قبل از ورود به مبارزه مصرفش کنید.

alimess
18-12-2015, 18:35
همیشه بعد از ده دقیقه بازی کردن بازی قطغ میشه و اخطار (the witcher has stopped working ) رو میده . تا پچ 1.06 هم نصب کردم ولی درست نشد باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

unname47
27-12-2015, 21:53
سلام
بچه ها من نسخه ی FLT رو گرفتم
میخواستم بدونم برای بهینه سازی بازی در کامپیوتر کدوم آپدیت رو باید نصب کنم؟ نیازه که همه ی آپدیت هارو نصب کنم؟ یا اینکه آخرین آپدیت کافیه؟ و اینکه کدوم نسخه رو یگیرم؟ آخه آپدیت های زیادی داره...

sadafroohi
20-01-2016, 22:28
درود
من بازی the witcher 3 دانلود کردم 10تا فایل data.bin داره و یک فایل setup
میشه لطف کنید بگین چطوری باید نصب کنم؟ من در زمینه بازی تازه کارم.

| SoRoush 8K |
29-06-2016, 16:56
دوستان با این لپتاپ رو چه رزولوشنی و چه گرافیکی میتونم با حداقل 30 الی 40 فریم بازی کنم ؟
CPU : Intel Core i7 6700HQ 2.6-3.6
Graphic Card : Nvidia Geforce GTX 960M 4 GB GDDR5
RAM : 12 GB DDR 4
Screen 4K

Emir1
30-06-2016, 23:30
درود
من بازی the witcher 3 دانلود کردم 10تا فایل data.bin داره و یک فایل setup
میشه لطف کنید بگین چطوری باید نصب کنم؟ من در زمینه بازی تازه کارم.
تمامی نصبها با فایل setup انجام میشن، این فایل رو دابل کلیک کنید و آدرس درایو و فولدری که میخواید بازی توش نصب بشه رو بدین و بعد گزینه های next رو تا مرحله آخر یعنی finish بزنید. البته این به صورت کلی بود، گاهی ممکنه یخورده مراحل دیگه مثل ک.ر.ک و ... داشته باشه.

دوستان با این لپتاپ رو چه رزولوشنی و چه گرافیکی میتونم با حداقل 30 الی 40 فریم بازی کنم ؟
CPU : Intel Core i7 6700HQ 2.6-3.6
Graphic Card : Nvidia Geforce GTX 960M 4 GB GDDR5
RAM : 12 GB DDR 4
Screen 4K
عزیز من، شما که سیستمت بالاست، پرسیدن نداره که با بهترین رزولیشن میتونی بازی کنی، اصلا واسه هیچ گیمی سوال نکن، همه گیمها رو این سیستم قورت میده، بده بهش این بازی رو هم قورت بده. :n26:

Emir1
30-06-2016, 23:35
دوستان یه نفرم سوال منو جواب بده :n01:
من بازی رو یه بار اول نصب کردم دیدم خیلی سنگینه دیگه نخواستم تنظیمات رو بیارم پایین و حذفش کردم، الان تاپیکش رو دیدم گفتم بپرسم ببینم برای اجرای روونتر و سبکتر بازی پچی، آپدیتی هست؟

mahyarSAMSUNG
01-07-2016, 13:31
دوستان با این لپتاپ رو چه رزولوشنی و چه گرافیکی میتونم با حداقل 30 الی 40 فریم بازی کنم ؟
CPU : Intel Core i7 6700HQ 2.6-3.6
Graphic Card : Nvidia Geforce GTX 960M 4 GB GDDR5
RAM : 12 GB DDR 4
Screen 4K

شما فکر 4k بازی کردن رو نکن . حتی با 970 دستکتاپ هم برای فول اچ دی و تنظیمات اولترا این بازی به مشکل بر می خوری . شما با لپ تاپت میتونی حداکثر فول اچ دی و تنظیمات متوسط بازی کنی :n39: . من با گرافیک 980 دسکتاپم کرایسس 3 رو با تنظیمات حداکثر ولی انتی الایزنیگ 4x میتونم روون بازی کنم ولی رو 8x میزارم تصویر کش میاد :n28:

| SoRoush 8K |
02-07-2016, 06:19
شما فکر 4k بازی کردن رو نکن . حتی با 970 دستکتاپ هم برای فول اچ دی و تنظیمات اولترا این بازی به مشکل بر می خوری . شما با لپ تاپت میتونی حداکثر فول اچ دی و تنظیمات متوسط بازی کنی :n39: . من با گرافیک 980 دسکتاپم کرایسس 3 رو با تنظیمات حداکثر ولی انتی الایزنیگ 4x میتونم روون بازی کنم ولی رو 8x میزارم تصویر کش میاد :n28:
نه 4K که اگه بتونه هر بازی ای رو هم بازم رو 4K نمیزارم چون فشار زیادی میاد به لپتاپ .
-
الان من رو 1080×1920 رو مدیوم دارم بازی میکنم :|
برای چی انقد سنگینه این بازی ؟؟!!!
آپدیتی چیزی واسش نیومده که سبکتر کنه و بشه فریم بالاتری گرفت ؟
الان مثلا من GTA V رو رو اولترا فول اچ دی و فال اوت رو هم رو اولترا فقط بعضی مواردش رو High بازی میکنم ولی اینو رو مدیوم حدود 35-30 فریم می گیرم !!
چرا اینجوریه ؟؟

donkeyoxte
02-07-2016, 07:24
دوستان یه نفرم سوال منو جواب بده :n01:
من بازی رو یه بار اول نصب کردم دیدم خیلی سنگینه دیگه نخواستم تنظیمات رو بیارم پایین و حذفش کردم، الان تاپیکش رو دیدم گفتم بپرسم ببینم برای اجرای روونتر و سبکتر بازی پچی، آپدیتی هست؟
آپدیت که چند تایی اومده اخریشم 1.22

Emir1
03-07-2016, 07:39
آپدیت که چند تایی اومده اخریشم 1.22
1.12 شو دانلود کردم، میگه با بازی سازگار نیست! حتی خود بازی (یعنی حتی بدون آپدیت) هم الان اجرا نمیشه! ورژن بازی و آپدیت هم هر دو یکیه و از یه سایت هم دانلود کردم.
برای نصب درست و اجرای آپدیت، باید همه آپدیتهای قبلی نصب بشن؟

AliROCK
03-07-2016, 13:21
اپدیت 1.22 اومده هنوز کلی باگ داره :n35:

donkeyoxte
03-07-2016, 14:19
1.12 شو دانلود کردم، میگه با بازی سازگار نیست! حتی خود بازی (یعنی حتی بدون آپدیت) هم الان اجرا نمیشه! ورژن بازی و آپدیت هم هر دو یکیه و از یه سایت هم دانلود کردم.
برای نصب درست و اجرای آپدیت، باید همه آپدیتهای قبلی نصب بشن؟

نمیدونم چه نسخه ای نصب کردی
من قبلا نسخه 20 گیگی coreapack داشتم که تا آپدیت 1.12 توش بود
آپدیت کلا دو نسخه داره یکی GoG یکی هم Codex , نسخه بازیت هرچی باشه باید آپدیت هم شامل اون بگیری

m2stech
03-07-2016, 14:20
1.12 شو دانلود کردم، میگه با بازی سازگار نیست! حتی خود بازی (یعنی حتی بدون آپدیت) هم الان اجرا نمیشه! ورژن بازی و آپدیت هم هر دو یکیه و از یه سایت هم دانلود کردم.
برای نصب درست و اجرای آپدیت، باید همه آپدیتهای قبلی نصب بشن؟

بله همه ی آپدیت های قبلی را میخواد
از اینجا میشه دان کرد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته نمیدونم اینا مال ورژن steam هست یا gog

Emir1
03-07-2016, 17:06
ممنونم دوستان،

نمیدونم چه نسخه ای نصب کردی
من قبلا نسخه 20 گیگی coreapack داشتم که تا آپدیت 1.12 توش بود
آپدیت کلا دو نسخه داره یکی GoG یکی هم Codex , نسخه بازیت هرچی باشه باید آپدیت هم شامل اون بگیری
نسخه GoG رو دانلود کرده بودم، برای activation هم یه پچ 1.01 هم دارم به علاوه دو تا دی ال سی به این مشخصات dlc1_2.0.0.28
قبلا یادمه با همین داشته ها، یکی دو بار نصب و اجراش کرده بودم ولی الان هرکاری میکنم (حتی بدون نصب آپدیت 1.12) اجرا نمیشه! فایل رجیستریش رو هم تو فولدر بازی کپی و اجراش میکنم ولی موقع اجرای بازی پیغام میده که نیاز به دانلود یه قسمت کوچیکی از بازی دارید که در 19 می منتشر میشه!

donkeyoxte
03-07-2016, 19:47
ممنونم دوستان،

نسخه GoG رو دانلود کرده بودم، برای activation هم یه پچ 1.01 هم دارم به علاوه دو تا دی ال سی به این مشخصات dlc1_2.0.0.28
قبلا یادمه با همین داشته ها، یکی دو بار نصب و اجراش کرده بودم ولی الان هرکاری میکنم (حتی بدون نصب آپدیت 1.12) اجرا نمیشه! فایل رجیستریش رو هم تو فولدر بازی کپی و اجراش میکنم ولی موقع اجرای بازی پیغام میده که نیاز به دانلود یه قسمت کوچیکی از بازی دارید که در 19 می منتشر میشه!

یه عکس از ارور بزار

mahyarSAMSUNG
03-07-2016, 22:32
نه 4K که اگه بتونه هر بازی ای رو هم بازم رو 4K نمیزارم چون فشار زیادی میاد به لپتاپ .
-
الان من رو 1080×1920 رو مدیوم دارم بازی میکنم :|
برای چی انقد سنگینه این بازی ؟؟!!!
آپدیتی چیزی واسش نیومده که سبکتر کنه و بشه فریم بالاتری گرفت ؟
الان مثلا من GTA V رو رو اولترا فول اچ دی و فال اوت رو هم رو اولترا فقط بعضی مواردش رو High بازی میکنم ولی اینو رو مدیوم حدود 35-30 فریم می گیرم !!
چرا اینجوریه ؟؟

ربطی به آپدیت نداره این بازی کلا بازی سنگینیه و تو تمام تست هایی که رو هردستگاهیی گرفتن این بازی جز کم فریم ترین بوده . مثلا روی بهترین لپ تاپ با بالاترین دیتیل حدود 30 تا 40 فریم اجرا میشه :n27:

Emir1
04-07-2016, 08:19
یه عکس از ارور بزار
پیغام میداد که نیاز به دانلود یه حجم مختصری از بازی دارید و هر پچ و دی ال سی هم که نصب میکردم خودکار میرفت به درایو C نصب میشد. بازی رو تو درایو C نصب کردم مشکل حل شد و بازی اجرا شد (هرچند فضا خیلی ندارم رو این درایو)
فقط الان مشکل اینه که فریم ریت پایینه و چیزی که برام جالبه اینه که با کم کردن تنظیمات گرافیک حتی موارد مهم گرافیکی هم تغییری تو فریم ایجاد نمیشه! با نصب این آپدیتها تفاوت محسوسی تو فریم ایجاد میشه؟ اگه ایجاد میشه، لطفا اینم بگین کدوم آپدیت تاثیر خوبی رو فریم داره و بازی رو روونتر میکنه، (چون آپدیتها به هم مرتبطن و حجمشون هم ماشالا خیلی زیاده باید تا آپدیت مورد نظر دانلود کنم)

| SoRoush 8K |
04-07-2016, 16:12
پیغام میداد که نیاز به دانلود یه حجم مختصری از بازی دارید و هر پچ و دی ال سی هم که نصب میکردم خودکار میرفت به درایو C نصب میشد. بازی رو تو درایو C نصب کردم مشکل حل شد و بازی اجرا شد (هرچند فضا خیلی ندارم رو این درایو)
فقط الان مشکل اینه که فریم ریت پایینه و چیزی که برام جالبه اینه که با کم کردن تنظیمات گرافیک حتی موارد مهم گرافیکی هم تغییری تو فریم ایجاد نمیشه! با نصب این آپدیتها تفاوت محسوسی تو فریم ایجاد میشه؟ اگه ایجاد میشه، لطفا اینم بگین کدوم آپدیت تاثیر خوبی رو فریم داره و بازی رو روونتر میکنه، (چون آپدیتها به هم مرتبطن و حجمشون هم ماشالا خیلی زیاده باید تا آپدیت مورد نظر دانلود کنم)
رزولوشن بازیتونو بیارید پایین خیلی تاثیر داره .

*hamedkhatar*
08-07-2016, 00:28
سلام آقا من اون قسمت The Witcher 3: Shrieker Contract گیر کردم
بمب ندارم هر چی هم میگردم پیدا نمیکنم
از کجا بمب بخرم؟
پدرم در اومده :n35:
لطفا کمک کنید

*hamedkhatar*
08-07-2016, 02:08
آقا حل شد مرسی

tehran1500
25-07-2016, 03:42
آقا یه نفر میگفت این بازی تو گیم نت ها بسیار رایج هست
مگه میشه بازی کرکی مثل این رو تو گیم نت ها به کار برد؟؟
حالا واقعا تو گیم نت ها رایج هست؟؟

tehran1500
26-07-2016, 09:26
جواب بدین خواهشن

donkeyoxte
29-07-2016, 21:05
پایان غمگین The Witcher 3 به پست ما خورد
وقتی تو نت سرچ کردم فهمیدم تا الان 26 پایان مختلف از این بازی ثبت شده
از شانس پایان غمگین و دیوونه کننده اش به ما خورد
بازی خیلی ردیفی بود.انقدر منظره های زیبا تو محیط بازی وجود داشت که تا الان واسه خودم یه کالکشن اسکرین شات از بازی درآوردم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](63).png

neon_91
29-07-2016, 23:36
پایان غمگین The Witcher 3 به پست ما خورد
وقتی تو نت سرچ کردم فهمیدم تا الان 26 پایان مختلف از این بازی ثبت شده
از شانس پایان غمگین و دیوونه کننده اش به ما خورد
بازی خیلی ردیفی بود.انقدر منظره های زیبا تو محیط بازی وجود داشت که تا الان واسه خودم یه کالکشن اسکرین شات از بازی درآوردم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](63).png

کاش این بازی در سبک شوتر بود اون موقع خیلی علاقه پیدا می کردم به بازی اون ولی با این وجود و تعاریف زیاد از این بازی فکر کنم باید این بازی رو امتحان کنم.اینهمه پایان برای یک بازی واقعا نشان از شاهکار این بازی داره

donkeyoxte
29-07-2016, 23:53
کاش این بازی در سبک شوتر بود اون موقع خیلی علاقه پیدا می کردم به بازی اون ولی با این وجود و تعاریف زیاد از این بازی فکر کنم باید این بازی رو امتحان کنم.اینهمه پایان برای یک بازی واقعا نشان از شاهکار این بازی داره

همیشه بین سبک شوتر و آرپی جی میمونم کدومو انتخاب کنم واقعا جفت سبک ها حس باحالی به آدم میده
تو شاهکار بودن این بازی شک نکن, چه از نظر خط داستانی چه از نظر اکشن و هیجانش و همینطور موسیقی فوق العاده اش
متاسفانه سیستم من قدیمی شده و این بازی رو تونستم رو مدیوم بازی کنم
یه نگاه به اسکرین شات هایی که با سیستم خودم رو کیفیت مدیوم و صفحه HD گرفتم بنداز فکر کن رو کیفیت ultra چی میشه دیگه

یک ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](39).png)
دو ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](20).png)

| SoRoush 8K |
30-07-2016, 15:53
آقا چرا انقد سخته :|
فک کنم رو درجه سختی یکی مونده به آخری زدم .
یه موجوداتی هستن مثل سگه ظاهرشون . یه ضربه میزنن جونم نصف میشه :| با دومی یا سومین ضربه میمیرم .
همون اولاشم بعد از قهوه خونه عه و دقیقا بعد اینکه به یه پیرزنه کمک میکنی در خونشو باز کنه یه جا هست وسط راه سه چهار تا از همین سگ ها هستن هرکار میکنم نمیتونم بکشمشون :|

neon_91
30-07-2016, 19:20
همیشه بین سبک شوتر و آرپی جی میمونم کدومو انتخاب کنم واقعا جفت سبک ها حس باحالی به آدم میده
تو شاهکار بودن این بازی شک نکن, چه از نظر خط داستانی چه از نظر اکشن و هیجانش و همینطور موسیقی فوق العاده اش
متاسفانه سیستم من قدیمی شده و این بازی رو تونستم رو مدیوم بازی کنم
یه نگاه به اسکرین شات هایی که با سیستم خودم رو کیفیت مدیوم و صفحه HD گرفتم بنداز فکر کن رو کیفیت ultra چی میشه دیگه

یک ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](39).png)
دو ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](20).png)


البته من عاشق آر پی جی هستم ولی سبک آر پی چی شوتر مثل بازی فال اوت که انتخاب اول من است و مس افکت مثلا و ای کاش این بازی که در سبک آر پی جی است در سبک شوتر هم بود خیلی عالی میشد.بازی اسکایریم هم در سبک شوتر نیست و واقعا حیف شد که اینطوری نیستند:n02:

| SoRoush 8K |
30-07-2016, 20:08
آقا برای نصب آپدیت ۱.۲۲ باید نسخه های قبلیشو دانلود کنم یا نه؟

donkeyoxte
30-07-2016, 23:47
آقا برای نصب آپدیت ۱.۲۲ باید نسخه های قبلیشو دانلود کنم یا نه؟

آره باید نصب شه
ولی اگه سیستم زیاد قوی نداری به نظر من نصبش نکن
چون بیشتر مانوور این آپدیت رو گرافیک بازیه , من با آپدیت 1.10 بعضی از قسمت های گرافیکی رو High و بعضی هارو رو مدیووم بازی میکردم وقتی این آپدیت نصب کردم خیلی لگ گرفت
مجبور شدم همه رو بزارم رو مدیووم

| SoRoush 8K |
31-07-2016, 10:27
آره باید نصب شه
ولی اگه سیستم زیاد قوی نداری به نظر من نصبش نکن
چون بیشتر مانوور این آپدیت رو گرافیک بازیه , من با آپدیت 1.10 بعضی از قسمت های گرافیکی رو High و بعضی هارو رو مدیووم بازی میکردم وقتی این آپدیت نصب کردم خیلی لگ گرفت
مجبور شدم همه رو بزارم رو مدیووم

من نصب که کردم بازیو هیچ آپدیتی نصب نکردم .
آپدیت ۱.۱۰ چیکار میکنه؟
سیستمم هم لپتاپ asus g551 vw هست با کانفیگ :
i7 6700HQ 2.4-3.4
12GB RAM DDR4
GTX 960M 4GB GDDR5
رو ۱۰۸۰×۱۹۲۰ بعضیا high عه بعضیا مدیوم بعضیا لو
ولی رو رزلوشن اچ دی ۱۳۶۶× نمیدونم چی چی اکثرا رو اولترا عه .
الان آپدیت ۱.۱۰ رو بریزم چه تغییراتی ایجاد میشه؟ ۱.۲۲ رو نریزم؟
تا الان چنتا آپدیت اومده شماره هاش چیه؟

donkeyoxte
31-07-2016, 17:36
من نصب که کردم بازیو هیچ آپدیتی نصب نکردم .
آپدیت ۱.۱۰ چیکار میکنه؟
سیستمم هم لپتاپ asus g551 vw هست با کانفیگ :
i7 6700HQ 2.4-3.4
12GB RAM DDR4
GTX 960M 4GB GDDR5
رو ۱۰۸۰×۱۹۲۰ بعضیا high عه بعضیا مدیوم بعضیا لو
ولی رو رزلوشن اچ دی ۱۳۶۶× نمیدونم چی چی اکثرا رو اولترا عه .
الان آپدیت ۱.۱۰ رو بریزم چه تغییراتی ایجاد میشه؟ ۱.۲۲ رو نریزم؟
تا الان چنتا آپدیت اومده شماره هاش چیه؟

سیستمت میکشه آپدیتو بریز
آپدیت 1.10 و 1.12 و 1.22 تا حالا اومده

| SoRoush 8K |
31-07-2016, 19:29
سیستمت میکشه آپدیتو بریز
آپدیت 1.10 و 1.12 و 1.22 تا حالا اومده
چه تغییراتی ایجاد میکنن هر کدوم ؟

donkeyoxte
31-07-2016, 20:48
چه تغییراتی ایجاد میکنن هر کدوم ؟

دیگه تغییراتشو نمیدونم ولی معمولا واسه رفع باگ هاست
فقط همون که تو پست قبل گفتم آپدیت 1.22 برای گرافیکه بازیه

| SoRoush 8K |
31-07-2016, 21:27
دیگه تغییراتشو نمیدونم ولی معمولا واسه رفع باگ هاست
فقط همون که تو پست قبل گفتم آپدیت 1.22 برای گرافیکه بازیه
از کجا میشه فهمید نسخه ای که نصب کردم dlc داره یا اگه داره چه dlc هایی هست ؟

donkeyoxte
31-07-2016, 22:00
از کجا میشه فهمید نسخه ای که نصب کردم dlc داره یا اگه داره چه dlc هایی هست ؟

تومحل نصب بازی چک کن ببین پوشه ای به اسم DLC هست یا نه؟ اگه بود ببین چند تا پوشه توش وجود داره
کلا ویچر 18 تا DLC کوچیک داره با دو تا پک بزرگ که یکیش blood and wine و اون یکی heart of stone که جمعا میشه 20 تا

raman008
29-08-2016, 19:35
جزو بهترین بازی هاییه که من بعد از سری های DEVIL MAY CRY بازی کردم

vahidgame
18-01-2017, 11:50
من بازی رو با تاخیر یه سال و خورده ای چند وقت پیش شروع کردم و الان فعلا زیاد چیزی نرفتم یعنی 100 ساعت که میشه تقریبا یک سوم بازی :دی
در مورد بازی چیزی نمیشه گفت و به قول منتقد سابق گیم اسپات یعنی کوین بازی باور نکردنیه و یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی اپن ورلد تاریخه!
تا اینجایی که من رفتم صرفا از نظر اپن ورلد حساب کنم هیچ بازیی شبیه اون نیست یعنی توی هیچ سبکی از هیچ شرکتی نمی تونید اپن ورلد در این سطح پیدا کنید و یه لول از این لحاظ بالاتره
یعنی سازنده ها فوق العاده کار کردن و نکته مهم اینه که روی تک تک ماموریت ها و قسمت های بازی کردن و اینجوری نبوده که مثل خیلی بازی ها بیان همه رو کپی پیست کنن و نکته مهم اینه که روی داستان بازی هم کار کردن نه فقط نقشه بزرگ باشه!
حالا بعدا تمومش کردم حتما بازیو یه نقدی کوچیکی می کنم ولی توصیه می کنم حتما این بازیو هر باری که میرید حداقل 200 ساعت وقت بذارید و واقعا از اون بازی هاست که حداقل اینقدر گیم پلی داره و تازه اگه بخواید خیلی کامل برید و دو تا اکسپنشن رو حساب کنید تا 300-400 ساعت هم می رسه
خلاصه خیلی خوشحالم که بازیو اورجینال خریدم و مطمئنا یکی از بهترین نقش آفرینی ها و کلا بهترین بازی هایی هست که تا حالا رفتم


ققط به اونایی که بازیو نرفتن یا حتی رفتن چند تا توصیه می کنم که حتما رعایت کنید تا از بازی لذت کامل ببرید:

1- درجه سختی حتما آخرین درجه سختی یعنی Death March باشه و روی این صد در صد تاکید می کنم چون بازی روی دو درجه اول که واضحه خیلی آسونه و فک نکنم زیاد کسی روی اونا بره ولی حتی درجه سوم یعنی Blood and Broken Bones هم شما بعد اینکه چند تا لول بدست بیارید بازی سختی اون چنانی نداره و اگه ماموریت های فرعی هم زیاد برید بازی آسون میشه ولی توی درجه سختی آخر بازی چالش بیشتر دارید و خیلی هم نترسید که سخته و فقط اولش شاید تا یه لولی برسی یکمی سخت باشه و بعدش اتفاقا تجربه لذت بخش تری رو داره


2- ماموریت های غیر اصلی که خودش چند شاخه دارن حتما همگی رو تموم کنید و چیزهایی توی اون ماموریت های میشه دید که فوق العاده هستن. بعضی ها شاید مثلا روی درجه سختی پایینتر میرن و فقط هر دفعه یه دونه ماموریت اصلی رو تموم می کنن و تعداد خیلی کمی ماموریت فرعی رو سراغش میرن در صورتی که این کاملا اشتباهه و به نظر من به ازای هر یه ماموریت اصلی حداقل 5 ماموریت فرعی یا بیشتر باید رفت که همگی هم لول اونا مشخصه و ماموریت های لول خودتون یا حتی یکمی بالاتر رو باید حتما برید و البته باید کامل دنیا رو بگردید تا ماموریت های بیشتری کشف کنید


3- توی تنظیمات ویدئویی بازی که برید یه گزینه مربوط به دیسکاوری هست که شما می تونید علامت سوال ها روی رو نقشه غیر فعال کنید یعنی مثلا در حالت پیش فرض قسمت های کشف نشده مثل آیتم ها و چیزای مخفی به صورت علامت سوال هستن که به نظرم اینجوری اصلا جالب نیست و بهتره این غیرفعال باشه تا واقعا کل نقشه رو آدم بگرده و همه رو خودش کشف کنه که کار سختی هم نیست. اگه غیر فعال کنید هر موقع که نزدیک اون مکان بشید خودش کشف میشه و دیگه تا آخر توی نقشه میاد و هر موقع خواستین می تونید سراغش برید


4- بهتره شماره 2 و حتی شماره 1 رو رفته باشین چون کرکترهایی از اون دو شماره توی بازی وجود دارن که اگه رفته باشین دیگه قشنگ داستان رو می دونید. به خصوص شماره 2 که قدیمی هم نیست و هر کسی می تونه بره و اینکه انتخاب های اون هم توی این شماره تاثیراتی داره. هر چند همون اول های بازی توی یه دیالوگ ازتون انتخاب های شماره 2 پرسیده میشه ولی اگه خودتون رفته باشید و سیو اونو import کنید بهتره و قشنگ می دونید چه انتخاب هایی داشتین


+


این مینی گیم GWENT توی بازی هم راحت یکی از بهترین مینی گیم های تاریخه یعنی بعضی وقتا آدم بازیو ول می کنه فقط سراغ اون میره :دی
اون قدر عالی بود که خودش یه بازی مجازا به صورت free to play شده و الانم در مرحله اپن بتا هست ولی کامل میشه رفت
اگه کسی واقعا دوس داره می تونه از این لینک فقط با یه ایمیل ثبت نام کنه و به صورت رندوم سی دی کی رو برای افراد ارسال می کنن :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


اونایی که بازیو رفتن خیلی تعریف می کنن و نسبت به اون GWENT داخل بازی خیلی پیشرفت کرده و یه بازی کارتی بسیار عالیه
بازی حجم زیادی هم نداره و رایگان هم هست و فقط شانستون باشه براتون زودتر سی دی کی رو بفرستن

vahidgame
30-01-2017, 12:31
خب داستان اصلی بازی رو چند روز پیش روی حدود 150 ساعت تموم کردم
واقعا بازی فوق العاده بود و از اون چیزی که فک می کردم بهتر بود یعنی از اون بازی های پرفکته که 9.5-10 راحت میشه بهش داد و منم صد در صد بهش 10 میدم
بازی مشکل خاصی هم نداشت یعنی شاید یکی بگه باگ داره ولی توی این وسعت باگ اصلا به چشم نمیاد و جالبه من باگ زیاد ندیدم و نسبت به بازی های اپن ورلدهای دیگه اتفاقا خیلی کمتر باگ داره
فقط شاید بازی یکمی آسونه که اونم توی ماموریت های اصلی اینجوریه چون لول کرکتر نسبت به پیش نیاز اون قاعدتا بالاتر میره
جالبه توی بازی های این مدلی چند سال اخیر من قبلا طرفدار سرسخت Dragon Age : Origins بودم و انتخاب اولم بود ولی انصافا ویچر 3 از اون بهتره

بازی که تموم شد دیگه ماموریت فرعی زیاد نداشتم و بیشتر ماموریت هایی کشف نشده بود که برا اونا باید کل نقشه رو گشت ولی من NG+ زدم و این دفعه می خوام از همون اول تک تک نقشه رو کشف کنم
توی NG+ تغییراتی جالبی هست از جمله سلاح و زره ها که یه سری هاشون جدیدن و اینکه کلا لول دشمنا هم خیلی بالاتره و تقریبا از 40 شروع میشه و اولش دیگه واقعا سخته
فعلا تازه شروع کردم بازی خیلی چالشی شده و تازه به اون درجه سختی که می خواستم رسید :دی
در کل اگه بخوام ویژگی های مثبت بازی که چشمم رو گرفت رو بگم اینا هستن:


- بازی مثل شماره های قبلی خیلی داستان محوره و روی داستان و شخصیت پردازی خیلی خیلی کار کردن ولی مثلا بازی هایی توی همین سبک وجود دارن که گیم پلی محورن و اصلا توی اونا احساس می کنید هیچ شخصیت خاصی نیست و فقط گیم پلی عالیه و ممکنه بالای 100 ساعت هم براش وفت بذارید ولی در آخرش اندازه بازی هایی مثل ویچر 3 به یاد موندنی نمیشن

- نحوه روایت داستان اصلی خیلی عالیه و از اول تا آخر بازی هیچ وقت احساس تکراری شدن نمیده و با اینکه خیلی طولانیه ریتم خودشو حفظ می کنه

- شخصیت پردازی فوق العاده که تعداد زیادی شخصیت به یاد ماندنی در بازی وجود داره مثل خود گرالت و یا سیری و ینیفر و ...
هر کدوم از شخصیت ها هم داستان مربوط به خودش در قسمت مربوطه نوشته شده که هر لحظه از داستان می گذره داستان نوشتاری اونا به مرور کامل میشه و شما می تونید کلا داستان یه شخصیت رو تغییر بدید

- وجود انتخاب های تاثیرگذار چه توی داستان اصلی چه داستان فرعی که هر جفت اونا رو میشه با حالت های مختلف رفت و بازی پایان های مختلفی هم داره که هر کسی ممکنه پایان های متفاوتی ببینه .جالبه حتی ماموریت های فرعی هم اکثرا با حالت های مختلف میشه تموم کرد و الان بار دوم دارم میرم خیلی چیزای جدیدی می بینم

- دنیای اپن ورلد بسیار واقعی با NPC های طبیعی که مثلا توی یه قسمت هایی از بازی برید جنگ زدگی و بدبختی مردم دنیای بازی کاملا مشخصه و بعضی قسمت های دیگه با حالت های مختلف که توی این دنیا گیمر می تونه تاثیر گذار باشه و ممکنه بعضی جاها آدم ها با شما بد یا خوب شده باشن
شهری مثل نوویگرد هم که شاید توی تاریخ این سبک بی نظیر باشه که همچین شهر بزرگی با این همه اتفاق و NPC های مختلف!

- بین ماموریت های اصلی و فرعی کاملا تعادل وحود داره به طوریکه اصلا احساس تکراری شدن بازی به آدم دست نمیده و روی تک تک ماموریت ها حتی کوچک ترین ها هم کار کردن و به اصطلاح حالت کپی پیستی در این بازی وجود نداره

- مبارزات بازی خیلی عالی طراح شده و تنوع بالایی داره و نکته مهم اینه که دشمنا هم تنوع بالایی دارن به طوریکه برا کشتن هر کدوم از اونا باید استراتژی خاصی رو داشت

- سیستم Craft و Alchemy بازی هم جزو بهترین هاست و جوریه که من خودم برا درست کردن بعضی potion ها یا سلاح و زره ها کلی وقت می ذاشتم تا مواد مورد نیازشون رو پیدا کنم

- مینی گیم GWENT همون طور که قبلا گفتم واقعا عالیه و خودش الان یه بازی کامل و مجزا شده. به اضافه مسابقات مشت زنی و اسب سواری هم خوب بود ولی GWENT دیگه اوج مینی گیم بازی بود

- گرافیک بازی راحت جزو بهترین های زمان خودشه و حتی الان بعد یه سال و نیم بازم جزو بهترین هاست و روی تک تک جزئیات بصری بازی کار کردن و فک نکنم حداقل تا مدت ها بازی نقش آفرینی با این گرافیک بیاد

- موزیک های بازی عالیه و چندین ترک به یاد موندنی داره که اگه شد اینجا می ذارم. به اضافه اینکه صداگذاری شخصیت ها هم خیلی حرفه ایه

- و در آخر یه نکته مهم برا بازی ها اینه که ارزش تکرار بالا داشته باشن که با توجه به نکات مثبتی که گفتم ویچر 3 ارزش تکرار بالایی داره که حداقل باید دو سه بار تموم کرد و هر باری که بازیو برید تجربه متفاوتی می تونه باشه
همون طور که قبلا گفتم بازی 200 ساعت گیم پلی داره که اگه چند بار اونو تموم کرد خیلی بیشتر هم میشه و کلا بازی از لحاظ مدت گیم پلی و ارزش تکرار هم جزو بهترین هاست

وین رونی
03-02-2017, 22:25
خب داستان اصلی بازی رو چند روز پیش روی حدود 150 ساعت تموم کردم
واقعا بازی فوق العاده بود و از اون چیزی که فک می کردم بهتر بود یعنی از اون بازی های پرفکته که 9.5-10 راحت میشه بهش داد و منم صد در صد بهش 10 میدم
بازی مشکل خاصی هم نداشت یعنی شاید یکی بگه باگ داره ولی توی این وسعت باگ اصلا به چشم نمیاد و جالبه من باگ زیاد ندیدم و نسبت به بازی های اپن ورلدهای دیگه اتفاقا خیلی کمتر باگ داره
فقط شاید بازی یکمی آسونه که اونم توی ماموریت های اصلی اینجوریه چون لول کرکتر نسبت به پیش نیاز اون قاعدتا بالاتر میره
جالبه توی بازی های این مدلی چند سال اخیر من قبلا طرفدار سرسخت Dragon Age : Origins بودم و انتخاب اولم بود ولی انصافا ویچر 3 از اون بهتره

بازی که تموم شد دیگه ماموریت فرعی زیاد نداشتم و بیشتر ماموریت هایی کشف نشده بود که برا اونا باید کل نقشه رو گشت ولی من NG+ زدم و این دفعه می خوام از همون اول تک تک نقشه رو کشف کنم
توی NG+ تغییراتی جالبی هست از جمله سلاح و زره ها که یه سری هاشون جدیدن و اینکه کلا لول دشمنا هم خیلی بالاتره و تقریبا از 40 شروع میشه و اولش دیگه واقعا سخته
فعلا تازه شروع کردم بازی خیلی چالشی شده و تازه به اون درجه سختی که می خواستم رسید :دی
در کل اگه بخوام ویژگی های مثبت بازی که چشمم رو گرفت رو بگم اینا هستن:


- بازی مثل شماره های قبلی خیلی داستان محوره و روی داستان و شخصیت پردازی خیلی خیلی کار کردن ولی مثلا بازی هایی توی همین سبک وجود دارن که گیم پلی محورن و اصلا توی اونا احساس می کنید هیچ شخصیت خاصی نیست و فقط گیم پلی عالیه و ممکنه بالای 100 ساعت هم براش وفت بذارید ولی در آخرش اندازه بازی هایی مثل ویچر 3 به یاد موندنی نمیشن

- نحوه روایت داستان اصلی خیلی عالیه و از اول تا آخر بازی هیچ وقت احساس تکراری شدن نمیده و با اینکه خیلی طولانیه ریتم خودشو حفظ می کنه

- شخصیت پردازی فوق العاده که تعداد زیادی شخصیت به یاد ماندنی در بازی وجود داره مثل خود گرالت و یا سیری و ینیفر و ...
هر کدوم از شخصیت ها هم داستان مربوط به خودش در قسمت مربوطه نوشته شده که هر لحظه از داستان می گذره داستان نوشتاری اونا به مرور کامل میشه و شما می تونید کلا داستان یه شخصیت رو تغییر بدید

- وجود انتخاب های تاثیرگذار چه توی داستان اصلی چه داستان فرعی که هر جفت اونا رو میشه با حالت های مختلف رفت و بازی پایان های مختلفی هم داره که هر کسی ممکنه پایان های متفاوتی ببینه .جالبه حتی ماموریت های فرعی هم اکثرا با حالت های مختلف میشه تموم کرد و الان بار دوم دارم میرم خیلی چیزای جدیدی می بینم

- دنیای اپن ورلد بسیار واقعی با NPC های طبیعی که مثلا توی یه قسمت هایی از بازی برید جنگ زدگی و بدبختی مردم دنیای بازی کاملا مشخصه و بعضی قسمت های دیگه با حالت های مختلف که توی این دنیا گیمر می تونه تاثیر گذار باشه و ممکنه بعضی جاها آدم ها با شما بد یا خوب شده باشن
شهری مثل نوویگرد هم که شاید توی تاریخ این سبک بی نظیر باشه که همچین شهر بزرگی با این همه اتفاق و NPC های مختلف!

- بین ماموریت های اصلی و فرعی کاملا تعادل وحود داره به طوریکه اصلا احساس تکراری شدن بازی به آدم دست نمیده و روی تک تک ماموریت ها حتی کوچک ترین ها هم کار کردن و به اصطلاح حالت کپی پیستی در این بازی وجود نداره

- مبارزات بازی خیلی عالی طراح شده و تنوع بالایی داره و نکته مهم اینه که دشمنا هم تنوع بالایی دارن به طوریکه برا کشتن هر کدوم از اونا باید استراتژی خاصی رو داشت

- سیستم Craft و Alchemy بازی هم جزو بهترین هاست و جوریه که من خودم برا درست کردن بعضی potion ها یا سلاح و زره ها کلی وقت می ذاشتم تا مواد مورد نیازشون رو پیدا کنم

- مینی گیم GWENT همون طور که قبلا گفتم واقعا عالیه و خودش الان یه بازی کامل و مجزا شده. به اضافه مسابقات مشت زنی و اسب سواری هم خوب بود ولی GWENT دیگه اوج مینی گیم بازی بود

- گرافیک بازی راحت جزو بهترین های زمان خودشه و حتی الان بعد یه سال و نیم بازم جزو بهترین هاست و روی تک تک جزئیات بصری بازی کار کردن و فک نکنم حداقل تا مدت ها بازی نقش آفرینی با این گرافیک بیاد

- موزیک های بازی عالیه و چندین ترک به یاد موندنی داره که اگه شد اینجا می ذارم. به اضافه اینکه صداگذاری شخصیت ها هم خیلی حرفه ایه

- و در آخر یه نکته مهم برا بازی ها اینه که ارزش تکرار بالا داشته باشن که با توجه به نکات مثبتی که گفتم ویچر 3 ارزش تکرار بالایی داره که حداقل باید دو سه بار تموم کرد و هر باری که بازیو برید تجربه متفاوتی می تونه باشه
همون طور که قبلا گفتم بازی 200 ساعت گیم پلی داره که اگه چند بار اونو تموم کرد خیلی بیشتر هم میشه و کلا بازی از لحاظ مدت گیم پلی و ارزش تکرار هم جزو بهترین هاست
دل منو نسوزون
بازی رو با کلی ذوق و شوق گرفتم اما همون اوایل ترکش کردم چون به قول خودتون بسیار داستان محور یا بهتر بگم متکی به دیالوگ های زیاد هست و منم خیلی زبان انگلیسیم خوب و نیست و الآن بازی یه گوشه هارد کنسول ps4 افتاده داره خاک می خوره.حیف