PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : یه مشکل عجیب ! این ویروسه یا نفوذ یک هکر ؟



Gilopa
23-01-2013, 01:20
خواب دوستان سیستم خونگی که برادر گرامی باهاش کار میکنند دچار مشکل عجیبی شده که در تاریخ کار 15 ساله بنده با کامپیوتر نادر محسوب میشه :n02:

هیچ توضیحی ندارم جز 2 عکس زیر که به یکباره بر روی کامپیوتر خونگی ظاهر شده .. اولاش یکم راه میومد اما الان ریست هم کارساز نیست و اجازه کار با ویندوز رو نمیده ..


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



لازم به ذکره آنتی ویروس آویرا اینترنت سکوریتی به صورت آپدیت شده نصب بوده .. برای اطمینان با دیسک نجات کاسپرسکای و آویرا سیستم کاملا اسکن شده و بدون ویروسه.

زبان پیقام همینطور که میبینید آلمانیست .. از طرفی حرف از پول میزنه ! احتمال داره این مشکل از حفره امنیتی برنامه جاوا که در حال حاضر جهان گرفتارشه نشات بگیره ! آیا این کار یک هکر هست ؟

چه اقداماتی میشه برای این سیستم انجام داد ؟

satansilent
23-01-2013, 02:30
1.رفتن به safe mode با زدن کلید f8
2.خاموش کردن system resroe
3.نصب و اجرای rkill
4.نصب و اجرای malwarebyte به صورت full scan به خصوص درایو C

نکته:ابتدا به صورت بالا عمل کنید سپس با safe mode and networking وارد شده و malwarebyte رو update کنید و دوباره full scan (اینجوری امن تره وگرنه شاید یهو هم بشه همین مرحله رو اجرا کرد)
ویرایش: تو این لینک Update offline ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) وجود داره که برای 21.1.2013 هست اینو دانلود کنید دیگه خیالتون راحته!

Gilopa
23-01-2013, 10:48
راه حل بالا تاثیری نداره متاسفانه ..

satansilent
23-01-2013, 22:03
احتمالا با windowsUnlocker تو kaspersky بتونید پاکش کنید..آموزشش رو اینجا می تونید ببینید ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

راستی اصلا وارد safrmode میتونید بشید یا نه؟

*Batman*
24-01-2013, 00:17
سلام
تاپیکهای مرتبط:

ویروسی که دسکتاپ رو مشکی کرده و کد امنیتی میخواد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
بالا آمدن یک صفه و از کار انداختن سیستم (FBI MoneyPak) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

راستی سایز عکسهایی که آپلود کردید خیلی بزرگه.لطفا در اولین فرصت ویرایش کنید.
موفق باشید