PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بازی آنلاین،احیای غرور ملی



mosafereavare
11-01-2013, 20:54
جذاب ترین بازی آنلاین

سلام هموطن

تو دنیای اینترنت سرگرمی های زیادی هست که میشه مدت های زیادی رو به اونها اختصاص داد. تعدادی از ما ایرانی ها تو یکی از این سایت ها دور هم جمع شدیم ، سایتی که تفاوت زیادی با بقیه سرگرمی های متداول داره ، چون توی این سایت هر شخص باید به کشورش کمک کنه ، کمک اقتصادی و نظامی.

متاسفانه ایران بعد از اعمال فیلتر روی این سایت بسیار ضعیف شده ، چون جمعیت ایران افت شدیدی کرد و کشورهایی مثل ترکیه و روسیه و چین و حتی کشورها عربی از ضعف ما استفاده کردن و در حال حاضر ترکیه به کمک متحدینش (چین-روسیه) ایران رو از روی نقشه بازی حذف کرده! و حتی به ایرانی ها توهین میکنن...

ما برای احیای ایران و اینکه لااقل بتونیم تو یک فضای مجازی به ایرانی که حقمون هست برسیم نیاز به جمعیتی داریم که شمایی که در حال مطالعه این متن هستید یکی از اون جمعیت هستید. شما میتونید در نقش یک سرباز ، کارخونه دار، نماینده مجلس به ایران کمک کنید. شما حتی میتونید رئیس جمهور ایران باشید.

پس اگه به فکر احیای غرور ملیمون جلوی کشورهای همیشه دشمن ترکیه ، روسیه و چین هستی و دوست داری ایران رو انجور که باید بسازی، خوشحال میشیم به جمع ما بیای... منتظرت هستیم.
برای ثبت نام از لینک زیر میتونی استفاده کنی
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
برای آموزش این دنیای مجازی هم از این لینک استفاده کن
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بازی آنلاین،احیای غرور ملی