PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Enable LAN Connection Failed



Juventus FC
22-01-2013, 01:08
سلام


شاید یک سالی میشه ! من وقتی روزی چند بار از V*P*N استفاده میکنم یا وقتی که در روز به مدت زیادی با V*P*N کانکت هستم به محض اینکه ویندوز و ریستارت میکنم یا pc خاموش میکنم وقتی که میام و pc روشن میکنم و ویندوز میاد ! دیگه قسمت Network Connection به کلی نابود شده و هیچ کانکشنی اینجا کار نمیده ! وقتی روی Local Area Network دوبار کلیک میکنم که enable بشه پیغام Connection Faileld میده !

هر بار که این اتفاق میفته من باید با سیستم ریستور ، تاریخ ویندوز و ببرم به یک روز قبل که همه چیز درست بشه !

جالب اینجاست که وقتی میخوام درایور کارت شبکه حذف کنم وقتی unistall میزنم و بعد yes میکنم سیستم به حالت "ساعت شنی" به حالت فکر کردن فرو میره و هیچ عکس العملی نشون نمیده و اگر ولش کنی تا 10 ساعت و بینهایت همینشکلی میمونه ! یا حتی وقتی میخوای سیستم و خاموش یا ریستارت کنی ! میره برای خاموش شدن و روی Saving Your Settings ساعت ها میمونه و هیچ عکس العملی از خودش نشون نمیده !



واقعا دیگه از این وضعیت خسته شدم ! اگر هرکسی کاری از دستش بمیاد ممنون میشم مشکل من و حل کنه ! الآن PC من در این حالت گیر کرده و من مجبور شدم با لپ تاپ بیام نت !

Juventus FC
22-01-2013, 11:00
تازه فهمیدم وسایل جانبی مثل USB Flash و Bluetooth هم اصلا کار نمیده ! و جالب که استفاده از VPN به مدت زیاد کلا کارکرد سیستم و مختل میکنه !

Juventus FC
24-01-2013, 15:15
از کمک دوستان بسیار سپاسگذارم ! خودم درستش کردم !